Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se K itsekkään täysin syytön ole tässä yksityisyysasiassa ja mitä on hyvä katsoa ja jakaa. Voisi myös itse poistaa yhden videon somestaan. Tätä olen manifestoinut/telepaattisesti yrittänyt viestittää tms. jo keväästä mutta eipä ole toiminut. Ja kyllä olen team Käärijä edelleen.
Tässä viestissä ei ollut mitään sääntöjenvastaista. Jos itse toivoo että yksityisyyttään kunnioitetaan niin silloin pitäisi kunnioittaa myös toisten julkisuuden henkilöiden. Mutta eipä sitä aina tule ajatelleeksi silloin kun itse ei ole vielä maankuulu.
Klo 23 saat jatkaa tätä hommaa jos ei sähkökatko yllätä ennen sitä. Saat vähän taas siedätyshoitoa. Laitetaans vielä kun alkuperäinen oli jo poistunut.
Kyllä mä menen oikeasti vähän itseeni noista twitter-viesteistä ja tutkistelen sisintäni. 😇 Miksi käytän liikaa aikaa katsellakseni jotain kuvia ja videoita nuorista miehistä kun on paljon muutakin tekemistä. B:n ja K:n minkäänlaiseen eroottisromanttiseen suhteeseen tai sen mahdollisuuteen en ole missään vaiheessa uskonut, B:n pikku viisuihastukseen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista. Toimitan lähipiirille, koska haluan Kärtsän todella näkevän sen tunnelman. En usko minäkään, että heiltä se leviää. Rita muuten lähti sieltä suoraan Unkariin keikalle. Olen itse iso fani ja oli aika kokemus.
Kiitos myös kaikille tsempeistä. Voin olla päiviä pois, mutta en aio kokonaan lähteä.
Oliko viikonlopun aikana isompia tapahtumia koskien K&B?
💚🌹🌹
Vitsit kuulostaa että sulla on ollut hauskaa! Ja lähetä se klippi myös Ritalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvikseen testasin eilen kun josubsimamma sanoi tulleensa tänne ihan vaan hakemalla bojan cvjeticanin. Kokeilin sitä toisella koneella jolla en ole aiemmin täällä käynyt, niin tää ketju tuli noin kolmannella hakusivulla vastaan. Että aika helppo tänne on löytää. Mut tuskin julkkiksilla on koskaan aikaa tällaisia lueskella ja siks toisekseen täällä on niin valtavasti pashanjauhantaa ihan sivuasioista niin voisi kiinnostus lopahtaa nopeasti.
Google kääntäjällä iso osa kommenteista on ihan soopaa, varsinkin kaikki puhekieliset ja slangi-ilmaukset.
Huvikseen kokeilin ja esimerkiksi tämän kommentin käänsi: With Google Translate, a large part of the comments are pretty good, especially all the colloquial and slang expressions.
Eli ihan vastakkainen merkitys.
Kerrankin ei näköjään toiminut. Viimeksi kun testasin niin osasi jopa kirjoitusvirheet "korjata". Ullovaatteet oli joku kirjoittanut ja ihan oikein se ymmärsi että ulkovaatteista oli kyse. Oiskohan ollut se tuhannen sonnin takapenkin tetris mitä testasin että miten se kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista. Toimitan lähipiirille, koska haluan Kärtsän todella näkevän sen tunnelman. En usko minäkään, että heiltä se leviää. Rita muuten lähti sieltä suoraan Unkariin keikalle. Olen itse iso fani ja oli aika kokemus.
Kiitos myös kaikille tsempeistä. Voin olla päiviä pois, mutta en aio kokonaan lähteä.
💚🌹🌹Mmm, milloin mahdoitkaan olla viimeksi palstalla, iso juttu oli tuore Bojanin haastattelu, jossa kertoi että Kärtsä tulee esiintymään heidän kanssaan lavalle Nordic tourilla ja pitävät säännöllisesti yhteyttä. Aiheutti aikamoisen hepulin palstalla 😅 ja toki Käärijän ja Saulin kävely eilen, kuvia mm. Käärijän instassa.
Saulin kävelyn näin. Ihana Kärtsä. Rakastan aina vain enemmän. Kuulin tuosta videosta myös, mutta en ole nähnyt sitä. Tuleeko meille nyt Tavastian jatko-osa? On kyllä ihana kuulla, että näkevät. Onnelliseksi tekee .
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä menen oikeasti vähän itseeni noista twitter-viesteistä ja tutkistelen sisintäni. 😇 Miksi käytän liikaa aikaa katsellakseni jotain kuvia ja videoita nuorista miehistä kun on paljon muutakin tekemistä. B:n ja K:n minkäänlaiseen eroottisromanttiseen suhteeseen tai sen mahdollisuuteen en ole missään vaiheessa uskonut, B:n pikku viisuihastukseen kyllä.
Mä en kun en ole sen kummemmin shipannut alunperinkään eikä mitään väliä miten asia oikeasti olisi. Mistä en tykkää niin toisten palstojen tai alustojen kirjoittajien pilkkamisesta sillä tai tällä itsekeksityllä oletetulla syyllä. Siis se että me oltaisiin niin ja näin ja keski-ikäisiä jne. vaikka osan kohdalla ne tietenkin pitääkin paikkansa.
Mä oon täällä usein puolustanu nuoria twitterfaneja. Haikailen yhteishenkeä k&jo fandomeihin iästä ja fanitustyylistä huolimatta.
Jotenki oikeasti onnistui nyt tiputtamaan mielialaa nuo jonkun suomalaisen kirjoittamat vastaustwiitit tästä "surullisenkuuluisasta" ketjusta.
Varmaan itsekin nuorena naisena inhosin keski-ikäisiä, etenkin naisia, mutta jälkikäteen huomaa sen misogynian ja ikäsyrjinnän mihin oli marinoitunut. Ehkä maailma ei oo siinä suhteessa muuttunut sittenkään.
Ajattelen itekin joskus sitä miten olisin vielä 10 vuotta sitten pyöritellyt silmiäni sille ajatukselle että repisin iloa jostain shippihaaveilusta. Mutta kaikki elämässä ei mennytkään täydellisesti putkeen ja musta tais tulla vähän cringempi ja oudompi kuin oli tarkotus. 👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Vitsit kuulostaa että sulla on ollut hauskaa! Ja lähetä se klippi myös Ritalle.
Kiitos oli vähän liiankin hauskaa 😁 Lähetän molemmille ja kerron jos jotain vastausta saan. Näkevät kännisen naudan joraavan.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Mmm, milloin mahdoitkaan olla viimeksi palstalla, iso juttu oli tuore Bojanin haastattelu, jossa kertoi että Kärtsä tulee esiintymään heidän kanssaan lavalle Nordic tourilla ja pitävät säännöllisesti yhteyttä. Aiheutti aikamoisen hepulin palstalla 😅 ja toki Käärijän ja Saulin kävely eilen, kuvia mm. Käärijän instassa.
Saulin kävelyn näin. Ihana Kärtsä. Rakastan aina vain enemmän. Kuulin tuosta videosta myös, mutta en ole nähnyt sitä. Tuleeko meille nyt Tavastian jatko-osa? On kyllä ihana kuulla, että näkevät. Onnelliseksi tekee .
💚🌹🌹
Oli tämä haastattelu
https://www.tumblr.com/shipstersposts/726926022086410240/little-green-d…
Kalajoelta cha cha chan alun uloshengitys 🥵🥵🥵
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täällä usein puolustanu nuoria twitterfaneja. Haikailen yhteishenkeä k&jo fandomeihin iästä ja fanitustyylistä huolimatta.
Jotenki oikeasti onnistui nyt tiputtamaan mielialaa nuo jonkun suomalaisen kirjoittamat vastaustwiitit tästä "surullisenkuuluisasta" ketjusta.
Varmaan itsekin nuorena naisena inhosin keski-ikäisiä, etenkin naisia, mutta jälkikäteen huomaa sen misogynian ja ikäsyrjinnän mihin oli marinoitunut. Ehkä maailma ei oo siinä suhteessa muuttunut sittenkään.Ajattelen itekin joskus sitä miten olisin vielä 10 vuotta sitten pyöritellyt silmiäni sille ajatukselle että repisin iloa jostain shippihaaveilusta. Mutta kaikki elämässä ei mennytkään täydellisesti putkeen ja musta tais tulla vähän cringempi ja oudompi kuin oli tarkotus. 👹
Mä en muista yhtään inhonneeni keski-ikäisiä naisia nuorena.. nykyään vaan kaikki töksäytetään niin tökerösti eikä joillain ole yhtään suodatinta siinä mitä sanoo. Ja monilla nuorilla on nykyään sellainen kummallinen asenne että on hienoa olla ilkeä. Siis ihan ikäkavereita kohtaankin.
Mutta mun mielestä on tuossa tottakin, kyllä täällä on monesti tahtonut shippausunelmista tulla joidenkin päässä todellisuutta. Tuo nyt vasn esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itsekin nuorena naisena inhosin keski-ikäisiä, etenkin naisia, mutta jälkikäteen huomaa sen misogynian ja ikäsyrjinnän mihin oli marinoitunut. Ehkä maailma ei oo siinä suhteessa muuttunut sittenkään.Ajattelen itekin joskus sitä miten olisin vielä 10 vuotta sitten pyöritellyt silmiäni sille ajatukselle että repisin iloa jostain shippihaaveilusta. Mutta kaikki elämässä ei mennytkään täydellisesti putkeen ja musta tais tulla vähän cringempi ja oudompi kuin oli tarkotus. 👹
En ottaisi noita suomalaisen kommentteja niin vakavasti, onhan vauvapalstalla ylipäätään vähän epämääräinen maine Suomessa. Harva tänne myöntää kirjoittelevansa, mutta silti keskustelut käy kuumina.
Ilmeisesti Jodelissa oli ollut jotain haukkumisia tms twitterin porukasta. Että jos nyt joku on kauhistellut tätä ketjua niin osaavat ne muuallakin. Itse en jodelissa ole enkä tule olemaan niin en tiedä mitä siellä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Jodelissa oli ollut jotain haukkumisia tms twitterin porukasta. Että jos nyt joku on kauhistellut tätä ketjua niin osaavat ne muuallakin. Itse en jodelissa ole enkä tule olemaan niin en tiedä mitä siellä on ollut.
Siellä yks tyyppi haukkui ihan tarpeettomasti näitä twitteristejä ja muut hyökkäs aika äkäisesti vastaan
Vierailija kirjoitti:
Minusta parempi vaan pysyä poissa näistä eri foorumeiden välisistä tappeluista. Jos on jotain kritisoitavaa, niin kritisoidaan, mutta turha leimata kokonaisia joukkoja ja kylvää epäsopua fandomin sisällä.
No niin, tämän päivän polttavimmat aiheet toivoisin tiivistettynä tässä vaiheessa palstalle saapuneena 😇. Eikö oo K Sloveniassa? 😥. Ja mammoja pilkattu Twitterissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä yks tyyppi haukkui ihan tarpeettomasti näitä twitteristejä ja muut hyökkäs aika äkäisesti vastaan
Okei eli jotain trollausta vaan sielläkin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Oli tämä haastattelu
Kiitos. Jotenkin jos mikroilmeitä katsoo pikkuisen menee jännän näköiseksi molemmat tuossa kohti missä puhutaan K:sta.
Ihanat pojat. Onkos Janista mitään uutta 🥵
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta parempi vaan pysyä poissa näistä eri foorumeiden välisistä tappeluista. Jos on jotain kritisoitavaa, niin kritisoidaan, mutta turha leimata kokonaisia joukkoja ja kylvää epäsopua fandomin sisällä.
Juurikin näin. Täällä on tappelua muutenkin tarpeeksi.
Mmm, milloin mahdoitkaan olla viimeksi palstalla, iso juttu oli tuore Bojanin haastattelu, jossa kertoi että Kärtsä tulee esiintymään heidän kanssaan lavalle Nordic tourilla ja pitävät säännöllisesti yhteyttä. Aiheutti aikamoisen hepulin palstalla 😅 ja toki Käärijän ja Saulin kävely eilen, kuvia mm. Käärijän instassa.