Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
K & B fanitaidetta <3
Mitä tuo sulle antaa toi kuva? Mulle ei yhtään mitään. Ei vois tuon tasoinen fanitus vähempää kiinnostaa, hohhhoijjakkaa.
Mun mielestä fanien tekemän fanartit sun muut klipit on tosi hienoja. Kiva, kun porukalta tulee luovuus ja taiteellisuus esiin <3. K & B on molemmat mielettömän kuvauksellisia ja ihmettelisin, jos niistä ei tehtäisi piirroksia. Lisää näitä siis!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täällä usein puolustanu nuoria twitterfaneja. Haikailen yhteishenkeä k&jo fandomeihin iästä ja fanitustyylistä huolimatta.
Jotenki oikeasti onnistui nyt tiputtamaan mielialaa nuo jonkun suomalaisen kirjoittamat vastaustwiitit tästä "surullisenkuuluisasta" ketjusta.
Varmaan itsekin nuorena naisena inhosin keski-ikäisiä, etenkin naisia, mutta jälkikäteen huomaa sen misogynian ja ikäsyrjinnän mihin oli marinoitunut. Ehkä maailma ei oo siinä suhteessa muuttunut sittenkään.Ajattelen itekin joskus sitä miten olisin vielä 10 vuotta sitten pyöritellyt silmiäni sille ajatukselle että repisin iloa jostain shippihaaveilusta. Mutta kaikki elämässä ei mennytkään täydellisesti putkeen ja musta tais tulla vähän cringempi ja oudompi kuin oli tarkotus. 👹
Hänen twiittinsä olivat... lievästi sanoen ylimielisiä. Olen 100% varma että kukaan muukaan ei tykkää hänen harrastamastaan ilkeilystä.
Voiko joku kertoa, mitä twiiteissä oli? Eivät enää aukea :/
Eikös ole kaksi biisiä, missä Kris mukana?
Vierailija kirjoitti:
On, kaksi ja puoli :)
NGVOT ja Dopamin ovat Krisin ja Vse kar vem merkitty yhteiseksi Bojanin kanssa.
Miten se muu nippelitieto meni?
Demoni ja Ona on tehty suoraan serbiaksi? A sem ti povedalista on tehty versio serbiaksi?
Mä muuten NIIN haluaisin kuulla sen version Suomessa! Ne sanat ovat minusta paljon kauniimmat (varsinkin se Nisam ti još priznao lauseena) kuin slovenialaisversion!
Mä olen vieläkin yllättynyt, miten hyvältä RockRockDemoni kombo kuulostaa wau!
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi. Jotain linkkiä jo kokeilin, siinä ei mulla auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoni ja Ona on tehty suoraan serbiaksi? A sem ti povedalista on tehty versio serbiaksi?
Mä muuten NIIN haluaisin kuulla sen version Suomessa! Ne sanat ovat minusta paljon kauniimmat (varsinkin se Nisam ti još priznao lauseena) kuin slovenialaisversion!
Sama! Sloveeni on kaunista mutta serbia Bojanin suusta jotenkin kauneinta.
Ni sam ti još priznao
Da tvoj me miris mami
Da kralj sam svemira kad ostanemo sami
I šapceš mi da sve
Dala bi za mene
Da u novu zoru probudim se kraj tebe
....
LadySlo, thank you for your informative messages yesterday 😊I found out on Twitter that the dj didnt play CCC. What a shame!
I wanted to ask you about the next JO gig in Žalec. Žalska Noč Mladih seems like a big event yet the populatiom of Žalec is only 5000? Is it some kind of student event?
Eilen oli puhetta, että olisiko se eilinen TikTok kuvattu aiemmin.. taitaa K aika reaaliajassa ne julkaista. Ne uudet rannekorut hän oli saanut sunnuntaina fanilta siellä presidentin kävelyn jälkeen:
https://www.tumblr.com/arendellepeach/726928280466391040/i-am-losing-my…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää tietoa voisi tallentaa myös musafiilistelyketjuun 🙂
https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…
Vierailija kirjoitti:
Jokerit
https://www.instagram.com/reel/Cwf6irQN3dt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
No eipä tartte olla huolissaan siitä että ajan ensin 400 km Turkuun ja sieltä Tampereelle, josta vielä 300 km kotiin Jokereitten takia. En sentään lennä toiselle mantereelle niisen perässä.
Dopaminin kertsi
💜💙
Zame si čisti dopamin
Vzameš, še bolj si te želim
Ko zadane me nežen tvoj dotik
Noč postane žareči mozaik
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi. Jotain linkkiä jo kokeilin, siinä ei mulla auennut.
https://www.tumblr.com/cinder-rose22/726911986902892544?source=share
Pitäis aueta scrollaa sivua alemmas ja play?
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli puhetta, että olisiko se eilinen TikTok kuvattu aiemmin.. taitaa K aika reaaliajassa ne julkaista. Ne uudet rannekorut hän oli saanut sunnuntaina fanilta siellä presidentin kävelyn jälkeen:
https://www.tumblr.com/arendellepeach/726928280466391040/i-am-losing-my…
Eihän noi fanin tekemät ole edes samat, mitkä Kärtsällä on kädessä.
Vierailija kirjoitti:
LadySlo, thank you for your informative messages yesterday 😊I found out on Twitter that the dj didnt play CCC. What a shame!
I wanted to ask you about the next JO gig in Žalec. Žalska Noč Mladih seems like a big event yet the populatiom of Žalec is only 5000? Is it some kind of student event?
Hey hey! :)
5000 is a decent size for Slovenia! 😅😅😅
But seriously, yeah, it is a popular event organized by the local student club, similar to the event that was in Sežana, also organised by the student club there. It's one of those "last party before school starts" kind of events, I guess. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/arendellepeach/726928280466391040/i-am-losing-my…Eihän noi fanin tekemät ole edes samat, mitkä Kärtsällä on kädessä.
On samat 🧐
Kuuntelin Omamljeno telon levyversion eilen ja se oli kans aika hyvä, vaikkakaan ei vedä vertoja live-esitykselle, mutta eniten hämäsi / harmitti se, että siihen ei ollut kehitetty siinä vielä sitä makeeta introa, joka liveversiossa ainakin Cvetlicarnasta siinä on.
Kuuntelin myös Dopaminin levyltä ja se oli yllättävän vähän heikompi studiossa tehtynä kuin livenä, mikä oli siis hyvä asia. Jäin miettimään, että onko noi Krisin biisit (hurjalla yhden biisin otoksella) jotenkin valmiimpia kun ne äänitetään, vai mikä homma.
Muutenkin, vaikka en todellakaan ole mikään soundien ja studiotyöskentelyn tietäjä ja ammattilainen, tuli mieleeni, että noista kaikista Bojanin kappaleista saisi varmaan kunnon tuottajan käsissä studiossa vaikka minkälaisia helmiä.
Nyt sen, että ne ovat niitä livenä, täytyy riittää.