Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Everything in him is perfect
https://www.instagram.com/p/CtuQZPDN3YX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==https://www.instagram.com/p/CtJV2O5tt9K/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/p/Cujqx7Ota8P/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Niin kaunis!
Kolme lippua jäljellä! Nyt on aika tehdä päätöksiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä meno. Oma elämä tuli väliin ja olen ollut jonkin aikaa palstalta pois. Viitsisikö joku kertoa, onko mitään uutta K&B-rintamalla? Sukankudontaa joksujen Suomenkeikkoja odotellessa?
Riippuu vähän siitä kuinka kauan olet ollut poissa?
Bojanin haastis nähty jossa paljasti että Käärijä tulee lavalle heidän tulevalla Pohjoismaiden kiertueella? Eli K ilmeisesti kieltäytynyt yli 20000 dollarin palkkiosta kun ei mennytkään Noa Kirelin konserttiin vierailemaan. Bojanin takia 💓
Kärden tän päiväinen kävelyreissu Salen kanssa?
Ja mitäs muuta... Auttakaa muutkin 😁
K saanut fanilta Are you -rannekorun ja pitänyt sitä joka keikalla siitä lähtien.
Tykännyt mm. tästä fanartista https://www.tumblr.com/luluxa/726379450539900928/but-are-you?source=sha…
Ja Joksujen ig-julkaisuista.Näin ajattelinkin, että Are you-rannekoru on jonkun fanin tekemä. Mistä löysit tiedon tästä?
Tumblerissa oli jossain postauksessa korun tehneen fanin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ongelmia instan kanssa? Lataa vaan koko ajan.
Ei oo, mut koko insta syttyy kyl tästä touhusta tuleen 🔥🔥!
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen fani siellä. Ihana.
https://www.tumblr.com/korvessa/726822354862358528?source=share
Voi pientä 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä meno. Oma elämä tuli väliin ja olen ollut jonkin aikaa palstalta pois. Viitsisikö joku kertoa, onko mitään uutta K&B-rintamalla? Sukankudontaa joksujen Suomenkeikkoja odotellessa?
Bojanin haastis nähty jossa paljasti että Käärijä tulee lavalle heidän tulevalla Pohjoismaiden kiertueella? Eli K ilmeisesti kieltäytynyt yli 20000 dollarin palkkiosta kun ei mennytkään Noa Kirelin konserttiin vierailemaan. Bojanin takia 💓
Eihän sulla ole stadikkakeikka ja uusi biisi Tommyn kanssa päässyt menemään ohi?
Kiitos päivityksistänne!
Ihana tuo haastattelu, uudelleenkohtaaminen on siis varmaa ja K on mukana
Olen Bojanisti ja tuo T aiheuttaa vähän ristiriitaisia tuntemuksia.. Hieno yhteistyökuvio joka tapauksessa K:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K saanut fanilta Are you -rannekorun ja pitänyt sitä joka keikalla siitä lähtien.
Tykännyt mm. tästä fanartista https://www.tumblr.com/luluxa/726379450539900928/but-are-you?source=sha…
Ja Joksujen ig-julkaisuista.
Tuo on niin ihanaa: pitänyt sitä joka keikalla siitä lähtien :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrtti ei varmaan jätä tilaisuutta väliin päästä linnanjuhliin, mutta siis KELATKAA jos käärijä ottais aveciks häärijän 🤪🤪 Toisaalta voihan olla, että ei edes saa avec kutsua. Olihan esim. Robinkin aikanaan yksin, kun kutsu ei ollut avec.
Robinillahan on ollut tyttöystävä pitkään, mutta kun eipä hän julkisuudessa esiinny. Linnan juhlat jos mikä on julkisuutta.
Vaikka tyttöystävästä olisi virallinen tieto julkisuudessa tai olisi esim. jotenkin kertaalleen julkisuudessa esitelty, ei hänen tarvitse olla julkisuudessa eikä varsinaisesti julkisuuden henkilö. Ei vaikka osallistuisi kertaalleen linnan juhliin.
Robin ei ole tainnut olla linnan juhlissa?
On ollut vuonna 2016. Oli toki silloin 18vee, enkä tiedä, joko seurusteli silloin. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Joksujen ig-julkaisuista.Näin ajattelinkin, että Are you-rannekoru on jonkun fanin tekemä. Mistä löysit tiedon tästä?
K&T yhteisesiintymisen ja ig-postausten jälkeen Bojanilla oli keikalla upea pinkki kostopaita 😁 (Samaa väriä ccc-tanssijoiden asujen kanssa.) Keikkavideoiden ja somepostausten perusteella B on taas ollut enemmän oma itsensä, iloinen, rento ja energinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K&T yhteisesiintymisen ja ig-postausten jälkeen Bojanilla oli keikalla upea pinkki kostopaita 😁 (Samaa väriä ccc-tanssijoiden asujen kanssa.) Keikkavideoiden ja somepostausten perusteella B on taas ollut enemmän oma itsensä, iloinen, rento ja energinen.
Ja sen jälkeen K on alkanut tykkäämään minuuteissa julkaisusta JO posteista.
Onkohan B pitänyt puhuttelun 🥵
Ensin Bojan vetää esiin kostomekon ja kostohaastattelun, Tommyn vastaus siihen on kostomekko, jonka alla ei ole mitään. No sitten kehiin astelee itse suomen presidentti, josta on joku ulkomaalainen tehnyt jo ficcin Kärtsyn kanssa. Tämä on jo liikaa minulle eli tämän kommentin kirjoittajalle. Jäämme odottamaan Boitsun ja Tommyn seuraavia siirtoja.
En ole varsinaisesti erityinen K fani, mutta täytyy sanoa, että kyllä hän oli aika hurmaava Niinistön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrtti ei varmaan jätä tilaisuutta väliin päästä linnanjuhliin, mutta siis KELATKAA jos käärijä ottais aveciks häärijän 🤪🤪 Toisaalta voihan olla, että ei edes saa avec kutsua. Olihan esim. Robinkin aikanaan yksin, kun kutsu ei ollut avec.
Robinillahan on ollut tyttöystävä pitkään, mutta kun eipä hän julkisuudessa esiinny. Linnan juhlat jos mikä on julkisuutta.
Vaikka tyttöystävästä olisi virallinen tieto julkisuudessa tai olisi esim. jotenkin kertaalleen julkisuudessa esitelty, ei hänen tarvitse olla julkisuudessa eikä varsinaisesti julkisuuden henkilö. Ei vaikka osallistuisi kertaalleen linnan juhliin.
Robin ei ole tainnut olla linnan juhlissa?
Robin on ollu Linnan juhlissa 2016.
Enpä tiennyt. En tosin ole linnan juhlia juurikaan seurannut. Mahtoiko Robinilla olla silloin tyttöystävää? Jos oli, oliko tyttöystävän kanssa juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Ensin Bojan vetää esiin kostomekon ja kostohaastattelun, Tommyn vastaus siihen on kostomekko, jonka alla ei ole mitään. No sitten kehiin astelee itse suomen presidentti, josta on joku ulkomaalainen tehnyt jo ficcin Kärtsyn kanssa. Tämä on jo liikaa minulle eli tämän kommentin kirjoittajalle. Jäämme odottamaan Boitsun ja Tommyn seuraavia siirtoja.
Onko Salesta ja Kärtsästä oikeasti tehty ficci?🙈
Vierailija kirjoitti:
Kolme lippua jäljellä! Nyt on aika tehdä päätöksiä!!!
Meille ne!
T. Ake, Make ja Pera
Jotenkin mun maailmassa on nyt kaikki hyvin, kun tiedän, että Bojan tapaa Jeren vielä, eikä se kuvasto heistä ollut vain fanien tulkintaa ja heiltä vain laskelmointia. Mitä en koskaan kyllä ajatellutkaan sen olleen.
Nyt (toivottavasti) jo nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😱
Vierailija kirjoitti:
En ole varsinaisesti erityinen K fani, mutta täytyy sanoa, että kyllä hän oli aika hurmaava Niinistön kanssa.
Kärtsä osaa olla hyvin hurmaava kaikkien kanssa ja hänellä on maaginen kyky saada ihmiset hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😱
Missä missä?! Haluan lukea.
T. Jenni
Näin ajattelinkin, että Are you-rannekoru on jonkun fanin tekemä. Mistä löysit tiedon tästä?