Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jaahas. Kysytään välillä JO biisien osaamista:
Osaan kertsikoita / koko biisejä ylös
Osaan lauseita sieltä täältä / en yhtään alas
Itsellä on vielä vähän treenaamista. Haluan kyllä oppia! Osaan lauseita sieltä täältä ja lausuminen on mitä on :D
Mikä on palstahullu? Ainoa ketju tämä missä oon ollut ja ihan vilpittömästi kysyn.
Rakastan Kärden pikku pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on palstahullu? Ainoa ketju tämä missä oon ollut ja ihan vilpittömästi kysyn.
;)
Palstan suurin sisällöntuottaja, asuu täällä 24/7. Vihaa ja maalittaa julkkisnaisia ja palvoo muutamia miesjulkkiksia. Kirjoittelee muutakin shaibaa tänne parillakymmenellä eri persoonalla :D
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa että ihmiset olivat siinä kävelyssä olleet Käärijän kimpussa ja soittaneet facetimeä kavereille
Hohhoijaa kohta se ei suostu enää mihinkään yhteiskuvaan
Miten ihmeessä se pääsi kotiin sieltä?
Oliko Klla turvamies mukanaan? Siinä Salen kanssa keskustellessa oli Kn takana iso, raamikas mies, joka näytti turvamieheltä (vihreä takki ja tumma lippalakki). Jos oli, olisi kotiin / pois pääsy onnistunut inhimillisesti.
Osa näistä jutuista alkaa mennä taas jo kunnianloukkauksen puolelle.
Tuli yhtäkkiä ikävä Leilan tarinoita umk-ketjusta 🥲 sekin missä Kärtsä ja Bojan yöpyivät kammarissa ja tarinassa ollut rouva päätyi keikkumaan jostain traagisesta syystä navetan ylisille ccc:n tahtiin ja Bojan Cvjeticaninille testamentattiin perintöhopeat ja perämetsää. Miten mulla tuli yhtäkkiä mieleen. Olis kiva lukea niitä nyt tässä vaiheessa.
Eikös Leilan tarinat ole tän ketjun alusta? Ei UMK.
Oli Leilan tarinoita jo umk-ketjussa mun mielestä 🤔 mutta joku tietysti poistatti kaiken ja Leila sanoi ettei se ollut säästänyt niitä vaan kirjoittanut lennosta. Ne oli niin hyvin ja koomisesti kirjoitettuja, harmi ettei tullut tallennettua.
Tästäkin ketjusta on varmaan poistatettu ne kaikki tarinat jos niitä tuolla alussa oli. 🙁
I dreamed the beginning of the ICIP video. K. and T. are at a party in a garden, in the hedges surrounding the garden there is an opening, outside is the wood. T. gets out of there, K. looks around and, seeing that no one notices him, follows T. and they both run towards the woods. Then I woke up.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuossa edellä olevassa ketjussa vaihdettu lennosta keskustelun aihetta kesken keskustelun. Tosi typeriä kommentteja. Alkaa tosiaan olla kunnianloukkauksen kriteerit täyttävää sisältöä.
Made in Italy kirjoitti:
I dreamed the beginning of the ICIP video. K. and T. are at a party in a garden, in the hedges surrounding the garden there is an opening, outside is the wood. T. gets out of there, K. looks around and, seeing that no one notices him, follows T. and they both run towards the woods. Then I woke up.
I love it! If you have a desire to talk about the mv (or T ) more:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5257414/kaaria-keikat-ja-some-keskustel…
here we have some of those discussions :)
Ignooratkaa nuo typerät viestit täysin.
Ei hyvänen aika et kai sä perkele ole täällä taas? Pahansuopa Ilmanpilaaja. Miten susta pääsee eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tai sen isä tuli ketjuun? Moikka vaan!
Rupesiko omatunto kolkuttelemaan. Siis, jos sulla on edes omatuntoa. Kommenttisi eivät ole hauskoja eikä tuollaisia kommentteja kaipaa kukaan tähän K&B fiilistely-ketjuun. Voisit kirjoitella omaksi iloksesi? vaikkapa ficciä.
Onpa fanittajaficmodella nyt poistonappi ja mieli herkillä. Tehokasta työntekoa ainakin.