Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa että ihmiset olivat siinä kävelyssä olleet Käärijän kimpussa ja soittaneet facetimeä kavereille
Hohhoijaa kohta se ei suostu enää mihinkään yhteiskuvaan
Miten ihmeessä se pääsi kotiin sieltä?
Joo se oli tää Twitter-porukka, jotka vaativat Kärtsältä anteeksipyyntöä kavereilleen, kun ei soittanut Alaks olee Kalajoella.
Joukossa, ja varsinkin twitterissä, tyhmyys tiivistyy. Sitten se vuotaa tosielämään.
Toivottavasti toi Alaks olee soitetaan sillä mahdollisella K25 keikalla ja sen jälkeen ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa että ihmiset olivat siinä kävelyssä olleet Käärijän kimpussa ja soittaneet facetimeä kavereille
Joo se oli tää Twitter-porukka, jotka vaativat Kärtsältä anteeksipyyntöä kavereilleen, kun ei soittanut Alaks olee Kalajoella.
Tätä myötähäpeän määrää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jennin ja Salen pikkupoika Käärijä-fani?
Joo Sale sanoi että Aaro on fani
Hyvä Aaro! Minkä verran hänellä mahtaa ollaikää?
Täyttää seuraavaksi kuusi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks ei oo julkisuuden henkilö, ei vaan oikeesti jaksais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukossa, ja varsinkin twitterissä, tyhmyys tiivistyy. Sitten se vuotaa tosielämään.
Tuo nimitys Twitter-porukka, kun siihen nykyään törmää on alkanut kuulostaa melkein joltain rikollisjengiltä, ei nyt ihan, mutta sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melko varmaa, että Käärijä kutsun saa. Mutta olisi voinut olla tarjoutumatta itse, vaikka kai vitsillä sen sanoikin.
No Sale ainaki tajus vitsin ja naureskeli ku K sano et on puku valmiina: https://www.tumblr.com/omppupiiras/726812934593986560/babygirl?source=s…
Siis mä halkean ylpeydestä, kuinka hieno maa Suomi on! Siellä vaan heiteltään pressan kanssa läppää ja tunnelma on lämminhenkinen. K sulattaa ihmisen kuin ihmisen. Aivan mahtava klippi! Ja toki K turvamies ansaitsee pari <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melko varmaa, että Käärijä kutsun saa. Mutta olisi voinut olla tarjoutumatta itse, vaikka kai vitsillä sen sanoikin.
No Sale ainaki tajus vitsin ja naureskeli ku K sano et on puku valmiina: https://www.tumblr.com/omppupiiras/726812934593986560/babygirl?source=s…
Kiitos tuosta videolinkistä. On tuo K kyllä aikamoinen. Hyvät naurut sai tästä lyhyestä keskustelusta. Hyvää huumoria, jota Salekin ymmärsi. Hyvä muistutus Klta "Mä odotan linnan juhliin kutsua. Pukukin on jo valmiina."
Mutta kuten keskusteluissa on jo todettu, tarvitsee Jere kyllä uuden puvun sinne (T. Muurimäenkö suunnitteleman?). Olisihan K voinut kyllä tuossa kohtaamisessa ottaa hupun pois päästä, kaikki siinä lähellä tiesivät kyllä kuka siinä on.
Hei kertokaapa tällaiselle täti ihmiselle miten tuolta twitteristä löytää uusimmat Käärijä postaukset. #käärijä tai #kaarija ei tule uusimpia. Voisiko joku auttaa vanhaa ja kertoa miten tuo toimii? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että siellä on paljon asiallisempaa kirjoittelua kuin vauvafoorumilla.
Miten sen videon löytää twitterissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nimitys Twitter-porukka, kun siihen nykyään törmää on alkanut kuulostaa melkein joltain rikollisjengiltä, ei nyt ihan, mutta sinne päin.
Onko Twitter-porukka ja pahamaineinen kansainvälinen nautaliiga kilpailevia jengejä?
Joo joo Muurimäki suunnittelee ja sehän me jo tiedettiinkin et Aaro on fani
L💖
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaapa tällaiselle täti ihmiselle miten tuolta twitteristä löytää uusimmat Käärijä postaukset. #käärijä tai #kaarija ei tule uusimpia. Voisiko joku auttaa vanhaa ja kertoa miten tuo toimii? Kiitos.
Mä haen usein pelkästään hakusanalla Käärijä ja uusimmat löytyy siitä Latest kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa naudat ja gayt! Mitens villatöppösten kutominen sujuu? Ootte niin taitavia että varmasti hyvin. Mä voisin ottaa merinovillasta kun on niin herkät jalat niin ei sitten kutita. Kiitosh! Nähdään pian Suomessa!
T. Bojan
Minä tuun huomenna. Peti valmiiksi ja vaatteet pois.
T. KärdeMinä tulen myös...Missäs se mun vara-avain Boitsun kämpille onkaan...
T:Kris
Terrveppä mieheen ja naiseen! Bojan opetti meille kaikille Suomea. Kuulin että täällä kokoontuu suomalainen ykköslaadun käsityökerho. Voisin ottaa yhden putkisukan +50 cm. Vaihtoehtoisesti voi ommella pussukan "tupakkatarvikkeille" tai peitteen Igorille.
Rauhaa ja rakkautta
Janci
Vierailija kirjoitti:
No eivät osaa lapset (Jodelin) kyllä käyttäytyä. Harmi, että tuonne menivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa naudat ja gayt! Mitens villatöppösten kutominen sujuu? Ootte niin taitavia että varmasti hyvin. Mä voisin ottaa merinovillasta kun on niin herkät jalat niin ei sitten kutita. Kiitosh! Nähdään pian Suomessa!
T. Bojan
Minä tuun huomenna. Peti valmiiksi ja vaatteet pois.
T. KärdeMinä tulen myös...Missäs se mun vara-avain Boitsun kämpille onkaan...
T:Kris
Et tule! Laitan tuplalukot! Mun mieheen et koske. Naudat vahtii mun ovella ja tyrmää sut.
T. Boitsu
Tää oli ilmeisesti vaan joku heitto? Vai onko oikeasti mennyt?