Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
80201/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puku Käärijällä oli Katrin häissä?

Eikö Katri kuulu Käärijän palkkalistoille

Kutsu varmasti tuli.

Ei ollut K siellä. Stadikan keikka ja häät oli Virossa.

Stadikalla esiintyi 19.00-20.00.

Häihin olisi ehtinyt.

Suoria lentoja ei Tallinnaan mene iltaisin ja myöhäisin välilaskullakin lähtee klo 20.35, johon takuulla K ei ehtisi. Eli miten siis olisi niihin häihin ehtinyt?

Käärijän esiintymiskymppani stadikalla oli virolainen Tommy.

Jospa hänellä olisi ollut yksityiskone käytössä.

Onhan Käärijä mennyt Tallinnaan yksityiskoneella ennenkin.

Jospa ja jospa. Miksi ihmeessä Tommylla olisi ollut yksityiskone käytössään. Ei kait Tommyn omat aikataulut olisi sellaista edellyttänyt. Miksi ihmeessä K olisi sillä (Tn käytössä olevalla yksityiskoneella) edestakaisin lentänyt Tallinnaan Tommyn ollessa samanaikaisesti Suomessa.

Miksi täällä pitää jankata sitä oliko K Tallinnassa Katrin häissä, kun ei ole edes mitään viitteitä, että olisi ollut. Ei se nyt vaan mahtunut Kn aikatauluihin. Stadikan keikan jälkeen Tommy oli edelleen muutaman päivän Suomessa, kun tekivät musiikkivideota.

Vierailija
80202/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kärtsä palasi Viisuista oli kentällä vastassa se about ysikymppinen mummo. Ihanaa kun on monen ikäisiä faneja. Ja mä luulen, että Käärijä arvostaa sitä, että tapaa välillä kohteliaita ja aikuismaisia faneja, eikä pelkästään rajoja rikkovia teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80203/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon et K:n ja B:n suhde ja yhteydenpito perustuu paljolti myös sellaiseen pikaiseen viestintään et laitellaan jotain hauskaa pikku meemiä tms toiselle. Samanlainen huumori yhdistää heitä et vois kuvitella et ovat viikottain yhteydessä ja piristävät ja tsemppaavat toisiaan.

Vierailija
80204/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JokerOutSubs Mamma kirjoitti:

Hi, I'm a member of JokerOutSubs, one of the mamas from the picture, nice to meet you all 😂

It's nice seeing that our "old age" encouraged you all to go to gigs (If I am understanding the google translations correctly!). Though I must say, someone in that picture is a child, only 14 - she really lowers our average age! 😂

It's so interesting that Bojan and Jere have this forum just for them! You all post so much about them every day! 😆 We're happy to bring you more Joker Out content in the future <3

[Google translate for you so you don't have to!]

[Google-käännän, niin teidän ei tarvitse!]

Hei, olen JokerOutSubsin jäsen, yksi kuvan mammoista, hauska tavata teidät kaikki! 😂

On mukavaa nähdä, että "vanhuutemme" rohkaisee teitä kaikkia käymään keikoilla (jos ymmärrän googlen käännöksiä oikein!). Tosin täytyy sanoa, että joku tuossa kuvassa on lapsi, vasta 14-vuotias - hän todella laskee keski-ikäämme! 😂

On niin mielenkiintoista, että Bojanilla ja Jerellä on tämä foorumi vain heitä varten! Te kaikki postailette niin paljon heistä joka päivä! 😆 Tuomme mielellämme lisää Joker Out -sisältöä teille tulevaisuudessa <3

Well, Hello! So surprised to be able to give you a big thanks for all the work youve done for us foreigners! It has been so important!

Im ever so grateful.

Especially I want to thank you for translating the two concerts; BBF, and Cvetlicarna!!! It was not until I understood the lyrics, when I fell in love with Bojan, for good :)

It was amazing to understand what he sings. Its so, so much nicer read them along the music, not just from another page.

🤍💙

Vierailija
80205/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naudat ja gayt! Mitens villatöppösten kutominen sujuu? Ootte niin taitavia että varmasti hyvin. Mä voisin ottaa merinovillasta kun on niin herkät jalat niin ei sitten kutita. Kiitosh! Nähdään pian Suomessa!

T. Bojan

Vierailija
80206/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naikkonen tarkoita nainen? Naistyöntekijöitä tarkoitan

Sovinistisika

Häpeä

Vierailija
80207/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiva kävely . Kärde hyvällä tuulella ja niin suloisena. IL kyllä pilasi tunnelman pikkuisen. Sitten vielä oman 12 vuotiaan toiset idolit Niko ja Santtu. Nyt ollaan tytyväisinä äiti ja tytär.

Kuinka niin pilasi? What has happened?

Vierailija
80208/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Kärtsä palasi Viisuista oli kentällä vastassa se about ysikymppinen mummo. Ihanaa kun on monen ikäisiä faneja. Ja mä luulen, että Käärijä arvostaa sitä, että tapaa välillä kohteliaita ja aikuismaisia faneja, eikä pelkästään rajoja rikkovia teinejä.

Tämä 94-vuotias Heljä oli ihana! Osoittaa, että missä iässä vaan voi fanittaa. Ja Kärtsällä on kyllä faneja laajasti eri ikäluokista, lapsista ysikymppisiin.

Vierailija
80209/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa naudat ja gayt! Mitens villatöppösten kutominen sujuu? Ootte niin taitavia että varmasti hyvin. Mä voisin ottaa merinovillasta kun on niin herkät jalat niin ei sitten kutita. Kiitosh! Nähdään pian Suomessa!

T. Bojan

Minä tuun huomenna. Peti valmiiksi ja vaatteet pois.

T. Kärde

Vierailija
80210/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pakenin välillä toiselle palstalla, kun täällä oli häärijä kumppanina peruukki päässä ja kerran viikossa paluu realiteetteihin ihminen, yksityishenkilöt vois vielä pysyä pois?

Vierailija
80211/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jennin ja Salen pikkupoika Käärijä-fani?

Joo Sale sanoi että Aaro on fani

Hyvä Aaro! Minkä verran hänellä mahtaa ollaikää?

Vierailija
80212/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa että ihmiset olivat siinä kävelyssä olleet Käärijän kimpussa ja soittaneet facetimeä kavereille

Hohhoijaa kohta se ei suostu enää mihinkään yhteiskuvaan

Miten ihmeessä se pääsi kotiin sieltä?

Vierailija
80213/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Bojan

Minä tuun huomenna. Peti valmiiksi ja vaatteet pois.

T. Kärde

Minä tulen myös...Missäs se mun vara-avain Boitsun kämpille onkaan...

T:Kris

Vierailija
80214/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se K siellä käveli Salen kanssa tovin matkaa. Oli nahkatakki päällä ja huppu päässä, arskat silmillä. Juttu luisti leppoisasti ja K oli kyllä ihanan rento ja "tavallinen". Uskon et Sale arvostaa tollasta rentoa jutustelua.

Aivan kaamea etikettivirhe Käärijältä.

Armeijan ylipäällikkö puhuu ja räppärillä on huppu ja lasit päässä.

Olen henkeen ja vereen isänmaallinen ja tuo oli järkyttävää katsottavaa ja kuunneltavaa.

Pitäisi olla käytöstavat.

Voi zsiesus

Vierailija
80215/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa että ihmiset olivat siinä kävelyssä olleet Käärijän kimpussa ja soittaneet facetimeä kavereille

Lähti henkivartioiden saattelemana pois, onneks ei teinit enää seuranneet perässä

Vierailija
80216/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se oli tää Twitter-porukka, jotka vaativat Kärtsältä anteeksipyyntöä kavereilleen, kun ei soittanut Alaks olee Kalajoella.

Vierailija
80217/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulen myös, että hän arvostaa myös iäkkäämpiä ihmisiä ja osaa keskustella heidän kanssaan. Kuten myös pienten lasten.

Vierailija
80218/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, paljonko te olette tänään kävelleet tai aiotte kävellä? Kun Sale haasteen heitti niin pitäähän siihen vastata.

Itsellä vasta pari kilometriä takana, aion kävellä iltasella vielä saman verran. Pieni on kaunista.

0km

Vierailija
80219/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Bojan

Nyt sekin asia selvisi. Oon tässä pähkäillytkin suomalaisen lampaan villan ja merinovillan välillä.

Vierailija
80220/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon et K:n ja B:n suhde ja yhteydenpito perustuu paljolti myös sellaiseen pikaiseen viestintään et laitellaan jotain hauskaa pikku meemiä tms toiselle. Samanlainen huumori yhdistää heitä et vois kuvitella et ovat viikottain yhteydessä ja piristävät ja tsemppaavat toisiaan.

Just näin. Varmaan Saulin kanssa kävelystä tulee kuittia ja ehkä myös lähtee Suomesta viestiä. Enpä äkkiseltään muista, kuka muu olisi Salen kanssa lenkkeillyt.

Ketju on lukittu.