Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
80181/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen edelleen Bojanin kanssa jolla on peruukki päässä ja Jesse tuuraa Bojania JO keikalla naamari päässä. Nyt eiköhän jatketa.

T. Kärde

Vierailija
80182/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se K siellä käveli Salen kanssa tovin matkaa. Oli nahkatakki päällä ja huppu päässä, arskat silmillä. Juttu luisti leppoisasti ja K oli kyllä ihanan rento ja "tavallinen". Uskon et Sale arvostaa tollasta rentoa jutustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80183/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölönlahden agentin terveiset:

Porukkaa oli paljon! Bongasin twitter-nuorisoa. Käärijää ei aluksi näkynyt ja olin jo luovuttaa kunnes kierroksen loppupuolella bongasin jo kaukaa että porukka kuhisee ja kihisee siihen malliin että Kärtsähän se siellä! Musta huppari ja käheet aurinkolasit. Näytti olevan joku korsto mukana. Paljon lapsia jotka pääsi kuviin idolinsa kanssa. Olin tutun kanssa joka yllytti niin että kun tilanne vähän rauhoittui (K lähti eri suuntaan kuin pääjoukko) ja porukka harveni niin seurattiin häntä pienemmän joukon ohessa. En ois ilman kaveria mennyt kysymään kuvaa mut menin sit varovasti ja kysyin saako vanhempi fani kans kuvan!!!! Siis apua, en oo iiinä ollut ns star struck mutta nyt en saanut suusta mitään muuta! Hän ystävällisesti vastaa että et ole vanha! (Olen, siis 50 v). Nopee kuva ja seuraavan vuoro. Siis mun kädet tärisee vieläkin ja oon että whatthehell happened.

Vierailija
80184/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten K viettää lopun sunnuntain pressan kanssa käveltyään? Mitä veikkaatte?

Yläpeukku: pelaa kotona pleikkaa, katselee leffoja, löhöilee

Alapeukku: studiolla töitä tehden

Oliko se muka siellä kävelemässä? Itse katsoin MTV 3:n siuilta sitä kävelytapahtumaa ja Sauli siellä kyllä ensin puhui jotain ja sitten lähti kävelemään ihmisten kanssa, mutta Käärijää ei näkynyt missään.

Mä katsoin Iltalehden liveä ja Käärijää jututettiin ja näytettiin pariin otteeseen.

Vierailija
80185/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahamaineinen kansainvälinen nautaliiga.

Listagay? You know what to do with this.

Vierailija
80186/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukkaa oli paljon! Bongasin twitter-nuorisoa. Käärijää ei aluksi näkynyt ja olin jo luovuttaa kunnes kierroksen loppupuolella bongasin jo kaukaa että porukka kuhisee ja kihisee siihen malliin että Kärtsähän se siellä! Musta huppari ja käheet aurinkolasit. Näytti olevan joku korsto mukana. Paljon lapsia jotka pääsi kuviin idolinsa kanssa. Olin tutun kanssa joka yllytti niin että kun tilanne vähän rauhoittui (K lähti eri suuntaan kuin pääjoukko) ja porukka harveni niin seurattiin häntä pienemmän joukon ohessa. En ois ilman kaveria mennyt kysymään kuvaa mut menin sit varovasti ja kysyin saako vanhempi fani kans kuvan!!!! Siis apua, en oo iiinä ollut ns star struck mutta nyt en saanut suusta mitään muuta! Hän ystävällisesti vastaa että et ole vanha! (Olen, siis 50 v). Nopee kuva ja seuraavan vuoro. Siis mun kädet tärisee vieläkin ja oon että whatthehell happened.

Aww ihana!!

Vierailija
80187/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun tähän porukkaan, joka ei oo tietoinen mahdollisesta kumppanista, enkä haluakaan tietää, mun mielestä ne kaikki naikkoset on K:n työntekijöitä, enkä tutki kenenkään oletettujen kavereiden tai kumminkaimojen someja, uskon että K menee Linnan juhliin yksin

Miten sinä kehtaat kutsua Kn työntekijöitä naikkosiksi?

Onko mahdollinen bf myös naikkonen?

Vierailija
80188/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jennin ja Salen pikkupoika Käärijä-fani?

Joo Sale sanoi että Aaro on fani

Vierailija
80189/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöttelee 2h48min sulosia juttuja Boitsun kanssa 😂

Olis kyllä niin kiva tietää, mitä tarkoittaa säännöllinen yhteydenpito, kerran päivässä, viikossa, kuukaudessa..

Vierailija
80190/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin mammat, siitäs kuulitte. 50v. ei oo vanha, keikoille eikä muutenkaan.

Vierailija
80191/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua toi vanha fani-juttu!! Iiiik!!! Mä oon kans melkein 50. Jos K sanos noin mulle, kuolisin luultavasti siihen paikkaan. Ihana et sait yhteiskuvan!!!

Vierailija
80192/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä niin kiva tietää, mitä tarkoittaa säännöllinen yhteydenpito, kerran päivässä, viikossa, kuukaudessa..

Kerran tunnissa.

Vierailija
80193/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo liian vanha fanittamaan!

Vierailija
80194/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naikkonen tarkoita nainen? Naistyöntekijöitä tarkoitan

Vierailija
80195/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä.

Menee hämärään baariin stadissa ja vetää kaksin käsin mustaaryssää.

Vierailija
80196/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että linnan juhliin kutsun saa myös tanssijat. Ehkä myös kappaleen tekijät jne. Ollut sen verran spesiaali juttu tänä vuonna.

Usein kyllä vain yksi kutsutaan jostain projektista, mutta riippuu ihan kulttuuripainotuksista halutaanko nostaa esim tanssijoiden asemaa esiin.

Vierailija
80197/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naikkonen tarkoita nainen? Naistyöntekijöitä tarkoitan

Vähän sellainen dissaava sana.

Vierailija
80198/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää sisällään varmaan kaiken what's up viesteistä puheluihin. Varmasti jollain tavalla ovat yhteydessä ainakin viikottain.

Vierailija
80199/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K:lla on poikaystävä, niin ei kai hän silloin nainen ole, mutta crewssa on myös naistyöntekijöitä

Vierailija
80200/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä.

Menee hämärään baariin stadissa ja vetää kaksin käsin mustaaryssää.

Mihin se sitä vetää? Seinälle? Perseeseen?

Ketju on lukittu.