Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How to Carpe Diem in Helsinki 9.6.2023 Never Forget
https://twitter.com/vika_satsuki/status/1667257926749245441?s=20
Niin ihanaa tuo Kn nuolemisyrityskin. Kn ja Bn kemiat polttelee 🧡💚
Nyt kun shippilasit ottaa päästä niin huomaa että Jeren ilmanuoluhommat on täydellinen esimerkki fan servicestä 😊
Ilman shippilaseja näyttää kyllä ihan aidolta. Todellakin. Miksi K edes tuollaista näyttelisi. Huomaat kyllä, jos katsot muitakin yhteiskuvia Tavastialta. Kn ja Bn välillä on todella aitoa kemiaa ihan niin kuin K totesi jo siellä alkumetreillä "There is something special between us".
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meidän selittää lyhyesti in english mitä tarkoittaa tässä tapauksessa linnaan meno suomalaisittain? Voi olla hieman haastavaa ymmärrää englanniksi, jos kääntää suomen kielestä.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on eräänlainen koostevideo shippaajaystävällisin otoksin Tavastialta:
🥵😍 Halit 🥹 ja tuo Bojan kiitosh kuulostaa niin 🥰
Niinpä.. Palstan tietäen K ei voi tehdä tätä oikein.. Jos menee yksin/jonkun muun kanssa,; suhteessa menee huonosti ti on huono kumppani. Jos menee parina: on partneri sinne itsensä ängennyt ja pakottanut.
Varmaan olisi parasta K:n jäädä kotiin varmuudeksi
Käärijän kommentit Iltalehdelle:
Paikalla on Suomen euroviisuedustaja Käärijä.
Silloin kun Sauli kysyy, niin silloin lähdetään, Käärijä vastasi Iltalehden kysymykseen tapahtumaan osallistumisesta.
Terveydestä huolehtiminen on euroviisumenestyjälle tärkeää.
Kun lavalla pomppii hiki hatussa, niin kunnossa täytyy olla.
Käärijä korostaa unen, liikunnan ja syömisen merkitystä.
Ala on vähän sellainen, ettei se ole kovin helppoa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs et se oikeesti mitä todennäköisimmin menee Linnan juhliin, mutta et kenen kanssa!?! Menee niin jännäks. Oon itse sitä mieltä et jos ei tyttistä mukaan ota, suhde ei ole etenemässä mihinkään suuntaan. Toi on kuitenkin sellainen tilaisuus et once in a life time. Totta kai seuraa kritiikkiä hyvässä ja pahassa ja kaikki kyttää silmä kovana Jeren/Kärtsyn tyttökaveria, mut kaikkiahan siellä katsotaan ja arvioidaan muutenkin.
Jos suhde olisi täysi salaisuus niin sillä linjalla voisi jatkaa, mutta kun on julkinen salaisuus niin kai sen täytyy sinne mennä, kun kaikki kuitenkin tietää hänen olemassaolostaan.
Tämä mua hiukan ärsyttää, koska K itse ei ole sanallakaan kertonut hänestä, ja kaikki videovilahtelut ovat olleet sellaisia, että kyseessä voisi olla kuka tahansa lähipiiristä. Se, että joku "fani" on penkonut somea ja löytänyt "todisteita" ei ole mielestäni julkinen salaisuus ja näin ollen virallisesti siis mitään tyttöystävää ei ole ennen kuin K siitä meille jotain ilmoittaa.
Mun mielestä se tyttöystävä on fiksu, kun ei änge julkisuuteen.
Niin minustakin mutta linnan juhliin osallistuminen ei ole varsinaisesti julkisuuteen änkeämistä. Hän tulisi toki nähdyksi ja kuvatuksi, mutta ei sillä vielä varsinaista julkkisasemaa saavuteta.
Mitä ihmettä, täällä on käynyt JOsubsin porukkaa? (Hi! Thank you for everything. Much love from here, FIN💚SLO).
Seuraavaksi varmaan Bojan kirjottelee tänne niitä hei Suomi juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, täällä on käynyt JOsubsin porukkaa? (Hi! Thank you for everything. Much love from here, FIN💚SLO).
Seuraavaksi varmaan Bojan kirjottelee tänne niitä hei Suomi juttujaan.
"Hyvää iltaa Suomi, oletteko valmiita shippaamaan?"
Siis kuka on mennyt linnan juhliin äitinsä kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä puku Käärijällä oli Katrin häissä?
Eikö Katri kuulu Käärijän palkkalistoille
Kutsu varmasti tuli.Ei ollut K siellä. Stadikan keikka ja häät oli Virossa.
Stadikalla esiintyi 19.00-20.00.
Häihin olisi ehtinyt.
Selitäpä aikataulua vähän tarkemmin.
Esiintymisen jälkeen siis varmasti suihku, vaatteiden vaihto ja lähtö vie ainakin sen 30 minuuttia ja voi olla, että pidempäänkin, jos täytyy olla mukana roudaamassa kamoja. Eckerö lähtisi klo 21.40 ja on Tallinnassa 00.10. Siitä hääpaikalle, niin hyvä jos klo 1.00 on perillä. Yleensä häät alkavat reilusti ennen klo 18 mutta myöhäisimmätkin varmasti klo 18 pintaan. On siinä ehditty vihkiä, syödä, juoda kahvit ja tanssia ja boolit ja lähteä jatkoillekin. Että ei varmaan kovin järkevää olisi sinne lähteä katsomaan tyhjää hääpaikkaa. Hääpari varmaan on jo tuossa vaiheessa vetäytynyt pois jatkoiltakin.
Suoria lentoja ei Tallinnaan mene iltaisin ja myöhäisin välilaskullakin lähtee klo 20.35, johon takuulla K ei ehtisi. Eli miten siis olisi niihin häihin ehtinyt?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka on mennyt linnan juhliin äitinsä kanssa?!
On niitä vuosien saatossa ollut jokunen. Pekka Hyysalo tulee mieleen. Hänkin oli kuitenkin parisuhteessa tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menen Bojanin kanssa joka onkin mun gf peruukki päässä.
T. KärdeJa minä menen Olavin kanssa pers paljaana.
T. Lasse
Nyt pojat ne housut jalkaan. Meillä.on täällä vieraita ulkomailta.
Olavin kanssa pers paljaana Linnan juhliin.
Onko vastaava jo Listalla? Luultavasti, kun Lasse ja Olavi tuntuu olevan pers paljaana jatkuvalla syötöllä jossain.
Kärtsä menee linnanjuhliin tuon komean turvamiehensä kanssa :D
Itse kuulun tähän porukkaan, joka ei oo tietoinen mahdollisesta kumppanista, enkä haluakaan tietää, mun mielestä ne kaikki naikkoset on K:n työntekijöitä, enkä tutki kenenkään oletettujen kavereiden tai kumminkaimojen someja, uskon että K menee Linnan juhliin yksin
Öö siis poistatitko kysymykseni sinä, joka olet ei-pakkomielteinen, ei autisti tai lapsi? Kysymys oli suunnattu sinulle.
Eli mikä sinut tänne on tuonut? Tämä kuitenkin on fiilistelyketju, joka pohjautuu pitkälti fantasiointiin ja mielikuvitukseen.
Repesin Iltsikan otsikolle "Ensimmäinen mies seinässä". https://www.iltalehti.fi/formulat/a/a59a1358-1b78-4c1a-b75e-7950859a1d33
Vierailija kirjoitti:
Olavin kanssa pers paljaana Linnan juhliin.
Onko vastaava jo Listalla? Luultavasti, kun Lasse ja Olavi tuntuu olevan pers paljaana jatkuvalla syötöllä jossain.
Menny kaikki massit kossuun ja Kärsyn kosiomatkoihin ja se prkl ei maksa takasin.
Ei saada housuja ees Pelastus Armeijalta.
T. Lasse
Onhan se melko varmaa, että Käärijä kutsun saa. Mutta olisi voinut olla tarjoutumatta itse, vaikka kai vitsillä sen sanoikin.
Sinne ei mennä vaaleassa puvussa. Kutsussa tumma puku. Olen ollut.