Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta olis toki et K onnistunut taas "tuleen kaapista" vahingossa tolla "baby" -kommentillaan 😂
:D on kyllä viihdyttävää millasta viestinnällistä kaaosta seuraa jatkuvasti siitä että 1) ihminen puhuu ylipäätään filtteröimättä mitä päähän pälkähtää 2) tekee sen englanniksi jolloin saattaa sanoa ihan mitä sattuu ja 3) ei välitä helvettiäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Ei K tietenkään haittaa koska hän ei voi kuin voittaa tässä diilissä. Hän on se "kingi" ja B on fanipoika / hoito kaikkien silmissä.
Mistä lähtien Bojan on joku hoito 😂 Sori, haluan kuulla enemmän tätä analyysiä tästä heidän julkisuuskuvastaan.
No toi siis johtuu varmaan ihan vaan siitä että B on nuorempi, hän fanitti K jo enne viisuja, K on heistä se miehekkäämpi, B käyttäytyi viisuissa kuin ihastunut fanipoika yms. Jos omalle kohdalle pitäisi ajatella niin ei minuakaan haittaisi yhtään shippailussa olla Käärijän asemassa. Mutta en kyllä haluaisi olla Bojanin tilalla se.. no, rumasti sanottuna Käärijän b*itch.
Mä en näe asiaa noin. Enkä ole huomannut, että joku shippausmaailmassa ajattelisi noin.
Millä sä sitten selität sen että nytkin Bojan noissa ig kommenteissa heti alkoi kääntää asiaa toiseen suuntaan?
En ole kommentoinut kyseistä asiaa mitenkään. Kommentoisin sitä, kun käytit Bojanista sanaa hoito ja b*tch. Kertoo enemmän sinusta itsestäsi ja ajatusmaailmastasi, kun käytät toisesta tuollaisia termejä.
Oisko ollu muka parempi sanoa Käärijän twink?
En ole ton kommentin tekijä, mutta mielenkiinnosta haluan kysyä teiltä jotka nyt tunnutte ottavan tosta hoito jutusta nokkiinne, mutta kuitenkin kaksikkoa shippaatte - teiänkö mielikuvissa muka Bojan on sitten ollut se "miehekkäämpi" osapuoli? 😅 Kun itsekin siis kaksikkoa shippaan ja olen kyllä eri palstoilla liikkuessa saanut sen kuvan että kaikki on yhtä mieltä siitä että Käärijä on selkeästi se dominoivampi osapuoli.
Ei saa puhua liian raisusti tai totuudenmukaisesti, mammojen kukkas-keijut-romantiikka aivot ei kestä.
Hei mikäs vika kukkais-keiju-romantiikka aivoissa on? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli aika nopeasti korjamaan ettei luulla mitään muuta
Koska kovasti yrittää nyt olla olematta se Kärtsän fanipoika hoito kaikkien silmissä..
Kannattaisi kyllä nyt vaan suhtautua Bojanin huumorilla koko juttuun. Tää kääntely ja vääntely aiheuttaa vaa lisää naureskelua ja kiusoittelua.
Totta. Mutta voihan se olla että B on vielä jokseensakin epävarma identiteetistään tai siitä mitä muut ajattelee on merkitystä. Käärijällä en usko että nää asiat kiinnostaa juurikaan 😁
Nääh, Bo vaikuttaa aika itsevarmalta, joten ei varmaan häntäkään
Jos olisi itsevarma eikä välittäisi niin ei olisi kääntänyt Kärtsän harmitonta heittoa koiraansa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Ei K tietenkään haittaa koska hän ei voi kuin voittaa tässä diilissä. Hän on se "kingi" ja B on fanipoika / hoito kaikkien silmissä.
Mistä lähtien Bojan on joku hoito 😂 Sori, haluan kuulla enemmän tätä analyysiä tästä heidän julkisuuskuvastaan.
No toi siis johtuu varmaan ihan vaan siitä että B on nuorempi, hän fanitti K jo enne viisuja, K on heistä se miehekkäämpi, B käyttäytyi viisuissa kuin ihastunut fanipoika yms. Jos omalle kohdalle pitäisi ajatella niin ei minuakaan haittaisi yhtään shippailussa olla Käärijän asemassa. Mutta en kyllä haluaisi olla Bojanin tilalla se.. no, rumasti sanottuna Käärijän b*itch.
Mä en näe asiaa noin. Enkä ole huomannut, että joku shippausmaailmassa ajattelisi noin.
Millä sä sitten selität sen että nytkin Bojan noissa ig kommenteissa heti alkoi kääntää asiaa toiseen suuntaan?
En ole kommentoinut kyseistä asiaa mitenkään. Kommentoisin sitä, kun käytit Bojanista sanaa hoito ja b*tch. Kertoo enemmän sinusta itsestäsi ja ajatusmaailmastasi, kun käytät toisesta tuollaisia termejä.
Oisko ollu muka parempi sanoa Käärijän twink?
En ole ton kommentin tekijä, mutta mielenkiinnosta haluan kysyä teiltä jotka nyt tunnutte ottavan tosta hoito jutusta nokkiinne, mutta kuitenkin kaksikkoa shippaatte - teiänkö mielikuvissa muka Bojan on sitten ollut se "miehekkäämpi" osapuoli? 😅 Kun itsekin siis kaksikkoa shippaan ja olen kyllä eri palstoilla liikkuessa saanut sen kuvan että kaikki on yhtä mieltä siitä että Käärijä on selkeästi se dominoivampi osapuoli.
Ei saa puhua liian raisusti tai totuudenmukaisesti, mammojen kukkas-keijut-romantiikka aivot ei kestä.
Hei mikäs vika kukkais-keiju-romantiikka aivoissa on? :D
Ei mikään mun puolesta <3 mutta älkää sitten järkyttykö jos joku sanookin selkeällä suomen kielellä sen mitä tekin ajattelette kukkaiskielellänne. Se nyt vaan on fakta että K vie tota slovenialaista kuin fanipoikaa konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli aika nopeasti korjamaan ettei luulla mitään muuta
Koska kovasti yrittää nyt olla olematta se Kärtsän fanipoika hoito kaikkien silmissä..
Kannattaisi kyllä nyt vaan suhtautua Bojanin huumorilla koko juttuun. Tää kääntely ja vääntely aiheuttaa vaa lisää naureskelua ja kiusoittelua.
Totta. Mutta voihan se olla että B on vielä jokseensakin epävarma identiteetistään tai siitä mitä muut ajattelee on merkitystä. Käärijällä en usko että nää asiat kiinnostaa juurikaan 😁
Nääh, Bo vaikuttaa aika itsevarmalta, joten ei varmaan häntäkään
Jos olisi itsevarma eikä välittäisi niin ei olisi kääntänyt Kärtsän harmitonta heittoa koiraansa 😅
No se voi olla hänen huumoria Mitä? Flirttailua? Missä? Ei täällä kukaan flirttaile.
Managerin instastoorissa tieto, että huomenna kello 10 tulee uusi Jokerien keikkajulkistus. Onkohan liioittelua haaveilla suomikeikasta..? Jokuhan oli kysellyt sellaisen mahdollisuutta managerilta jo viisujen jälkeisellä viikolla ja manageri oli vastannut, että working on it.
Käärijä reagoi vanhoihin euroviisuvideoihin ev-kanavalla Instassa
https://www.instagram.com/reel/CtEZjXJAlHA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit Gregor, päästäisitkö Bojanin yksin Suomeen? Se on missannut jo kaksi lentoa oltuaan suomalaisten seurassa viihteellä. 🤪Odottaisin kyllä balkanialaoselta parempaa bilekuntoa
Mikä tämä kaksi missattua lentoa -juttu on?! Tiedän sen viisufinaalin jälkeisen aamun missaamisen, mutta mikä on se toinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä tarkoittaa babylla Bojania ja Bojan puhuu makkarakoirastaan et juu juu samanlainen ku baby seal.
Ihana kiusaantunut Bojan. Selvästikään ei ole päässyt vielä yli ihastuksessaan, kun heti reagoi koiranpentumaisesti.
Eikö ole vähän itsensä kiusaamista tollasessa mielentilassa tulla tapaamaan Jereä? *huolestunut mamma*
Onko K esiintymässä Tel Avivissa Noa Kirelin kanssa? Oon nähny tästä jotain israelilaisten fanien kommentteja nyt useempia tänään.
Ootteko muuten nähny tonkin?
https://www.tumblr.com/stufstufstuf/719197520982687744/the-vibe-is-like…
K: Näytetään ihan pariskunnalta
B: Bestiksiltä
xD Ihan oikeasti Bojan, tää alkaa olla jo noloa damage control käyttäytymistä..
Vierailija kirjoitti:
Onko K esiintymässä Tel Avivissa Noa Kirelin kanssa? Oon nähny tästä jotain israelilaisten fanien kommentteja nyt useempia tänään.
K on tänään esiintymässä ihan Vantaalla Louhela Jamissa. Taitaapi olla just parhaillaan.
Musta Bojan ei oikein voi lähteä tohon bromanceen mukaan vaikka se olisi kuinka vaan vitsi. Hän tekee musiikkia ja somea omana itsenään ja näyttäisi omituiselta, jos hän alkaisi julistamaan rakkauttaan Käärijälle ihan vaan vitsinä. Käärijä taas periaatteessa voi sanoa mitä vaan koska hän voi aina vastata ihmettelijöille että Käärijä on vaan hahmo ja fanit ei tunne oikeaa Jereä. Eli heillä on aika eri lähtökohta tähän koko juttuun.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tänään esiintymässä ihan Vantaalla Louhela Jamissa. Taitaapi olla just parhaillaan.
Live
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku on tullu tänne heti aamusta ketjun avaamisen hetkillä ilmottamaan että iik, K näytti sydämmen, se ajattelee että B on kuuma. Ootteko tosissanne?? Toivottavasti tää ketju poistetaan nopeasti, alkaa olla niin lapsellisen noloa ja harhaista tää toiminta.
Jaa ankeuttaja taas vauhdissa.
Mitä se sinulta on pois vaikka joku saakin siitä iloa että B tulee Suomeen tai K puhuu B.stä, itse oot lapsellisen nolo.Itse odotan että B tulee Suomeen bändinsä kanssa jotta pääsen kuuntelemaan bändiä joka oli yksi suosikeistani viisuissa ja mulla on ollut kuuntelussa myös muut biisit kuin viisubiisi.
Tässä ketjussa kyllä ymmärretään että nämä on vain kavereita, shippaus eli heidän näkeminen yhdessä on päiväunta ja ihan fiktiivistä hömppää. Shippaukselle oli oma ketju jossa tämä korostui paremmin.
Vaikka siksi on minulta pois että itse olen hommannut liput tavastialle jo ajat sitten koska olen tykännyt K musiikista jo ennen viisuja. Ja nyt siitäkin keikasta selkeästi tulee yksi teinisirkus teidän harhojenne takia.
Jos jotain haluat sääliä niin sääli Bojania. Kärtsällä vielä selkeästi on faneja hänen itsensä takia mutta esim tumblr, redditissä sun muissa Bojanista ei löydy enää lähestulkoon mitään ilman että K on niissä jotenkin mukana. Joten ei ihme että Bojan haluaa ottaa etäisyyttä. Tuskin hän haluaa, että musiikki uransa on sen varassa että hän on fanien silmissä joku Kärtsän hoito.
Ei ihme ettei Kärtsää ärsytä shippailut kun ei hän tässä menetä mitään. Hän on niin ikoninen viisu piireissä jo nyt, ei hän suosioonsa tarvitse Jokereita ja Bojania, ne on vaan kiva lisä kaikkeen. Bojanilla eri juttu kun hänet on niin suoraan nyt yhdistetty Käärijään kaikella tapaa. Olisi kiintosaa nähdä miten pitkään täälläkin kestäisi sellainen ketju jossa saisi puhua vaan Bojanista ilman Käärijää missään muodossa.
Ehkä muutaman sivun verran jaksaisi jotku Bojan fanit häntä pelkästään ihastella mutta loppuisi kyllä lyhyeen jos K ei saisi mitenkään mainita
Mua kyllä oikeastaan kiinnostaa enemmän Jokerit, heidän some päivityksensä, keikat jne kuin Käärijä tai Bojanin ja Käärijän shippaus. Mutta koska se ei suoranaisesti ole tämän ketjun aihe niin en viitsi liikaa ihmisiä vaivata Jokereiden asioilla. Se että sinä et heistä välitä ei tarkoista että kaikki olisivat samaa mieltä. 😂
Mä tykkään myös Jokereista. Niin ja kuuntelen heitä tubessa, jotta en vaan nolaa suomea sillä, että kuuntelisin heitä spotifyssa.🤣
Nolaa Suomea sillä? Eiks se ois just hyvä, jos Suomi ois heidän ykkös fanimaa Slovenian jälkeen? (Ei nyt sentään ykkönen kaikista!)
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua tota sen tosikko käytöstä nyt? Viisujen aikanahan se itsekin lietsoi tätä ihan täysillä, hyvä kun housuissaan pysyi Kärtsän lähellä. Onkohan vaikka perheeltä tullut jotain sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei v*ttu sun kanssas xD Ehkä muotoilin kysymyksen väärin. Onko jossain julkastu vahvistettu tieto et K esiintyis Noa Kirelin kanssa nyt loppukesällä/syksyllä Tel Avivissa? Kun israelilaisten fanien kommenteista oon saanu sen käsityksen et Noa Kirel olis jotain tällästä jossain haastiksessa sanonu.
Eikä, manageri on just se juttu mikä tekee tästä kaikesta niin klassisen romanttisen komedian. Jos Shakespeare kirjoittaisi näytelmän Bojanista ja Käärijästä, kyllä manageri olisi siinäkin mukana.