Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten tossa Bojanin instakuvassa edes nähnyt tota koiraa, ennen kuin luin tekstin ja katsoin tarkemmin. Oli niin tumma pohja. Että en tiedä mitä se K näki ja kommentoi, tarkoittiko kuitenkaan koiruutta😉
Käärijän viestintä on ihanan kaoottista sanavalinnoiltaan ja merkityksiltään 😁 osittain tietenkin sen kielimuurin takia. Mutta mun mielestä toi baby kommentti oli huippu
Sairaan kuuma oli taas 🔥 Vitsit kun oli vain livelähetys, tekis mieli katsoa uudestaan. Toivottavasti ulkkari fanit sai jostakin ton linkit.
Uh huh 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Ei K tietenkään haittaa koska hän ei voi kuin voittaa tässä diilissä. Hän on se "kingi" ja B on fanipoika / hoito kaikkien silmissä.
Mistä lähtien Bojan on joku hoito 😂 Sori, haluan kuulla enemmän tätä analyysiä tästä heidän julkisuuskuvastaan.
No toi siis johtuu varmaan ihan vaan siitä että B on nuorempi, hän fanitti K jo enne viisuja, K on heistä se miehekkäämpi, B käyttäytyi viisuissa kuin ihastunut fanipoika yms. Jos omalle kohdalle pitäisi ajatella niin ei minuakaan haittaisi yhtään shippailussa olla Käärijän asemassa. Mutta en kyllä haluaisi olla Bojanin tilalla se.. no, rumasti sanottuna Käärijän b*itch.
Mä en näe asiaa noin. Enkä ole huomannut, että joku shippausmaailmassa ajattelisi noin.
Millä sä sitten selität sen että nytkin Bojan noissa ig kommenteissa heti alkoi kääntää asiaa toiseen suuntaan?
Mä kyllä mietin, että onko ne keskustelleet viesteissä ja koira on ollut Baby?? Mun mielestä toi viittaus Baby ei voi muuten olla kyllä tuohon koiraan!
Tosin minusta hassua, että Kärtsä sanois Bojania Babyksi. Kun Bojan ei selvästi halua. Tosin jos koira oikeasti on Baby niin miksi sekoittaa pakkaa sanomalla jotain, jossa ihmiset silti luulevat, että Baby on Bojan?
Vai ...huoh. Mä en nyt tajua enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kommentoinut Bojanin viimeisimpään IG kuvaa Baby . Häntä ei tunnu haittaavan shippaaminen.
Ei K tietenkään haittaa koska hän ei voi kuin voittaa tässä diilissä. Hän on se "kingi" ja B on fanipoika / hoito kaikkien silmissä.
Mistä lähtien Bojan on joku hoito 😂 Sori, haluan kuulla enemmän tätä analyysiä tästä heidän julkisuuskuvastaan.
No toi siis johtuu varmaan ihan vaan siitä että B on nuorempi, hän fanitti K jo enne viisuja, K on heistä se miehekkäämpi, B käyttäytyi viisuissa kuin ihastunut fanipoika yms. Jos omalle kohdalle pitäisi ajatella niin ei minuakaan haittaisi yhtään shippailussa olla Käärijän asemassa. Mutta en kyllä haluaisi olla Bojanin tilalla se.. no, rumasti sanottuna Käärijän b*itch.
Mä en näe asiaa noin. Enkä ole huomannut, että joku shippausmaailmassa ajattelisi noin.
Millä sä sitten selität sen että nytkin Bojan noissa ig kommenteissa heti alkoi kääntää asiaa toiseen suuntaan?
Mä kyllä mietin, että onko ne keskustelleet viesteissä ja koira on ollut Baby?? Mun mielestä toi viittaus Baby ei voi muuten olla kyllä tuohon koiraan!
Tosin minusta hassua, että Kärtsä sanois Bojania Babyksi. Kun Bojan ei selvästi halua. Tosin jos koira oikeasti on Baby niin miksi sekoittaa pakkaa sanomalla jotain, jossa ihmiset silti luulevat, että Baby on Bojan?
Vai ...huoh. Mä en nyt tajua enää mitään.
Bojanin jakamassa siskon storyssa viitattiin myös Bojaniin babyna. Babies sleeping vai miten siinä oli 🥵
Musta toi että Bojan voi tosta vaan imutella tyyliin kenen tahansa muun miehen kanssa, eikä vedä siitä mitään tällaista ihme paniikki ja selittely vaihdetta, ei voi kertoa muusta kuin siitä että Jere on ihan eri tasolla hänen silmissään. En tiedä missä mielessä, mutta selkeesti meidän höntti on hänelle "eri asia" kuin muut.
Erikoisia nää Bojanin yhtäkkiset yritykset friendzonettaa ja brotherzonettaa julkisesti. Ite hän on tähän asti kuitenkin ihan tahallaan ruokkinut ja luonut tätä shippausta. Onkohan tällaiset julkiset vihjailut sit alkanu nolottaa, jos ne ei ole enää tuntunutkaan ihan vaan pelkältä leikiltä ja vitsailulta vaan on tullu vähän enemmän peliin.
Kärtsä vaan kiusaa ja heittää tahallaan bensaa liekkeihin, totta kai se tarkottaa Bojania tolla babyheitolla. 😄 Joko ne on sopineet koko homman (voi hyvin olla) tai sitten K hauskuttaa itseään ja haluaa nähdä miten B pyristelee itsensä kuiville noista heitoista.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia nää Bojanin yhtäkkiset yritykset friendzonettaa ja brotherzonettaa julkisesti. Ite hän on tähän asti kuitenkin ihan tahallaan ruokkinut ja luonut tätä shippausta. Onkohan tällaiset julkiset vihjailut sit alkanu nolottaa, jos ne ei ole enää tuntunutkaan ihan vaan pelkältä leikiltä ja vitsailulta vaan on tullu vähän enemmän peliin.
+ että hänen suhtautuminen asiaan muuttuu tyyliin joka toinen päivä myös vaikuttaisi siltä ettei ole tunteet oikein selvillä hänelle itselleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten nähny tonkin?
https://www.tumblr.com/stufstufstuf/719197520982687744/the-vibe-is-like…
K: Näytetään ihan pariskunnalta
B: Bestiksiltä
xD Ihan oikeasti Bojan, tää alkaa olla jo noloa damage control käyttäytymistä..
Tuo alin on meemipohja, johon laitettu Käärijä ja Bojan ikään kuin olisivat nuo kirjoittaneet :)
https://www.tiktok.com/@_arthur_havisham_/video/7233150547023383835
Juu kyllä niitä hoitopostauksiakin on. Tolla esim 37000 tykkäystä 🙈
Iltsikan twiitissä Käärijän keikasta näkyi alla samankaltaisena twiittinä tämä: https://twitter.com/iltasanomat/status/1665350455235592192
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoito?! Olipa rumasti kirjoitettu! 🤬 Ei ole ainakaan minun silmissäni mikään hoito todellakaan!!!!
Keskitytte liikaa yhteen sanaan. Pointti oli se että K vei B "kuin pässiä narussa" koko viisujen ajan ja B'n on ihan turha sitä on yrittää selitellä tai muuksi muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten nähny tonkin?
https://www.tumblr.com/stufstufstuf/719197520982687744/the-vibe-is-like…
K: Näytetään ihan pariskunnalta
B: Bestiksiltä
xD Ihan oikeasti Bojan, tää alkaa olla jo noloa damage control käyttäytymistä..
Tuo alin on meemipohja, johon laitettu Käärijä ja Bojan ikään kuin olisivat nuo kirjoittaneet :)
Totta eihän tuossa edes väitetä että Bojan ja Käärijä olisivat noin kommentoineet. Ei pitäisi uskoa kaikkea mitä täällä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Iltsikan twiitissä Käärijän keikasta näkyi alla samankaltaisena twiittinä tämä: https://twitter.com/iltasanomat/status/1665350455235592192
Mulle tulee tossa linkissä ekana: IS vertaili PUUTARHAmullat. 🌻 Kuis sattuikaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@_arthur_havisham_/video/7233150547023383835
Juu kyllä niitä hoitopostauksiakin on. Tolla esim 37000 tykkäystä 🙈
heti siinä videon alla lukee isolla että "THIS IS A JOKE. THEY'RE FRIENDSHIP IS AMAZING."
Vierailija kirjoitti:
Onko K esiintymässä Tel Avivissa Noa Kirelin kanssa? Oon nähny tästä jotain israelilaisten fanien kommentteja nyt useempia tänään.
Ainakin Redditissä puhutaan, että yhteiskeikka on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuten tossa Bojanin instakuvassa edes nähnyt tota koiraa, ennen kuin luin tekstin ja katsoin tarkemmin. Oli niin tumma pohja. Että en tiedä mitä se K näki ja kommentoi, tarkoittiko kuitenkaan koiruutta😉
Käärijän viestintä on ihanan kaoottista sanavalinnoiltaan ja merkityksiltään 😁 osittain tietenkin sen kielimuurin takia. Mutta mun mielestä toi baby kommentti oli huippu
Chaotic good. Kaikki ne haastattelutkin englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko K esiintymässä Tel Avivissa Noa Kirelin kanssa? Oon nähny tästä jotain israelilaisten fanien kommentteja nyt useempia tänään.
Ainakin Redditissä puhutaan, että yhteiskeikka on tulossa.
Oliskin 😭 Eikä kaikki takahikiällä 😁 toi ois kyllä kova juttu koska noa nirel on kova nimi Israelissa.
Bojan on tässä ihan yhtä paljon ollut sotkemassa asioita. Se hemmetin koirapentuvideo voihkimisineen yhtenä esimerkkinä. Piti siinä Käärijäpaitaa päällä. Sen verran pitää käsittää, että sitten pistää toisen paidan päälle tai ottaa koko paidan pois (oi taivas mikä ajatus!)
Molempien plus Jokerien oma tili ja vielä managerin tili tuottaa tätä samaa bromance plus hiukan sen yli kiusoittelevaa materiaalia, jos ei nyt päivittäin, niin melkein joka päivä. Ihan tasantarkkaan tiettävät mitä tekevät. Jos oikeasti jompaa kumpaa haittaisi asia, niin äkkiäkös se olisi poikki pistettävissä. Mutta selkeästi kaikki haluavat jatkaa tällä linjalla. Jokerit ja Bojan saa tästä lisää hypeä ja faneja, jotka jäävät jos oikeasti tykkäävät bändistä, vaikka tulisivatkin ensin vaan katsomaan Käärijän puppya. Se mikä on Käärijän motiivi, on hiukan epäselvä, ehkä haluaa auttaa kaveria.
Se mikä mua viehättää tässä tarinassa on, että mä myös haluaisin kokea tuollaisen syvän ihastumisen. Ei heillä todennäköisesti mitään oikeasti romanttista ole, mutta joku todella hieno yhteys kyllä. Että olisi ihminen, joka saa sut nauramaan ja olemaan parhain versio itsestäsi. Upeintahan olisi jos tuollainen ihminen olisi puolisona ja siksi varmasti nämä shippaukset ja muut toiveet elävät niin voimakkaasti.