Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa T täällä yhtään. Itse shippaan K&B ja en näe samanlaista kemiaa Tja K kaksikossa, joten ei todellakaan ole mulle mikään "uhka".
Mitä väliä sillä muuten edes olisi, että onko hän uhka vai ei? Kärtsy tulee tekemään vielä monen kanssa yhteistyötä.
Tottakai tulee ja olen siitä hyvin iloinen. En vaan itse näe ketään minään ns.uhkana niinkuin jotkut. Jos iskee jonkun kanssa niin sitten iskee. Vielä en ole mitään sellaista nähnyt kuin B kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kostohaastattelu hykerryttää kyllä mua. Ihan silkkaa prinsessa Dianaa, Panorama ja kosto(mekot)pitsit. 😀 Tiesiköhän K ja muut JO pojat edes että B aikoo paljastaa tän asian haastattelussa vai oliko vaan itse päättänyt että nyt on otettava kovat keinot käyttöön, en suostu jäämään kakkoseksi!
Ootteko te ihan tosissanne näissä kostojutuissanne. Täällä osa on jo suljetulla tätä menoa ennen suomen keikkoja.
Tää on sitä hjuumoria, ehe! Koita nyt heittäytyä!😗💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ??
Mä oon 54 :D
Ja mä 50!
Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳
52 v oon mä
48 täällä
42
41
Täällä myös 41.
39.
Täällä myös 39. Vielä voi näköjään hetkittäin tuntea itsensä nuoreksi.
43 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa T täällä yhtään. Itse shippaan K&B ja en näe samanlaista kemiaa Tja K kaksikossa, joten ei todellakaan ole mulle mikään "uhka".
Mitä väliä sillä muuten edes olisi, että onko hän uhka vai ei? Kärtsy tulee tekemään vielä monen kanssa yhteistyötä.
Niin yhteistyötä kyllä, totta kai. Mutta siitähän tässä just puhutaan, että B:n kanssa hänellä on jotain ihan muutakin kuin yhteistyötä. Ja mä uskon, että sitä ei T tai kukaan muukaan yhteistyökumppani voi uhata.
Vierailija kirjoitti:
Selviskö se tosta twiitistä nyt koska menee Sloveniaan vai mitä toi tarkoittaa?
Ei, koska vastausta ei kuultu kirkumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se matka ei ole salaisuus, niin sain kuvan, että ei olisi menossa, koska jokerit on tulossa niin pian Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scandic Atriumissa oli ainakin tilaa vielä. 5 korttelin matkaa kuulemma Logomoon. Huoneen saa klo 15, mutta jos menee aikasemmin keikkapaikalle, niin kamat saa viedä sinne säilöön. Ajattelin mennä hyvissä ajoin jonottamaan.
Kuinkahan aikaisin sinne pitäisi mennä seisoskelemaan? Arveluttaa kestääkö rakko kovin montaa tuntia seisoskelua.
Yleensä jonossa joku pitää sulle kyllä paikkaa, jos tarvii mennä käymään vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin yhteistyötä kyllä, totta kai. Mutta siitähän tässä just puhutaan, että B:n kanssa hänellä on jotain ihan muutakin kuin yhteistyötä. Ja mä uskon, että sitä ei T tai kukaan muukaan yhteistyökumppani voi uhata.
Ihmettelin toisessa ketjussa, miksi K&B ja K&T pitää edes verrata. Ovat ihan eri juttu, ja mä tykkään hypettää molempia. K ja B on melko pehmeitä keskenään. Tommy on todennäköisesti vähän kova, mutta ei se, kuten kukaan muukaan, voi olla K n kanssa olematta pehmeä. Silti, kaksi erillistä asiaa joka eivät toisiaan uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se matka ei ole salaisuus, niin sain kuvan, että ei olisi menossa, koska jokerit on tulossa niin pian Suomeen
Niin vai oliko toi twiitti läppä vaan eikä oikeesti edes kysytty Bojanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on mun näpit irti Kärsy ja kaikki hullut akat.
T. LassePidä sinä Tommy. Minä aioin saada Kärtsyn itselleni. Minulla on jo suunnitelma.
T: KrisKärtsylle henkivartijoiksi Ake, Make ja Pera!
Kyllä se käy. Katsokaa vähän niiden perään, etteivät kuolaa sitä Käärijjjää kumoon.
T. Pomo
Kris jahtaa Kärtsää ja Ake, Make & Pera suojelee. Täähän lähentelee jo saippuaoopperaa! 😂
Ake, Make ja Pera ei suojele yhtään ketään. He ovat aina ensimmäisinä paikalla, kun on Käärijän lihasta kyse. Jos ovat kovin villillä tuulella, niin saattaa kaikki edessäkin olevat saada kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scandic Atriumissa oli ainakin tilaa vielä. 5 korttelin matkaa kuulemma Logomoon. Huoneen saa klo 15, mutta jos menee aikasemmin keikkapaikalle, niin kamat saa viedä sinne säilöön. Ajattelin mennä hyvissä ajoin jonottamaan.
Kuinkahan aikaisin sinne pitäisi mennä seisoskelemaan? Arveluttaa kestääkö rakko kovin montaa tuntia seisoskelua.
Yleensä jonossa joku pitää sulle kyllä paikkaa, jos tarvii mennä käymään vessassa.
Mihin ne tena vaipat unohtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne tena vaipat unohtui?
Toki niitäkin saa käyttää, jos mieluummin virtsaa housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin toisessa ketjussa, miksi K&B ja K&T pitää edes verrata. Ovat ihan eri juttu, ja mä tykkään hypettää molempia. K ja B on melko pehmeitä keskenään. Tommy on todennäköisesti vähän kova, mutta ei se, kuten kukaan muukaan, voi olla K n kanssa olematta pehmeä. Silti, kaksi erillistä asiaa joka eivät toisiaan uhkaa.
Eihän niitä voikaan verrata. K ja T tekevät yhteistyötä. Heillä ei ole samanlaista kemiaa ja varmasti ovat hyviä ystäviä. K ja B olemme nähneet viisuissa yhdessä jossa viettivät kaiken vapaa aikansa myös toistensa seurassa ja Tavastialla. He loistavat yhdessä ja kemian näkee sokeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tyyppi ehti lähipäivinä ennen The Uutista ilmoittaa lopettavansa shippauksen kun palsta oli heidän mielestään äitynyt niin ankeaksi. Muistakaa, että jos lähdette niin saatatte missata yhtä meheviä uutisia, FOMO 4ever. :D
En nyt tiedä.. itse en vielä lähtenyt, mutta tämä syyskuu vaikuttaa sellaiselta tämän palstan "last hurrah" -tyyppiseltä ajalta... Sen jälkeen ei ole mitään tietoa näkevätkö pojat enää koskaan. En täällä kyllä kuukausia halua roikkua katsoen vuoden vanhoja klippejä.. Syyskuun jälkeen saattaa loppua bensa minulta... K:n ulkomaan kiertueella saattaa vielä olla kohtaaminen, mutta sekin on lyhyt keissi
Mun mielestä tää taas on ihan selkeä merkki siitä, että yhteydenpito säilyy jatkossakin. Kesäkuun bojanin vierailu meni vielä viisuhuuman piikkiin mutta nyt selviääkin että ovat pitäneet säännöllisesti yhteyttä. Nacen naureskelu sille bojanin instan deaktivoinnille saa ihan uuden kulman kun nyt näyttää siltä että yhteyttä pitää jossain määrin koko bändi eikä pelkkä bojan. En siis tarkoita että viestittelisivät kaikki kärtsälle erikseen, vaan keikkasuunnitelmien tekemistä yms. kun bojan nyt kuitenkaan ei ole sooloartisti. Jos siis viisujen jälkeen ei edes pelkkä bojanin vierailu riittänyt, vaan yhteisiä suunnitelmia on haudattu koko kesä syyskuun loppua varten, tuntuu jotenkin epätodennäköiseltä että sitten ne vaan sanoisi heipat eikä enää pitäisi yhteyttä.
Itse mietin kuinka myöhään voi mennä, ei oo hinkua eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä voikaan verrata. K ja T tekevät yhteistyötä. Heillä ei ole samanlaista kemiaa ja varmasti ovat hyviä ystäviä. K ja B olemme nähneet viisuissa yhdessä jossa viettivät kaiken vapaa aikansa myös toistensa seurassa ja Tavastialla. He loistavat yhdessä ja kemian näkee sokeakin.
Itseasiassa, kuulostat yhdeltä niistä, joille se Tommy on juuri se punainen vaate täällä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tulee ja olen siitä hyvin iloinen. En vaan itse näe ketään minään ns.uhkana niinkuin jotkut. Jos iskee jonkun kanssa niin sitten iskee. Vielä en ole mitään sellaista nähnyt kuin B kanssa.
Eihän ihmissuhteista koskaan tiedä, kukaan. Eihän sitä voi jäädä miettimään, tuleeko joskus jonkun toisen kanssa samanlaista kuin B n kanssa. Se on kohtalon käsissä. Eiväthän he tiedä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin kuinka myöhään voi mennä, ei oo hinkua eteen?
Mä aattelin mennä sit kun ovet aukeaa, jos pääsis livahtamaan siitä näppärästi sisään. Tavastian K-18 keikalle menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, kuulostat yhdeltä niistä, joille se Tommy on juuri se punainen vaate täällä.
- eri
Ei ole punainen vaate itsekin olen hänestä keskustellut ja kommenttien poistoja en hyväksy. Yllä oleva on vain minun mielipiteeni enkä muihin yritä vaikuttaa.