Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko twitterissä lisää K linkkejä?
En suostu poistumaan toiseen ketjuun trollien takia. Rakastan Kärdeä ja tänne hän kuuluu niinkuin kaikki muutkin henkilöt. Vinkujat voi poistua itse.https://twitter.com/koppitules/status/1695422815153819680?t=FPYg352Yf2T3...
Kiitos. Harmi että meteli on ollut niin kova ettei ole lasten kysymyksiä kunnolla kuullut.
Nämä olivat siis alueen ulkopuolella jos oikein ymmärsin (kun eivät ole enää itse lapsia) ja eivät kuulleet kuin kahteen kysymykseen vastaukset. Harmittelivat että eivät edes lempivärikysymyksen vastausta kuulleet.
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3177875867467810049?utm_source…
Oliko tämä jo täällä? En vielä ehtinyt lukea kaikkia viestejä
K: Bojan are you there?
B: Sorry! Yes! I'm here
K: I think connection was bad and Bojan freeze.
B: Um, no...I'm just so happy we're gonna meet. Emotional too. Sorry.
...
K: What are you thinking Bojan?
B: Oh haha you don't wanna know
K: Why yes of course I wanna
B: Oh god. Well ok, I would just love to kiss you right now. Like properly kiss you, kiss you on the mouth, kiss you against a wall. There, i said it
K: You can kiss me when you come to Finland.
B: ...seriously?
K: Yes. I think about Bojan kiss all summer. I kiss Jukka and Tommy and think maybe is not so bad. But all the time I just wanna kiss Bojan.
B: Well I'm... so glad to hear. So next time we meet, maybe...
K: Yes.
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa T täällä yhtään. Itse shippaan K&B ja en näe samanlaista kemiaa Tja K kaksikossa, joten ei todellakaan ole mulle mikään "uhka".
Mitä väliä sillä muuten edes olisi, että onko hän uhka vai ei? Kärtsy tulee tekemään vielä monen kanssa yhteistyötä.
Niin yhteistyötä kyllä, totta kai. Mutta siitähän tässä just puhutaan, että B:n kanssa hänellä on jotain ihan muutakin kuin yhteistyötä. Ja mä uskon, että sitä ei T tai kukaan muukaan yhteistyökumppani voi uhata.
Ihmettelin toisessa ketjussa, miksi K&B ja K&T pitää edes verrata. Ovat ihan eri juttu, ja mä tykkään hypettää molempia. K ja B on melko pehmeitä keskenään. Tommy on todennäköisesti vähän kova, mutta ei se, kuten kukaan muukaan, voi olla K n kanssa olematta pehmeä. Silti, kaksi erillistä asiaa joka eivät toisiaan uhkaa.
Eihän niitä voikaan verrata. K ja T tekevät yhteistyötä. Heillä ei ole samanlaista kemiaa ja varmasti ovat hyviä ystäviä. K ja B olemme nähneet viisuissa yhdessä jossa viettivät kaiken vapaa aikansa myös toistensa seurassa ja Tavastialla. He loistavat yhdessä ja kemian näkee sokeakin.
Itseasiassa, kuulostat yhdeltä niistä, joille se Tommy on juuri se punainen vaate täällä.
- eri
Ihan normaali kommentti tuo oli minusta
Mun mielestä täällä voi siitä Tommysta kukin puhua, miten lystää. Toki shippaamisen ja ficit tai muut vastaavat voisi täysin jättää täältä pois ja keskustella ne sit vaikka siel toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa T täällä yhtään. Itse shippaan K&B ja en näe samanlaista kemiaa Tja K kaksikossa, joten ei todellakaan ole mulle mikään "uhka".
Mitä väliä sillä muuten edes olisi, että onko hän uhka vai ei? Kärtsy tulee tekemään vielä monen kanssa yhteistyötä.
Tottakai tulee ja olen siitä hyvin iloinen. En vaan itse näe ketään minään ns.uhkana niinkuin jotkut. Jos iskee jonkun kanssa niin sitten iskee. Vielä en ole mitään sellaista nähnyt kuin B kanssa.
Eihän ihmissuhteista koskaan tiedä, kukaan. Eihän sitä voi jäädä miettimään, tuleeko joskus jonkun toisen kanssa samanlaista kuin B n kanssa. Se on kohtalon käsissä. Eiväthän he tiedä itsekään.
Juuri noinhan sanoin jos jonkun kanssa iskee niin sitten iskee.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin kuinka myöhään voi mennä, ei oo hinkua eteen?
Mä mietin samaa. Voisin aika viime hetkillä livahtaa ovista sisään.
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3177875867467810049?utm_source…
Oliko tämä jo täällä? En vielä ehtinyt lukea kaikkia viestejä
Oli jo aamupäivällä, ja sitä seurasi täydellinen sekoaminen. Jotkut nautakarjasta varmaan vieläkin torilla mylvimässä ja pulikoimassa suihkulähteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin yhteistyötä kyllä, totta kai. Mutta siitähän tässä just puhutaan, että B:n kanssa hänellä on jotain ihan muutakin kuin yhteistyötä. Ja mä uskon, että sitä ei T tai kukaan muukaan yhteistyökumppani voi uhata.
Ihmettelin toisessa ketjussa, miksi K&B ja K&T pitää edes verrata. Ovat ihan eri juttu, ja mä tykkään hypettää molempia. K ja B on melko pehmeitä keskenään. Tommy on todennäköisesti vähän kova, mutta ei se, kuten kukaan muukaan, voi olla K n kanssa olematta pehmeä. Silti, kaksi erillistä asiaa joka eivät toisiaan uhkaa.
Eihän niitä voikaan verrata. K ja T tekevät yhteistyötä. Heillä ei ole samanlaista kemiaa ja varmasti ovat hyviä ystäviä. K ja B olemme nähneet viisuissa yhdessä jossa viettivät kaiken vapaa aikansa myös toistensa seurassa ja Tavastialla. He loistavat yhdessä ja kemian näkee sokeakin.
Käärijällä ja Tommylla on ihan hitonmoinen kemia välissään, se on vaan erilainen kuin Bojanilla ja Käärijällä. Minusta näitä ei voi verrata keskenään, eikä kumpikaan kombo ole huonompi kuin toinen. Itse tykkään fiilistellä sekä K&B että K&T, mutta jokainen omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin kuinka myöhään voi mennä, ei oo hinkua eteen?
No vaikka siinä vaiheessa kun on ilmoitettu ovienavausaika. Tai sen jälkeenkin, kun ei se bändi todellakaan aloita just sillon. Tavastian eka keikka voi olla poikkeus kun se pitää saada tyhjäksikin vielä ennen seuraavaa keikkaa, eli aloitusaika on varmaan aika jämpti.
Kuinkahan tunteelliset B:n esiintymiset tulee olemaan suomessa, kun K on katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä täällä voi siitä Tommysta kukin puhua, miten lystää. Toki shippaamisen ja ficit tai muut vastaavat voisi täysin jättää täältä pois ja keskustella ne sit vaikka siel toisaalla.
Ei se mene niin, että sinä voit valita rusinat pullasta. Jos haluaa, että tämä homma toimii tässä ketjussa, niin pitää hyväksyä koko paketti.
No sit jatketaan kahdella ketjulla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tyyppi ehti lähipäivinä ennen The Uutista ilmoittaa lopettavansa shippauksen kun palsta oli heidän mielestään äitynyt niin ankeaksi. Muistakaa, että jos lähdette niin saatatte missata yhtä meheviä uutisia, FOMO 4ever. :D
En nyt tiedä.. itse en vielä lähtenyt, mutta tämä syyskuu vaikuttaa sellaiselta tämän palstan "last hurrah" -tyyppiseltä ajalta... Sen jälkeen ei ole mitään tietoa näkevätkö pojat enää koskaan. En täällä kyllä kuukausia halua roikkua katsoen vuoden vanhoja klippejä.. Syyskuun jälkeen saattaa loppua bensa minulta... K:n ulkomaan kiertueella saattaa vielä olla kohtaaminen, mutta sekin on lyhyt keissi
Mun mielestä tää taas on ihan selkeä merkki siitä, että yhteydenpito säilyy jatkossakin. Kesäkuun bojanin vierailu meni vielä viisuhuuman piikkiin mutta nyt selviääkin että ovat pitäneet säännöllisesti yhteyttä. Nacen naureskelu sille bojanin instan deaktivoinnille saa ihan uuden kulman kun nyt näyttää siltä että yhteyttä pitää jossain määrin koko bändi eikä pelkkä bojan. En siis tarkoita että viestittelisivät kaikki kärtsälle erikseen, vaan keikkasuunnitelmien tekemistä yms. kun bojan nyt kuitenkaan ei ole sooloartisti. Jos siis viisujen jälkeen ei edes pelkkä bojanin vierailu riittänyt, vaan yhteisiä suunnitelmia on haudattu koko kesä syyskuun loppua varten, tuntuu jotenkin epätodennäköiseltä että sitten ne vaan sanoisi heipat eikä enää pitäisi yhteyttä.
Joo, jatkuu varmasti. He ovat kavereita. Mutta missään shippimielessä en näe ideaa seurata syyskuun jälkeen. Jos heistä saadaan yhteiskuvia seuraavan kerran vaikka helmikuussa 2024, niin mitä minä täällä palstalla ne neljä kuukautta teen? Varmasti ovat hyviä kavereita jne. ja tulen sitten näkemään jokereita niin paljon kuin he ilmaantuvat K:n instassa ja tiktokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scandic Atriumissa oli ainakin tilaa vielä. 5 korttelin matkaa kuulemma Logomoon. Huoneen saa klo 15, mutta jos menee aikasemmin keikkapaikalle, niin kamat saa viedä sinne säilöön. Ajattelin mennä hyvissä ajoin jonottamaan.
Kuinkahan aikaisin sinne pitäisi mennä seisoskelemaan? Arveluttaa kestääkö rakko kovin montaa tuntia seisoskelua.
Yleensä jonossa joku pitää sulle kyllä paikkaa, jos tarvii mennä käymään vessassa.
Mihin ne tena vaipat unohtui?
No nyt on ilmeisesti aika tutustua niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere lipun metsästys alkoi, nyt on Turku, johon ei oo ees hotellia, enkä tunne koko paikkaa, eksynkin aina kaikkialla ja pitäis mennä yksin?
Jos menet junalla, niin juna saattaa pysähtyä juuri siihen logomon sillan kohdalle.. Ja logomo siis sijaitsee sen rautatien varrella, vaikka jäisit asemalle.
Myös minä olen menossa Logomolle yksin, enkä tunne Turkua eikä oo hotellia. Mitä tarkoittaa, että juna saattaa pysähtyä Logomon sillan kohdalle. Eikö se juna pysähdy aina samaan paikkaan, ei kuulemma mene ihan Turkuun asti.
Jos tuletjunalla Tampereenlta, juna tulee rautatieasemalle, ja Logomo on siinä melkein vastapäätä ratojen toisella puolella.
Jos sen sijaan tulet junalla Helsingistä, juna ei aja rautatieasemalle saakka vaan jäät pois Kupittaan asemalla. Sieltä on noin 1,5 kilsaa keskustaan ja siihen vielä puolisen kilsaa päälle Logomoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa fiilistellä ja tehdä tänne ficcejä vaikka Janista ja siitä nukesta, niin antaa mennä vaan. Päällepäsmärit voivat itse siirtyä tästä ketjusta muualle, jos ei joku jutunaihe miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan tunteelliset B:n esiintymiset tulee olemaan suomessa, kun K on katsomassa.
Varmaan ihan tavalliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa oottaa mitä kontaktia me saadaan keikoilta B ja K kanssa.
Toivottavasti kontenttia hyvinkin läheisistä kontakteista. Pusuhan on jo Käärijän toimesta luvattu fan servicenä.
Mikä luvattu pusu. Eihän niiden kuulunut julkisesti pussailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ficit jne kuulus tänne? En tajua joidenkin ajatuksenkulkua. Ja jos ei tykkää, onko pakko tosiaan lukee? Ei noita ficcejä esim kovin montaa päivässä tänne tule.
Siis puhuin K/T ficeistä. Niitä en halua tänne, kiitos.
Olen samaa mieltä, että ei mitään järkeä verrata. Mutta mun mielestä siksi, että K&B:llä kyseessä molemminpuoliset tunteet, jotka saivat heidät niin sekaisin toisistaan Liverpoolissa, että kipinöiden sinkoilu näkyi ruudunkin kautta selkeästi tänne Suomeen asti. Ja T:n kanssa K:lla taas kyse ennen kaikkea siitä ammatillisesta yhteistyöstä, jossa kuumuus lavalla ja kuvissa heidän välille syntyy pitkälti kaikkien eri osapuolten ammatillisesta intohimosta ja osaamisesta (ja rehellisyyden nimissä, toki varmasti osittain myös siitä, että heilläkin synkkaa keskenään, mutta ei sitä voi mitenkään verrata K&B symbioosiin).
Mutta ei munkaan mielestä kukaan ole uhka kellekään :)