Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just ostamassa lipun Logomoonkin sitten! 🤪
Tavastia ja Turku, here I come!
Mä yritän just puhua itselleni järkeä ja koetan olla ostamatta Logomoon lippua. :'D Olen jo menossa Tavastialle, ei voi mitenkään aikataulut toimia, en kai nyt oikeasti ole vajoamassa näin syvälle tässä fanituksessani...
Osta ihmeessä! Mäkin menossa Tavastialle ja Turkuun :D Turkua harkitsin aika pitkään, mut totesin sit ettei yks kerta Jokereita riitä. Ja nyt on sieltä sit airbnb-kämppäkin hommattu ku ei pääse keikan jälkeen enää pois :D
Päivitys: ostin lipun. :'''D Ei mitään tietoa, miten pääsen Turkuun ja sieltä pois, mutta kaipa se järjestyy. Kerranhan täällä vain eletään!
Junaliput oli vielä edullisia ainakin Hgistä.
Junalla ei pääse yöllä enää itäsuomeen. Tää keikka vaatii ainakin minulta (palkattoman) vapaan ja yöpymisen. En ole siis tuo edellinen, minulla on jo logomon lippu varattuna.
Onhan täällä muitakin Itä-Suomesta. Mulla ei tosin lippua oo juurikin tämän matkustamisen vaikeuden ja pituuden vuoksi. Pistän nyt kaiken toivon sille että joku ihana sielu tekee liveä edes joltain keikalta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kovasti, mutta kun lainaatte ikäketjua, niin tämä ketju menee tukkoon. T: itsekin siihen syyllistynyt
Laita peukkua (tai alapeukkua) ihan mihin tahansa kommenttiin niin lainaukset menee "kasaan" ja ketju taas luettavissa myös puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on mun näpit irti Kärsy ja kaikki hullut akat.
T. LassePidä sinä Tommy. Minä aioin saada Kärtsyn itselleni. Minulla on jo suunnitelma.
T: KrisKärtsylle henkivartijoiksi Ake, Make ja Pera!
Kyllä se käy. Katsokaa vähän niiden perään, etteivät kuolaa sitä Käärijjjää kumoon.
T. Pomo
Kris jahtaa Kärtsää ja Ake, Make & Pera suojelee. Täähän lähentelee jo saippuaoopperaa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYSYMYS!
Kumpi on parempi biisi sun mielestä?
Peukku ylös: Carpe Diem
Peukku alas: Its crazy, its partyEi vttu! Icip johtaa. Tää kyllä kertoo ketjun tasosta.
No mutku molemmat. Ei voi verrata.🙂
En jaksa oottaa mitä kontaktia me saadaan keikoilta B ja K kanssa.
Tää kostohaastattelu hykerryttää kyllä mua. Ihan silkkaa prinsessa Dianaa, Panorama ja kosto(mekot)pitsit. 😀 Tiesiköhän K ja muut JO pojat edes että B aikoo paljastaa tän asian haastattelussa vai oliko vaan itse päättänyt että nyt on otettava kovat keinot käyttöön, en suostu jäämään kakkoseksi!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kontenttia hyvinkin läheisistä kontakteista. Pusuhan on jo Käärijän toimesta luvattu fan servicenä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tyyppi ehti lähipäivinä ennen The Uutista ilmoittaa lopettavansa shippauksen kun palsta oli heidän mielestään äitynyt niin ankeaksi. Muistakaa, että jos lähdette niin saatatte missata yhtä meheviä uutisia, FOMO 4ever. :D
En nyt tiedä.. itse en vielä lähtenyt, mutta tämä syyskuu vaikuttaa sellaiselta tämän palstan "last hurrah" -tyyppiseltä ajalta... Sen jälkeen ei ole mitään tietoa näkevätkö pojat enää koskaan. En täällä kyllä kuukausia halua roikkua katsoen vuoden vanhoja klippejä.. Syyskuun jälkeen saattaa loppua bensa minulta... K:n ulkomaan kiertueella saattaa vielä olla kohtaaminen, mutta sekin on lyhyt keissi
Minua epäilyttää myös ihan ne englanninkielisetkin. Toivottavasti nämä kielisotkut ihan vain yksittäisiä biisejä tai vielä mieluummiin lineja niinkuin siinä Tokiossa.
Vierailija kirjoitti:
Jan?
https://twitter.com/katrinaissorry/status/1695217112011153546?t=sDGbrXU…
Katoin jo tänää aiemmin et mitä se oikeen touhuu ton vauvanuken kans :D
Laitoin kans Tallinnan fansaleen nyt, kiitti vinkistä
Vierailija kirjoitti:
Tää kostohaastattelu hykerryttää kyllä mua. Ihan silkkaa prinsessa Dianaa, Panorama ja kosto(mekot)pitsit. 😀 Tiesiköhän K ja muut JO pojat edes että B aikoo paljastaa tän asian haastattelussa vai oliko vaan itse päättänyt että nyt on otettava kovat keinot käyttöön, en suostu jäämään kakkoseksi!
Ja B:llä kostoshortsit päällä. Miehekkäät reidet esiin, niin K voi taas muistella mitä menettää.
Tsiisus mikä meno K:lla ICIP💚😛
https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7271575623535988000?is_fr…
Vierailija kirjoitti:
Minua epäilyttää myös ihan ne englanninkielisetkin. Toivottavasti nämä kielisotkut ihan vain yksittäisiä biisejä tai vielä mieluummiin lineja niinkuin siinä Tokiossa.
Tai vaikka ihan carpe diemissä. Ei ne tosiaan siitä puhunut että olisi biisejä eri kielillä, vaan että eri kieliä käytetään levyllä. Käsittääkseni ja jos käännös oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan tosissanne näissä kostojutuissanne. Täällä osa on jo suljetulla tätä menoa ennen suomen keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kontenttia hyvinkin läheisistä kontakteista. Pusuhan on jo Käärijän toimesta luvattu fan servicenä.
Oliko se lupaus joku instan ykstityisviesti vai muistanko väärin? Ettei olisi ollu keksitty juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihan tosissanne näissä kostojutuissanne. Täällä osa on jo suljetulla tätä menoa ennen suomen keikkoja.
Jokaikinen sana tällä palstalla on totisinta totta.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori unohtui taas shippi/vitsivaroitus lopusta.
Muutama tyyppi ehti lähipäivinä ennen The Uutista ilmoittaa lopettavansa shippauksen kun palsta oli heidän mielestään äitynyt niin ankeaksi. Muistakaa, että jos lähdette niin saatatte missata yhtä meheviä uutisia, FOMO 4ever. :D