Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kostohaastattelu hykerryttää kyllä mua. Ihan silkkaa prinsessa Dianaa, Panorama ja kosto(mekot)pitsit. 😀 Tiesiköhän K ja muut JO pojat edes että B aikoo paljastaa tän asian haastattelussa vai oliko vaan itse päättänyt että nyt on otettava kovat keinot käyttöön, en suostu jäämään kakkoseksi!
Ootteko te ihan tosissanne näissä kostojutuissanne. Täällä osa on jo suljetulla tätä menoa ennen suomen keikkoja.
Kyllä ollaan. Aivan kaikessa täysin tosissamme.
Etkö ole jo huomannut että tämä koko vauvapalstan on itse asiassa virtuaalinen suljettu osasto? 😂
Scandic Atriumissa oli ainakin tilaa vielä. 5 korttelin matkaa kuulemma Logomoon. Huoneen saa klo 15, mutta jos menee aikasemmin keikkapaikalle, niin kamat saa viedä sinne säilöön. Ajattelin mennä hyvissä ajoin jonottamaan.
Mitä vauvansängyn tyyliin vuorattuja vaunuja Häärijä 💛💚💛🧡veti lavalla jossain ohi vilahtaneessa pätkässä? En löydä. Joko K synnytti jotain, vai tulossa illalla?🙉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa oottaa mitä kontaktia me saadaan keikoilta B ja K kanssa.
Toivottavasti kontenttia hyvinkin läheisistä kontakteista. Pusuhan on jo Käärijän toimesta luvattu fan servicenä.
Onhan se jo harjoitellut ahkerasti tätä varten 😉
Onko twitterissä lisää K linkkejä?
En suostu poistumaan toiseen ketjuun trollien takia. Rakastan Kärdeä ja tänne hän kuuluu niinkuin kaikki muutkin henkilöt. Vinkujat voi poistua itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vauvansängyn tyyliin vuorattuja vaunuja Häärijä 💛💚💛🧡veti lavalla jossain ohi vilahtaneessa pätkässä? En löydä. Joko K synnytti jotain, vai tulossa illalla?🙉
Sehän sanoi laivalla, että baby coming today. Joten syntynyt se jo on.
Vierailija kirjoitti:
venetsialaisten ig:ssä stoorissa sanottiin, että ne kärryt olivat sillä juhla-alueella, ja fanit saivat jättää siihen lahjan/terveiset yms. K:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kostohaastattelu hykerryttää kyllä mua. Ihan silkkaa prinsessa Dianaa, Panorama ja kosto(mekot)pitsit. 😀 Tiesiköhän K ja muut JO pojat edes että B aikoo paljastaa tän asian haastattelussa vai oliko vaan itse päättänyt että nyt on otettava kovat keinot käyttöön, en suostu jäämään kakkoseksi!
Ootteko te ihan tosissanne näissä kostojutuissanne. Täällä osa on jo suljetulla tätä menoa ennen suomen keikkoja.
Etkö ole jo huomannut että tämä koko vauvapalstan on itse asiassa virtuaalinen suljettu osasto? 😂
Melkein 4000 viestiä kirjoitettu ja nyt vasta huomas :D No JO Suomen keikkojen jälkeen vasta onkin suljettujen suljettu meno.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Haha ei helvetti jos kesäkiertueen päätteeksi saadaan nähdä vielä kevätkääryleen synnytys lavalla 😅
Vierailija kirjoitti:
En suostu poistumaan toiseen ketjuun trollien takia. Rakastan Kärdeä ja tänne hän kuuluu niinkuin kaikki muutkin henkilöt. Vinkujat voi poistua itse.
https://twitter.com/koppitules/status/1695422815153819680?t=FPYg352Yf2T3...
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa T täällä yhtään. Itse shippaan K&B ja en näe samanlaista kemiaa Tja K kaksikossa, joten ei todellakaan ole mulle mikään "uhka".
Mitä väliä sillä muuten edes olisi, että onko hän uhka vai ei? Kärtsy tulee tekemään vielä monen kanssa yhteistyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu poistumaan toiseen ketjuun trollien takia. Rakastan Kärdeä ja tänne hän kuuluu niinkuin kaikki muutkin henkilöt. Vinkujat voi poistua itse.https://twitter.com/koppitules/status/1695422815153819680?t=FPYg352Yf2T3...
Kiitos. Harmi että meteli on ollut niin kova ettei ole lasten kysymyksiä kunnolla kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 4000 viestiä kirjoitettu ja nyt vasta huomas :D No JO Suomen keikkojen jälkeen vasta onkin suljettujen suljettu meno.
Eri
Oikeastaan voisin varata mulle jo huonepaikan Hesperiasta 21.9. alkaen. Tuskin enää järki kulkee
tätä vähääkään Tavan jälkeen.
Söpöä K & B fanitaidetta! 😍
https://www.tumblr.com/marcoofthemoon/726724699460141056/now-my-lovespa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Oikeastaan voisin varata mulle jo huonepaikan Hesperiasta 21.9. alkaen. Tuskin enää järki kulkee
Kannattaa alkaa jo varata niitäkin huoneita. Saattaa muuten loppua paikat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jan?
https://twitter.com/katrinaissorry/status/1695217112011153546?t=sDGbrXU…
Tutkimattomat ovat Janin tiet.😂
Kyllä Babya ihan selvästi hymyilyttää, mutta yrittää kovasti peitellä 😍💕
On hän vaan niin suloinen ja ihana 💗
Vierailija kirjoitti:
Scandic Atriumissa oli ainakin tilaa vielä. 5 korttelin matkaa kuulemma Logomoon. Huoneen saa klo 15, mutta jos menee aikasemmin keikkapaikalle, niin kamat saa viedä sinne säilöön. Ajattelin mennä hyvissä ajoin jonottamaan.
Kuinkahan aikaisin sinne pitäisi mennä seisoskelemaan? Arveluttaa kestääkö rakko kovin montaa tuntia seisoskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Äh. Tulet vaan tänne vertaistukea hakemaan. Varmaan tulee olemaan muitakin samassa tilanteessa olevia 😁
Joo oli. Ei ilmeisesti keksitty mutta se viestin saaja sai pskaa aika reippaasti niskaan siitä, että oli kehdannut semmoista Kärdelle mennä sanomaan...