Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79141/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ??

Mä oon 54 :D

Ja mä 50!

Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳

52 v oon mä

48 täällä

42

41

Täällä myös 41.

39.

40

44 v. täällä, yllättyneenä että näin paljon on keski-ikäisiä, kai täällä nyt nuorempiakin on mukana?

Mä nokitan, 48 v

Vierailija
79142/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ??

Ja mä 50!

52 v oon mä

48 täällä

42

41

Täällä myös 41.

39.

36. Näköjään laskeva linja :D

34. Teoria pitää paikkaansa!

Mä aloitin tän ja kohta oon täällä näköjään ihan junnujen joukossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79143/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ??

Ja mä 50!

52 v oon mä

48 täällä

42

41

Täällä myös 41.

39.

40

44 v. täällä, yllättyneenä että näin paljon on keski-ikäisiä, kai täällä nyt nuorempiakin on mukana?

24

Vierailija
79144/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa T täällä yhtään. Itse shippaan K&B ja en näe samanlaista kemiaa Tja K kaksikossa, joten ei todellakaan ole mulle mikään "uhka".

Taitaa suurin kahtiajako olla siinä, että osa tosiaan tykkää aiheen ollessa kuuma myös shipata tätä jälkimmäistä kaksikkoa. Ei sillä, tuolla toisessa ketjussa on ollut lähinnä pirun hyvää keskustelua. Mutta olen mä siellä shipannutkin.

No siis, minäkin.

Vierailija
79145/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla tulossa myös suomea uudelle JO albumille Bojanin ilmeestä päätellen 😂. Ei ole pokerinaama oikein vireessä 😂

Joo tuo jopa omituisen euforinen hymynkare jota se ei vaan kykene pitämään pois naamaltaan on kyllä yleensä liittynyt jotenkin Käärijään. Vanhojen kokemusten perusteella uskallan väittää että olisi vielä yhden tietyn kielen halunnut lisätä sinne listan päätteeksi.

Eiköhän se mahdollinen yhteisbiisi tuu sinkkuna, ei se levylle päädy.

Miksi ei?

No ei se kyllä sovi kokonaisuuteen. Sinkkuna paremmin.

Miten niin? Joko olet perillä sekä siitä, minkälainen tämä hypoteettinen yhteisbiisi on, sekä siitä, mitä muuta levylle on tulossa? Kerro toki meillekin!

No mietipä ite! Jos oot yhtään kuunnellu Jokereiden levyjä, ei sinne sekaan kyllä käärijä sovi, ellei ole pelkkä feat. levy, jossa muissaki biiseissä mukana joku muu. Siksi sinkkuna.

Eikös niillä ollut La Zarran ja mahdollisesti Espanjan leidin kanssa myös jotain tulella. Ja Espanja ja Ranska mainittiin jo.

Sitäpaitsi sieltähän voi tulla vaikka romanttinen K&B duetto, mistä me tiedetään 😉

Siitä sais kyllä niin ihanan musavideonkin tehtyä 😍

X rated versio myös estronaudoille 😂

Vierailija
79146/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kysyneelle, joka ei ole tuttu Turun kanssa:

Jos tulet Helsingistä, juna pysähtyy luultavasti Kupittaan asemalla. Kupittaan asema on toisella puolella keskustaa (ja aurajokea) verrattuna rautatieasemaan. Sieltä on parin kilometrin kävelymatka (bussejakin kulkenee) Logomolle. Jos menet kuitenkin hotelliin, niitä on keskustan alueella useita matkan varrella. 

Jos tulet Tampereeltä, pysähtyy juna päärautatieasemalla. Päärautatieasema on parisataa metriä logomosta merelle päin. Eli todella lyhyt matka, kun kävelee asemalta ja ylittää rautatien logomon sillan kautta (joka siis nimensä mukaisesti on logomon vieressä). Viimeksi kun itse palasin Turkuun junalla, pysähtyi juna rautatieaseman sijasta logomon sillan kohdalla. En tiedä pysähtyykö se siinä joka kerta, vai johtuiko tämä järjestelmä käynnissä olleista ratatöistä. Joka tapauksessa Tampereen suunnasta kun tulee, logomo on todella lähellä rautatieasemaa. 

Vierailija
79147/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla tulossa myös suomea uudelle JO albumille Bojanin ilmeestä päätellen 😂. Ei ole pokerinaama oikein vireessä 😂

Joo tuo jopa omituisen euforinen hymynkare jota se ei vaan kykene pitämään pois naamaltaan on kyllä yleensä liittynyt jotenkin Käärijään. Vanhojen kokemusten perusteella uskallan väittää että olisi vielä yhden tietyn kielen halunnut lisätä sinne listan päätteeksi.

Miksi ei?

Miten niin? Joko olet perillä sekä siitä, minkälainen tämä hypoteettinen yhteisbiisi on, sekä siitä, mitä muuta levylle on tulossa? Kerro toki meillekin!

No mietipä ite! Jos oot yhtään kuunnellu Jokereiden levyjä, ei sinne sekaan kyllä käärijä sovi, ellei ole pelkkä feat. levy, jossa muissaki biiseissä mukana joku muu. Siksi sinkkuna.

Eikös niillä ollut La Zarran ja mahdollisesti Espanjan leidin kanssa myös jotain tulella. Ja Espanja ja Ranska mainittiin jo.

Sitäpaitsi sieltähän voi tulla vaikka romanttinen K&B duetto, mistä me tiedetään 😉

Oon kyllä pettyny, jos seuraava JO-levy on täynnä vierailevia artisteja. Haluan vaan Jokereiden biisejä. Tehkööt yhteistyöt sinkkuina.

Vierailija
79148/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä yrittää mun Kärsyä viedä. Estronaudan riipputissit auttakaa.

T. Bojan

Pois edestä risut ja männynkävyt, täältä tullaan!

Pelko pois! Pelastamme sut!

T. E-nauta riipputisseineen

Pelastakaa tuo minun kultani Kärsy joku sitä yrittää viedä 😭

T. Boitsu

Vierailija
79149/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on mun näpit irti Kärsy ja kaikki hullut akat.

T. Lasse

Pidä sinä Tommy. Minä aioin saada Kärtsyn itselleni. Minulla on jo suunnitelma.

T: Kris

Kärtsylle henkivartijoiksi Ake, Make ja Pera!

Kyllä se käy. Katsokaa vähän niiden perään, etteivät kuolaa sitä Käärijjjää kumoon.

T. Pomo

Vierailija
79150/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Oon kyllä pettyny, jos seuraava JO-levy on täynnä vierailevia artisteja. Haluan vaan Jokereiden biisejä. Tehkööt yhteistyöt sinkkuina.

Minua vähän epäilyttää nämä ranskan-ja espanjan kieliset biisit myös.. 

Vierailija
79151/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kieli on kyllä vaikea jopa Bojanille, saas nähdä. Mikä se suomenkielinen kappale sitten voisi olla.

Eeii, hän vaan sanoo, että "aha" kuten suloisesti 😘viime kevättalvella aloittaessaan ccc:tä eka kertaa. Sit taas onnistuu!

Vierailija
79152/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYSYMYS!

Kumpi on parempi biisi sun mielestä?

Peukku ylös: Carpe Diem

Peukku alas: Its crazy, its party

Ei vttu! Icip johtaa. Tää kyllä kertoo ketjun tasosta.

Vierailija
79153/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä yrittää mun Kärsyä viedä. Estronaudan riipputissit auttakaa.

T. Bojan

Pois edestä risut ja männynkävyt, täältä tullaan!

Pelko pois! Pelastamme sut!

T. E-nauta riipputisseineen

Pelastakaa tuo minun kultani Kärsy joku sitä yrittää viedä 😭

T. Boitsu

Hyvin hoidit kostohaastattelun Kroatian TV:ssä, ei me eikä Kärppy olla sinua unohdettu 😘

Vierailija
79154/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä maailman paras tuo uutinen poikien tapaamisesta tänään.

B&K Forever and never stop the madness

Vierailija
79155/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Mulle ne kävis hyvin, jos ne ois Bojanin laulamia, mutta en kyllä jaksa kuunnella, jos joka biisissä on lisäksi joku muu laulamassa.

Vierailija
79156/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYSYMYS!

Ei vttu! Icip johtaa. Tää kyllä kertoo ketjun tasosta.

Mä olen kyllästynyt CD ja se ei oikein sytytä muutenkaan. Muut JO biisit kyllä!! Ja Icipistä tykkään kans. Ei ne oikein ole verrattavissa keskenään.

Vierailija
79157/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Hyvät fiittaajat okei, oli Kärtsä tai joku muu, mutta ei niitä ankeita viisuleidejä.

Vierailija
79158/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ??

Ja mä 50!

52 v oon mä

48 täällä

42

41

Täällä myös 41.

39.

Täällä myös 39. Vielä voi näköjään hetkittäin tuntea itsensä nuoreksi. 

Vierailija
79159/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYSYMYS!

Kumpikaan ei ole heidän parhaimmistoaan mutta laitoin silti peukun jommallekummalle kun kerran kysyttiin.

Vierailija
79160/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kovasti, mutta kun lainaatte ikäketjua, niin tämä ketju menee tukkoon. T: itsekin siihen syyllistynyt

Ketju on lukittu.