Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79041/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic vlogista tulee todella hyvä 

Vierailija
79042/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt niitä twitterlinkkejä tännekin. Ei täällä ole mikään kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79043/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere lipun metsästys alkoi, nyt on Turku, johon ei oo ees hotellia, enkä tunne koko paikkaa, eksynkin aina kaikkialla ja pitäis mennä yksin?

Vierailija
79045/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere lipun metsästys alkoi, nyt on Turku, johon ei oo ees hotellia, enkä tunne koko paikkaa, eksynkin aina kaikkialla ja pitäis mennä yksin?

Jos menet junalla, niin juna saattaa pysähtyä juuri siihen logomon sillan kohdalle.. Ja  logomo siis sijaitsee sen rautatien varrella, vaikka jäisit asemalle. 

Vierailija
79046/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi vieköön. Minä oon se, joka kyseli Tampereen lipun perään aamupvällä ennen tuota haastattelun leviämistä. Ja nyt muutamalla muullaki kiinnostaa. 😆

Vierailija
79047/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan ja Nace on alkaneet kuumistelemaan vielä enemmän keskenään 🥵

Tämä pari saa kummia fiiliksiä aikaan kehossasi. Linkkejä tänne tai toiseen ketjuun, jos vaan uusia löydätte. Vanhatkin käy.😂

Pitävätkö Jan ja Nace koskaan kahdestaan k18 näytöksiä? Voisin ostaa lipun sellaiseen.

Täällä taitaa olla Jan&Nace - ihailijoita enemmänkin. 🥰

Vierailija
79048/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet junalla, niin juna saattaa pysähtyä juuri siihen logomon sillan kohdalle.. Ja  logomo siis sijaitsee sen rautatien varrella, vaikka jäisit asemalle. 

Myös minä olen menossa Logomolle yksin, enkä tunne Turkua eikä oo hotellia. Mitä tarkoittaa, että juna saattaa pysähtyä Logomon sillan kohdalle. Eikö se juna pysähdy aina samaan paikkaan, ei kuulemma mene ihan Turkuun asti.

Vierailija
79049/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliaikatietoja tännekin, Kalajoella K esiintynyt ilman boleroa ja 3D-housuissa päivän lasten tapahtumassa. Illalla vielä toinen keikka.

Piikkihousut repesivät eilisellä keikalla ,hän totesi ,että kiertue alka olla lopuillaan ja housut repesivät 😅

Vierailija
79050/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maks taitaa tarvita myös omat henkivartijat Suomessa, vaikka ei edes ole bändissä mukana 😂🤭

Vierailija
79052/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen nousuun! Taas mennään!

Vierailija
79053/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väliaikatietoja tännekin, Kalajoella K esiintynyt ilman boleroa ja 3D-housuissa päivän lasten tapahtumassa. Illalla vielä toinen keikka.

Piikkihousut repesivät eilisellä keikalla ,hän totesi ,että kiertue alka olla lopuillaan ja housut repesivät 😅

Luin et pikkuhousut repesivät 😂

Vierailija
79054/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuteen nousuun! Taas mennään!

Never stop the madness!

Vierailija
79055/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 14- ja 20-vuotiaat tytöt, jotka naureskelee mun jo-villitykselle. Bändi periaatteessa osuu kummankin musamakuun, mutta ei ole vielä yhtä kovaa kolahtanut kuin minuun. Joitakin yksittäisiä biisejä he ovat soittolistoilleen keränneet, mutta eivät luukuta kokonaisia levyjä aamusta iltaan. Pääasiassa niitten naureskelu kohdistuu tietysti siihen, että katselen bojanin kuvia, koska sen ne molemmat tunnistaa. No nyt sitten vanhempi katseli jotain keikkavideota mun kanssa ja alkoi kiinnostua kovasti krisistä. Mielenkiintoista tässä on se, että tyttäreni on lesbo tai bi, ainakin tähän saakka seurustellut vain tyttöjen kanssa 😂 Kris aiheutti kuitenkin selvästi kuumia tuntemuksia! Nuorempi lapseni taas on ollut kiinnostunut lähinnä siitä miten monia soittimia esim jan osaa soittaa. Sille ne ovat olleet ihan liian vanhoja ja viiksekkäitä ihailumielessä. Mutta sitten se näki Maksin kuvan ja näin jo ilmeestä että nyt mennään 😂

Mä mietin 12-vuotiasta tyttöäni ja hänen kavereitaan. He ovat kaikki menossa naimisiin Käärijän kanssa. Tuli vaan mieleen tämä, kun mainitsit, että sinun 14-vuotias pitää Jokereita liian vanhoina. Onko tässä jotakin logiikkaa?😂

No tää mun nuorempi tyttö ei oo sellainen fanisielu. Siksi se varmaan innostuu lähinnä niistä eri soittimista ja soittotaidosta (on itsekin musaluokkalainen ja vähän neuroepätyypillinen), eikä ollenkaan haaveile kenestäkään 10 vuotta vanhemmasta edes leikillään. Maks taas oli selvästi sopiva sekä iältään että ulkonäöltään 😁

Maks 🥰

Vierailija
79056/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ??

Mä oon 54 :D

Ja mä 50!

Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳

52 v oon mä

48 täällä

Vierailija
79057/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ??

Mä oon 54 :D

Ja mä 50!

Mä olen 49, mut ihan kohta 50 🥳

52 v oon mä

48 täällä

42

Vierailija
79058/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuon linkin tänne tuojan pitäisi olla Kärtsän avec linnassa. Sale otapa tästä koppi, ihan sama mitä etiketti sanoo, mutta olihan tämä viestin tuonti nyt vuoden urheilutekoon verrattavissa vähintään. Puolet naudoista kirmasi saman tien lähimpään suihkulähteeseen eläimellistä mökää pitäen, ja loput hullun kiilto silmissään lähtivät metsästämään lippuja Logomoon.

Unohtamatta sitä, että äskeinen sisällissota katosi savuna ilmaan:D

Vierailija
79059/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei noita joissa Jan&Nace paritetaan, muuten menee kyllä

Se on ihan se ja sama, tykkäätkö sinä heistä vai et. Et saa negatiivisilla kommenteillasi Nace&Jan fiilistelyä loppumaan. Ovat aivan ihania yhdessä.😍

Vierailija
79060/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tarkoitus sillä oli, et tää laiva vaan jatkoi seilaamistaan myrskyistä huolimatta läpi kesän syksyyn saakka.

I'm blessed.

Ketju on lukittu.