Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt pitää poistua tälle iltaa. Oon vieläkin kuumeessa ja alkaa uni painaa.
Älkää antako periksi postatkaa mitä haluatte.
Laitetaan huomenna sitte listaa. Öitä.
T. Listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatteko tältä Jokereiden keikan odotukselta muistaa, että K on parhaillaan keikalla?
Tottakai muistetaan, mutta ei taida olla vielä kuvia tai videoita sieltä. Joku kertoi olevansa menossa ulkopuolelle kuuntelemaan ja tytär meni keikalle agentiksi.
Huomiselta keikalta tulee varmaan enemmän matskua, kun twitteristit paikalla. Matkustaneet 8h Kalajoelle vain siksi, jos Kärppy sattuis esittämään siellä Alaks olee. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kaunis https://x.com/jamesarchiejo/status/1694866018055672217?s=61
Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D
Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.
Hei eikös logomolle ollut menossa joukko keski-ikäsiä yksinäisiä nautoja?
Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?
Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?
Mulla lähtee alaikäinen ja se on vihainen koska kerroin että se joutuu vauvojen karsinaan 😃
Hahaa, ootko itse kuitenkin lavan edessä?
Mulla ja tyttärellä on liput logomoon, mutta vain minulla lisäksi tampereelle. En oo vielä kertonut sille, että sille koittaa kotimatka mutta äiskä jatkaa kiertuetta.Hah, mullakin lippu myös Tampereelle ja koitan keksiä jotain muuta tekosyyksi miksi menen sinne 😆
Ja en mene eturiviin, yritän hivuttautua vauvakarsinan kulmille jos mahdollista. Toki vauvikset voi olla eturivissä, mistä tietää. :D
Olin lippukartasta ymmärtävinäni että seimiosasto on siellä sivuilla ja lavan edessä permannolla on sitten estronautit. Mutta en oo koskaan käynyt logomossa enkä oikeastaan edes turussa ni mistäs minä tiedän.
Mitenköhän Tavastian ikärajattomalla keikalla?
Jos se on kokonaan ikärajaton niin ei välttämättä ole mitään karsinaa kellekään.
Kai siellä anniskelualueet on rajattu erikseen, vai hanat laitettu kokonaan kiinni?
En tiedä mutta saahan siellä kaljaa myydä kun vaan kysyy paperit.
Eikun ei saa olla sitten samoissa tiloissa alaikäisiä (eikö niin?)
Kyllähän sitä ruokaravintoloissakin saa myydä alkoholia sellaiseen pöytään jossa on lapsia paikalla.
Saa mutta muistikuva että ei-ruokaravintoloissa eri juttu. Voin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa toisessa ketjussa. Siellä oli juuri se kaikki, mistä halusinkin eroon. Kiitos 🙏
Ja en siis ole ollut poistelija tai aktiivisesti paikalla, vaan töissä.Auts., onko ketään neulojia jäänyt paikalle? Olen tykästynyt tuohon Bojanin viimeisimpään paidan väriin ja neulon sukat samaan väriin.
Täällä!
Hyvä, koska rakastuin tuohon lähes pinkkiin väriin ja teen Boitsulle huivin ja sukat siihen sävyyn.Mielestäni hänelle tuo väri on aika hot, hot.
Rakastan tätä teidän villasukka/neulomiskeskustelua, jotenkin niin ihanan rauhoittavaa ja kotoisaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Tämä B:n pinkkipaitakuva on varmaan jo ollut täällä mutta voi hyvä luoja miten kaunis mies 🥰🥰🥰
https://twitter.com/hirttikiinni/status/1694406494446346414?s=61&t=jMNs…
Sitten kun se on käynyt leikkauttamassa tuollaisen oikean prinssitukan vielä niin on jo liian kaunis 🤤 Ei pitäisi sallia tuon näköisyyttä.
Ou nou, onko minun henkilöllisyys selvinnyt.😂
T: Antti Holma eikun siis viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatteko tältä Jokereiden keikan odotukselta muistaa, että K on parhaillaan keikalla?
Tottakai muistetaan, mutta ei taida olla vielä kuvia tai videoita sieltä. Joku kertoi olevansa menossa ulkopuolelle kuuntelemaan ja tytär meni keikalle agentiksi.
Huomiselta keikalta tulee varmaan enemmän matskua, kun twitteristit paikalla. Matkustaneet 8h Kalajoelle vain siksi, jos Kärppy sattuis esittämään siellä Alaks olee. 😀
Näillä on kyllä hienoa omistautumista asialle, varsinkin bolerotytöllä. Ja pakko sanoa että arvostus (vaikka eivät mitään minun arvostuksellani teekkään) nousi sen takarivin micmacin jälkeen olipa syy mikä tahansa miksi jäivät taaemmaksi. Hauskaa näytti olevan silti.
Vierailija kirjoitti:
T: Antti Holma eikun siis viisugay
On. Ja sun Kukkikses on Niko Saarinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kommenttia taas äsken lähti? Onko tämä diktaattori jodelista vai joku sellainen, joka ei kestä mitään sellaista juttua, joka ei kiinnosta häntä itseään.
Trollin tekniikka; hajota & hallitse.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kommenttia taas äsken lähti? Onko tämä diktaattori jodelista vai joku sellainen, joka ei kestä mitään sellaista juttua, joka ei kiinnosta häntä itseään.
Aito on yksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lainkaan kärryillä kommenttien poistamissyistä enkä enää tiedä, mitä missäkin ketjussa saa ja/tai pitää kirjottaa. En ole vaivautunut kuin piipahtamaan toisessa ketjussa.
Olen alkuperäisiä seilaajia. Vieläkö täällä on muita, jotka ollut toukokuusta asti mukana?
En ole ihan varma milloin tarkalleeen eksyin tänne mutta yläpeukutin silti. Joskus melko pian viisujen jälkeen se oli ja Tavastian aikaan olin jo täydessä touhussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Antti Holma eikun siis viisugayOn. Ja sun Kukkikses on Niko Saarinen.
Kukas toi listan pitäjä sitten on? Benjamin vai Antonio Flores?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lainkaan kärryillä kommenttien poistamissyistä enkä enää tiedä, mitä missäkin ketjussa saa ja/tai pitää kirjottaa. En ole vaivautunut kuin piipahtamaan toisessa ketjussa.
Olen alkuperäisiä seilaajia. Vieläkö täällä on muita, jotka ollut toukokuusta asti mukana?
Minä ainakin🙋!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Kris vaan jotain satunnaista Tiktok-kuraa.
Uusi yritys: Kris laulaa Vem Da Greš 💕
Onko Krisillä fritsu kaulassa?? 👀😮😅
Rakastan Krisin laulamista ja Janin pianonsoittoa!
Liekö fritsu, kehtaisko esitellä noin vapaasti?
En tiedä onko, mutta siltä se kyllä näyttää 😁😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma!! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito on yksi.
Yksikin kiusankappale riittää, jos sellainen henkilö jaksaa väännellä lentotila näppäintä tarpeeksi monta kertaa edestakaisin ja hänhän jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Kris vaan jotain satunnaista Tiktok-kuraa.
Uusi yritys: Kris laulaa Vem Da Greš 💕
Oliko tämä nyt se Marita Taavitsainen -vibrato. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää poistua tälle iltaa. Oon vieläkin kuumeessa ja alkaa uni painaa.
Älkää antako periksi postatkaa mitä haluatte.
Laitetaan huomenna sitte listaa. Öitä.
T. Listan pitäjä
Hyvää yötä ja pikaista toipumista🧡, olet meille tärkeä!!
Koira.