Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko Jokereille suosiolla antaa lammas tai pari lahjaksi niin päästään helpoimmalla. Mulla on mielikuvia että ne peittyy Suomessa villaan kun mammat on "hieman" innostuneet. Älkää käsittäkö väärin, palstan neulomisinto on ihanaa. 😍
Veikkaan ettei kaikista hyvistä aikeista tule ihan valmista kuitenkaan, eli tuskin peittyvät sukkiin.
Nimim. Uhosin neulovani viidet sukat, en ole vielä aloittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa toisessa ketjussa. Siellä oli juuri se kaikki, mistä halusinkin eroon. Kiitos 🙏
Ja en siis ole ollut poistelija tai aktiivisesti paikalla, vaan töissä.Auts., onko ketään neulojia jäänyt paikalle? Olen tykästynyt tuohon Bojanin viimeisimpään paidan väriin ja neulon sukat samaan väriin.
Täällä!
Hyvä, koska rakastuin tuohon lähes pinkkiin väriin ja teen Boitsulle huivin ja sukat siihen sävyyn.Mielestäni hänelle tuo väri on aika hot, hot.
Rakastan tätä teidän villasukka/neulomiskeskustelua, jotenkin niin ihanan rauhoittavaa ja kotoisaa. 💚
Juuri näin, koska sukat ja huivit ovat made in Finland and Love Bojan and JO, kaikella rakkaudella.
Se kyllä harmittaa, että alkuperäinen idea sukkien neulomisesta kaikille JO:n jäsenille (ja mahdollisten ylimääräisten meneminen crew:lle) tuntuu nyt vaihtuneen siihen, että jokainen neuloja kertoo tekevänsä sukat Bojanille. Ehkä muutama pari pitsisukkia (!) on menossa Krisille, mutta muista ei kukaan ole tainnut enää mainita sen jälkeen, kun täällä mietittiin jäsenten lempivärejä.
Onko sukkien pakko olla nimetyt? Montako (kymmentä) paria villasukkia Bojan tarvitsee? Jos sukkiin halua kirjailla jotain persoonallista, voisiko niissä olla nimen sijaan esim. teksti SSF, joka yhdistää koko bändiä?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kirjoittelen tänne ihan vapaasti myös Tommysta, jos asiaa, aamuiset viestit säilyneet mielestäni, pitääpä tarkistaa. Jos rupeaa poistumaan, niin täytyy varmaan itse alkaa poistaa jotain Jo sivuhenkilöitä sitten. Mutta shippaan siis vain K&B
Multa poistui eilen ainakin neljä JO-aiheista viestiä eli ei ole T kohteena poistelijalla. Tai sitten kostajat ovat kostaneet poistamalla minun viestejäni. Toivoisin, ettei asiallisia viestejä poistettaisi. Harpatkaa itsellenne epämieluisat, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kirjoittelen tänne ihan vapaasti myös Tommysta, jos asiaa, aamuiset viestit säilyneet mielestäni, pitääpä tarkistaa. Jos rupeaa poistumaan, niin täytyy varmaan itse alkaa poistaa jotain Jo sivuhenkilöitä sitten. Mutta shippaan siis vain K&B
Toisaalta ei meidän kannattaisi poistella toistemme ihan asiallisia viestejä. Aidon ja muidenkin trollien hajoita ja hallitse toteutuu, jos keskenämme alamme toistemme viestejä poistelemaan.
Voihan piru, ei se mun mennäänyhdessädrinksuille ennen Tavastian K18- keikkaa -meili pysy plussan puolellakaan. Tuntuu että joku poistattaa sen sieltäkin. :( Ei varmaan sitten onnistu anonyymimeililistan tekokaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Voihan piru, ei se mun mennäänyhdessädrinksuille ennen Tavastian K18- keikkaa -meili pysy plussan puolellakaan. Tuntuu että joku poistattaa sen sieltäkin. :( Ei varmaan sitten onnistu anonyymimeililistan tekokaan. :(
Suututtaako jotain se että suunnitellaan yhdessä jotain yhteistä kivaa. Onpas tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko Jokereille suosiolla antaa lammas tai pari lahjaksi niin päästään helpoimmalla. Mulla on mielikuvia että ne peittyy Suomessa villaan kun mammat on "hieman" innostuneet. Älkää käsittäkö väärin, palstan neulomisinto on ihanaa. 😍
Veikkaan ettei kaikista hyvistä aikeista tule ihan valmista kuitenkaan, eli tuskin peittyvät sukkiin.
Jos aikataulu menee tiukille, niin aina voi viiden sijasta neuloa yhden 50cm sukan. Sillekin löytyy käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa toisessa ketjussa. Siellä oli juuri se kaikki, mistä halusinkin eroon. Kiitos 🙏
Ja en siis ole ollut poistelija tai aktiivisesti paikalla, vaan töissä.Auts., onko ketään neulojia jäänyt paikalle? Olen tykästynyt tuohon Bojanin viimeisimpään paidan väriin ja neulon sukat samaan väriin.
Täällä!
Hyvä, koska rakastuin tuohon lähes pinkkiin väriin ja teen Boitsulle huivin ja sukat siihen sävyyn.Mielestäni hänelle tuo väri on aika hot, hot.
Rakastan tätä teidän villasukka/neulomiskeskustelua, jotenkin niin ihanan rauhoittavaa ja kotoisaa. 💚
Juuri näin, koska sukat ja huivit ovat made in Finland and Love Bojan and JO, kaikella rakkaudella.
Se kyllä harmittaa, että alkuperäinen idea sukkien neulomisesta kaikille JO:n jäsenille (ja mahdollisten ylimääräisten meneminen crew:lle) tuntuu nyt vaihtuneen siihen, että jokainen neuloja kertoo tekevänsä sukat Bojanille. Ehkä muutama pari pitsisukkia (!) on menossa Krisille, mutta muista ei kukaan ole tainnut enää mainita sen jälkeen, kun täällä mietittiin jäsenten lempivärejä.
Onko sukkien pakko olla nimetyt? Montako (kymmentä) paria villasukkia Bojan tarvitsee? Jos sukkiin halua kirjailla jotain persoonallista, voisiko niissä olla nimen sijaan esim. teksti SSF, joka yhdistää koko bändiä?
Mä haluan tehdä edes vähän personoidut mutta en tiedä millaiset tekisin jurelle ja nacelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen tehnyt Bojanille sukat ja kaulahuivin, ja väri ja malli olivat aika aika hottia.
Ehdottomasti tehkää sukkia nyt muille Jokereille, Bojan varmaan saa osansa joka tapauksessa. Hyvä huudella kun itse en osaa edes tehdä mitään ... Mut joo. Arvostan teitä ketkä osaa! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä!
Mä olin ainakin siinä käsityksessä, että myös muille oltiin neulomassa sukkia tms.? En siis itse oo neulomassa, mutta muistan lukeneeni.
Vierailija kirjoitti:
Kopioi se vain riittävän monta kertaa. Ei tarvitse nyt joka minuutti mutta aina muutaman kerran päivässä lisää se, niin mahdollisimman moni ehtii sen nähdä. Ei tässä muu auta kuin laittaa niitä viestejä uudelleen, jotta ihmiset oppivat ne sivuuttamaan ilman poistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututtaako jotain se että suunnitellaan yhdessä jotain yhteistä kivaa. Onpas tylsää.
Varmaan joku yksinäinen, kurja ihminen, joka ei kestä että kellään muullakaan olis kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Uhosin neulovani viidet sukat, en ole vielä aloittanutNo, minä olen tehnyt Bojanille sukat ja kaulahuivin, ja väri ja malli olivat aika aika hottia.
Mitä lankaa käytit huiviin
Eilisessä konsertissa soittivat Omamljeno telon!!!! Niiin ihanaa, vaikken tietenkään ollutkaan paikalla!
https://instagram.com/stories/sserena_rizzo/3177496693401387128?utm_sou…
Näin unta The Listasta. :P Valitettavasti en sen sisällöstä., vaan unessa kaikki alkoivat postailla juttuja ja kirjoittivat perään, että tämä menee sitten listalle, tyyliin "Käärijällä on kivat kalsarit, ja tämä listalle!" ja ärsytti kun ajattelin, että eihän tuo ole listan pointti. Joo, minulla on aika tylsä elämä. :D
Ihana Kärtsä ja Kokkolasta ICIP 😍
Ne bi smel https://instagram.com/stories/sserena_rizzo/3177487387540947012?utm_sou…
Ona https://instagram.com/stories/sserena_rizzo/3177489011634249759?utm_sou…
Vse Kar Vrem https://x.com/serenarhemmings/status/1695221808977383738?s=46&t=291i2Sg…
Plastika https://instagram.com/stories/sserena_rizzo/3177508261157505980?utm_sou…
Gola
https://instagram.com/stories/sserena_rizzo/3177481911356969159?utm_sou…
A sem ti povedal
https://instagram.com/stories/sserena_rizzo/3177531275010008162?utm_sou…
B: I wish I was there.
K: Me too baby.
B: Save the ripped pants.
K: Why?
B: I want to rip them off you.
K: Yes.