Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luen molempia ketjuja, en koe ongelmaksi. Tosin mua kiinnostaa lähinnä K&B shippi ja Bojan.
Miten sua voi kiinnostaa kahden ihmisen välinen shippi, jos vain toinen niistä ihmisistä kiinnostaa? Eiks tommonen oo ihan epätervettä esineellistämistä?
Eri, mutta kommentoin kuitenkin.
Monet meistä seuraavat enemmän Käärijää ja monet Bojania. Ja puolestaan vähemmällä intensiteetillä toista. Luulen, että iso osa meistä toivoo heidän välisen ainutlaatuisen ystävyyden jatkuvan ja osa toivoo syvempääkin suhdetta. Osa shippaa, kirjoittaa ficcejä jne. Silloin kun K&B välien fiilistely ja/ tai shippaaminen kiinnostaa, ovat molemmat varmasti kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Muutama ihminen kiusaa palstalaisia ja sanelee mitä täällä saa sanoa. Miksi kaikki suostuvat siihen? Minä en aio suostua.
T. Listan pitäjä
En mäkään suostu siihen. Mutta miksi tänne ei ikään kuin uskalleta enää kirjoittaa Kärtsästä, tai Tommystä yms.. kirjoittakaa vaan. Ei noita jotka määräilee, tarvitse pelätä.
Mulla ei ole uskalluksesta kiinni. Ei vain tapahdu nyt mitään sillä rintamalla (K&B ship)
Vierailija kirjoitti:
Mahdatteko tältä Jokereiden keikan odotukselta muistaa, että K on parhaillaan keikalla?
Tottakai muistetaan, mutta ei taida olla vielä kuvia tai videoita sieltä. Joku kertoi olevansa menossa ulkopuolelle kuuntelemaan ja tytär meni keikalle agentiksi.
J: Promise you´ll show me the sign at tonight´s gig?
B: I promise! What sign you want to see? Left hand on my thigh or pole dancing?
J: Yes.
B: Promise ME you´ll do the same.
J: Anything you want.. Shake it shake it or fuc king hot surprise?
B: Yes.
J: Are you ready?
B: Are you..?
**'Laughing**
Tämä se Tiian kokoama Kn keikkalista:
https://twitter.com/tiiaohman/status/1694631615182369117/photo/1
Vierailija kirjoitti:
**'Laughing**
Ah, Kärtsän pyllyn sheikkaus Stadionin keikalla 💚💗💗💚
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Kris vaan jotain satunnaista Tiktok-kuraa.
Älkää menkö trollien ansaan, jotka koittaa täällä taas hämmentää ja lietsoa epäsopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me nyt aivan varmoja, ettei Homsun emäntä ole just Volde? Voisin vannoa nähneeni nuo kengät ja laukun V:n kuvissa (ehkä seiskassa, en ole varma).
Kuka on Homsu, mä en tajua mitään :D
Joo meni kyllä ihan ohi :D
Vierailija kirjoitti:
**'Laughing**
Säästetään tää. Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa toisessa ketjussa. Siellä oli juuri se kaikki, mistä halusinkin eroon. Kiitos 🙏
Ja en siis ole ollut poistelija tai aktiivisesti paikalla, vaan töissä.
Aivan samoja juttuja sielläkin on kuin täällä, mutta ketjun henki on parempi. Nacea ja Jania käyn sielläkin kuolaamassa ja harmittelen, kun nyt niitä linkkejä joutuu etsimään kahdesta eri ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ovat nyt tuolla Sloveniassakin menneet tapaamaan faneja, antaa toivoa, että tekevät saman myös Pohjoismaiden kiertueella?
Jotenkin vaikea kuvitella että ainakaan "Hei Suomi" -Bojan jättäisi käymättä moikkaamassa faneja täällä, jos vain on mahdollisuus. Ja miksei siis muutkin. Jotenkin ajattelen että tää on heille ehkä hitusen spessumpi paikka esiintyä kuin moni muu, vaikka fanit varmasti ihan yhtä tärkeitä ovat joka maassa. Varmasti haluavat antaa parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**'Laughing**
Ah, Kärtsän pyllyn sheikkaus Stadionin keikalla 💚💗💗💚
Se mullekin jäi parhaiten mieleen. Oon katsonut sen hidastettuna aika monesti.
T. Listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa toisessa ketjussa. Siellä oli juuri se kaikki, mistä halusinkin eroon. Kiitos 🙏
Ja en siis ole ollut poistelija tai aktiivisesti paikalla, vaan töissä.Aivan samoja juttuja sielläkin on kuin täällä, mutta ketjun henki on parempi. Nacea ja Jania käyn sielläkin kuolaamassa ja harmittelen, kun nyt niitä linkkejä joutuu etsimään kahdesta eri ketjusta.
Ja sinne on jo tullut porukkaa, joiden fiilis on täällä p askottu ihan muiden, kun trollien toimesta..
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö tuon ylläolevan trollin kirjoituksiin mukaan. Yrittää hajottaa tätä ketjua ja saada ketjulaiset riitelemään keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Auts., onko ketään neulojia jäänyt paikalle? Olen tykästynyt tuohon Bojanin viimeisimpään paidan väriin ja neulon sukat samaan väriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Kris vaan jotain satunnaista Tiktok-kuraa.
Uusi yritys: Kris laulaa Vem Da Greš 💕
Pitää odotella tulisiko jokeroutsubseilta jotain.