Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lainkaan kärryillä kommenttien poistamissyistä enkä enää tiedä, mitä missäkin ketjussa saa ja/tai pitää kirjottaa. En ole vaivautunut kuin piipahtamaan toisessa ketjussa.
Olen alkuperäisiä seilaajia. Vieläkö täällä on muita, jotka ollut toukokuusta asti mukana?
Mä olin kevään umk-ketjussa, sitten viisuketjussa ja kun ne meni kiinni niin tulin tänne. Ehkä toukokuussa siis? Oli tänne jo aika paljon kirjoitettu siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ou nou, onko minun henkilöllisyys selvinnyt.😂
T: Antti Holma eikun siis viisugay
Jep! Palsta-agentteja (hyväntahtoisia🧡) pyörii kaikkialla, ja meillä on hyvät hoksottimet😉😂.
Kiusallakin laitan tämän uudestaan:
Eilen poistui ensimmäistä kertaa palstailuni aikana lähes 10 viestiäni (aiemmin ei ole poistunut koskaan yhtäkään). Kokeilin eri aihepiirejä ja aika tasaisesti poistui aiheesta kuin aiheesta esimerkiksi JO:n musasta, K:n musasta, JO:n vaatteista, K:n keikan pohdintaa jne. Hassusti sitten jäi sellaiset muutaman sanan vastaukset - vähän niin kuin sellainen pidempi kirjoitus olisi ollut syy poistoon. Yhdessäkään viestissäni ei ollut mitään halveksivaa tai jankkaavaa, en maininnut yksityishenkilöitä (en edes Janin) enkä edes sitä kammottavaa T:tä.
Jokin muu ongelma siis eilisillä poistajilla täytyi olla kuin pelkästään K:n ja T:n shippaaminen.
Veikkaankin, että siinä oli kätevä tekosyy angstailla ja luoda negatiivista ilmapiiriä ja saada ihmiset kääntymään toisiaan vastaan. Sellaista perus "hajoita ja hallitse" -meininkiä.
Suosittelen edelleen kaikille suvaitsevaisuutta ja viestien harppailua (tämä saattoi olla syy ainakin parin viestini poistumiseen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa toisessa ketjussa. Siellä oli juuri se kaikki, mistä halusinkin eroon. Kiitos 🙏
Ja en siis ole ollut poistelija tai aktiivisesti paikalla, vaan töissä.Auts., onko ketään neulojia jäänyt paikalle? Olen tykästynyt tuohon Bojanin viimeisimpään paidan väriin ja neulon sukat samaan väriin.
Täällä!
Hyvä, koska rakastuin tuohon lähes pinkkiin väriin ja teen Boitsulle huivin ja sukat siihen sävyyn.Mielestäni hänelle tuo väri on aika hot, hot.
Rakastan tätä teidän villasukka/neulomiskeskustelua, jotenkin niin ihanan rauhoittavaa ja kotoisaa. 💚
Juuri näin, koska sukat ja huivit ovat made in Finland and Love Bojan and JO, kaikella rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä B:n pinkkipaitakuva on varmaan jo ollut täällä mutta voi hyvä luoja miten kaunis mies 🥰🥰🥰
https://twitter.com/hirttikiinni/status/1694406494446346414?s=61&t=jMNs…
Niin kuuma just tästä ristiriitasesta syystä ... Ihana, komea, kaunis, upea mies, päällään pinkki prinsessapaita ja noi kaikki korut kaulassa ja ranteissa .... Aah.
Kopioin tän toisesta ketjusta koska on elintärkeää tietoa, ilmeisesti housut revenneet tänään keikalla Kärtsällä :D
https://twitter.com/shblvd/status/1695158083050250511?s=46&t=oqCKIQf28f…
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lainkaan kärryillä kommenttien poistamissyistä enkä enää tiedä, mitä missäkin ketjussa saa ja/tai pitää kirjottaa. En ole vaivautunut kuin piipahtamaan toisessa ketjussa.
Olen alkuperäisiä seilaajia. Vieläkö täällä on muita, jotka ollut toukokuusta asti mukana?
Olen ollut tässä ketjussa sen ensimmäisistä päivistä asti, ehkä jopa kaikkein ensimmäisestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä houkutteli Kokkolaan ennätysyleisön 🥰 Venetsialaisten tämä ilta myytiin loppuun jo ennakkoon, 8000 lippua!
Olin kuuntelemassa keikan ulkopuolella puistossa, jossa menossa mukana arviolta 1000 muutakin :)
Ulkopuolella hengaili lähinnä lapsiperheitä ja nuorisoa. Muutama estro-ikäinen minun lisäksi :D
Keikka oli hyvä, mutta ohi aivan liian pian! Myös ICIP kuultiin
Välispiikit ei kaikki erottunut kovan puheensorinan takia, mutta ainakin K kertoi olevansa ekaa kertaa Kokkolassa ja huudatti yleisöä. CCC kuultiin kahteen kertaan, ja oli ainut biisi joka puistobileissä sai yleisön taputtamaan. Kerron huomenna lisää, jos teini-agenteilla lisättävää.
Nyt JO-klippen pariin
Hyvä meidän Kärtsä! 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kommenttia taas äsken lähti? Onko tämä diktaattori jodelista vai joku sellainen, joka ei kestä mitään sellaista juttua, joka ei kiinnosta häntä itseään.
Aito on yksi.
Yksikin kiusankappale riittää, jos sellainen henkilö jaksaa väännellä lentotila näppäintä tarpeeksi monta kertaa edestakaisin ja hänhän jaksaa.
Ja Aitohan valitettavasti jaksaa. Viestien poistelu näyttää olevan hänen päätyönsä tällä palstalla. Hän on erittäin rutinoitunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tässä ketjussa sen ensimmäisistä päivistä asti, ehkä jopa kaikkein ensimmäisestä. :)
Ihanaa, niin mäkin 💚
Kannattaisiko Jokereille suosiolla antaa lammas tai pari lahjaksi niin päästään helpoimmalla. Mulla on mielikuvia että ne peittyy Suomessa villaan kun mammat on "hieman" innostuneet. Älkää käsittäkö väärin, palstan neulomisinto on ihanaa. 😍
Vielä kertaus kun käyn vähän hitaalla ja palsta prkle menee kiinni. Joksujen keikka alkaa 23.30 ja mahdollisesti joku Joker Out Subs pitää liveä?
Vierailija kirjoitti:
Kopioin tän toisesta ketjusta koska on elintärkeää tietoa, ilmeisesti housut revenneet tänään keikalla Kärtsällä :D
Mä niin arvasin tän, kun niitä parsittiin kasaan käsin neulalla ja langalla 😅
Anniskelulaki ei edellytä ikärajoja muuhun kuin anniskeluun, eli tilan ei sinällään tarvitse olla karsinoitu. Mutta henkilökunnan pitää pystyä valvomaan ettei alaikäiset juo ja sen takia se baaritiski Tavastialla taitaa kuitenkin olla jotenkin rajattu, ehkä ihan vaan jollain köydellä tms.
No nyt ne K housut repes? :D
https://www.tumblr.com/submariini/726652808422637568/not-finding-out-th…
Vierailija kirjoitti:
Vielä kertaus kun käyn vähän hitaalla ja palsta prkle menee kiinni. Joksujen keikka alkaa 23.30 ja mahdollisesti joku Joker Out Subs pitää liveä?
Kyllä alkaa tuohon aikaan, mutta mistään livestä ei ole tullut mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se sitten tapahtui.
Miten se tavastia saadaan tyhjäksi keikkojen välillä? Kesällä oli varmaan yksinkertaisempaa mutta syyskuun lopulla voi jo olla narikka pullollaan takkeja. Ja ne jotka menee molemmille joutuu ilmeisesti välillä ulos?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei revennyt kriittisestä paikasta. Repesi vasemman reiden sisäsivusta polven yläpuolelta.
Käärijä houkutteli Kokkolaan ennätysyleisön 🥰 Venetsialaisten tämä ilta myytiin loppuun jo ennakkoon, 8000 lippua!
Olin kuuntelemassa keikan ulkopuolella puistossa, jossa menossa mukana arviolta 1000 muutakin :)
Ulkopuolella hengaili lähinnä lapsiperheitä ja nuorisoa. Muutama estro-ikäinen minun lisäksi :D
Keikka oli hyvä, mutta ohi aivan liian pian! Myös ICIP kuultiin
Välispiikit ei kaikki erottunut kovan puheensorinan takia, mutta ainakin K kertoi olevansa ekaa kertaa Kokkolassa ja huudatti yleisöä. CCC kuultiin kahteen kertaan, ja oli ainut biisi joka puistobileissä sai yleisön taputtamaan. Kerron huomenna lisää, jos teini-agenteilla lisättävää.
Nyt JO-klippen pariin