Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78221/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bojansstories ig klippejä Joksuista fanien kanssa ennen keikkaa.

Äää mä en kestä

Huolehtiko Bojan siinä, ettei fanien iho pala auringossa kun odottavat!? 

Siis ihan oikein ajattelee, jos ymmärsin oikein?!

Joo ja Nace vei vesipulloja faneille! Ihania!

Siellä edelliselläkin keikalla Bojan taisi patistella porukkaa varjoon soundcheckin jälkeen. Ihmettelen kyllä että miten ne sai jo siinä vaiheessa edes olla siinä lavan edessä.

Vierailija
78222/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä enää keskustella Käärijästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78223/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?

PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.

Ulkkisfanien kannalta harmi, että Kärtsä ketju haarautui omaksi osastokseen, kun monet heistä kuitenkin myös Kärtsä faneja. Mut jos löysivät tiensä tänne, niin todennäköisesti löytävät nekin myös.

Siis miten haarautui? Onko joku Kärtsä-ketju vielä erikseen...?

Mikä ketju tämä on sit nykyään?? Nyt olen ihan ulalla. Ei kait palstalaiset näin helppoon trollaukseen menneet?

Vierailija
78224/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?

PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.

Ulkkisfanien kannalta harmi, että Kärtsä ketju haarautui omaksi osastokseen, kun monet heistä kuitenkin myös Kärtsä faneja. Mut jos löysivät tiensä tänne, niin todennäköisesti löytävät nekin myös.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5257414/kaaria-keikat-ja-some-keskustel…

Vierailija
78225/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana mennä jutteleen Joksuille, mut itsellä kans se et olen liian vanha. Pelastysivät varmaan. Ja tuntus itsestä typerältä ja väärältä. Et puolet nuorempien kans seisos jossain hali-jonossa.

Vaikka täälläkin sanottu et varmasti arvostavat kaiken ikäisiä faneja. Mut silti.

Jep. Ei auta kuin nauttia itse keikasta. Sen suhteen ei itsellä sentään onneksi ole erityisempiä kainosteluongelmia!

Todellakin menen halijonoon, jos sellainen mahdollisuus tulee! Hitto jos pitäisi kotona katsoa itteään peilistä ja todeta että olisi ollut mahdollisuus tuntea yksityishenkilö omaa reittä vasten, mutta en menny ku hävätti!

-kokovartalohalaaja

Mä taas jotenkin ajattelen, ettei todellakaan tule. Olen tosin menossa keikalle Helsingissä, se Tavastian edusta on tosi pieni ja jengiä menee sisään 2 x 700 hlöä illan aikana. 

Eli siinä sais ihan työkseen päivystää ja silti onni osuu vain harvoille. Niin ehkä vähän hassua, jos vanhana tätinä sinne tyrkyttäisin itseäni 🥲

Joo en tiedä miten se Tavalla on järjestetty, tulevatko poikkeamaan ulkona ennen vai jälkeen keikan. Luulisin, että keikkojen välissä haluavat vaan huilata hetken aikaa, joten tuskin ainakaan silloin 🤔

Vierailija
78226/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää bromance elävän hyvin 

Vierailija
78227/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ihmeen komiteassa on nyt tehty päätös, että jätetään Käärijä-jutut ulos Käärijä ja Bojan -fiilistelyketjusta?

Mitä ihmettä tällanen nyt on? En tod oo ollu päättämässä tällasesta!

Vierailija
78228/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä Käärijän musiikista saa keskustella vai onko tämä nyt Jokeriketju? On tämä ihmeellistä. Miksi pitää jakaa porukka?

Vierailija
78229/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ihmeen komiteassa on nyt tehty päätös, että jätetään Käärijä-jutut ulos Käärijä ja Bojan -fiilistelyketjusta?

Ei K ja B voi noin vaan erottaa <3

Vierailija
78230/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä nyt Kärdestäkin saa keskustella vai muuttuiko tää lennosta JO-ketjuksi? Ei sellainen peli vetele 😀 Mä ainakin puhun myös K:sta.

Vierailija
78231/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan tämä Käärijä ketju? Mitä ihmettä.

Nimen mukaan on, mutta aikalailla tänään on ollut pelkkää B:tä ja Jokereita.

Vierailija
78232/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei K näitä ketjuja alunperin erillistä nyt, taisi olla enemmänkin Tommy. Ihmiset haluaa puhua siitä nyt ja täällä on oikeasti porukkaa, joille liika jauhaminen siitä oli liikaa. Nyt se vain muotoutui yleisketjuksi, ja kiva niin.

Vierailija
78233/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai täällä Käärijän musiikista saa keskustella vai onko tämä nyt Jokeriketju? On tämä ihmeellistä. Miksi pitää jakaa porukka?

Sama meno jatkukoon, ei mitään erottelua. 

Vierailija
78234/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tehty, vaan ketju meni jatkuvaksi riitelyksi, kun he jauhoivat lakkamatta Tommysta, mikä ei ole tämän ketjun aihe. He perustivat uuden ketjun, jossa saa puhua KAIKESTA. Toiminut tosi hyvin, koska nyt ketjut eivät täyty kommenteista, mitä niissä saa kirjoittaa. Kumpikaan.

Vierailija
78235/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä tekee juuri nyt projektia yhden toisen räppärin kanssa, mikä aiheutti tässä ketjussa valtavan kaaoksen ja shippiriitelyn aina kun kyseisestä projektista tuli julki uutta somemateriaalia. Vaikea keskustella siis.

Vierailija
78236/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ketju tämä on sit nykyään?? Nyt olen ihan ulalla. Ei kait palstalaiset näin helppoon trollaukseen menneet?

Samaa mieltä. Eiköhän täälläkin ole ollut kaikki sallittua? Se Tommy oli kai joillekin niin paha että poistivat täältä kaiken. Ei näin. Trollit voittaa.

T. Listan pitäjä

Vierailija
78237/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa keskustella. Jotkut kuitenkin innostuneet enemmän K&T kuviosta ja heidän shippaamisestaan, niin katsoivat lopulta parhaaksi siirtyä muualle, kun se herätti vastustusta tässä ketjussa.

Vierailija
78238/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan tämä Käärijä ketju? Mitä ihmettä.

Nimen mukaan on, mutta aikalailla tänään on ollut pelkkää B:tä ja Jokereita.

Aivan ja tänään on JO keikka, niin luonnolisesti heistä enemmän juttua :)

Vierailija
78239/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tällanen nyt on? En tod oo ollu päättämässä tällasesta!

Tässä ketjussa puhutaan edelleen pääasiassa Käärijästä ja Bojanista, (Jokerit ja musiikkikin minusta täysin ok) se on se ero siihen toiseen ketjuun, missä Tommykin on täysin vapaa aihe.  Siellä ei ole rajoitettu pois mitään paritusta K:lle. 

Vierailija
78240/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.