Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?
PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.
Ulkkisfanien kannalta harmi, että Kärtsä ketju haarautui omaksi osastokseen, kun monet heistä kuitenkin myös Kärtsä faneja. Mut jos löysivät tiensä tänne, niin todennäköisesti löytävät nekin myös.
Siis miten haarautui? Onko joku Kärtsä-ketju vielä erikseen...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kaunis https://x.com/jamesarchiejo/status/1694866018055672217?s=61
Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D
Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.
Hei eikös logomolle ollut menossa joukko keski-ikäsiä yksinäisiä nautoja?
Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?
Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?
Mä ajattelin esiintyä Logomon työntekijänä. Oon laminoinut jo itselleni nimikyltin ja pienet liput siihen mitä kieliä puhun (FIN, ENG, SLO). Uin kuin kala vedessä takahuoneita myöten, huolehdin bändin toiveista ja tyrkin liian innokkaat fanit pois.
Olen siis keski-ikäinen e-nauta, jolla hiukan tuhmanrohkea, piittaamaton ja utelias luonne.
Aivan mahtava suunnitelma ja varmasti toimisi vielä! Kaikki röyhkeimmät temput vaatii vaan pokkaa, ja sitähän löytyy. Ehkä tulen paikalle slovenian tulkkina jonka Bojan on henkilökohtaisesti pyytänyt koska media haluaa häntä haastatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?
PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.
Ulkkisfanien kannalta harmi, että Kärtsä ketju haarautui omaksi osastokseen, kun monet heistä kuitenkin myös Kärtsä faneja. Mut jos löysivät tiensä tänne, niin todennäköisesti löytävät nekin myös.
Kääk mulla tuli fomo, mikä on Kärtsä-ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D
Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.
Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?
Helsinkiin ja Turkuun on ilmeisesti järjesteillä miittiä niille, jotka haluaa keikkaseuraa ja käydä yhdessä lasillisella ennen keikkaa. Asiasta kai keskusteltu enemmän toisaalla.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JokerOutSubs tavanneet Jokerit
https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695100047627546943?t=NZDKNbraQ…
Kiva että he ovat saaneet pojilta huomiota, ilman heitä meillä olisi paljon vähemmän JO-matskua. Ja huom! On siellä siis muitakin kuin vain nättejä teinityttöjä yleisössä.
Ja Jan tietenkin saanut jo joltain sparklative-lasit ;D
Aina kun näen nätit eturivin tytöt, tulee se fiilis, että pitäisi olla nuori ja nätti, tai edes jompikumpi, jotta voi mennä jokereitten keikalle.
Ei nää JokerOutSubsitkaan ihan nuorimmasta päästä ole.
https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695004381425316259?t=pJ_I4TCPA…
En kestä, ihanaa, että nämäkin on tällasia täti-ihmisiä. :D
Tätit best. Rohkeesti nyt vaan sisään keikalle, siellä on kaikenlaisia ihmisiä!
On ne mua nuorempia kyllä... Mutta olen kyllä aatellutkin että käännöksissä on niin hyviä kulttuuriviittauksia ja lähihistoriaopastuksia, että ei ne ihan teinejä voi olla. On niin ihanaa, että fanikulttuuri on tällaista! Ysärillä oli vaan bändäreitä, joille ne toiset naiset oli kilpailijoita, nyt jaetaan kaikki yhdessä ja iloitaan toisten kokemuksista. Twitterissä oli myös äskettäin hyvää keskustelua jofandomin ikäsyrjinnästä, ja se aika yksimielisesti tyrmättiin. Itse asiassa siellä pidettiin fanittamiseen liittyvää ikäsyrjintää pikemminkin misogyniana, koska miesten vastaavat fanikulttuurit, onpa ne sitten urheilun tai bändien tms seuraamista, on tosi ok. Selvästi alan lämmetä twitterille taas 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Eikö täällä ole K:sta juttua niin kuin aikasemmin? Sorry nyt en ymmärrä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääk mulla tuli fomo, mikä on Kärtsä-ketju?
Löytyy, kun kurkkaat vauviksen etusivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bojansstories ig klippejä Joksuista fanien kanssa ennen keikkaa.
Äää mä en kestä
Huolehtiko Bojan siinä, ettei fanien iho pala auringossa kun odottavat!?
Siis ihan oikein ajattelee, jos ymmärsin oikein?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?
Mulla lähtee alaikäinen ja se on vihainen koska kerroin että se joutuu vauvojen karsinaan 😃
Hahaa, ootko itse kuitenkin lavan edessä?
Mulla ja tyttärellä on liput logomoon, mutta vain minulla lisäksi tampereelle. En oo vielä kertonut sille, että sille koittaa kotimatka mutta äiskä jatkaa kiertuetta.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun oon aina luullut, että the listan pitäjä on nainen. 😙
Ei siitä ole aiemmin ollut puhetta. Viimeksi laitoin disclaimerin listan perään että olen itsekin gay niin ei tarvi puolesta kenenkään loukkaantua.
T. Listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo keikkapaikka ei siis ole se vanhankaupungin aukio Titov trg mikä lukee JO sivuilla vaan Ukmarjev trg!
Trg mikä trg 😄
Torg. aukio.
Tsekkasin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiin ja Turkuun on ilmeisesti järjesteillä miittiä niille, jotka haluaa keikkaseuraa ja käydä yhdessä lasillisella ennen keikkaa. Asiasta kai keskusteltu enemmän toisaalla.
Missä?
Kaksplussalla, mä laitoin sinne tänään oman anomeilin ja sinne voi laittaa viestiä jos haluaa Tavastiaa ennen käydä lasillisella. Ajattelin että meistä voisi kerätä meiliporukan niin voi sitten sopia tarkemmin privaatisti. Mutta ei taida olla vielä tullut yhtään viestiä. 😀 Turusta en ole varma miten aikovat sopia. Toki sitä listaa voisi mun puolestaan hyödyntää Turkuun menijätkin.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun oon aina luullut, että the listan pitäjä on nainen. 😙
Minusta listan pitäjä on vaikuttanut koko ajan mieheltä.
Siis onhan tämä Käärijä ketju? Mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähtee alaikäinen ja se on vihainen koska kerroin että se joutuu vauvojen karsinaan 😃
Mulla ja tyttärellä on liput logomoon, mutta vain minulla lisäksi tampereelle. En oo vielä kertonut sille, että sille koittaa kotimatka mutta äiskä jatkaa kiertuetta.
Hah, mullakin lippu myös Tampereelle ja koitan keksiä jotain muuta tekosyyksi miksi menen sinne 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja tyttärellä on liput logomoon, mutta vain minulla lisäksi tampereelle. En oo vielä kertonut sille, että sille koittaa kotimatka mutta äiskä jatkaa kiertuetta.Hah, mullakin lippu myös Tampereelle ja koitan keksiä jotain muuta tekosyyksi miksi menen sinne 😆
Ja en mene eturiviin, yritän hivuttautua vauvakarsinan kulmille jos mahdollista. Toki vauvikset voi olla eturivissä, mistä tietää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana mennä jutteleen Joksuille, mut itsellä kans se et olen liian vanha. Pelastysivät varmaan. Ja tuntus itsestä typerältä ja väärältä. Et puolet nuorempien kans seisos jossain hali-jonossa.
Vaikka täälläkin sanottu et varmasti arvostavat kaiken ikäisiä faneja. Mut silti.
Jep. Ei auta kuin nauttia itse keikasta. Sen suhteen ei itsellä sentään onneksi ole erityisempiä kainosteluongelmia!
Todellakin menen halijonoon, jos sellainen mahdollisuus tulee! Hitto jos pitäisi kotona katsoa itteään peilistä ja todeta että olisi ollut mahdollisuus tuntea yksityishenkilö omaa reittä vasten, mutta en menny ku hävätti!
-kokovartalohalaaja
Mä taas jotenkin ajattelen, ettei todellakaan tule. Olen tosin menossa keikalle Helsingissä, se Tavastian edusta on tosi pieni ja jengiä menee sisään 2 x 700 hlöä illan aikana.
Eli siinä sais ihan työkseen päivystää ja silti onni osuu vain harvoille. Niin ehkä vähän hassua, jos vanhana tätinä sinne tyrkyttäisin itseäni 🥲
Siis missä ihmeen komiteassa on nyt tehty päätös, että jätetään Käärijä-jutut ulos Käärijä ja Bojan -fiilistelyketjusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten haarautui? Onko joku Kärtsä-ketju vielä erikseen...?
Se on se sama, mikä on ollut nyt eilisestä lähtien. Kaikki puheenaiheet sallittu, kaikki shipit sallittu. Ei yksityishenkilöitä (paitsi Janin), eikä r asismia missään muotoa. Siellä on hyvä meininki.
Nyt hei!! Näitä kommentteja on täällä ihan liikaa. Mua siis oikeasti surettaa, että osa porukasta miettii, ettei olisi jotenkin ikänsä tai ulkonäkönsä puolesta oikeutettu nauttimaan elämästä menemällä keikoille!
Ikä nyt ei ensinnäkään ole mikään huono asia. Sehän on vain mahtavaa, että nauttii (live-)musiikista kaikenikäisenä, siitä jos mistä tietää olevansa elossa. Ja ne eturivin tytötkin aikanaan vanhenee - jos ovat onnekkaita.
Mitä siihen nätteyteen tulee: jos nautit näiden musiikista, on sussa taatusti ihan valtavasti kauneutta.
Ja vielä: saa niitä poikia vähän kuolatakin 😉 Ne on kuitenkin herranjumala aikuisia miehiä. Eivät varmasti pahastu yhdestäkään ihailevasta katseesta ihan riippumatta katsojan iästä, sukupuolesta tai ulkomuodosta.
Mene, elä ja nauti, ihana ihminen!