Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78181/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?

Vierailija
78182/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vilkaseen onko meno rauhoittunut. Ei vaan jaksanut sitä eilistä yhtään. Kerään vielä listaa ja postaan kyllä. Toivotaan että täällä pysyy hyvä tunnelma.

T. Listan pitäjä

Kiva et tulit 💚

Pahansuopa varmaan kyllästyi ja poistui täältä, en tiedä, mut ei ole onneksi näkynyt enää.

Hyvä jos poistui 💛 Ja kaikki kehtaa mennä keikalle. Minäkin meen vaikka olenkin nuori mies ja vanhemman naispuoleisen ystävän kanssa mennään Tavastialle. Menen sinne kuolaamaan Nacea.

T. Listan pitäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78183/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bojansstories ig klippejä Joksuista fanien kanssa ennen keikkaa.

Äää mä en kestä

Vierailija
78184/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana mennä jutteleen Joksuille, mut itsellä kans se et olen liian vanha. Pelastysivät varmaan. Ja tuntus itsestä typerältä ja väärältä. Et puolet nuorempien kans seisos jossain hali-jonossa.

Vaikka täälläkin sanottu et varmasti arvostavat kaiken ikäisiä faneja. Mut silti.

Mä en ole ikinä oikein välittänyt meet&greeteistä, tuntuu, et mitä niissä oikeastaan keksii edes sanottavaa enkä välttis tarvii mitään yhteiskuviakaan. Mut ne ketkä haluaa mennä juttelemaan pojille, niin menkää ihmeessä iästä huolimatta. Oon nähnyt poikien yhteiskuvia myös reilusti keski-ikäisten kanssa, ja tosiaan onhan noi jokeroutsubsitkin "mammaikäisiä" ja silti fanittavat ihan täysillä.

Vierailija
78185/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katrinaa soitetaan

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3177255100468328090?utm_source…

Sielläpä riittää paidattomia poikia. On vissiin kuuma?

Aamuinen viestini universumille JOn pulahtamisesta mereen toteutui vasta osittain!🌊

Vierailija
78186/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kaunis https://x.com/jamesarchiejo/status/1694866018055672217?s=61

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

No mutta ei kaikki kuitenkaan ole valhetta. Aloita manipulointi kuunteluttamalla niitten musaa. Kyllä sieltä joku lemppari kuitenkin tarttuu ja sen jälkeen Bojan ilmielävänä on vain pelkkää plussaa.

Tai sit kerrot suosiolla heti Janin yksityishenkilöstä. Se riittää.

Mun kaveri kysyi, että kuinka vanhoja Jokerit on. Meni läpi kun sanoin, että he ovat 30-35-vuotiaita. En vaan kehdannut kertoa poikien oikeaa ikää. Tällä oikeutan Joksujen kuolaamisen työpaikan kahvipöydässä.🙈

Nace ja Käärijä on ihan kohta 30 niin käytännössä tuo on totta :D

Vierailija
78187/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana mennä jutteleen Joksuille, mut itsellä kans se et olen liian vanha. Pelastysivät varmaan. Ja tuntus itsestä typerältä ja väärältä. Et puolet nuorempien kans seisos jossain hali-jonossa.

Vaikka täälläkin sanottu et varmasti arvostavat kaiken ikäisiä faneja. Mut silti.

Jep. Ei auta kuin nauttia itse keikasta. Sen suhteen ei itsellä sentään onneksi ole erityisempiä kainosteluongelmia!

Vierailija
78188/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo keikkapaikka ei siis ole se vanhankaupungin aukio Titov trg mikä lukee JO sivuilla vaan Ukmarjev trg!

Trg mikä trg 😄

Vierailija
78189/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin kun huomasin tänään että K on tykännyt JO:n ihanasta videosta, olenko n.20 sivua myöhässä? t. AP

Vierailija
78190/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

Hei eikös logomolle ollut menossa joukko keski-ikäsiä yksinäisiä nautoja?

Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?

Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?

Vierailija
78191/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs tavanneet Jokerit

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695100047627546943?t=NZDKNbraQ…

Kiva että he ovat saaneet pojilta huomiota, ilman heitä meillä olisi paljon vähemmän JO-matskua. Ja huom! On siellä siis muitakin kuin vain nättejä teinityttöjä yleisössä.

Ja Jan tietenkin saanut jo joltain sparklative-lasit ;D

Aina kun näen nätit eturivin tytöt, tulee se fiilis, että pitäisi olla nuori ja nätti, tai edes jompikumpi, jotta voi mennä jokereitten keikalle.

Ei nää JokerOutSubsitkaan ihan nuorimmasta päästä ole.

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695004381425316259?t=pJ_I4TCPA…

En kestä, ihanaa, että nämäkin on tällasia täti-ihmisiä. :D

Tätit best. Rohkeesti nyt vaan sisään keikalle, siellä on kaikenlaisia ihmisiä!

Vierailija
78192/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?

PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.

Vierailija
78193/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei auta kuin nauttia itse keikasta. Sen suhteen ei itsellä sentään onneksi ole erityisempiä kainosteluongelmia!

Todellakin menen halijonoon, jos sellainen mahdollisuus tulee! Hitto jos pitäisi kotona katsoa itteään peilistä ja todeta että olisi ollut mahdollisuus tuntea yksityishenkilö omaa reittä vasten, mutta en menny ku hävätti!

-kokovartalohalaaja

Vierailija
78194/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun oon aina luullut, että the listan pitäjä on nainen. 😙

Vierailija
78195/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kielellä K ja B aikovat jutella, koska K:n enkku paranee koko ajan ja B opiskelee suomen kieltä.

No näyttihän ne ne kielet!😛😝

Vierailija
78196/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?

Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?

Mulla lähtee alaikäinen ja se on vihainen koska kerroin että se joutuu vauvojen karsinaan 😃

Vierailija
78197/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.

Ulkkisfanien kannalta harmi, että Kärtsä ketju haarautui omaksi osastokseen, kun monet heistä kuitenkin myös Kärtsä faneja. Mut jos löysivät tiensä tänne, niin todennäköisesti löytävät nekin myös.

Vierailija
78198/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään kysely.

Paina nuoli ylös jos luet palstaa, etkä ole suomalainen.

Vierailija
78199/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin esiintyä Logomon työntekijänä. Oon laminoinut jo itselleni nimikyltin ja pienet liput siihen mitä kieliä puhun (FIN, ENG, SLO). Uin kuin kala vedessä takahuoneita myöten, huolehdin bändin toiveista ja tyrkin liian innokkaat fanit pois.

Olen siis keski-ikäinen e-nauta, jolla hiukan tuhmanrohkea, piittaamaton ja utelias luonne.

Vierailija
78200/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karalis kirjoitti:

Hi everyone! I'm from Italy and I've been reading this thread (and all the others...) for months, but I've never written anything.

I'm in Koper rn, I saw Bojan, Jan and Nace 2 hours ago (Jan is so handsome!) but I didn't have the courage to talk to them unfortunately.

Just wanted to ask LadySlo if she's already here? I'd like to meet her!

Hei! Ja tervetuloa mukaan keskusteluihin! Nauti keikasta, se voi olla tosi upea.

Ja jos sinulla on halua, niin laita ihmeessä meille keikka-fiiliksiäsi huomenna! 

Ketju on lukittu.