Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78241/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä enää keskustella Käärijästä?

Käärijä tekee juuri nyt projektia yhden toisen räppärin kanssa, mikä aiheutti tässä ketjussa valtavan kaaoksen ja shippiriitelyn aina kun kyseisestä projektista tuli julki uutta somemateriaalia. Vaikea keskustella siis.

Joo toivottavasti ei mennä enää tähän vääntöön, kun vihdoin meno rauhoittunut.

Vierailija
78242/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai täällä Käärijän musiikista saa keskustella vai onko tämä nyt Jokeriketju? On tämä ihmeellistä. Miksi pitää jakaa porukka?

Saa, totta kai! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78243/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa keskustella. Jotkut kuitenkin innostuneet enemmän K&T kuviosta ja heidän shippaamisestaan, niin katsoivat lopulta parhaaksi siirtyä muualle, kun se herätti vastustusta tässä ketjussa.

Siellä saa muuten shipata kaikkea!

Vierailija
78244/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan tämä Käärijä ketju? Mitä ihmettä.

Nimen mukaan on, mutta aikalailla tänään on ollut pelkkää B:tä ja Jokereita.

Aivan ja tänään on JO keikka, niin luonnolisesti heistä enemmän juttua :)

Kärtsälläkin keikka puolen tunnin päästä, onko kukaan menossa?

Vierailija
78245/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän alkaa tapahtua international connections ... Miten noi ulkkikset löytyy tänne?

PIKKASEN kiinnostelee kuinka moni ulkomaalainen tätä lukee. :D Mä en edes osaisi mennä jonnekin slovenialaiselle yms sivustolle kääntämään tekstejä. Ja siis ei haittaa ulkomaiset, welcome ja olen kade kaikille ketkä on nyt Jokrujen keikalla.

Ulkkisfanien kannalta harmi, että Kärtsä ketju haarautui omaksi osastokseen, kun monet heistä kuitenkin myös Kärtsä faneja. Mut jos löysivät tiensä tänne, niin todennäköisesti löytävät nekin myös.

Siis miten haarautui? Onko joku Kärtsä-ketju vielä erikseen...?

Se on se sama, mikä on ollut nyt eilisestä lähtien. Kaikki puheenaiheet sallittu, kaikki shipit sallittu. Ei yksityishenkilöitä (paitsi Janin), eikä r asismia missään muotoa. Siellä on hyvä meininki.

Hyvä meno? Niitä on siellä neljä kommentoimassa ja jutut näyttää jo nyt tyrehtyneen. Varmasti roikkuvat täällä suurimman osan ajasta.

Vierailija
78246/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisin pulisongit 🤔

https://twitter.com/jofficialjail/status/1695121503015092226?s=61&t=jMN…

Krisin ollut pakko tehdä pieni reikä tuohonkin paitaan 😅

Vierailija
78247/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kaunis https://x.com/jamesarchiejo/status/1694866018055672217?s=61

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

Hei eikös logomolle ollut menossa joukko keski-ikäsiä yksinäisiä nautoja?

Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?

Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?

Mulla lähtee alaikäinen ja se on vihainen koska kerroin että se joutuu vauvojen karsinaan 😃

Hahaa, ootko itse kuitenkin lavan edessä?

Mulla ja tyttärellä on liput logomoon, mutta vain minulla lisäksi tampereelle. En oo vielä kertonut sille, että sille koittaa kotimatka mutta äiskä jatkaa kiertuetta.

Hah, mullakin lippu myös Tampereelle ja koitan keksiä jotain muuta tekosyyksi miksi menen sinne 😆

Ja en mene eturiviin, yritän hivuttautua vauvakarsinan kulmille jos mahdollista. Toki vauvikset voi olla eturivissä, mistä tietää. :D

Olin lippukartasta ymmärtävinäni että seimiosasto on siellä sivuilla ja lavan edessä permannolla on sitten estronautit. Mutta en oo koskaan käynyt logomossa enkä oikeastaan edes turussa ni mistäs minä tiedän.

Vierailija
78248/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä saa Käärijän ja Tommyn musiikillisesta yhteistyöstä puhua? En shippaa mutta musiikista haluan puhua.

Jos Tommy on täysin kielletty sana täällä niin voi hyvä ihme. Ei näin ei todellakaan.

T. Listan pitäjä

Vierailija
78249/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä kuvia ku kattelee ni tulee mietittyä et mitenköhän sitä pysyy järjissään Tavastialla ja Turussa :D Päädyn varmaan semmosiin kuviin joissa tuijottelen Bojania suu auki ja kuola poskella :D

Mä etsiskelen tuttavistani kaveria Logomon keikalle. Mietin, miten perustelisin musiikillisesti kiinnostukseni tähän bändiin. Pelkään, että kun seuraksi lähtenyt näkee Bojanin, hän tajuaa, että kaikki perustelut on olleet valhetta.

Niin minäkin oon ymmärtänyt. Harmi kun tää harrastus on niin nolo, ettei voida vaan reilusti sopia jotain, mistä tunnistetaan toisemme. Olisko tuonne helpointa livahtaa viime hetkillä sisään, jos ei halua herättää huomiota?

Mutta Logomoon menijöistäkin tosi moni on sanonut ottavansa oman täysi-ikäisen lapsen mukaan. Onko se sit menopaussiryhmän kannalta hyvä vai huono, että nautojen seassa on kuitenkin niitä kauniita nuoria?

Mulla lähtee alaikäinen ja se on vihainen koska kerroin että se joutuu vauvojen karsinaan 😃

Mulla ja tyttärellä on liput logomoon, mutta vain minulla lisäksi tampereelle. En oo vielä kertonut sille, että sille koittaa kotimatka mutta äiskä jatkaa kiertuetta.

Hah, mullakin lippu myös Tampereelle ja koitan keksiä jotain muuta tekosyyksi miksi menen sinne 😆

Ja en mene eturiviin, yritän hivuttautua vauvakarsinan kulmille jos mahdollista. Toki vauvikset voi olla eturivissä, mistä tietää. :D

Olin lippukartasta ymmärtävinäni että seimiosasto on siellä sivuilla ja lavan edessä permannolla on sitten estronautit. Mutta en oo koskaan käynyt logomossa enkä oikeastaan edes turussa ni mistäs minä tiedän.

Mitenköhän Tavastian ikärajattomalla keikalla?

Vierailija
78250/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin voi puhua Tommysta, jos asiaa, ei tule mentyä erikseen toiseen ketjuun, kyllä ne aamun jutut kai täällä säilyi

Vierailija
78251/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös puhun täällä Käärijästä niin pitkään kun minussa henki pihisee.

Eiköhän nämä aina vähän vaihtele milloin puhutaan enemmän k ja milloin b ja niin edelleen. Sivuhahmot Tommy mukaan lukien kuuluu myös tänne, ei syrjntää siinäkään. Siinä toisessa ketjussa keskustelu ei kyllä kovin vilkasta ole.

Vierailija
78252/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan tämä Käärijä ketju? Mitä ihmettä.

Nimen mukaan on, mutta aikalailla tänään on ollut pelkkää B:tä ja Jokereita.

No varmaan just sen takia et Kärtsäporukka on ollut siellä toisessa ketjussa. 😅 Ite oon rampannut ketjujen välillä ja jättänyt monet K:ta koskevat kommentit sinne. Ei mikään ideaali järjestely, mut parempi kuin se monta päivää kestänyt riitely.

Vierailija
78253/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai täällä saa Käärijän ja Tommyn musiikillisesta yhteistyöstä puhua? En shippaa mutta musiikista haluan puhua.

Jos Tommy on täysin kielletty sana täällä niin voi hyvä ihme. Ei näin ei todellakaan.

T. Listan pitäjä

No siis saa puhua, mun mielestä ainakin. Siinä vain oli niin, että osa ei "puhunut" siitä, vaan kaahotti jotain aivan päätöntä höpötystä ja toisaalta mielestäni turhan pitkiä mielikuvituksellisia juttuja aiheeseen liittyen, joita ei K&B -shippaajana todellakaan jaksanut lukea. 

Tommy collab on tosi ok, mutta itse suhtaudun siihen ainakin tosi rauhallisesti ilman tarvetta hössöttää 100 viestiä päivässä aiheesta. Sen tyyppinen meno on nyt siellä toisessa ketjussa ja hyvä varmaan kaikille.

Vierailija
78254/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä toisessa ketjussa on muuten jo useampi sivu puhuttu K n marraskuussa Helsingissä olevasta K18 klubikeikasta aiemmin tänään. Onko täällä joku maininnut siitä jo? Tuli vaan mieleen.

Vierailija
78255/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä tekee juuri nyt projektia yhden toisen räppärin kanssa, mikä aiheutti tässä ketjussa valtavan kaaoksen ja shippiriitelyn aina kun kyseisestä projektista tuli julki uutta somemateriaalia. Vaikea keskustella siis.

Eihän se ollut kuin muutama ihminen joka ei kestäneet kuulla Tommystä mitään. Mä en tajua miksi annettiin periksi. En jaksa seuratakahta ketjua. :(

Vierailija
78256/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Tavastian ikärajattomalla keikalla?

Eiköhän siellä oo kaikki iloisesti sekasin. Liian pieni tila millekään karsinoille.

Vierailija
78257/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs tavanneet Jokerit

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695100047627546943?t=NZDKNbraQ…

Kiva että he ovat saaneet pojilta huomiota, ilman heitä meillä olisi paljon vähemmän JO-matskua. Ja huom! On siellä siis muitakin kuin vain nättejä teinityttöjä yleisössä.

Ja Jan tietenkin saanut jo joltain sparklative-lasit ;D

Aina kun näen nätit eturivin tytöt, tulee se fiilis, että pitäisi olla nuori ja nätti, tai edes jompikumpi, jotta voi mennä jokereitten keikalle.

Ei nää JokerOutSubsitkaan ihan nuorimmasta päästä ole.

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1695004381425316259?t=pJ_I4TCPA…

En kestä, ihanaa, että nämäkin on tällasia täti-ihmisiä. :D

Tätit best. Rohkeesti nyt vaan sisään keikalle, siellä on kaikenlaisia ihmisiä!

JokerOutSubsin haara(🤭)konttorin perustaminen Suomeen! Millään muilla mailla ei ole keskenään tällaista yhteyttä. Millaiset yhteistyömahikset, koska siellä myös K fanitus💙💚!

Vierailija
78258/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah, eiköhän jatketa. Tilanne on nyt rauhallinen, niin annetaan mennä näin ennen kuin menee taas jankkaukseksi puolin ja toisin.

Vierailija
78259/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä

https://www.instagram.com/p/CwX6zqFsCDQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Match made in heaven.

Vierailija
78260/123801 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisin pulisongit 🤔

https://twitter.com/jofficialjail/status/1695121503015092226?s=61&t=jMN…

Oho silkkiposkillakin kasvaa lähes miehekäs karva

Ketju on lukittu.