Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsq2joK/
Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....
He seemed to be doing better, no?
Yes! That was quite juicy shake
Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!
Siis mitä? Onko joukossamme joku, joka ei ole nähnyt shake it moveja! Häpeänurkkaan siitä :D
Shake it moveja? Mikä siis on se juttu, joka ehdottomasti todistaa että B on nähnyt icip:n? Siis tietenkin on nähnyt, mutta mikä on se todiste?
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....
Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!
Siis mitä? Onko joukossamme joku, joka ei ole nähnyt shake it moveja! Häpeänurkkaan siitä :D
Shake it moveja? Mikä siis on se juttu, joka ehdottomasti todistaa että B on nähnyt icip:n? Siis tietenkin on nähnyt, mutta mikä on se todiste?
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.
Ei niillä heilutuksilla ja sheikkauksilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa mutta joku vaan tykkää shippailla vielä.
Vierailija kirjoitti:
K ja B ovat yhteyksissä toisiinsa edelleen
Niinhän kavereilla on tapana olla. Myös muusikkopiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.
Kaikki pitää ottaa vakavasti tai ei ota sitten ollenkaan.
Jos et ole trolli niin kohtele muita ystävällisesti äläkä hauku idiootiksi, lampaaksi tms., jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon viittaamasi viestin kirjoittajana täytynee vastata tähän jotakin. Ensinnäkin tällä palstalla ei kannata ottaa liian vakavasti yksittäisiä heittoja. En ajatellut, että joku voisi ottaa viestini tosissaan ja tulkitsisi niin, että tuo samansuuntainen (ja oikeasti siis sadoilla muillakin artisteilla hyvin yleisesti käytössä oleva) liikehdintä olisi todiste yhtään mistään. Sen oli tarkoitus olla vaan ironian sävytteinen ja humoristinen heitto. Eivät he nyt toisilleen viestittele noin vaan ihan yksityisesti. Tuo oli myös viittaus yleiseen Käärijän ja Bojanin viestitwinnaukseen, jota on some täynnä.
Tässä tulee mieleen, että kuinkakohan moni muukin viesti täällä on tulkittu väärin ja kannattaako tänne mitään enää huumorilla heittäkään. Toisaalta K:n asennetta mukaillen, eipä sillä kai niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.Tuon viittaamasi viestin kirjoittajana täytynee vastata tähän jotakin. Ensinnäkin tällä palstalla ei kannata ottaa liian vakavasti yksittäisiä heittoja. En ajatellut, että joku voisi ottaa viestini tosissaan ja tulkitsisi niin, että tuo samansuuntainen (ja oikeasti siis sadoilla muillakin artisteilla hyvin yleisesti käytössä oleva) liikehdintä olisi todiste yhtään mistään. Sen oli tarkoitus olla vaan ironian sävytteinen ja humoristinen heitto. Eivät he nyt toisilleen viestittele noin vaan ihan yksityisesti. Tuo oli myös viittaus yleiseen Käärijän ja Bojanin viestitwinnaukseen, jota on some täynnä.
Tässä tulee mieleen, että kuinkakohan moni muukin viesti täällä on tulkittu väärin ja kannattaako tänne mitään enää huumorilla heittäkään. Toisaalta K:n asennetta mukaillen, eipä sillä kai niin väliä.
Tämä tulee myös siinä Jodelin ketjussa ilmi, luulevat että täällä ollaan ihan vakavissaan ja tosissaan vaikka suurin osa näistä viesteistä täällä on humoristisia heittoja ja suuri osa kyllä täällä tajuaa mitä shippaus tarkoittaa ja on realisteja. Toki jotkut ottaa tämän liian vakavasti mikä ei ole hyvä loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.Tuon viittaamasi viestin kirjoittajana täytynee vastata tähän jotakin. Ensinnäkin tällä palstalla ei kannata ottaa liian vakavasti yksittäisiä heittoja. En ajatellut, että joku voisi ottaa viestini tosissaan ja tulkitsisi niin, että tuo samansuuntainen (ja oikeasti siis sadoilla muillakin artisteilla hyvin yleisesti käytössä oleva) liikehdintä olisi todiste yhtään mistään. Sen oli tarkoitus olla vaan ironian sävytteinen ja humoristinen heitto. Eivät he nyt toisilleen viestittele noin vaan ihan yksityisesti. Tuo oli myös viittaus yleiseen Käärijän ja Bojanin viestitwinnaukseen, jota on some täynnä.
Kyllä. Pitääkö humoristisiin kommentteihin laittaa tästä lähtien P.S ei tutkimustulos, vain huumoria :D
Ainahan näistä B ja K samanaikaisista "liikkeistä" tehdään fanarteja tms. twinnauskuvia sekä kommentteja myös tämän palstan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Its crazy its party soi päässä tänään.
Kyllä se hitti on.
Jotenkin kovin heppoinen. Tylsä ja kiree, ei lähde täyteen lentoon. Ensin kuulosti siltä että CCC on sanoitettu uudelleen.
Vähän kuin mummon Murokakku jossa osaan taikinaa sekoitettu kaakaojauhetta ja vot! siitä tuli Tigercake.
Olenko ainoa jolle Bojanin eilinen paita toi mieleen chachacha-tanssijoiden pinkit paidat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pitääkö humoristisiin kommentteihin laittaa tästä lähtien P.S ei tutkimustulos, vain huumoria :D
Ainahan näistä B ja K samanaikaisista "liikkeistä" tehdään fanarteja tms. twinnauskuvia sekä kommentteja myös tämän palstan ulkopuolelle.
Hyvä, että ainakin osa ymmärsi mun viestin idean oikein. Ja joo, varmaan joku koodaus olis tarpeen. Yritin jo eilen vai toissapäivänä, mutta /j ei auennut sekään. Ehkä toi sun selvästi sanoitettu viesti olis paras. 😄
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jolle Bojanin eilinen paita toi mieleen chachacha-tanssijoiden pinkit paidat?
Todennäkösesti oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Its crazy its party soi päässä tänään.
Kyllä se hitti on.Jotenkin kovin heppoinen. Tylsä ja kiree, ei lähde täyteen lentoon. Ensin kuulosti siltä että CCC on sanoitettu uudelleen.
Vähän kuin mummon Murokakku jossa osaan taikinaa sekoitettu kaakaojauhetta ja vot! siitä tuli Tigercake.
Jaa.. mulle icip on hauska, hullu, rave, laittaa lantion vispaamaan ja piristää mieltä. Eikä muistuta ccc:täs, mutta kuin K:n ihan alussa käyttämän äänensävyn osalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole trolli niin kohtele muita ystävällisesti äläkä hauku idiootiksi, lampaaksi tms., jookos?
Trollit saa haukkua ja nimitellä, koska ne on trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.
Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.
Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.
Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.
Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.
Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.
Suomi on kyllä vahvasti paksujen sukkalankojen maa, sitä ei käy kieltäminen. Muualla fingeringpaksuiset langat ovat sukkalankojen normi, eli kuten novitan venla. Ohuella langalla neulottuihin saa yleensä paremmin kuviot, koska on ikään kuin enemmän pikseleitä käytössä. Itse tykkään enemmän ohuemmista langoista, mutta eikö se nyt ole aika sama mistä tekee? Jos joku saa parasta jälkeä seiskaveikalla ja toinen jollain käsinvärjätyllä hifistelymerinoalpakalla, niin tehköön just sillä langalla millä haluaa!
Minä olen menossa Logomoon ja aloin vasta viime viikolla miettiä tätä sukkien neulomista. Onko vähän tyhmää viedä sinnekin villasukat, jos Tavastialla jo edellisenä iltana on sellaiset annettu? Siis saahan ne toki rintsikoita ja aurinkolasejakin joka keikalla, mutta onko pikkusen turhaa vaivannäköä väsätä tätilahjoja tähän tahtiin? Olen nopea ja lankaa on jäätävät määrät, eli sikäli ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
railija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nähnyt tuon Bojanin ketkutuksen eiliseltä ja ihan paikan päällä stadikalla nähnyt kiehnäilyt. Joku palikka multa puuttuu, kun en ymmärrä tuota 'viesti noteerattu ja siihen vastattu'. Jotain mulla on mennyt ohi tuossa K T esityksessä. Olen enemmän keskittynyt B ketkutuksiin.🥺😄👑jos katson ja kuuntelen tarkkaan icip:n niin ajatus aukeaa minullekin jonain päivänä, mutta ajattelin laiskuuttani, että saan täältä nopeasti vastauksen. Älkääkä sanooko, että oon Aito tai jotain muuta vastaavaa, mulla ei vaan nyt raksuta. Ihana tuo Bojan, jos ette oo huomanneet.Ei niillä heilutuksilla ja sheikkauksilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa mutta joku vaan tykkää shippailla vielä.
Ahaa, no voi harmi. Jotain tuollaista epäilin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mustis poistatti Martinin paita-viestit. :D Ymmärtäkää nyt että se on ihan olemassa oleva henkilö/Bojanin kämppis ja siitä voi täällä kirjoittaa. Tuntuu että joku haluaa häivyttää sen kokonaan B:n elämästä.
Älä huoli, ei täällä saanut kirjoittaa myöskään K hon liittyvästä toisesta ihmisestä. Koittakaa tekin perustaa esim. oma ketju tälle fiilistelylle. Enkä siis ole poistelija, vaan symppaan sua.
Pitääkö noita yksityishenkilöitä (ei janin) fiilistellä?
Mikä yksityishlö Tommy muka on? Ja Jokerit on itse sanoneet Martinin olevan aina bändin jäsen. On se nyt kumma, jos ei Icipin toisesta laulajasta tai edes paidasta saa puhua. Tuollanen poistelu kertoo vaan sen, että jollaki on shippaus muuttunu pakkomielteiseksi.
T:stä en sanonut tuota.. Riippumatta mitä jokerit symbolisesti sanovat M:n roolista, hänen ig:sä on yksityinen, eikä hän enää esiinny bändin kanssa. Ehkä sitä hänen yksityisyyttään voitaisiin kunnioittaa täälläkin
Ja nytkö Mn yksityisyyttä loukattiin sanomalla, että twitterissä epäiltiin Bn paidan olevan Mn. Tuskin Mkaan noin herkkähipiäinen on, että tuosta loukkaantuis.
Ei, mutta tiedät ihan hyvin tämä palstan, ja mihin tuo vihjailu seuraavaksi johtaa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.
Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.
Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.
Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.
Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.
Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.
Suomi on kyllä vahvasti paksujen sukkalankojen maa, sitä ei käy kieltäminen. Muualla fingeringpaksuiset langat ovat sukkalankojen normi, eli kuten novitan venla. Ohuella langalla neulottuihin saa yleensä paremmin kuviot, koska on ikään kuin enemmän pikseleitä käytössä. Itse tykkään enemmän ohuemmista langoista, mutta eikö se nyt ole aika sama mistä tekee? Jos joku saa parasta jälkeä seiskaveikalla ja toinen jollain käsinvärjätyllä hifistelymerinoalpakalla, niin tehköön just sillä langalla millä haluaa!
Minä olen menossa Logomoon ja aloin vasta viime viikolla miettiä tätä sukkien neulomista. Onko vähän tyhmää viedä sinnekin villasukat, jos Tavastialla jo edellisenä iltana on sellaiset annettu? Siis saahan ne toki rintsikoita ja aurinkolasejakin joka keikalla, mutta onko pikkusen turhaa vaivannäköä väsätä tätilahjoja tähän tahtiin? Olen nopea ja lankaa on jäätävät määrät, eli sikäli ei ole ongelma.
Tehkää sukkia miten paljon sielu sietää! Crew'ssä on tusina ihmisiä yhteensä ja jos sukkia tulisi yli yksi pari per lärvi, niin niillä on perheet yms, ei kukaan heitä villasukkia roskiin eikä niitä nyt yli 20 paria tule. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.
Onko sinulla tieteellistä tutkimustulosta tästä? Saisinko tarkan raportin tästä väittämästä ja mielellään 100-sivuisen artikkelin, jossa kuvailet Seal Daddy-rannekorun valmistuksesta ja sen päätymisestä B käyttöön.
:D
Varmaan joku innostui siitä toissapäivänä tulleesta haastattelusta, vaikka ei tuore ollutkaan.