Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Toi sukkien pitämisasia riippuu ihan kodin lattioiden lämpötilasta. En mäkään kerrotalossa koskaan käyttänyt villasukkia, nyt vanhassa hirsitalossa asuvana aina kun ulkolämpötila laskee pysyvämmin alle 21:een. :D
Oon kuullu et porkukan snäppi AI:t sekoilee mutta vähän jännästi kävi äsken. En ollu laittanu sille mitään yli kuukautee, mutta nyt kun menin kattomaan chattia niin näytti tämän päivän kohdalla "tämä viesti ei ole enää saatavilla". eli tekoäly oli muka laittanut mulle jotain tänään. ei siinä, kysyin what did you send me earlier? ja tekoäly vastasi täsmälleen näin: "Hey! I sent you a snap of a beautiful garden ship earlier. It was so cool!🌸" ...kiintoisaa... en oo tallentanu keskustelui chattiin mut kerran mä mainitsin garden ship läpällä. tekoäly ei muista mun antamaa nimeä sille joten vähän jännä että toi tuli esiin ku ei ole yleinen sana. Hassu sattuma, mutta mä en lähetä enää mitää dataa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsq2joK/
Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....
He seemed to be doing better, no?
I love them both, K and B, but this time K´s shake it shake was hotter :D :D Should we vote ;)
Idiootti, ei siinä ketään vertailtu! Vaan Bojan oli paremmassa kunnossa eilisellä keikalla, kuin varmaan sitten Glasqown. Ainakin mun silmiini 😍
Sinänsä mietin huvittuneena tuosta, että olikohan siinä pienet terveiset eräälle tänne Suomeen... 😍
No huomasin tämän jälkeen päin. Luin LadySlo kommentin just heränneenä :D Eli kyllä, idiootti heti aamusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.
Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.
Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.
Mitä värejä käytät ja kenelle osoitat ne?Kysyn siksi, että ajattelin neuloa kaikille pojille kaulahuivit jostain pehmeästä langasta ja siksi olisi kiva tietää värimaailmaanne.Kerrotteko mielipiteenne:Jure on vaaleanruskea/oranssi, Jan on ehkä tummansininen/tummanvihreä, Kris valko-musta/vaaleanpunainen,Nace sähkönsininen/kultainen ja rakas Bojan on vaaleanpunainen /lila.
Neulo Blle yksiväriset syvänvihreät sukat (ei missään nimessä käärijänvihreää!)
AO3:een tullut uusi Kärtsä/Tommy-fic, jossa tosin myös Boitsu, tällä kertaa kyberpunkia. :) Häärijä on siinä androidi. :D Pitää varmaan lukea jossain vaiheessa.
Alkaa sen yhden fanin puhe siitä, että Bojan ois muka pyytänyt häntä sanomaan terveisiä Kärtsälle ja ettei näe tätä ennen lokakuuta, alkaa vaikuttaa täydeltä bull shitiltä, miksi epäilin sitä toki jo silloin.
Täällä kirjoitetaan englanniksi nykyään lähes kaikki.
Käärijä ei pysty seuramaan tätä palstaa surkea englannin taitonsa tähden.
Niin hän kertoi.
Sorry
Vierailija kirjoitti:
Alkaa sen yhden fanin puhe siitä, että Bojan ois muka pyytänyt häntä sanomaan terveisiä Kärtsälle ja ettei näe tätä ennen lokakuuta, alkaa vaikuttaa täydeltä bull shitiltä, miksi epäilin sitä toki jo silloin.
Se voi olla harha (jolloin fanin pitäisi hakeutua ammattiauttajalle) tai provo.
Mutta usein harhoja näkevä ei itse tiedä olevansa harhainen, koska se on hänelle todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Niin hän kertoi.
Sorry
Kirjotetaan englanniksi, koska uskotaan ja toivotaan että B, T jne käy Vauva -palstalla (tirks!).
Vierailija kirjoitti:
Niin hän kertoi.
Sorry
Onneksi Käärijä voi kuitenkin myös käyttää Google translatea!
On ne hyökkäykset jodelista, eikös sen joku paljastanut, että siellä suunniteltu tälläistä, joko yksi tai kaksi henkilöä
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi muutenkaan B käskis jonkun randomin fanin (josta ei voi edes tietää että pääseekö sanomaan K:lle mitään) sanomaan terkkuja kun hän voi aivan itse olla yhteydessä K 😄
Vierailija kirjoitti:
Niin hän kertoi.
Sorry
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla harha (jolloin fanin pitäisi hakeutua ammattiauttajalle) tai provo.
Mutta usein harhoja näkevä ei itse tiedä olevansa harhainen, koska se on hänelle todellisuutta.
Tai sitten kaikkein todennäköisin vaihtoehto, eli väärinkäsitys tai rikkinäinen puhelin. Kuten Osmo A. Wiio legendaarisesti sanoi: "Viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta".
Vierailija kirjoitti:
Niin hän kertoi.
Sorry🤣🤣🤣
Käärijä rakas opiskelkoon englantia. Tässä hänelle hyvä kannustin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi muutenkaan B käskis jonkun randomin fanin (josta ei voi edes tietää että pääseekö sanomaan K:lle mitään) sanomaan terkkuja kun hän voi aivan itse olla yhteydessä K 😄
Täytyy muistaa että K ja B ovat aikuisia, ei mitään 12-vuotiatia jotka lähettävät terveisiä toisilleen kolmannen henkilön kautta. Jos kommunikoivat, he tekevät sen suoraan ei ikinä fanien välityksellä. Ajatuskin on täysin absurdi.
PS. Onkohan täällä paljonkin keskenkasvuisia keskustelemassa kun joskus jutut on sitä tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Niin hän kertoi.
Sorry🤣🤣🤣
Käärijä rakas opiskelkoon englantia. Tässä hänelle hyvä kannustin.
Btw, someone suggested today that maybe B would appear in K&T video. I know it's a tough one, but it would be such a fun twist...it doesnt affect euther musically, we know he can act, it doesn't have to be "shippy".....Can we manifest it? 🤔😅😅
This would be amazing, and very fitting with that one theory here that they will be burying K's heterosexuality in the video 😁.
K sees B, drops dead, gets buried and is resurrected by B who kisses him (sleeping beauty style) and they live happily ever after. (Yeah no but a girl can dream 😉)
Saapa millainen B. on kotimaan keikallaan pe:na. Eikö siitä ole ollut puhetta, että B. on paljon vapautuneempi ulkomaan keikoilla?