Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76221/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblr-kommenteista Tommyn suhteen on eniten jäänyt mieleen kaksi: väite että lauantainen show olisi ollut vähemmän homoeroottinen, vaikka olisivat panneet lavalla ja se näkemys, että Tommy näyttää puoliksi syödyltä nuudelilta, jota olen jäänyt miettimään, kun en tajua sitä. :D

Vierailija
76222/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.

Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.

Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.

Ihanaa, kun osaat ja jaksat mutta tällaisena satunnaisneulojana on pakko kommentoida, että nostat riman sen verran korkealle, että kuka tahansa ei tuohon pysty. Jos olisin itse menossa keikalle, olisin halunnut neuloa sukat, mutta taitoni eivät todellakaan riitä seiskaveikkaa ja nelospuikon tasoa korkeammalle. Olen opetellut neulomaan sukkia vasta muutama vuosi sitten, sukkakärpänen puraisi ja tehtailin paritkymmenet sukat pitsikuvioilla ja nauhoilla ja vaikka millä erikoisuuksilla mutta eihän nyt se jälki voi olla kovin taidokasta vasta-alkajalla. Näyttivät kummiskin ihan sukilta.

Mutta ei satunnaistaidot riitä ohuisiin sukkiin. Ja jos ne taas eivät kelpaa, niin varmaan meitä toistaitoisia (mutta innokkaita) neulojia jää aika paljon rannalle ruikuttamaan. Oma mielipiteeni on, että ei kai niille rannekoruillekaan ole määritelty tarkkaan, mitä materiaalia saa käyttää ja mitä ei (vai onko?) ja että tärkeintä on se oma innostus. Jos näyttää sukalta, niin kelpaa.

Mutta mulla ei ole omaa lehmää ojassa eli päättäköön muut täällä, mikä kelpaa ja mikä ei.

Muut päättäköön? Oletko tosissasi tuollainen lammas? Sun mielestä joku ei voi antaa Bojanille haluamaansa lahjaa, koska joku päällepäsmäri keksii täällä asioita omasta päästään?! Tietenkin jokainen voi antaa sellaiset sukat, kuin itse tahtoo! Siis jos ne on omatekemät, ehkä se nyt on kuitenkin ihan järkevä ohjeistus.

Mä en ainakaan kysele täältä lupaa neuloa Seiskaveikalla.

Sehän on ihan söpöä, jos näyttää omatekemältä, jos nyt kuitenkin jollain lailla sukkaa muistuttaa. Itse oon neulomassa hillitynväristä kaulaliinaa, kun Bojanin pukeutuminen on toisaalta aika klassinen. Toiset tekee sitten varmaan kaikenlaista värikästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76223/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän twitterissä tiedetään paidasta? Luulen, että on B:n oma ja uusi

Vierailija
76224/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä toi hoes kommentti nyt vähän väärinpäin eli pistää kyllä B:n edelle

Vierailija
76225/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se pointti oli, että B ei ole oikeasti bro vaikka miten yrittää väittää.

Vierailija
76226/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.

Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.

Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.

Oho. Aika reipas väite, ettei kukaan alle 30-vuotias käyttäisi paksumpia villasukkia. Ehkä elän jossain omituisessa villasukkakuplassa, mutta minun tuntemani alle kolmekymppiset käyttävät oikein mielellään paksumpiakin villasukkia. Esim. pitkillä bussi-, juna- ja lentomatkoilla on kengät mukava vaihtaa niihin, ja moni käyttää sukkia sisäkenkien sijaan töissäkin.

Kommenttisi paksujen villasukkien neulojien tärkeysjärjestyksestä ja tapasi vähätellä rakkaudella neulottuja sukkia ovat todella omituisia ja ylimielisiä. Vähän surettaakin tuollainen rajoittuneisuus.

Sorry vaan, mutta lankakauppias ei tänään saa minun rahojani käsinvärjättyihin hifistelysukkalankoihin, vaan haen värikkäät perussukkalangat ihan tuosta lähimarketista.

Vierailija
76227/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä se meni ihan oikein päin :D

Vierailija
76228/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no nyt tajusin

Vierailija
76229/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B ovat yhteyksissä toisiinsa edelleen

Vierailija
76230/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä joku osasi kertoa että Bojanin eilisen keikan pinkki paita on itseasiassa Martinin paita! Jakavat siis kämpän ja myös vaatekaapin selkeästi. Jokerit nyt kyllä taitaa muutenkin käyttää jonkin verran toistensa vaatteita :D

Ei se kommentti kovin vakuuttava ollut, ennemminkin oli tunnistavinaan paidan. Kuvaakaan ei löytänyt. Noin räikeä pinkki väri on kyllä mahdollisimman kaukana Martinin tyylistä, ja jos vaikka joskus paidan olisikin hankkinut, on sen ainoa oikea osoite Bojanin päällä.

Vierailija
76231/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä pitää vakuutella? On tai ei niin maailma pyörii kuten ennenkin.

Vierailija
76232/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoitetaan englanniksi nykyään lähes kaikki.

Käärijä ei pysty seuramaan tätä palstaa surkea englannin taitonsa tähden.

Niin hän kertoi.

Sorry

🤣🤣🤣

Käärijä rakas opiskelkoon englantia. Tässä hänelle hyvä kannustin.

K opiskelee enkkua 2h48min päivässä?

Vierailija
76233/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt foliohatut päähän. K:lla ja B:llä on molemmilla oikeassa kädessä yksi rannekoru. Näkyy B:llä noissa eilisissäkin kuvissa. Nyt sherlokit töihin onko tuo joku yhteinen juttu vai onko B:llä se Seal Daddy koru. Ja kaikkea ei tarvi ottaa hirmu vakavasti.

Vierailija
76234/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJsq2joK/

Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....

He seemed to be doing better, no?

Yes! That was quite juicy shake

Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.

Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!

Vierailija
76235/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hi there beautiful, how you doing, now put your hands up and shake it, shake it, sake it, shake it....

Ei tarvitse ainakaan miettiä, onko joku nähnyt ICIP:n ensiesityksen. Viesti noteerattu ja siihen vastattu. Yes yes.

Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta mitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitetaan? Kiitos!

Kärtsän ja Tommyn live-esiintymisessä Kärtsä heilutti pyllyä. Bojan heilutti eilen pyllyä, mistä voi päätellä(?) sen olevan vastaus Kärtsän muuveihin. :)

Vierailija
76236/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Onko joukossamme joku, joka ei ole nähnyt shake it moveja! Häpeänurkkaan siitä :D

Vierailija
76237/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni kyllä niin tyhmäksi välillä näiden kommenttien kanssa. Esimerkiksi tämä kommentti. Tuo oletus yhteydenpidosta on ollut kai koko ajan. Onko nyt tapahtunut jotain, joka tuo yhteydenpidon ilmeisemmäksi?

Vierailija
76238/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its crazy its party soi päässä tänään.

Kyllä se hitti on.

Vierailija
76239/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Its crazy its party soi päässä tänään.

Kyllä se hitti on.

Vaikka se sun päässä soi, ei se tee siitä hittiä.

Vierailija
76240/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku palstalainen pääsee tapaamaan Kärtsää joskus, niin vois pyytää sen lähettään terveisiä ei tyttökul leille, vaan estronaudoille. Katottais sen reaktio. 😆

Ketju on lukittu.