Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76161/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.

voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.

on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.

Annan jokin esimerkki tuosta tummennetusta mitä on etsitty, miten jne. Mieluiten joku muu kuin se itsestään selvä jota täällä ei saa mainita.

koko kesänhän täällä on pengottu tietoa yksityishenkilöistä (eikä vaan janin ;)) mm. sosiaalisen median kautta

Nehän on olleet julkisia instoja. Ei sieltä mitään löydy jos sen laittaa yksityiseksi kuten osa on tehnytkin. Itse muistan vaan sen yhden tytön instan mitä täällä on jaettu mutta en muiden. Eikä yleensä tule edes apuja jos joku haluaa tietää vaikka jonkun nimen. Jankkaajat jotka hokevat näitä ovat eri asia.

kyllä te tiedätte kenellä ei oo julkinen ig ja silti täällä kaikki tietää tilin ja henkilön nimen. jotain kauttaki se on tänneki päätyny. sit käydään myös fanituksen kohteen tuntemien yksityishenkilöiden julkisia profiileja läpi, joita ei todellakaan seurattais muussa tapauksessa kuin siinä et jotain tietoa yritetään etsiä.

Älä yleistä. Esim. gf-koskevat viestit on lähes aina yhden max ihan vaan muutaman henkilön jankkauksia. Huomaa siitä että niitä ilmestyy aalloissa, välillä ei pitkään aikaan ja sitten monta samaan aikaan. Suurin osa täällä viesteilevistä ei niitä kirjoittele ja pitää niitä asiattomina.

sanoin jo tossa aikasemmin et en mä pidä tätä palstaa mitenkään homogeenisenä et kaikki ois täysin samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. mut jos koet et kritiikki ei koske sua, niin sillon ei siitä myöskään tarvi mieltänsä pahottaa :)

Sun kirjoitustyyli on loppuhymiöineen sellasta piilovit tuilevaa ja itseään nostavaa, ja kuten itse sanoitkin niin ikärasismiahan sulta löytyy vaikka muille jakaa. Ehkä se on kuitenkin hyvä että on erilaisia palstoja joilla voi toteuttaa itseään ja kirjoitella omanlaisiaan juttuja. :)... Ja kenties turha niitä jodelin juttuja puskea tänne. Välillähän yritetään sekoittaa myös plussan ja vauvan juttuja ja kommentoidaan niitä ristiin. Mun mielestä sekin yhtälailla turhaa.

Vierailija
76162/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.

voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.

on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.

Olen 31-vuotias mies. Tiedän, että tässä ketjussa kirjoittaa muitakin kaltaisiani ja suht samanikäisiä miehiä. Onko meidän kuolaus sitä parempaa kuolausta vai kenellä on mielestäsi oikeus kuolata Käärijää? Ei se seksuaalisuus pääty, kun ihminen täyttää 40 vuotta.

Hyvin sanottu siellä eturivissä. Rakastan sua! 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76163/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, someone suggested today that maybe B would appear in K&T video. I know it's a tough one, but it would be such a fun twist...it doesnt affect euther musically, we know he can act, it doesn't have to be "shippy".....Can we manifest it? 🤔😅😅

Vierailija
76165/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ajojahtimaista touhua alkaa olla. Pettämisexpertti ensin, nyt tää Ruusurouvan juttu. Paljastellaan henkilöllisyyksiä jne. Haukuttu koko JO:n porukka ja Kärtsä.

Mitähän vielä.[/quote

Kirjoitustyyli jo paljastaa, että sama tietäjätrolli täällä pyörinyt viime päivät ja sattumalta samalla palsta tuutattu sontaa täyteen. Varmaan sama idiootti kiusaa ruusurouvaakin.

Ja sinä olet varmaan se, jolle kaikki vähänkin negat kommentit on Aidon kirjoittamia?

Tietäjätrolli tuskin on Aito ellei Aito ole dramaattisesti heikentänyt kirjoitustaitoaan. Tai mistäs sitä tietää.

Jodelista tulleet tunnistaa ainakin siitä, että kommentit vilisevät oikeinkirjoitusvirheitä.

Tämä on muuten totta. Oon viime vuosina ollut jodlaaja enkä av-mamma. Kun nyt päädyin sattuneesta syystä toukokuussa tälle palstalle pitkästä aikaa, niin olin aivan haltioitunut siitä, että ihmiset osaavatkin vielä kirjoittaa! Ja vieläpä tosi hyvin ja nokkelasti kaiken lisäksi.

No joo, mutta pieneksi Jodelin puolustukseksi todettakoon, että onhan se myös ihan erilainen alusta myös merkkirajoineen.

Terveisin vanha piilo

Vierailija
76166/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäis olla kenkäänmahtuvat? Sielläkin varmaan kylmät lattiat, joten niitä tarvii myös kotosalla.

Perustan tietoni noin 1500 kg:n sukkalankamyyntiin ja tuhansien asiakkaiden kanssa juttelemiseen muutaman viime vuoden aikana: Siksi että kukaan alle 30-vuotias ei käytä sellaisia mitkä eivät mahdu kenkiin. Etenkään jos lähipiirissä neuloo kukaan muu kuin sellaiset, joille tärkeintä on että tulee vaan helvetin nopsaan valmista perussukkaa. Mummon vieraillessa tai kerran kesässä mökillä vedetään sitten niitä paksumpia lussuja jalkaan, mieliksi.

Ajattelin itse neuloa ohuella (max. sport-vahvuisella) käsinvärjätyllä langalla ainakin kaksi sukkaparia ennen keikkoja.

Mitä värejä käytät ja kenelle osoitat ne?Kysyn siksi, että ajattelin neuloa kaikille pojille kaulahuivit jostain pehmeästä langasta ja siksi olisi kiva tietää värimaailmaanne.Kerrotteko mielipiteenne:Jure on vaaleanruskea/oranssi, Jan on ehkä tummansininen/tummanvihreä, Kris valko-musta/vaaleanpunainen,Nace sähkönsininen/kultainen ja rakas Bojan on vaaleanpunainen /lila.

Vierailija
76167/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Bojanin tämänpäiväinen paita sama kuin Jurella on päällä tässä kuvassa? https://x.com/jurenthusiast/status/1682029035466149891?s=61

Ei oo. Bllä sävy erlainen, samoin kaula-aukko, ja edessä jokin kirjailu sekä nauhat roikkumassa. Kivasti loppulauluun mennessä paita 💝auennut. Lisää matskua tapaht sivulla.

Jossain vaiheessa B ottaa paidan pois housuista. Ei haittaisi, jos tästä hetkestä saataisiin myös lähikuvaa. 👀

https://instagram.com/stories/nace_jordan/3175183579650363845?igshid=MT…

Vierailija
76168/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tommy taitaa vielä hiukan etumatkalla olla, tämä kappale auttaa kyllä lisää K:ta

Ei kyllä spotifyssä ole mitään etumatkaa. Mutta Youtubessa musiikkivideoilla, joo. 

Tommyn musiikkivideot tunnetaan maailman laajuisesti. En ole katsonut niitä tähän mennessä. Niitä kuvataan provokatiivisiksi. Instassa näkyy hänen muu taiteellinen lahjakkuutensa.

Vierailija
76169/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bla bla bla, haluat vaan vaikuttaa paremmalta ihmiseltä.

Ps. En ole tarpeeksi vanha olemaan kummankaan äiti.

en yritä pistää itteeni kenenkään yläpuolelle, oonhan mäki täys kusipää ikäsyrjijä oman kommenttini perusteella. mut mulla on silti kyky kunnioittaa yksityisasioita ja siitä oon aika ylpee :)

Et yritä pistää itseäsi kenenkään yläpuolelle mutta silti yleistät että täällä ei kunnioiteta yksityisasioita? Ja että _sinä_ kunnioitat ja olet siitä ylpeä.

Kuten aiemmin mainittu, suurin osa täällä ei kirjoittele asiattomuuksia eikä hyväksy mitään äärimmäisiä stalkkauksia. Voi joskus vaikuttaa siltä että moni henkilö kirjoittelee täällä asiattomuuksia mutta muistakaa että yksi ja sama henkilö voi kirjoittaa vaikka kuinka monta viestiä samasta aiheesta.

ainut yleistäminen minkä täs oon tehny oli se et kaikki tietää täällä erään henkilön ig:n ja nimen, ja se on sen takia et jopa mä oon oppinu sen täällä ihan haluamattani :) alunperinki puhuin joistain, en kaikista keskusteluun osallistuvista yleisesti.

Kai sä ymmärrät, että tänne hyökkää nimenomaan trollit spämmäämään yksityishenkilön nimeä. Sen takia tuo sun kritiikkisi menee hiukan ohi.

palatakseni tohon mun ekaan viestiin, kerroin minkä takia tää palsta samaan aikaan sekä kiinnostaa, että kauhistuttaa mua ilmiönä. sen takia, että _jotkut_ tekee mitä tekee. ei sen ollu tarkotus olla yleinen kritiikki koko palstaa kohtaan. silti mulle yritetään väittää vastaan asioista, mitä ite en ees oo väittäny.

Vierailija
76170/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalit on laitettu postiin teille puolestaloukkaantujat ja moraalisaarnaajat.

Liitteenä myös pari säämiskää sädekehän kiillotusta varten!

Voitte aina lähteä Käärijä ja Bojan fiilistelyketjusta, mutta tää ketju ei lähde teistä ikinä! Seuraa kun varjo teitä missä ikinä liikuttekaan..

Pus pus js hyvää yötä!💖

Vierailija
76171/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että jos K ja B näkisivät seuraavan kerran olisi akward

Vierailija
76172/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tommy taitaa vielä hiukan etumatkalla olla, tämä kappale auttaa kyllä lisää K:ta

Ei kyllä spotifyssä ole mitään etumatkaa. Mutta Youtubessa musiikkivideoilla, joo. 

Tommyn musiikkivideot tunnetaan maailman laajuisesti. En ole katsonut niitä tähän mennessä. Niitä kuvataan provokatiivisiksi. Instassa näkyy hänen muu taiteellinen lahjakkuutensa.

Puhe oli siitä ettei spotifyssä ole hirveästi kuuntelijoita itse musiikilla.

Vierailija
76173/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa ei kuolata? Ei juoruta? Ei puhuta yksityishenkilöistä? Jos sitä kerran pitää tulla tälle palstalla ihmettelemään?

Vierailija
76174/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/cosmicdes/726365692995239936?source=share

Juutuin tuohon Bn äänenavaukseen💜

Vierailija
76175/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että jos K ja B näkisivät seuraavan kerran olisi akward

No rakkautta ei voi ehkä enää peitellä, amen.

Vierailija
76176/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan jokin esimerkki tuosta tummennetusta mitä on etsitty, miten jne. Mieluiten joku muu kuin se itsestään selvä jota täällä ei saa mainita.

koko kesänhän täällä on pengottu tietoa yksityishenkilöistä (eikä vaan janin ;)) mm. sosiaalisen median kautta

Nehän on olleet julkisia instoja. Ei sieltä mitään löydy jos sen laittaa yksityiseksi kuten osa on tehnytkin. Itse muistan vaan sen yhden tytön instan mitä täällä on jaettu mutta en muiden. Eikä yleensä tule edes apuja jos joku haluaa tietää vaikka jonkun nimen. Jankkaajat jotka hokevat näitä ovat eri asia.

kyllä te tiedätte kenellä ei oo julkinen ig ja silti täällä kaikki tietää tilin ja henkilön nimen. jotain kauttaki se on tänneki päätyny. sit käydään myös fanituksen kohteen tuntemien yksityishenkilöiden julkisia profiileja läpi, joita ei todellakaan seurattais muussa tapauksessa kuin siinä et jotain tietoa yritetään etsiä.

Älä yleistä. Esim. gf-koskevat viestit on lähes aina yhden max ihan vaan muutaman henkilön jankkauksia. Huomaa siitä että niitä ilmestyy aalloissa, välillä ei pitkään aikaan ja sitten monta samaan aikaan. Suurin osa täällä viesteilevistä ei niitä kirjoittele ja pitää niitä asiattomina.

sanoin jo tossa aikasemmin et en mä pidä tätä palstaa mitenkään homogeenisenä et kaikki ois täysin samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. mut jos koet et kritiikki ei koske sua, niin sillon ei siitä myöskään tarvi mieltänsä pahottaa :)

Sun kirjoitustyyli on loppuhymiöineen sellasta piilovit tuilevaa ja itseään nostavaa, ja kuten itse sanoitkin niin ikärasismiahan sulta löytyy vaikka muille jakaa. Ehkä se on kuitenkin hyvä että on erilaisia palstoja joilla voi toteuttaa itseään ja kirjoitella omanlaisiaan juttuja. :)... Ja kenties turha niitä jodelin juttuja puskea tänne. Välillähän yritetään sekoittaa myös plussan ja vauvan juttuja ja kommentoidaan niitä ristiin. Mun mielestä sekin yhtälailla turhaa.

ikäsyrjinnällä ei oo mitään tekemistä rasismin kanssa.

Vierailija
76177/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: hi Bee

B: okey, new nick name, i like that, well, hi Kay

K: oh my god, so stupid, did you hear how that sound?

B: what

K: Bee and Kay, like ... bi and ..

B: okey you are a child

K: i am, yes, but i said it was stupid

B: and it is, silly you

K: but you love me being silly, don't you, Bee?

B: i do. Kay.

K: so how was is, the gig?

B: it was great, i think we did good job there, and the people, they were amazing...

K: wow, i wish i was there

B: yeah, me too

K: you are celebrating now? With the guys?

B: no, no, we are heading to sleep

K: okey that's good

B: that's wise, i'm exhausted, it was fun, like usual, but I'm tired and i need to sleep

K: i know, baby, you need the rest. If i was there, with you, I would give you a good night kiss, or maybe few, and nice massage ... And you could fall asleep in my arms.... And i would kiss you a little more .. i would hold you...

B: oh Jere, i really wish you were here

K: still counting the days?

B: yes

K: good boy, so am i. Love you. Good night.

B: good night, my love.

Vierailija
76178/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

What's this nonsense question, who would you take to bed, B or K.... of course, the answer is onky one - both, together!

"Don't be greedy," says G in background......

Correct answer, 12 points😂

Vierailija
76179/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa ei kuolata? Ei juoruta? Ei puhuta yksityishenkilöistä? Jos sitä kerran pitää tulla tälle palstalla ihmettelemään?

Sitä mietin itsekin, että mahtaa olla tylsä ketju, jos ei keksitä mitään omaa puhuttavaa, vaan pitää jauhaa tän palstan asioista.

Vierailija
76180/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse olen tätä jodel-ketjua seurannut, niin siellä ei pääasiassa kauhistella ja naureskella sille, että ihmiset täällä kuolaa käärijää ja bojania, vaan että niistä kirjoitetaan tosi avoimen seksuaalisia fantasioita ja paritetaan keskenään. Lisäksi on mun mielestä ok moralisoida sitä, et toisten yksityisasioita/elämää tongitaan silloin, kun ovat itse sanonneet haluavansa pitää ne pois julkisuudesta. Mut eipä tällaset moraalisaarnat taida täällä auttaa, joten jatkakaa toki, mä jatkan jodelissa nauramista

Mä taas kuulin että siellä juoruttiin ihan kunnolla.

Ketju on lukittu.