Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.
voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.
on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.
Bla bla bla, haluat vaan vaikuttaa paremmalta ihmiseltä.
Ps. En ole tarpeeksi vanha olemaan kummankaan äiti.
en yritä pistää itteeni kenenkään yläpuolelle, oonhan mäki täys kusipää ikäsyrjijä oman kommenttini perusteella. mut mulla on silti kyky kunnioittaa yksityisasioita ja siitä oon aika ylpee :)
Vierailija kirjoitti:
Bojan on tulessa ja tulossa. Kannattaa Kärden valmistautua.
Jep, kumpikohan joutuu/pääsee mieheksi seinälle 😂
Minä en ole mitään täällä jakanut, edes pyllyä.
T. Hassa
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ajojahtimaista touhua alkaa olla. Pettämisexpertti ensin, nyt tää Ruusurouvan juttu. Paljastellaan henkilöllisyyksiä jne. Haukuttu koko JO:n porukka ja Kärtsä.
Mitähän vielä.[/quote
Kirjoitustyyli jo paljastaa, että sama tietäjätrolli täällä pyörinyt viime päivät ja sattumalta samalla palsta tuutattu sontaa täyteen. Varmaan sama idiootti kiusaa ruusurouvaakin.
Ihana, sarjakuvamainen K & B fanipiirros 💚
Onko tuo Bojanin tämänpäiväinen paita sama kuin Jurella on päällä tässä kuvassa? https://x.com/jurenthusiast/status/1682029035466149891?s=61
Kärtsyn tekisi niin hyvää eheytyä koettelemuksistaan Bojtsun kainalossa pari tuntia.. Vaikka Salkkarimaraton taustalle pyörimään "kulissisyyksi".
Ei nyt ihan vakuuta tuo Boitsun vastaus.
https://twitter.com/umazanemislii/status/1694063872519352324?t=jZ2vqa2m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ajojahtimaista touhua alkaa olla. Pettämisexpertti ensin, nyt tää Ruusurouvan juttu. Paljastellaan henkilöllisyyksiä jne. Haukuttu koko JO:n porukka ja Kärtsä.
Mitähän vielä.[/quote
Kirjoitustyyli jo paljastaa, että sama tietäjätrolli täällä pyörinyt viime päivät ja sattumalta samalla palsta tuutattu sontaa täyteen. Varmaan sama idiootti kiusaa ruusurouvaakin.
Ja sinä olet varmaan se, jolle kaikki vähänkin negat kommentit on Aidon kirjoittamia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa mietitään salaa samoja juttuja kuin täälläkin, mutta siellä on niin kova sosiaalinen kuri, ettei niitä asioita saa sanoa ääneen, ettei leimaudu vauvapalstalaisen kaltaiseksi 😏 niille asioille naureskelu vauvalaisten juttuina on sitten keino prosessoida niitä asioita.
voin itse asiassa avata mun henkilökohtasta näkökulmaa asiaan jodlaajana. oon ite sekä käärijän, että joker outin fani ja nautin myös jeren ja bojanin ystävyydestä, sen verran mitä ne antaa julkisuuteen.
on monia syitä, minkä takia seuraan tätä keskustelua. aluks tulin lähinnä vaan myötistelemään sille et keski-ikäset mammat täällä kuolaa yliseksuaalisesti lastensa ikäisiä jätkiä, eikä nää siinä mitään väärää. mut sit tää on jollain tapaa alkanu sekä kiinnostaa että kauhistuttaa sosiaalisena ilmiönä, miten tosissaan jotku tähän suhtautuu (kyllä, erotan mikä on läppää ja mikä ei) analysoiden joka ikisen tiedonjyväsen, joita täällä hankitaan myös moraalisesti hyvin kyseenalaisin keinoin ja miten hävyttömästi täällä ei kunnioiteta ihmisten yksityiselämää ja asioita, joita halutaan pitää pois julkisuudesta.
Bla bla bla, haluat vaan vaikuttaa paremmalta ihmiseltä.
Ps. En ole tarpeeksi vanha olemaan kummankaan äiti.
en yritä pistää itteeni kenenkään yläpuolelle, oonhan mäki täys kusipää ikäsyrjijä oman kommenttini perusteella. mut mulla on silti kyky kunnioittaa yksityisasioita ja siitä oon aika ylpee :)
Et yritä pistää itseäsi kenenkään yläpuolelle mutta silti yleistät että täällä ei kunnioiteta yksityisasioita? Ja että _sinä_ kunnioitat ja olet siitä ylpeä.
Kuten aiemmin mainittu, suurin osa täällä ei kirjoittele asiattomuuksia eikä hyväksy mitään äärimmäisiä stalkkauksia. Voi joskus vaikuttaa siltä että moni henkilö kirjoittelee täällä asiattomuuksia mutta muistakaa että yksi ja sama henkilö voi kirjoittaa vaikka kuinka monta viestiä samasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Bojanin tämänpäiväinen paita sama kuin Jurella on päällä tässä kuvassa? https://x.com/jurenthusiast/status/1682029035466149891?s=61
Ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan vaikutti iloiselta ja hyväntuuliselta siinä lyhyessä ig-livessä keikalta😙
Sillä on ollut ihana vajaan kolmen tunnin puhelinsessio ollut K:n kanssa 😂
Okei eli T on jo varmaan kotimatkalla ja B iloinen asiasta. 😂😂
P. S Tosikot, tämä oli vitsi.
Toivottavasti B ei unohda k:ta
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan vakuuta tuo Boitsun vastaus.
https://twitter.com/umazanemislii/status/1694063872519352324?t=jZ2vqa2m…
Hyvä vastaus typerään kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vielä.[/quote
Ja sinä olet varmaan se, jolle kaikki vähänkin negat kommentit on Aidon kirjoittamia?
Tietäjätrolli tuskin on Aito ellei Aito ole dramaattisesti heikentänyt kirjoitustaitoaan. Tai mistäs sitä tietää.
Lisää klippejä tältä illalta
https://www.instagram.com/p/CwQhtiStwXJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Ruusurouva on ihana!
t: vanha piilo
Samaa mieltä!
t. Toinen jolla on vanha piilo. Eiku... 🤣
Täytyykö noita kiusaaja röllejä alkaa pieksemåän?
T. Olavi, Lasse ,Make,Ake,Pera ja Irmeli
Huvittaa, että sitten kehtaavat moralisoida meitä täällä, kun itse tekevät tuollaista 🙄