Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Lady SLO, olen kateellinen. Ihana ilma teillä siellä ja huippu keikka alkamassa. Olisinpa siellä!
LadySlo menee vasta perjantain keikalle!
Vierailija kirjoitti:
Lady SLO, olen kateellinen. Ihana ilma teillä siellä ja huippu keikka alkamassa. Olisinpa siellä!
LadySlo on kertonut täällä pari kertaa että hän menee perjantain keikalle 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sit ei auta kun jatkaa täällä, kaikkien antitomppien riemuksi. 😌
Mä en halua tommittelua tänne... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta kun aihe ei kiinnosta itseäni, on surku kahlata viestejä läpi, kun näitä on muutenkin niin paljon. Siksi molemmat ominaan.
Kuitenkin tää on K n ja B n fiilistelyketju, joten ei kiitos.
Otsikko ei mitenkään sido fiilistelemään heitå yhtenä pakettina. Heitå voi fiilistellä erikseenkin. Onham Bojaniakin fiilistelty täällä erikseen ja tuotu mukaan hänen "tilpehöörinsä", Martinit ja Krisit ja Krasit ja Nacet ja Nisset.
Joten täällä voi fiilistellä myös Käärijää ja hånen "tilpehöörejään", kuten Tommya tällä hetkellä.
Ja Käärijän ansiosta koko JO on nykyisessä määrin tunnettu Euroopassa. Ilman Kta bändi olisi pudonnut semeistä sukkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jodelin ketju, missä seurataan tätä ketjua, on kyllä ihan oma lukunsa tässä saagassa. Jos joku ottaa asiat vakavasti, niin ne. Siellä ei oo minkäänlaista ymmärrystä huumorista. Mut hauskintahan tässä on tää monikerroksinen seuraaminen ja tulkinta... sit kun joku tutkija joskus ottaa tän ketjun tutkimuskohteeksi, niin toi jodelin ketju kuuluu kyllä ehdottomasti kokonaisuuteen.
Terveisiä vaan sinne jodeliin 😉
Jooo! Luin sitä äsken, ja naureskelin itsekseni! Ymmärtäisin, jos se olisi loppunut kesäkuussa, kun viiisuhuuma hiipui.. mutta tämän palstan suurimmat fanit taitavat ollakin siellä! Jokainen viesti luetaan ja seurataan henkeä pidätellen mitä estronaudat seuraavaksi tekevät :D He arvostelevat tänne kirjoittavia, mutta ovat itse eniten koukussa... aika hauskaa luettavaa sekin ;)
Hei jes meilläkin on faneja, pus pus vaan kaikille Jodeliin! 😘 Pidetään huoli, ettei läpän laatu laske (tai nouse) niin riittää päiviteltävää jatkossakin.
Sieltä ehdittiin jo moikata, eli on intensiivinen seuranta sieltä päällä. Jodel, voitte ihan tännekin kirjoitella, lupaa, että teistä ei tule nolompia, vaikka kirjoittaisitte tänne suoraan ;) Tiedetään että haluaisitte
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa itse uusi JO /Bojanketju, jos noin ahdistaa. Tämä voi jäädä Käärijään ja hänen KAIKKIIN kontakteihinsa liittyväksi yleisketjuksi. Mukaanlukien B
Trollit poistattavat ketjua, ei K/B shippaajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySlo on kertonut täällä pari kertaa että hän menee perjantain keikalle 😀
Mutta siis samaa mieltä että ollapa tuolla nyt 😊
Vierailija kirjoitti:
Hän on menossa perjantain keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Joko Kukkiksesta on tehty etsintäkuulutus?
Ei tarvitse huolestua. Täällä me maataan vierekkäin Kreetan lämmössä ja juodaan ouzoa.🏖 Tullaan takaisin viimeistään syyskuussa Jokereiden keikalle. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua tommittelua tänne... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta kun aihe ei kiinnosta itseäni, on surku kahlata viestejä läpi, kun näitä on muutenkin niin paljon. Siksi molemmat ominaan.
Otsikko ei mitenkään sido fiilistelemään heitå yhtenä pakettina. Heitå voi fiilistellä erikseenkin. Onham Bojaniakin fiilistelty täällä erikseen ja tuotu mukaan hänen "tilpehöörinsä", Martinit ja Krisit ja Krasit ja Nacet ja Nisset.
Joten täällä voi fiilistellä myös Käärijää ja hånen "tilpehöörejään", kuten Tommya tällä hetkellä.
Ja Käärijän ansiosta koko JO on nykyisessä määrin tunnettu Euroopassa. Ilman Kta bändi olisi pudonnut semeistä sukkana.
Jes näin on näppylät. Kaikkea heihin liittyvää yhdessä ja erikseen voi fiilistellä, tämä kun ei ole shippiketju.
Made in Italy kirjoitti:
Totuuden Ruoska kirjoitti:
Italia on myös astunut tuhon tielle eikä paluuta normaaliin enää ole. Kannabiksen kotikasvatus laillistettiin ja sen hirvittävät seuraukset ovat yllättäneet aivan kaikki. Rooman kaduilla parveilee laumoittain kannabishörhöjä, jotka piikittävät erittäin vahvaa THC-pitoista "yrttiä" suoraan suoneensa. Turisteja ryöstetään aivan jatkuvasti. Poliisi tekee parhaansa ylläpitääkseen järjestystä, mutta he ovat voimattomia kannabisriippuvaisten suuren määrän takia.
Rooma on siis vakavassa kriisissä, mutta ongelmat eivät rajoitu vain sinne. Pohjoisemmassa suurkaupungissa ja muodin mekassa Milanossa tilanne on pitkälti samanlainen kuin pääkaupungissa. Tavallinen työssäkäyvä kansa on vaihtunut pilvestä voimakkaasti päihtyneisiin zombeihin, jotka vaeltavat ympäriinsä vailla mitään todellista määränpäätä. Kaikkialta kuuluu kummallista ölinää ja mölinää.
Italian presidentti on jo anonut apua Vatikaanista. Hän on pyytänyt katolisen kirkon ylintä johtajaa Paavia kutsumaan koolle merkittävimmät kardinaalit. Myös joitakin ihan tavallisia pappeja on pyydetty osallistumaan. Tarkoitus on, että hengelliset johtajat rukoilevat yhdessä Jeesusta ratkaisemaan kannabiksen aiheuttaman katastrofin.
Kannattaa seurata uutisointia tästä aiheesta. Useat EU-maat ovat jo esittäneet, että Italian kannabiskriisin takia koko maa pitää potkaista pihalle EU:sta. Kunpa oikeamielinen Silvio Berlusconi eläisi vielä, sillä hän ei olisi ikinä sallinut tämän tapahtuvan!
Rukoillaanpa kaikki yhdessä polvillamme, että Jeesus herättäisi Silvio Berlusconin uudelleen henkiin.
Sitten hän laskeutuisi taivaasta hopeisissa vaunuissa ja hallitsisi Italiaa seuraavat 1000 vuotta.
Italiasta tulisi Silvion ohjauksessa EU:n yksinvaltiasmaa, joka päättäisi kaikkien jäsenmaiden
asioista ja siten Suomikin olisi pelastettu.I live in Italy, none of what you wrote is true.
That guy is a troll, don't take it seriously.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jodelin ketju, missä seurataan tätä ketjua, on kyllä ihan oma lukunsa tässä saagassa. Jos joku ottaa asiat vakavasti, niin ne. Siellä ei oo minkäänlaista ymmärrystä huumorista. Mut hauskintahan tässä on tää monikerroksinen seuraaminen ja tulkinta... sit kun joku tutkija joskus ottaa tän ketjun tutkimuskohteeksi, niin toi jodelin ketju kuuluu kyllä ehdottomasti kokonaisuuteen.
Parhaita paloja sieltä odottaen.
"...pelkään jo ens kuuta kun mammat saa noilta uudet biisit ja musavideon analysoitavaksi... cringeen eniten sille, miten joker outin uuden biisin sanotuksia tullaan käymään läpi..."
- haaste otettu vastaan, lupaan että ette tuu siellä jodelissa pettymään
"Jännä ollut huomata muuten et täällä on ihan vasta alkanu viestien miinustelu. - Puutarhurit koittaa hätäpäissään kitkee täälläkin rikkaruohoja"
- sitäpä juuri, ja vähän muutakin...
"Just mietiskelin tossa äsken että miten voikin jatkuvasti tulla joku asia mistä noi (... ) saa uutta puhetta aikaseksi (...) mulla alkaa kyl kunto loppuu"
- No jaksaa jaksaa! Teillä on siellä jodelissa vielä pitkä matka että pääsette samoihin viestilukemiin kuin tässä ketjussa
"Apua jos alkavat keksiä tommylle jotain puutarha-aiheista lempinimeä"
- No kukas ottaa tästä kopin, mikäs olisi tommylle sopiva lempinimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se poistettiin taas
On vain yksi Jumala. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
Onko jengi oikeasti niin mustasukkasia bsta ja ksta, ettei sen takia anna sen olla? Tuo on kyllä todella säälittävää, jos näin on!
Koittakaa ymmärtää että tätä trollit haluaa, että täällä syytellään toisiaan. Myös jodelissa on otettu tommy tikunnokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySlo menee vasta perjantain keikalle!
Aaa ... En oo pysynyt kärryillä. No hyvä tietää. Toivoisin silti olevani siellä.
Yksi kertaus vielä 😄 Ladyslo menee perjantain keikalle. Siis perjantain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joten salaperäisellä Tommylla on oikeus laittaa Kingiä seinälle silloin, kun huvittaa. Ja siitä pitää täällä kertoa, jotta tärkeät yksityiskohdat eivät jää pimentoon.
Ollaanko me kuuluisia jodelissa? Kippistetään sille.🥂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita paloja sieltä odottaen.
"...pelkään jo ens kuuta kun mammat saa noilta uudet biisit ja musavideon analysoitavaksi... cringeen eniten sille, miten joker outin uuden biisin sanotuksia tullaan käymään läpi..."
- haaste otettu vastaan, lupaan että ette tuu siellä jodelissa pettymään"Jännä ollut huomata muuten et täällä on ihan vasta alkanu viestien miinustelu. - Puutarhurit koittaa hätäpäissään kitkee täälläkin rikkaruohoja"
- sitäpä juuri, ja vähän muutakin..."Just mietiskelin tossa äsken että miten voikin jatkuvasti tulla joku asia mistä noi (... ) saa uutta puhetta aikaseksi (...) mulla alkaa kyl kunto loppuu"
- No jaksaa jaksaa! Teillä on siellä jodelissa vielä pitkä matka että pääsette samoihin viestilukemiin kuin tässä ketjussa"Apua jos alkavat keksiä tommylle jotain puutarha-aiheista lempinimeä"
- No kukas ottaa tästä kopin, mikäs olisi tommylle sopiva lempinimi?
Voit olla meidän kirjeenvaihtajamme jodelin vauva.fi -fandomille :) Katsotaan, kopioidaanko nämä yhdesti kopioidut viestit sinne "pilkattaviksi" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooo! Luin sitä äsken, ja naureskelin itsekseni! Ymmärtäisin, jos se olisi loppunut kesäkuussa, kun viiisuhuuma hiipui.. mutta tämän palstan suurimmat fanit taitavat ollakin siellä! Jokainen viesti luetaan ja seurataan henkeä pidätellen mitä estronaudat seuraavaksi tekevät :D He arvostelevat tänne kirjoittavia, mutta ovat itse eniten koukussa... aika hauskaa luettavaa sekin ;)
Hei jes meilläkin on faneja, pus pus vaan kaikille Jodeliin! 😘 Pidetään huoli, ettei läpän laatu laske (tai nouse) niin riittää päiviteltävää jatkossakin.
Sieltä ehdittiin jo moikata, eli on intensiivinen seuranta sieltä päällä. Jodel, voitte ihan tännekin kirjoitella, lupaa, että teistä ei tule nolompia, vaikka kirjoittaisitte tänne suoraan ;) Tiedetään että haluaisitte
Perusta sinne se K ja T fiilistelyketju. Ja sitten vielä sen ketjun seurantaketju myös.
Kaukaa kuuluva moottorin räpätys sai Bojanin kääntämään päätään äänen suuntaan. Hän seisahtui liikennevaloissa ja näki nahka-asuisen hahmon lähestyvän. Oliko se Bätmän? Oliko se Tom of Finland?
Jalankulkijoiden valot muuttuivat vihreiksi, mutta Bojan jähmettyi paikalleen mopoilijan pysähtyessä hänen eteensä. Hahmo (ilman kypärää! Kuinka vastuutonta) nosti aurinkolasit otsalleen ja iski Bojanille silmää.
”I have a new pony. Do you want a ride?”
Bojan ihmetteli mopoa, jonka kyljessä luki sana ”Käärijä” kirkkaankeltaisin kirjaimin, ja kuskin nahka-asua, johon kuuluivat vain housut ja hihat. Kuski virnisteli ja kiusasi kaasua. Liikennevalot vaihtuivat.
Kiihottava seikkailunhalu sai Bojanin ihon kananlihalle. Hän nyökkäsi äkisti. ”Yes. Take me anywhere.”
Hän hyppäsi kuskin taakse ja kietoi kätensä tämän vyötäisille.
Kuski nauroi iloisesti ja käski mopoa liikkeelle. Menopeli yskäisi mutta sammahti sijoilleen.
”Oops, let’s try again,” kuski mutisi ja polkaisi moottorin uudelleen käyntiin. Sitten kaksikko katosi kaupungin vilskeeseen.