Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat odottelemassa keikan alkua. Bojan on niin syötävä!💕
https://x.com/prozivam_mesec/status/1694015236754292861?s=46Myös Nacen instastoorissa pätkä keikkaa odottavista faneista.
Onko Nacella sittenki tyttis? Vai kuka se hyppelijä oli?
Jotakin omaa crewta tai paikan staffia varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se poistettiin taas
On vain yksi Jumala. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
Onko jengi oikeasti niin mustasukkasia bsta ja ksta, ettei sen takia anna sen olla? Tuo on kyllä todella säälittävää, jos näin on!
Vierailija kirjoitti:
Toi Jodelin ketju, missä seurataan tätä ketjua, on kyllä ihan oma lukunsa tässä saagassa. Jos joku ottaa asiat vakavasti, niin ne. Siellä ei oo minkäänlaista ymmärrystä huumorista. Mut hauskintahan tässä on tää monikerroksinen seuraaminen ja tulkinta... sit kun joku tutkija joskus ottaa tän ketjun tutkimuskohteeksi, niin toi jodelin ketju kuuluu kyllä ehdottomasti kokonaisuuteen.
Terveisiä vaan sinne jodeliin 😉
Minkä ikäistä porukkaa siellä Jodelissa on?
Välillä musta tuntuu, että täällä osa väittelyistä ja muusta negasta johtuu osittain siitä, että on tosi eri ikäisiä ihmisiä paikalla, ja asioita tulkitaan ja koetaan sen takia eri tavoin. Toki aikuisetkin helposti taantuu henkisesti näillä palstoilla, kun saa anonyyminä huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jodelin ketju, missä seurataan tätä ketjua, on kyllä ihan oma lukunsa tässä saagassa. Jos joku ottaa asiat vakavasti, niin ne. Siellä ei oo minkäänlaista ymmärrystä huumorista. Mut hauskintahan tässä on tää monikerroksinen seuraaminen ja tulkinta... sit kun joku tutkija joskus ottaa tän ketjun tutkimuskohteeksi, niin toi jodelin ketju kuuluu kyllä ehdottomasti kokonaisuuteen.
Ja vielä lisäkommenttina... kirjoittelen kyllä itsekin siihen jodelin ketjuun säännöllisesti, mutta en tietysti paljasta itseäni siellä. Leikin mukana, koska kiva vaan välillä hämmentää soppaa sielläkin.
Meillä on vain yksi Aito, mutta Jodelissa heitä on koko ketjullinen.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sit ei auta kun jatkaa täällä, kaikkien antitomppien riemuksi. 😌
Mä en halua tommittelua tänne... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta kun aihe ei kiinnosta itseäni, on surku kahlata viestejä läpi, kun näitä on muutenkin niin paljon. Siksi molemmat ominaan.
Kuitenkin tää on K n ja B n fiilistelyketju, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/prozivam_mesec/status/1694015236754292861?s=46Myös Nacen instastoorissa pätkä keikkaa odottavista faneista.
Yksi jos toinenkin on alkanut näyttämään pomppivia ja vilahtelevia taustahahmoja tai huutelemaan anopeille keikkayleisöön mutta ei tältä palstalta niin vain karkuun päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä lisäkommenttina... kirjoittelen kyllä itsekin siihen jodelin ketjuun säännöllisesti, mutta en tietysti paljasta itseäni siellä. Leikin mukana, koska kiva vaan välillä hämmentää soppaa sielläkin.
Anna nyt jotain esimakua tai parhaita paloja tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se poistettiin taas
On vain yksi Jumala. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
Onko jengi oikeasti niin mustasukkasia bsta ja ksta, ettei sen takia anna sen olla? Tuo on kyllä todella säälittävää, jos näin on!
Jotkut on, onhan se täälläkin näkynyt. Mua ei kyllä haittaa tommy-jutut, onhan täällä ollut vaikka sun mitä ylimääräistå NIITÄ PALSTALAISTEN HÄITÄ 😀 myöten
Joko Kukkiksesta on tehty etsintäkuulutus?
Vierailija kirjoitti:
Jooo! Luin sitä äsken, ja naureskelin itsekseni! Ymmärtäisin, jos se olisi loppunut kesäkuussa, kun viiisuhuuma hiipui.. mutta tämän palstan suurimmat fanit taitavat ollakin siellä! Jokainen viesti luetaan ja seurataan henkeä pidätellen mitä estronaudat seuraavaksi tekevät :D He arvostelevat tänne kirjoittavia, mutta ovat itse eniten koukussa... aika hauskaa luettavaa sekin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas sentään mutta ei millään pahalla Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋 Täällä ollaan. T: Nacen tyttis
Mä niin toivon, että villasukkasuunnitelma toteutuu! Itse en osaa kutoa, en yhtään, mutta jos osaisin niin olis jo sukkatehdas käynnissä.
Kukkis?
My flirty shirty, missä oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sit ei auta kun jatkaa täällä, kaikkien antitomppien riemuksi. 😌
Mä en halua tommittelua tänne... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta kun aihe ei kiinnosta itseäni, on surku kahlata viestejä läpi, kun näitä on muutenkin niin paljon. Siksi molemmat ominaan.
Muakaan ei kiinnosta JO pätkän vertaa, mut silti oon tässä nyt kuukausia kiltisti skipannut kaikki viestit mitkä ei kiinnosta. Ulisematta, vieläpä.
Ei suakaan tänne kukaan pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooo! Luin sitä äsken, ja naureskelin itsekseni! Ymmärtäisin, jos se olisi loppunut kesäkuussa, kun viiisuhuuma hiipui.. mutta tämän palstan suurimmat fanit taitavat ollakin siellä! Jokainen viesti luetaan ja seurataan henkeä pidätellen mitä estronaudat seuraavaksi tekevät :D He arvostelevat tänne kirjoittavia, mutta ovat itse eniten koukussa... aika hauskaa luettavaa sekin ;)
Hei jes meilläkin on faneja, pus pus vaan kaikille Jodeliin! 😘 Pidetään huoli, ettei läpän laatu laske (tai nouse) niin riittää päiviteltävää jatkossakin.
Kato, Pyhimys itekin taas palstailemassa tänään. 😄
Vierailija kirjoitti:
Joko Kukkiksesta on tehty etsintäkuulutus?
Kukkapaita - Kukkis - sinua odotetaan palstan infopisteellä!
Lady SLO, olen kateellinen. Ihana ilma teillä siellä ja huippu keikka alkamassa. Olisinpa siellä!
Muakaan ei kiinnosta JO pätkän vertaa, mut silti oon tässä nyt kuukausia kiltisti skipannut kaikki viestit mitkä ei kiinnosta. Ulisematta, vieläpä.