Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75821/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt sen K ja T ketjun olla!

Vierailija
75822/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se poistettiin taas

On vain yksi Jumala. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75823/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa itse uusi JO /Bojanketju, jos noin ahdistaa. Tämä voi jäädä Käärijään ja hänen KAIKKIIN kontakteihinsa liittyväksi yleisketjuksi. Mukaanlukien B

Vierailija
75824/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat odottelemassa keikan alkua. Bojan on niin syötävä!💕

https://x.com/prozivam_mesec/status/1694015236754292861?s=46

Myös Nacen instastoorissa pätkä keikkaa odottavista faneista.

Vierailija
75825/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se poistettiin taas

Tällä kertaa ehdittiin jo sivulle 3! Vähän kyllä ärsyttää.

En oo ketjussa, mutta ärsyttää teidän puolesta. Typerä ominaisuus tuo, että ketjut ja kommentit saa poistettua, kunhan tekee vaan tarpeeksi ilmoituksia, oli syytä tai ei.

Vierailija
75826/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se poistettiin taas

En oo ketjussa, mutta ärsyttää teidän puolesta. Typerä ominaisuus tuo, että ketjut ja kommentit saa poistettua, kunhan tekee vaan tarpeeksi ilmoituksia, oli syytä tai ei.

Onko siihen jokin tietty pituus, että ei enää poistu? En taas ymmärrä miten joitakin voi häiritä täysin oma ketjunsa, joka ei täällä vaikuta mihinkään

Vierailija
75827/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jodelin ketju, missä seurataan tätä ketjua, on kyllä ihan oma lukunsa tässä saagassa. Jos joku ottaa asiat vakavasti, niin ne. Siellä ei oo minkäänlaista ymmärrystä huumorista. Mut hauskintahan tässä on tää monikerroksinen seuraaminen ja tulkinta... sit kun joku tutkija joskus ottaa tän ketjun tutkimuskohteeksi, niin toi jodelin ketju kuuluu kyllä ehdottomasti kokonaisuuteen.

Terveisiä vaan sinne jodeliin 😉

Vierailija
75828/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sit ei auta kun jatkaa täällä, kaikkien antitomppien riemuksi. 😌

Mä en halua tommittelua tänne... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta kun aihe ei kiinnosta itseäni, on surku kahlata viestejä läpi, kun näitä on muutenkin niin paljon. Siksi molemmat ominaan.

Vierailija
75829/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinne vastaamassa jollekin, että en usko T:n menevän viisuristeilylle millään. Sit jos satama olis Tukholman sijaan Tallinna, niin vois ollakin ohut mahdollisuus. Mut ilmeisesti Kärtsäkin hyppää kesken pois kyydistä ehtiäkseen seuraavalle keikalleen.

Vierailija
75830/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se poistettiin taas

Onko siihen jokin tietty pituus, että ei enää poistu? En taas ymmärrä miten joitakin voi häiritä täysin oma ketjunsa, joka ei täällä vaikuta mihinkään

No en minäkään. Oon edelleen myös B ja K shippari, mutta ajattelin, että ihan reilua pitää toi toinen ketju, jotta täällä ei ketään ala harmittaa tietyt jutut.

Vierailija
75831/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaapa sen minun ja Tommyn ketjun olla rauhassa tai ei hyvä heilu!

Minusta riittää useampaan ketjuun ja Boitsulla on jo mun sydän. Muuta voin jaella muille.

T. Kärsy

Vierailija
75832/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pulleat Speedot video on?

Vierailija
75833/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat odottelemassa keikan alkua. Bojan on niin syötävä!💕

https://x.com/prozivam_mesec/status/1694015236754292861?s=46

Myös Nacen instastoorissa pätkä keikkaa odottavista faneista.

Onko Nacella sittenki tyttis? Vai kuka se hyppelijä oli?

Vierailija
75834/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta riittää useampaan ketjuun ja Boitsulla on jo mun sydän. Muuta voin jaella muille.

T. Kärsy

Älä esitä minua, Helena-Irmeli!

K

Vierailija
75835/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Jodelin ketju, missä seurataan tätä ketjua, on kyllä ihan oma lukunsa tässä saagassa. Jos joku ottaa asiat vakavasti, niin ne. Siellä ei oo minkäänlaista ymmärrystä huumorista. Mut hauskintahan tässä on tää monikerroksinen seuraaminen ja tulkinta... sit kun joku tutkija joskus ottaa tän ketjun tutkimuskohteeksi, niin toi jodelin ketju kuuluu kyllä ehdottomasti kokonaisuuteen.

Parhaita paloja sieltä odottaen.

Vierailija
75836/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisäkommenttina... kirjoittelen kyllä itsekin siihen jodelin ketjuun säännöllisesti, mutta en tietysti paljasta itseäni siellä. Leikin mukana, koska kiva vaan välillä hämmentää soppaa sielläkin.

Vierailija
75837/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sit ei auta kun jatkaa täällä, kaikkien antitomppien riemuksi. 😌

Mä en halua tommittelua tänne... Mulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta kun aihe ei kiinnosta itseäni, on surku kahlata viestejä läpi, kun näitä on muutenkin niin paljon. Siksi molemmat ominaan.

Joo sama. En shippausta, mutta en muutakaan. Meni jo.

Vierailija
75838/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby girl look Bojanilla taas tossa keikan odotteluvideossa. Mut onhan toi Jan myös aika söpönä ...

Vierailija
75839/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kärsy

Älä esitä minua, Helena-Irmeli!

K

Asetu Lasse ja tuu kotia.

T. Irmeli

Vierailija
75840/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listan pitäjä täällä. En muistanu eilen sanoa, että en laita toisia palstalaisia listalle ihan kunnioituksesta. Esim. Ruusurouvan liian positiiviset kommentit ei siksi ole listalla. Jos joku itse haluaa listalle niin sitte lisään.

Ruusurouva kutsutko tequilalle? 💛

Kukkis missä olet? 💛 Ikävä on.

T. Kipeä Listan pitäjä

Nämä listat on parhautta. Toivottavasti jaksat säilyttää niitä ja jos joskus tämä ketju poistetaan, niin jaksat laittaa niitä myös mahdolliseen uuteen ketjuun. Minusta olisi suuri kunnianosoitus päästä tuolle listalle, mutta ehkä täytyy tehdä joskus oma lista henkilöistä, joita täällä on vilahdellut. Voin sitten kertoa tulevaisuudessa mahdollisille lapsenlapsille, että pappa on päässyt ihmeellisen ja taianomaisen vauva palstan listalle.🤪

Ketju on lukittu.