Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74541/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin nolo ketju. Aikuiset, teini-ikään jumiin jääneet, kirjoittelee tällaisia juttuja.

Lähtekää vaikka ulos niin saatte jotain muuta tekemistä.

Ja toiset lukee niitä vaikka niin nolottaa.

Tulin metsätöistä ja päätin pitkästä aikaa katsoa vieläkö harhat kantaa. Samaa ainaa vaan, itse en kyllä jaksaisi. Tulisi varmaan hyvin turhautunut olo.

Niille jotka haikailevat yhä edelleen mahdottomia, kehoitan nousemaan sängyn pohjalta ylös ja lähtemään ulos. Silmät auki, liikettä kinttuihin ja some kiinni. Kenties siellä vastaan kävelee todellinen rakkauden kohde.

Sama homma meillä muillakin. Metsäkoneen ohjaamosta tässä itse juuri punaposkisena kirjoittelen, raikkaassa ulkoilmassa. Navettatyöt jo aamulta tehty. Tulin vain vilkaisemaan.

Joo minäkin juuri harvesterin parkkeerasin tuohon aukion reunalle ja just nuotiota pykään tässä palstan selailun lomassa. Aattelin nokipannukahvit laittaa ja vähän makkaraa paistaa evääksi.

Vierailija
74542/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten, objektiivisesti miettien, luulette että toi uusi kipale tulee menestymään sit kun se julkaistaan? Riippumatta omista mielipiteistänne itse kappaleesta.

Vähän huolettaa ajatus (K:n ja crew.n mielentilan kannalta) että kun on noin selkeästi yritetty tehdä mainstream-kappale, englantiakin vielä, että jos se ei sitten lopussa sytykkään. Jos jää vaikka spotifyssä vähemmän kuunnelluksi kuin K:n suomenkieliset vanhat kipaleet. Viulunkielellä on kai yli 6 miljonaa kuuntelua, Välikuolemalla melkein 5 mil (streamauksen platinaraja Suomessa taitaa olla muuten 4 milj kuuntelukertaa, että ihan kivat saavutukset K:n vanhoilta kappaleilta) ... varmasti toivovat että uusi kappale menisi noiden yli.

Toisaalta, jos se ei menesty, niin onpahan joka tapauksessa se "eka biisi viisujen jälkeen"-laastari saatu revittyä irti, ja voivat vähän vapaammin tehtailla kaikenlaista musiikkia sitten ilman niin kovia paineita.

Menestyy todennäköisesti hyvinkin. Osittain siitä syystä, että Tommy on siinä ja Tommylla on todella iso fanikunta. Siis todella iso. Toisekseen siksi, että K n ulkkarifanit on jo nyt tästä tosi innoissaan.

Pidän peukkuja ICIP:lle.. tässä on muutama eri vaihtoehto että miten käy. Esim. Se remix alan Walkerin kanssa on saanut yli 4M kuuntelua, vaikka sitä ei juuri promottu, ja se ei ollut alkuperäistä parempi.. Nyt on uusi kappale, ja mukana menestynyt artisti, jonka voivat sopivat K:n musiikkiin hyvin. Stadikan esiintyminen ja musiikkivideon vihjailut ovat nostaneet hypeä, sillä ihmiset pitävät K:n ja T:n kemiasta. Hyvä musiikkivideo saattaa olla vetonaula tälle projektille... Ja kappaleella on potentiaalia soida syksyn mittaan klubeilla ja jopa radiossa. Vähintäänkin syksyn kiertueella ulkomaan fanit pääsee fiilistelemään.

Mä luotan biisiin ihan täysillä, perustuen siihen mikä oli oma ja muiden reaktio stadikalla. Korvamato ja energiapommi. Ja se kemia. Sori B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74543/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei.. minulla on vähän samat fiilikset nyt K/T -kuviosta kuin keväällä oli K/B -kuviosta 😭 miksi K tulee niin hyvin juttuun kaikkien kanssa? Ehkä B:lle parempi, että fandom ei keskity häntä parittamaan... Mutta rakastan edelleen viisuajan videoita 🥹

Siis miten? K ja T on ihan erilainen kemia ja energia, kun K ja B. Tykkään molemmista, mutta ei mun mielestä verrattavissa. Ja hyvä niin, kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija
74544/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi ymmärtää miksi kukaan olisi ottamatta Bojania, jos sellainen täydellisyys saatavilla olisi. En ymmärrä, en ikinä.

Minullakin oli pää räjähtää yhdessä vaiheessa, kun pähkäilin tätä tieteellistä ongelmaa.👑

Tuleeko tämä olemaan sellainen asia, jota K katuu koko lopun elämänsä? Tosin oliko Bojankaan hänelle sillä tavalla saatavissa? Vaikka Bojan ehkä oli ihastunut, en tiedä antoiko hän mitään rehellistä signaalia siitä K:lle vai brotherzonettiko itsensä varman päälle heti alkuun. Onkohan Bojanin ihastus vieläkään K:lle tullut perille. Bändikaverit ainakin tietävät.

Tosin olisi K:ltakin varmaan ollut aika kylmä päätös vaihtaa lennosta toiseen, varsinkin kun gf on niin kunnioitettavasti ollut tukena tämän huuman aikana.

Mä en nyt ymmärrä miksi katuisi? Hän tajuaa kyllä varmaan meitä paremmin Bojanin tunteet, että oliko siellä taustalla jotain vai eikö ollut. Ja on varmaan halutessaan täysin kykeneväinen make the move, jos siellä oli ja itse samaa halusi. Lisäksi eihän tuollaiset jutut mene ohi, jos niissä oikeasti on jotain syvempää. Siis ettei voi aikanaan jatkaa siitä mihin jäätiin, jos ovat elämää suurempi rakkaustarina toisilleen. Mitä vähän epäilen kuitenkin... Tietty, jos jompi kumpi ehtii ensin perheellistyä, asia mutkistuu. Mutta ei kai ne nyt ihan vielä.

No olikohan niin kykeneväinen? Kuitenkin kielimuuri K:lla oli jonkinlainen. Ja seurustellut koko elämänsä vain naisten kanssa. Olivat lisäksi keväällä jatkuvasti univelassa ja kiireisiä. Ei siinä oikein välttämättä ollut tilaisuutta kertoa niistä omista tunteistaan edes itselleenkään. Varsinkin kun tämä uusi ujo-Käärijä on esiintynyt, on kyllä tullut mieleen, ettei hän ehkä olekaan niin ronski mitä päälle päin näyttäisi. Mutta ehkäpä nyt syyskuussa voi tapahtua tai olla tapahtumatta (mikä myös on tietysti ok) jotain. Kieltämättä hymyilyttää tuo Tel Avivin peruuntuminen teknisistä syistä. Ehkä K:lla on yhtä ikävä Bojania kuin tässä ketjussakin.

Varmasti K toivoisi, että B voi paremmin ja kaipailee ystäväänsä. Itsellä vieläkin ajatus siitä, kuinka valovoimainen K on ja vaikuttaa positiivisesti ympärillä oleviin ihmisiin. On sellainen tunne, että K seura tekisi oikeasti hyvää B. 

Mainitsemasi tunne on sun tunne. Et tiedä K ja B oikeista tunteista yhtikäs, joten miksi miettiä edes koko asiaa.

No mikäs tämän ketjun aiheena mielestäsi sitten otsikon perusteella on? Siitähän huomaa heti, ettei ainakaan pohdita K:n tai Bojanin mahdollisia mietteitä. Ei, keskustelemme vain sinun sallitsemistasi aiheista. Voitko vielä luetella ne kaikki ettemme loukkaa tunteitaisi?

Näinpä. Täällä on nyt varmaan jotkut B mustasukkaisten kokoontumisajot. Taitaa mennä vähän liiaksi ihon alle, jos pitää aiheeseen liittyvää kommentointia torpata. 

Jep. He voisivat pystyttää oman ketjun pelkkään Käärijä-aiheeseen liittyen. Tässä ketjussa Bojan on oleellisena osana. Ja oleellisena osana on myös pohtia näiden kahden välisiä tunteita ja ajatuksia.

Kyllä ja yrittäkää negailijat nyt ymmärtää, että nämä ovat vain ajatuksia / spekulointeja täällä K ja B FIILISTELYketjussa. Edelleenkin suurin osa meistä uskoo, että K ja B pitävät yhteyttä ja ovat myös ystäviä. Tarkoittaen sitä, että nauttivat toistensa seurasta niin kuin ystävien seurasta nautitaan. JO tiktokissa he itse myös vitsailivat siitä, kuinka B ja K ovat riidoissa :) Eli eiköhän ne välit ole kunnossa ja aihe jatkuu myös täällä.

Tarkoitat varmaan sitä, kun Nace mainitsi asiasta. Videolla oli myös B, muita en muista.

Vierailija
74545/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vähän kummallinen katsomus siitä, että K ja T homma jotenkin työntäisi K ja B homman jäihin. Kai K lla saa olla muitakin ihmisiä elämässään? Yhteistyö oman idolinsa kanssa? Mä oon ilonen, että K ja Tommy löysi toisensa. Ei se vie pois multa sitä, mitä K lla ja Bojanilla on.

Vierailija
74546/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten, objektiivisesti miettien, luulette että toi uusi kipale tulee menestymään sit kun se julkaistaan? Riippumatta omista mielipiteistänne itse kappaleesta.

Vähän huolettaa ajatus (K:n ja crew.n mielentilan kannalta) että kun on noin selkeästi yritetty tehdä mainstream-kappale, englantiakin vielä, että jos se ei sitten lopussa sytykkään. Jos jää vaikka spotifyssä vähemmän kuunnelluksi kuin K:n suomenkieliset vanhat kipaleet. Viulunkielellä on kai yli 6 miljonaa kuuntelua, Välikuolemalla melkein 5 mil (streamauksen platinaraja Suomessa taitaa olla muuten 4 milj kuuntelukertaa, että ihan kivat saavutukset K:n vanhoilta kappaleilta) ... varmasti toivovat että uusi kappale menisi noiden yli.

Toisaalta, jos se ei menesty, niin onpahan joka tapauksessa se "eka biisi viisujen jälkeen"-laastari saatu revittyä irti, ja voivat vähän vapaammin tehtailla kaikenlaista musiikkia sitten ilman niin kovia paineita.

Menestyy todennäköisesti hyvinkin. Osittain siitä syystä, että Tommy on siinä ja Tommylla on todella iso fanikunta. Siis todella iso. Toisekseen siksi, että K n ulkkarifanit on jo nyt tästä tosi innoissaan.

Sanoisin myös, että Tommy on tässä nyt aika avainasemassa, se helpottaa varmaan niitä henkisiä paineita huomattavasti kun on joku ulkopuolinen siinä ns. tukena ja mukana.

Luulen, että biisi menestyy hyvin, koska moni haluaa jo ihan uteliaisuudesta kuulla biisin. Aikansa soi varmaan radiossakin, mutta veikkaan, että mikään ccc:n tapainen hitti siitä ei ole tulossa ja täytyy valmistautua siihen, että uutta musiikkia on julkaistava vähän nopeemmalla aikataululla tällä kertaa kun ennen icip:a.

Vierailija
74547/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin nolo ketju. Aikuiset, teini-ikään jumiin jääneet, kirjoittelee tällaisia juttuja.

Tulin metsätöistä ja päätin pitkästä aikaa katsoa vieläkö harhat kantaa. Samaa ainaa vaan, itse en kyllä jaksaisi. Tulisi varmaan hyvin turhautunut olo.

Niille jotka haikailevat yhä edelleen mahdottomia, kehoitan nousemaan sängyn pohjalta ylös ja lähtemään ulos. Silmät auki, liikettä kinttuihin ja some kiinni. Kenties siellä vastaan kävelee todellinen rakkauden kohde.

Sama homma meillä muillakin. Metsäkoneen ohjaamosta tässä itse juuri punaposkisena kirjoittelen, raikkaassa ulkoilmassa. Navettatyöt jo aamulta tehty. Tulin vain vilkaisemaan.

Joo minäkin juuri harvesterin parkkeerasin tuohon aukion reunalle ja just nuotiota pykään tässä palstan selailun lomassa. Aattelin nokipannukahvit laittaa ja vähän makkaraa paistaa evääksi.

Totta. Onhan se jo lounasaika. Pitää itsekin laittaa traktori parkkiin ja katsella jotain evästä.

Vierailija
74548/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi ymmärtää miksi kukaan olisi ottamatta Bojania, jos sellainen täydellisyys saatavilla olisi. En ymmärrä, en ikinä.

Minullakin oli pää räjähtää yhdessä vaiheessa, kun pähkäilin tätä tieteellistä ongelmaa.👑

Tuleeko tämä olemaan sellainen asia, jota K katuu koko lopun elämänsä? Tosin oliko Bojankaan hänelle sillä tavalla saatavissa? Vaikka Bojan ehkä oli ihastunut, en tiedä antoiko hän mitään rehellistä signaalia siitä K:lle vai brotherzonettiko itsensä varman päälle heti alkuun. Onkohan Bojanin ihastus vieläkään K:lle tullut perille. Bändikaverit ainakin tietävät.

Tosin olisi K:ltakin varmaan ollut aika kylmä päätös vaihtaa lennosta toiseen, varsinkin kun gf on niin kunnioitettavasti ollut tukena tämän huuman aikana.

Mä en nyt ymmärrä miksi katuisi? Hän tajuaa kyllä varmaan meitä paremmin Bojanin tunteet, että oliko siellä taustalla jotain vai eikö ollut. Ja on varmaan halutessaan täysin kykeneväinen make the move, jos siellä oli ja itse samaa halusi. Lisäksi eihän tuollaiset jutut mene ohi, jos niissä oikeasti on jotain syvempää. Siis ettei voi aikanaan jatkaa siitä mihin jäätiin, jos ovat elämää suurempi rakkaustarina toisilleen. Mitä vähän epäilen kuitenkin... Tietty, jos jompi kumpi ehtii ensin perheellistyä, asia mutkistuu. Mutta ei kai ne nyt ihan vielä.

No olikohan niin kykeneväinen? Kuitenkin kielimuuri K:lla oli jonkinlainen. Ja seurustellut koko elämänsä vain naisten kanssa. Olivat lisäksi keväällä jatkuvasti univelassa ja kiireisiä. Ei siinä oikein välttämättä ollut tilaisuutta kertoa niistä omista tunteistaan edes itselleenkään. Varsinkin kun tämä uusi ujo-Käärijä on esiintynyt, on kyllä tullut mieleen, ettei hän ehkä olekaan niin ronski mitä päälle päin näyttäisi. Mutta ehkäpä nyt syyskuussa voi tapahtua tai olla tapahtumatta (mikä myös on tietysti ok) jotain. Kieltämättä hymyilyttää tuo Tel Avivin peruuntuminen teknisistä syistä. Ehkä K:lla on yhtä ikävä Bojania kuin tässä ketjussakin.

Varmasti K toivoisi, että B voi paremmin ja kaipailee ystäväänsä. Itsellä vieläkin ajatus siitä, kuinka valovoimainen K on ja vaikuttaa positiivisesti ympärillä oleviin ihmisiin. On sellainen tunne, että K seura tekisi oikeasti hyvää B. 

Mainitsemasi tunne on sun tunne. Et tiedä K ja B oikeista tunteista yhtikäs, joten miksi miettiä edes koko asiaa.

No mikäs tämän ketjun aiheena mielestäsi sitten otsikon perusteella on? Siitähän huomaa heti, ettei ainakaan pohdita K:n tai Bojanin mahdollisia mietteitä. Ei, keskustelemme vain sinun sallitsemistasi aiheista. Voitko vielä luetella ne kaikki ettemme loukkaa tunteitaisi?

Näinpä. Täällä on nyt varmaan jotkut B mustasukkaisten kokoontumisajot. Taitaa mennä vähän liiaksi ihon alle, jos pitää aiheeseen liittyvää kommentointia torpata. 

Jep. He voisivat pystyttää oman ketjun pelkkään Käärijä-aiheeseen liittyen. Tässä ketjussa Bojan on oleellisena osana. Ja oleellisena osana on myös pohtia näiden kahden välisiä tunteita ja ajatuksia.

Kyllä ja yrittäkää negailijat nyt ymmärtää, että nämä ovat vain ajatuksia / spekulointeja täällä K ja B FIILISTELYketjussa. Edelleenkin suurin osa meistä uskoo, että K ja B pitävät yhteyttä ja ovat myös ystäviä. Tarkoittaen sitä, että nauttivat toistensa seurasta niin kuin ystävien seurasta nautitaan. JO tiktokissa he itse myös vitsailivat siitä, kuinka B ja K ovat riidoissa :) Eli eiköhän ne välit ole kunnossa ja aihe jatkuu myös täällä.

Ja vaikka välit olisi tässä vaiheessa tuttavatasolla niin kuin ne todennäköisesti onkin, niin sekin on ihan hyvä vaihtoehto. Elämä jatkuu.

Vierailija
74549/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täällä vahingossa kun luulin että täällä puhutaan paalien käärijöistä peltohommiin. Olen toukokuusta asti varmuuden vuoksi seurannut.

Vierailija
74550/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Eilisen gallupin tulokset: shippaatko K ja T vai fiilisteletkö K ja T yhteistyötä.

6/67

Vierailija
74551/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Onhan se jo lounasaika. Pitää itsekin laittaa traktori parkkiin ja katsella jotain evästä.

Itsehän pulahdin tässä vesakon raivaamisen lomassa tauolla uimaan tuohon lähilammikkoon. Virkistipä kyllä mukavasti, suosittelen muillekin. En kyllä tiedä mitä täällä on eilen hommailtu kun on jotain kuoppia kaiveltu ympäriinsä. Jotain vihreää tuolta yhdestä kuopasta kyllä pilkistää, en tiedä uskaltaakohan sitä katsoa tarkemmin.

Vierailija
74552/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen uskominen että tuolta Suomalaisilta kaduilta löytyisi joku rakastamisen arvoinen kohde on ehdottomasti harhaisempaa kuin Bn perään ikävöinti

Kyllä Suomessa katuja piisaa. Mutta jos ennakkokäsitys on mainitsemasi, niin peli on silloin jo menetetty.

Vierailija
74553/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin parkkeerasin panssarivaunun tienposkeen täällä Harkovan rintamalla. Onneksi Käärijä ja Bojan-fiilistekyketju auttaa näinä kovina aikoina

Vierailija
74554/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K n uusi stoori, lisää musavideo materiaalia!

Vierailija
74555/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa naapurissa oli akka kaiket päivät puhelimessa (lankapuhelin). Mies huomasi sen ja kuittaili siitä akalleen. Seuraavana päivänä taas mies metsähommiin ja kun nälkä tuli, alkoi kaivella reppuaan johon akka teki aina eväät valmiiksi. Sillä kertaa repusta löytyi se lankapuhelin.

Vierailija
74556/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa naapurissa oli akka kaiket päivät puhelimessa (lankapuhelin). Mies huomasi sen ja kuittaili siitä akalleen. Seuraavana päivänä taas mies metsähommiin ja kun nälkä tuli, alkoi kaivella reppuaan johon akka teki aina eväät valmiiksi. Sillä kertaa repusta löytyi se lankapuhelin.

Joo minä en minun ukkoon luota eväiden teossa, aina laittaa vaan mitä sen ite mieli tekis, eli yleensä olutta. Teen siis itse omat evääni.

Vierailija
74557/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teethän sitten siistin työn; ei puihin osumia ja harvennus sydämellä. Jotkut ei sitä vaan osaa, saavat aikaan pelkkää vahinkoa (liekö täällä palstailevat).

Toiset taas osaa homman erinomaisesti. Siitä olen heitä kyllä vuolaasti kiitellellyt ja saattanut asian myös mhyn tietoon.

Vierailija
74558/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etäännyttää itsensä näiltä palstoilta ja somesta jos tahtoo mennä ihailu ja kaipaus liian syväksi. Se on ihastumista haavekuvaan.

Mulle on ainakin vaan "polttoainetta" ties mihin. Niin kauan kuin artistit itse sitä tarjoilevat

Juu tuossa oli vaan muutama vähän huolestuttava postitus jotka poistui jo.

Harmittaa jos mulle suunnatut vastaukset poistui. Laittaisitteko uudestaan please.

T. Se Bojania ikävöivä jolla ei mene vahvasti

Tsemppiä sulle. Auttaako jos kuuntelet Joksujen musiikkia? Vai tuleeko huonompi olo?

Melkeen vaan huonompi. Tänään on ihan erityisen matalapaineinen päivä. Uh tekisi mieli läimiä itseäni kunnolla, jotta heräisin tästä ihme lumouksesta, joka on muuttunut kuin kiroukseksi. Ei tämä ole täysipäistä hommaa. Pahinta on, ettei reaalielämässä tästä voi kertoa kellekään, vaan kärsimys on muille näkymätöntä ja vain mun pään sisällä. Eivät ikinä arvaisi.

Mulla oli todella vaikeaa silloin ku Bojan jäi instasta ja sairastui. Se huoli oli jotain niin kauheaa.

Itke ja sure, kyllä se ajan myötä helpottaa. Odotan vieläkin kuin kuuta nousevaa uusia kuvia ja videoita Bojanista, mutta tuska on jo hellittänyt. Seuraan varmaan loppuelämäni hänen uraansa, on se mies niin syvän tunnejäljen minuun jättänyt. Ja kaukorakastankin varmaan loppuelämäni.

Ymmärrän niin täysin, kohtalotoveri.

Vierailija
74559/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teethän sitten siistin työn; ei puihin osumia ja harvennus sydämellä. Jotkut ei sitä vaan osaa, saavat aikaan pelkkää vahinkoa (liekö täällä palstailevat).

Toiset taas osaa homman erinomaisesti. Siitä olen heitä kyllä vuolaasti kiitellellyt ja saattanut asian myös mhyn tietoon.

Joo metsän hyvinvointi on mulle tärkeää! Onhan se satsaus lasteni tulevaisuuteen!

Vierailija
74560/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että se on aika yksinäistä hommaa, mutta te kaikki samassa koneessa?!

Siellä sitä on todellista rakkautta ohjaamo tulvillaan. 💖

Joo, mut mihin ne silloin tarvii tätä palstaa?

Ketju on lukittu.