Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden sivulta
https://www.instagram.com/reel/CwLPDnutTcz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Montakohan "Are You?" -ehdotusta tulee...
Mikä toi (jonkun ehdottama) Slide into every DM -juttu yleisesti ottaen on?
Se on tää
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7233091409862085915
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ootte ihan hulluja. Ihan sama kenen kans K tekee yhteistyötä tai on kuvassa, niin se on heti uusi tyttö/poikaystävä. Nusas varmaan sitten Anttiakin aikoinaan.
Oletteko 13 vuotiaita?Ollaan nusattu Kärtsyn kanssa useastikin.
T: AnttiMinäki oon ja ilman yhteistyötäkin.
T. Olavi
Ja mimä kans vetelin hartaasti hanuriin.
T. Danny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mistä ihan tarkalleen on tullut tieto/vaikutelma, että K:lla ja yksityishenkilöllä menisi huonosti?
Siis mitä? K:lla ja Janin munalla??
Heidän suhde alkoi rakoilla, kun Janin etumus näki Tommyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mistä ihan tarkalleen on tullut tieto/vaikutelma, että K:lla ja yksityishenkilöllä menisi huonosti?
Onko Jan + Tommy = Jammy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙
Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.
Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D
Kuksa, villasukat, mitäs muuta, porontalja, lakkahilloa, lakritsia, muumimuki, ruisleipää... 😋
Mä oon nyt jumittanut näihin sukkiin. Mikä koko 43-44-45? Lilat?= B
Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?
Kuvissa Bojanin jalat näyttävät isoilta. Arvaisin, että koko on vähintään 45. Bojan on muutamassakin eri haastattelussa kertonut lempivärinsä olevan oranssi.
Tost Karimin instasta käy kyl nopeesti ilmi millaista tyyliä suosii. En tiedä onko välttämättä täysin omaan makuun, mut ootellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan + Tommy = Jammy?
Täällä yksityishenkilö tanassa odottelen.
T. Jan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙
Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.
Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D
Kuksa, villasukat, mitäs muuta, porontalja, lakkahilloa, lakritsia, muumimuki, ruisleipää... 😋
Mä oon nyt jumittanut näihin sukkiin. Mikä koko 43-44-45? Lilat?= B
Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?Kuvissa Bojanin jalat näyttävät isoilta. Arvaisin, että koko on vähintään 45. Bojan on muutamassakin eri haastattelussa kertonut lempivärinsä olevan oranssi.
Ei kai 45 voi olla. 43 ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden sivulta
https://www.instagram.com/reel/CwLPDnutTcz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Montakohan "Are You?" -ehdotusta tulee...
Mikä toi (jonkun ehdottama) Slide into every DM -juttu yleisesti ottaen on?
Se on tää
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7233091409862085915
Niin ja jos kysyjä meinasi mitä tarkoittaa niin yksityisviestien lähettelyä somessa puolitutuille ja tuntemattomille.
Älkää menkö tuon yhden trollin ansaan. Täällä voi kuka tahansa väittää ihan mitä tahansa. Ihan vaan sillä motiivilla että saa keskustelua aikaiseksi.
K: Good night my baby Bobo.
B: Good night my honey JJ.
K: See you in the morning.
B: Do you in the morning.
K: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat salapoliisit olisi jo selvittänyt millä järvellä K on kuvaamassa.
Mun mielestä tuo ei ole järvi.
Joku lammikko todennäköisesti.
New short clip about JO and their gig yesterday on Slo tv. (not translated yet)
Mun veikkaus on, että ccc haudataan tavalla tai toisella.
Sen sijaan toiveena olisi nähdä joku elävältähautaaminen ja sitten verisenä nousemassa sieltä haudasta sekä ryömimässä maata pitkin.
Häärijä? Onko liian myöhäistä toivoa?
Mä kuolen täällä. Yhdet puhuu kengän koosta, yks kaverin kaverista, Danny nusasee Kärsyä ja Jan odottaa yksityishenkilö tanassa. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n stooreissa seuraava kuvauspaikka... Järvelllä???? K ja T märkänä piehtaroimassa järvessä....... ......... kyllä kiitos
Siis ihana et K jaksaa kiusata meitä näillä pikkupätkillä 😍
Mielikuvitus lähti laukkaamaan... mutta kai se siihen videoon liittyy, ei kai muuten crew missään metsässä rämpisi :D
Mä en ois tajunnut mitään! En kertakaikkiaan osaa yhdistää asioita! 😄
Fun fact: jos uskoo yhteen tiettyyn tulkintaan kvanttimekaniikasta, niin on loputon määrä erilaisia universumeita ja siten myös olemassa universumi, jossa kaikkien minificcien dialogit ovat oikeasti tapahtuneet.
Täällä ei varmaan tarvitse perustella yhden anonyymin "tietäjän" provon perusteella. Ei kuulu heidän yksityiselämänsä meille
Tommylla on miljoona seuraajaa Instassa 😳 Ja aika erikoisia postauksia, mun mielestä kiinnostavia. Ja Kärde seurannut sitä jo v. 2018 asti?
Sanoiko joku kuulleensa Tommyn storyn taustalla puhetta CCC:stä? Koska mitäs jos viisukäärijä todella haudataan tässä ja uusi Käärijä syntyy.