Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73661/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että sekä B:llä että K:lla on vahva lavapersoona ja artistipersoona (toinen sen myöntää ja toinen ei) ja sitten se oma itse saa olla vähän piilossa taustalla. Siksi olen suhtautunut hiukan nuivasti noihin baby ja puppy -sanoihin B:n suhteen, kun jotenkin alentaa toisen reppanaksi, ja vähän samalla tavalla kun K:ta kutsutaan princess ja baby girl, niin tuntuu, että yritetään tehdä jotenkin säälittäviksi aikuisia miehiä.

Mutta mutta, nyt on pakko sanoa, että eilisellä JO:n keikalla B:n lavapersoona ei nyt oikein ole päällä. Vetää mielestäni siis sammutetuin lyhdyin, asiallisemmin, varovaisemmin. Ei hypi, ei riehu, ei nauti vaan jotenkin robottimaisesti. Ihan hyvin varmasti esiintyy, mutta ei ollut noissa pätkissä, joita näin, ollenkaan se artisti B, jota olen tottunut katselemaan ja joka selvästi nauttii joka sekunnista lavalla. Enkä nyt todellakaan tuijotellut jokaista mikroilmettä ja silmän räpäytystä vaan ihan vaan sellainen yleinen mielikuva tuli, kun katselin noita pätkiä.

Ja mitä tulee K:n stadionin keikkaan ja yhteisbiisiin T:n kanssa, niin siinä oli sitten uutta Käärijää lavalla. En pysty vielä myöntämään, että olisi ollut siinä jotenkin aidosti hämmentynyt, kun eihän K vain ole lavalla koskaan ja milloinkaan hämmentynyt.

Joudun nyt vetäytymään nurkkaan pohtimaan, onko näillä artisteilla sittenkään mitään lavapersoonaa ja ovatko ehkä sittenkin aidosti omia itsejään vai onko lavapersooniin tehty nyt sattumoisin yhtäaikaa isoja muutoksia...

Vierailija
73662/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että sekä B:llä että K:lla on vahva lavapersoona ja artistipersoona (toinen sen myöntää ja toinen ei) ja sitten se oma itse saa olla vähän piilossa taustalla. Siksi olen suhtautunut hiukan nuivasti noihin baby ja puppy -sanoihin B:n suhteen, kun jotenkin alentaa toisen reppanaksi, ja vähän samalla tavalla kun K:ta kutsutaan princess ja baby girl, niin tuntuu, että yritetään tehdä jotenkin säälittäviksi aikuisia miehiä.

Mutta mutta, nyt on pakko sanoa, että eilisellä JO:n keikalla B:n lavapersoona ei nyt oikein ole päällä. Vetää mielestäni siis sammutetuin lyhdyin, asiallisemmin, varovaisemmin. Ei hypi, ei riehu, ei nauti vaan jotenkin robottimaisesti. Ihan hyvin varmasti esiintyy, mutta ei ollut noissa pätkissä, joita näin, ollenkaan se artisti B, jota olen tottunut katselemaan ja joka selvästi nauttii joka sekunnista lavalla. Enkä nyt todellakaan tuijotellut jokaista mikroilmettä ja silmän räpäytystä vaan ihan vaan sellainen yleinen mielikuva tuli, kun katselin noita pätkiä.

Ja mitä tulee K:n stadionin keikkaan ja yhteisbiisiin T:n kanssa, niin siinä oli sitten uutta Käärijää lavalla. En pysty vielä myöntämään, että olisi ollut siinä jotenkin aidosti hämmentynyt, kun eihän K vain ole lavalla koskaan ja milloinkaan hämmentynyt.

Joudun nyt vetäytymään nurkkaan pohtimaan, onko näillä artisteilla sittenkään mitään lavapersoonaa ja ovatko ehkä sittenkin aidosti omia itsejään vai onko lavapersooniin tehty nyt sattumoisin yhtäaikaa isoja muutoksia...

Kai sitä nyt hämmentyy itse kukin, jos oma idoli on mukana lavalla ja kattoo sua tolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73663/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne lusikat muuten oo menny jakoon Tommyn takia? Sinä tietäjä jos olet vielä linjoilla, iske vasenta silmää 2 kertaa jos olen oikeassa.

Lusikat ei oo menneet jakoon. Ainakin gf oli stadikalla myyntikojulla eilen.

Oletko sama, jolta yritin eilen useamman kerran kysellä, miltä kojulta? Et ikinä vastannut asiaan mitään, mutta toistelit tätä väitettä.

Olen nähnyt useamman maininnan eri paikoissa, että tyttis on nähty eilen stadikalla, joten eiköhän hän siellä ollut.

Kukaan ei suostunut kertomaan eilen, millä kojulla, että asian ois voinut vilkasta. Kumma homma.

Veikkaan, että on sotkettu siihen Warnermusicin blondiin typyyn, joka näkyi mm. Matin instassa ja jota K seuraa. Itse erehdyin hänestä hetkeksi, niin tuli mieleen, että ehkä moni muukin erehtyy. Sama kampaus kuitenkin.

Vierailija
73664/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.

Niinpä! Harmittaa, että tämä tulkittiin siten, että B tarttis huokua iloisuutta ja olla näyttelyesine. Toivottavasti tämä väärinkäsitys on nyt ymmärretty. Kuvia ja klippejä seurataan ihan puhtaasta vilpittömyydestä B kohtaan.

Ahdistavaa mikroskoopin alla tutkiskelua se on silti, vaikka tarkoitusperät olisikin ns. hyviä.

Miten muuten voisi tietää, voiko B hyvin, kun ei tunne häntä henkilökohtaisesti. Pitäisikö olla katsomatta kuvia tai katsoa niitä ajattelematta aiempia tapahtumia?

Vierailija
73665/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP on tumblurissa brandatty gay-anthemiksi... En voi syyttää sen lavaesiintymisen jälkeen :D

https://www.tumblr.com/jere-salesman/726167512653398016?source=share

Vierailija
73666/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se BOG Janin paidassa tarkoittaa?

Bog on jumala sloveeniksi. 

Ohis mutta Kellopeli appelsiinissa käytetään jumalasta sanaa bog.

Kellopeliappelsiini on ainakin Krisin yksi lempileffoista. Olisivatko peräti yhdessä katsoneet sen.

Vierailija
73667/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne lusikat muuten oo menny jakoon Tommyn takia? Sinä tietäjä jos olet vielä linjoilla, iske vasenta silmää 2 kertaa jos olen oikeassa.

Oletko sama, jolta yritin eilen useamman kerran kysellä, miltä kojulta? Et ikinä vastannut asiaan mitään, mutta toistelit tätä väitettä.

Olen nähnyt useamman maininnan eri paikoissa, että tyttis on nähty eilen stadikalla, joten eiköhän hän siellä ollut.

Kukaan ei suostunut kertomaan eilen, millä kojulla, että asian ois voinut vilkasta. Kumma homma.

Veikkaan, että on sotkettu siihen Warnermusicin blondiin typyyn, joka näkyi mm. Matin instassa ja jota K seuraa. Itse erehdyin hänestä hetkeksi, niin tuli mieleen, että ehkä moni muukin erehtyy. Sama kampaus kuitenkin.

Kuka typy? Laita ig niin voidaan yhdessä verrata.

Vierailija
73668/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icip:n suomenkieliset lyriikat lienee tarkoituksellisesti pidetty riittävän simppeleinä ulkkisfanienkin laulella messissä. Kun heitä nyt kuitenkin viisuista matkaan tarttui hyvä siivu.

Vierailija
73669/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan sitten, että B koki aika isompia ongelmia somessa, kuin omien ilmeiden tulkinta. Mm. perättömät syytökset kohdistuen läheiseen ja itseensä.

Myös Kärtsä viittasi Stadikalla eilen julkisuuden kiroihin. Molemmat K&B joutuneet kohtamaan myös julkisuuden nurjat puolet Euroviisujen ja suosion kasvun jälkeen.

Mitä se sanoi tai onko tästä klippiä olemassa?

Vierailija
73670/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko varmasti se? Ei kyllä kuulosta terveeltä suhteelta jos joka toinen viikko on eron partaalla.

Vierailija
73671/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.

Niinpä! Harmittaa, että tämä tulkittiin siten, että B tarttis huokua iloisuutta ja olla näyttelyesine. Toivottavasti tämä väärinkäsitys on nyt ymmärretty. Kuvia ja klippejä seurataan ihan puhtaasta vilpittömyydestä B kohtaan.

Ahdistavaa mikroskoopin alla tutkiskelua se on silti, vaikka tarkoitusperät olisikin ns. hyviä.

Miten muuten voisi tietää, voiko B hyvin, kun ei tunne häntä henkilökohtaisesti. Pitäisikö olla katsomatta kuvia tai katsoa niitä ajattelematta aiempia tapahtumia?

Odottamalla, että hän itse kertoo miten voi esim. haastattelussa tai some-videossa.

Vierailija
73672/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on täällä tumblr niin voiko laittaa submariini käyttäjälle viestiä, että ton keikan tallentaminen ja jakaminen ilmatteeks ei ollu nyt mitenkään fiksu veto ja on itseasiassa rikos. Ihmiset on niin hölmöjä väiillä

Vierailija
73673/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ICIP:iä kuunneltu lisää tänään... Lyriikoiltaan ei oo K:n parhaimmistoa enkä usko, että tulee olemaan mun kaikkien aikojen lemppari K:n tuotannossa. Mutta party anthemina ja sellaiseksi tarkoitettuna ICIP on kyllä mahtava bängeri! Ootan, että tätä pääsee kunnolla luukuttamaan Spottarista, ja jos K vetää tän Pikkujouluissa, niin tuun kyllä joraamaan täysillä 🤩

Sitten piirusteluhommiin 😊

- Jossu

Sun ajatukset ja huonot piirustukset ei kiinnosta ketään. Saisit tuon englannin solkkaajn kanssa painua v****uun sen m amupatjan ruusuämmän perässä.

Joku on herännyt väärällä jalalla. Krapulako painaa?

Vierailija
73674/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö Eilan olla eilen stadionilla? Onko tullut raporttia? Vai muistanko/ymmärsinkö väärin?

Vierailija
73675/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan sitten, että B koki aika isompia ongelmia somessa, kuin omien ilmeiden tulkinta. Mm. perättömät syytökset kohdistuen läheiseen ja itseensä.

Myös Kärtsä viittasi Stadikalla eilen julkisuuden kiroihin. Molemmat K&B joutuneet kohtamaan myös julkisuuden nurjat puolet Euroviisujen ja suosion kasvun jälkeen.

Siis puhu hyvin samoilla sanoilla kuin muillakin keikoilla: "miettikää kaks kertaa ennen kuin osallistutte viisuihin... on mahtavaa, mutta vapaa-ajalla kaikki tunnistaa" jne.

Vierailija
73676/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merchmyynti on perhehommaa K:lla. Jos Warnertyttö ei ole lähipiiriä niin tuskin oli kojulla paitoja myymässä.

On ollut kyllä jo useammalla keikalla. Kuten myös esim Häärijä, joka ei myöskään ole perhettä.

- eri

Vierailija
73677/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhu hyvin samoilla sanoilla kuin muillakin keikoilla: "miettikää kaks kertaa ennen kuin osallistutte viisuihin... on mahtavaa, mutta vapaa-ajalla kaikki tunnistaa" jne.

Okei. Ajattelin että ihan itsestään somesta jotain erikoisempaa.

Vierailija
73678/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka typy? Laita ig niin voidaan yhdessä verrata.

En laita kenenkään nimiä, voit itse katsoa Matin instasta, kun on siihen se nimikin laitettu ja on julkinen instasivu, kun on Warnerilla töissä. Tämän suurempaan stalkkaukseen en rupea.

Vierailija
73679/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko varmasti se? Ei kyllä kuulosta terveeltä suhteelta jos joka toinen viikko on eron partaalla.

Jollekin on vaan todella vaikeaa hyväksyä, että Jerellä on omakin elämä ja tyttöystävä.

Vierailija
73680/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markin kuvissa B:llä on taas aikamoiset viikset :D

Ketju on lukittu.