Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markin kuvissa B:llä on taas aikamoiset viikset :D
Markin kuvat on uk kiertueelta.
Paitsi ne pari ekaa, jotka ilmeisesti eiliseltä.
Siis nuo mustavalkoiset? Ei ole eiliseltä, on sieltä kiertueelta.
Vierailija kirjoitti:
Eli:
Jan=jumala
Bojan=prinssi
Nace=kapteeni
Jure=perämiesEntä Kris?
Kris = hereillä aamuviideltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne lusikat muuten oo menny jakoon Tommyn takia? Sinä tietäjä jos olet vielä linjoilla, iske vasenta silmää 2 kertaa jos olen oikeassa.
Lusikat ei oo menneet jakoon. Ainakin gf oli stadikalla myyntikojulla eilen.
Oletko sama, jolta yritin eilen useamman kerran kysellä, miltä kojulta? Et ikinä vastannut asiaan mitään, mutta toistelit tätä väitettä.
Olen nähnyt useamman maininnan eri paikoissa, että tyttis on nähty eilen stadikalla, joten eiköhän hän siellä ollut.
Kukaan ei suostunut kertomaan eilen, millä kojulla, että asian ois voinut vilkasta. Kumma homma.
Veikkaan, että on sotkettu siihen Warnermusicin blondiin typyyn, joka näkyi mm. Matin instassa ja jota K seuraa. Itse erehdyin hänestä hetkeksi, niin tuli mieleen, että ehkä moni muukin erehtyy. Sama kampaus kuitenkin.
Puhutaanko tässä nyt tytöstä jonka etunimi tarkoittaa tähteä suomeksi? Vai jostain toisesta?
Siitä jolla oli eilen synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä ekaa kertaa unta JOsta. Olin sängyssä Bn ja Janin kanssa 😂 Kolmen kimppa se ei ollu, Jan oli vähän ylimääräinen siinä, lähinnä hän höpötteli jotain omia viisauksiaan. Varmaan jankkasi sparklatiivia. 😂 Mutta oli kyllä kiva ja voimakas uni, vieläkin tunnen sen fiiliksen. 👌
Oletko kenties Itä-Siperiasta? 😀 Mun viimeöisessä unessa B:llä oli treffit kahvilassa itäsiperialaisen bruneten kanssa. Samassa unessa Martin oli vielä bändissä ja hänellä oli tosi korkea lauluääni, mikä ärsytti muita bändin jäseniä, mutta he eivät sanoneet mitään, koska eivät halunneet loukata Martinin tunteita.
Jukan stoorissa näkyy/kuuluu tätätätdä -osaa studioversiosta ICIP:stä... Ja kyllä perhana aloitin heti vetkaamaan lannetta ja nykimään kaulalla tahdissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä ekaa kertaa unta JOsta. Olin sängyssä Bn ja Janin kanssa 😂 Kolmen kimppa se ei ollu, Jan oli vähän ylimääräinen siinä, lähinnä hän höpötteli jotain omia viisauksiaan. Varmaan jankkasi sparklatiivia. 😂 Mutta oli kyllä kiva ja voimakas uni, vieläkin tunnen sen fiiliksen. 👌
Oletko kenties Itä-Siperiasta? 😀 Mun viimeöisessä unessa B:llä oli treffit kahvilassa itäsiperialaisen bruneten kanssa. Samassa unessa Martin oli vielä bändissä ja hänellä oli tosi korkea lauluääni, mikä ärsytti muita bändin jäseniä, mutta he eivät sanoneet mitään, koska eivät halunneet loukata Martinin tunteita.
Brunette olen kyllä, mutten ihan Itä-Siperiasta, Itä-Suomen lähettyviltä kyllä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhana, en tiennyt.. Oliko se Dean nyt tulossa sitten pohjoismaihin poikien kanssa? Onko Mark myös mukana?
Luulis Markin olevan mukana, jos Backstage-vlogia tehdään. Se on kuitenkin Markin projekti. Dean ei ole JO:n "virallinen" kuvaaja siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä minäkin jotain tämmöisiä unia. Mieluusti itse K kanssa mutta ei onnistu vaikka kuinka yritän iltaisin viimeisenä ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ne pari ekaa, jotka ilmeisesti eiliseltä.
Siis nuo mustavalkoiset? Ei ole eiliseltä, on sieltä kiertueelta.
Ei mustavalkoiset, vaan Markin uusien storyjen 2. ja 3. kuvat. Ovatko nekin UK:sta?
Vierailija kirjoitti:
Eli:
Jan=jumala
Bojan=prinssi
Nace=kapteeni
Jure=perämiesEntä Kris?
Kris:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt vielä saatais vastaus siihen, että millä kojulla. Ennen en usko, varsinkin kun nuo kaikki mukaspottaukset näyttävät olevan saman hlön kirjoittamat. Ja jos ei tajua/osaa vastata kysymykseen niin ei kyllä ole ollut oikeasti stadikalla eilen.
Mielestäni joku vastasi että saunarekan luona olleella mutta en enää löytänyt sitä vastausta (oisko jo poistettu). Sopisi siihen että joku on sekoittanut kaksi henkilöä koska H stooreissa on peräkkäin merchkoppi ja saunarekka eli voisi olla kuvannut ne peräkkäin.
Mä vastasin, mutta oli näköjään epäsopiva vastaus jonkun mielestä. Ja oon eri kuin se jolta akku loppui.
Et vastannut eilen, kun asian olisi voinut vilkaista.
Harmi ettei älytty eilen laittaa agentteja eri kojuille tarkistamaan asiaa.
Se nyt olisi ollut taas liian pitkälle menevää vainoamista. Kyse yksityishenkilöstä, joka ei kuulu tänne palstalle eikä julkisuuteen
Kirjoitin tuon kyllä ihan huumorilla. Toisaalta kai sitä olisi saanut ostoksilla käydä kukin missä haluaa.
En saa jostain syystä lainattua viestiä ylempää, mut Markin stoorien kaikki kuvat on UK kiertueelta.
Musajutut tänne kiitos 👍
https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…
Näköjään sanaa 'gay' ei saa käyttää täällä. Listalle?
Onnen hymy Kärtsän kasvoilla 💚
https://www.tumblr.com/omppupiiras/726173027390423040/happy-k%C3%A4%C3%…
K postannut icip:sta parhaan kohdan tarinoihin.
Maadoitellaan maadoitellaan hyvin menneen stadikan keikan kunniaksi
Can't find the original comments, but was thinking that from what I understand, the nicknames "Baby" and "Puppy" for B are being used very affectionately, bc he's simply so adorable, not at all to put him down (unless something crucial is getting lost in translation).
Puhutaanko tässä nyt tytöstä jonka etunimi tarkoittaa tähteä suomeksi? Vai jostain toisesta?