Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.
Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.
No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.
Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?
Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.
Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.
Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?
No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen.
Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty.
Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas.
Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.
Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.
Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.
Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.
Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.
No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.
Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.
Niinpä! Harmittaa, että tämä tulkittiin siten, että B tarttis huokua iloisuutta ja olla näyttelyesine. Toivottavasti tämä väärinkäsitys on nyt ymmärretty. Kuvia ja klippejä seurataan ihan puhtaasta vilpittömyydestä B kohtaan.
Ahdistavaa mikroskoopin alla tutkiskelua se on silti, vaikka tarkoitusperät olisikin ns. hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tajusin mikä tuossa Kn viimisimmän storyn biisinä soi. Huuh 🔥🔥 tähän asti kuvassa vei joku muu kaiken huomion 🤭
Ja tuo Tommy, onhan se melko kuuma pakkaus!
Mulla on niin että video kuin video niin huomio on K kasvoissa ja katseessa. Siinä jää vaeltelevat kädet ja pyllynläpsäykset huomiotta ennen kuin mietin että miksi tälläinen tavallinen possujuna saa niin paljon huomiota ja yläpeukkuja ja sitten vasta huomaan ne.
Vierailija kirjoitti:
ICIP:iä kuunneltu lisää tänään... Lyriikoiltaan ei oo K:n parhaimmistoa enkä usko, että tulee olemaan mun kaikkien aikojen lemppari K:n tuotannossa. Mutta party anthemina ja sellaiseksi tarkoitettuna ICIP on kyllä mahtava bängeri! Ootan, että tätä pääsee kunnolla luukuttamaan Spottarista, ja jos K vetää tän Pikkujouluissa, niin tuun kyllä joraamaan täysillä 🤩
Sitten piirusteluhommiin 😊
- Jossu
Minulla on samat fiilikset! Ja ulkomaan fanit pääsee hyvin mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tajusin mikä tuossa Kn viimisimmän storyn biisinä soi. Huuh 🔥🔥 tähän asti kuvassa vei joku muu kaiken huomion 🤭
Ja tuo Tommy, onhan se melko kuuma pakkaus!
Mulla on niin että video kuin video niin huomio on K kasvoissa ja katseessa. Siinä jää vaeltelevat kädet ja pyllynläpsäykset huomiotta ennen kuin mietin että miksi tälläinen tavallinen possujuna saa niin paljon huomiota ja yläpeukkuja ja sitten vasta huomaan ne.
Jep, nyt vasta K:n uusissa ig-kuvissa näin ne Tommyn kumpparit joista täälläkin on puhuttu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se BOG Janin paidassa tarkoittaa?
Bog on jumala sloveeniksi.
Ohis mutta Kellopeli appelsiinissa käytetään jumalasta sanaa bog.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne lusikat muuten oo menny jakoon Tommyn takia? Sinä tietäjä jos olet vielä linjoilla, iske vasenta silmää 2 kertaa jos olen oikeassa.
Lusikat ei oo menneet jakoon. Ainakin gf oli stadikalla myyntikojulla eilen.
Oletko sama, jolta yritin eilen useamman kerran kysellä, miltä kojulta? Et ikinä vastannut asiaan mitään, mutta toistelit tätä väitettä.
Vierailija kirjoitti:
ICIP:iä kuunneltu lisää tänään... Lyriikoiltaan ei oo K:n parhaimmistoa enkä usko, että tulee olemaan mun kaikkien aikojen lemppari K:n tuotannossa. Mutta party anthemina ja sellaiseksi tarkoitettuna ICIP on kyllä mahtava bängeri! Ootan, että tätä pääsee kunnolla luukuttamaan Spottarista, ja jos K vetää tän Pikkujouluissa, niin tuun kyllä joraamaan täysillä 🤩
Sitten piirusteluhommiin 😊
- Jossu
Mulla oli sama ja oon sitä mieltä edelleen, ettei tää mee mulla esim top 5 Kn biiseissä, mutta kun luin tuon julkisuus tulkinnan noista lyriikoista niin tajusin taas, että K on kirjottanut hienot lyriikat joihin sisältyy enemmän ajatusta kuin äkkiseltään ymmärtää.
K on paljon älykkäämpi kuin mitä moni tälläkin palstalla uskoo ja kyllä se tietää mitä tekee, vaikka useiden silmissä se toiminta näyttääkin enemmän spontaanilta ja randomilta. Ja siksi se onkin niin hienoa (ja onkin osin spontaania, en sitä sano).
Tulin muuten pohtineeksi sitäkin, että onkohan tämän kesän hmoeroottiset vihjailut olleet enemmänkin pohjustusta tähän biisiin kuin mitään vinkkejä Bn suuntaan tai kevään tapahtumiin? Täähän saattoi meinaa alkaa siinä kohtaa, kun alettiin tekee tätä biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan sitten, että B koki aika isompia ongelmia somessa, kuin omien ilmeiden tulkinta. Mm. perättömät syytökset kohdistuen läheiseen ja itseensä.
Myös Kärtsä viittasi Stadikalla eilen julkisuuden kiroihin. Molemmat K&B joutuneet kohtamaan myös julkisuuden nurjat puolet Euroviisujen ja suosion kasvun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oon hämmentynyt miten niin moni on fiiliksissä tosta biisistä. Ite en oo missään vaiheessa ollut innostunut tuosta it's crazy it's party, mun mielestä se on aina ollut jotenkin juntin kuuloinen ja nyt vielä pitää kuunnella sitä lisää...
Ja toi dadada on mun mielestä ihan ku kopio jostain muusta biisistä, en nyt saa päähäni että mistä.
Ei tää kyl mitään parasta Kärtsää voi olla
Ei kyllä mullakaan nouse mitenkään parhaimmistoon. Odotan että syksyn keikoilla kuullaan enemmän Morgania ja Kovista kuin tätä ja Auto jäätä. Jopa tupla cha cha chasta olen valmis luopumaan pikkuhiljaa jos sen toisen tilalla kuullaan joku muu biisi.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan sitten, että B kokin aika isompia ongelmia somessa, kuin omien ilmeiden tulkinta. Mm. perättömät syytökset kohdistuen läheiseen ja itseensä.
Tarkoitinkin mm. juuri näitä kaikkia asioita ja näidenkin jälkeen hänen joka ilmettään ja elettään on tutkittu mikroskoopilla, jotta saataisiin muka vastauksia mitä hän tästä kaikesta ajattelee.
Miks ihmeessä olis menny lusikat jakoon Tommyn takia? En pysy taas kärryillä jonkun ajatuksenkulussa.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä olis menny lusikat jakoon Tommyn takia? En pysy taas kärryillä jonkun ajatuksenkulussa.
Sulta puuttui huumori siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne lusikat muuten oo menny jakoon Tommyn takia? Sinä tietäjä jos olet vielä linjoilla, iske vasenta silmää 2 kertaa jos olen oikeassa.
Oletko sama, jolta yritin eilen useamman kerran kysellä, miltä kojulta? Et ikinä vastannut asiaan mitään, mutta toistelit tätä väitettä.
Olen nähnyt useamman maininnan eri paikoissa, että tyttis on nähty eilen stadikalla, joten eiköhän hän siellä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikissa kommenteissa on 5-10 alapeukkua.. Jännä ilmiö täällä.. Onko Tommy nyt jakanut laivan kahtia? No, ei nuo peukut omaan mielipiteeseeni tai mielialaani vaikuta, mutta oli hauska havainto :D
Tunnustan, että en ihan varauksetta lämpene T:lle. Ehkä hieman liian outo mun makuun. Olin stadikalla. Esitys oli vaikuttava. Tarvii kyllä kuunnella lisää tota uutta biisiä jotta osaan sanoa tykkäänkö vai en. Mutta kaikki tuki K:n uran vahvistumiselle! Toivon, että B mukana elämässään tavalla tai toisella jatkossakin.
Mä taas lämpenin T mutta biisille en niinkään. Nyt oon vaan yrittänyt saada päähäni missä olen nähnyt T ennenkin. Tai sitten se on vaan jäänyt mieleen siitä yhdestä Little Big musavideosta vaikka yleensä en edes katso niitä sen tarkemmin vaan youtube pyörii vaan taustamusiikkina. No pitää vielä kaivella missä muualla se olisi voinut olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt useamman maininnan eri paikoissa, että tyttis on nähty eilen stadikalla, joten eiköhän hän siellä ollut.
Kukaan ei suostunut kertomaan eilen, millä kojulla, että asian ois voinut vilkasta. Kumma homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash.
Minkälainen tyyppi hän on?
Onko hän puppy vai beast?
Onko hän wholesome vai evil?Mietin myös että mitenköhän tuo päätös yhteisestä biisistä syntyi? Levy-yhtiö ehdotti? Vai Käärijä kysyi itse Tommylta että tuutko messiin? Ketkä on merkitty biisin tekijöiksi?
Beast ja rajaton kuvailisi varmaan aika hyvin. Sanonut olevansa enkeli h elvetistä. Tommyn mukaan maailma on hänen ja me vain elämme siinä - en voisi paremmin asiaa kiteyttää. Tommy on upea.
Mulla on ihan oma maailma, ei siinä ole Tommy eikä kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.
Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.
No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.
Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?
Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.
Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.
Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?
No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen.
Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty.
Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas.
Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.
Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.
Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.
Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.
Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.
No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.
Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.
Niinpä! Harmittaa, että tämä tulkittiin siten, että B tarttis huokua iloisuutta ja olla näyttelyesine. Toivottavasti tämä väärinkäsitys on nyt ymmärretty. Kuvia ja klippejä seurataan ihan puhtaasta vilpittömyydestä B kohtaan.
Ahdistavaa mikroskoopin alla tutkiskelua se on silti, vaikka tarkoitusperät olisikin ns. hyviä.
On varmasti, eikä tuossa tianteessa varmaankaan parrasvaloissa olemisesta nauti. Sen takia nuo sometauot ja vähäisempi somematsku on hyvä juttu.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Bojanin puhe ennen Novi Valia viittas teidän mielestänne?
Laulun sanoihin. Synnyimme eilen ja olemme jo syyllisiä...siis maailman eri tuhoihin, kantaaottava.💙
Ajattelin että viittasi ilmastonmuutokseen ja sen seurauksiin kuten niihin äskeisiin Balkanin tulviin ja myrskyihin.
Ilmeisesti JO on kuvannut uudelle biisilleen musiikkivideonkin tässä vähän hiljaisemmalla ajalla, että tulisiko se ulos siinä ensi kuun puolivälissä myös?