Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73621/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ketkuttelua 🔥

https://twitter.com/bykaarija/status/1693056475092889814?t=Xxj60ttavpLp…

Rakastan tota Kärtsän itseironiaa, kun tossa we are gonna make a baby kohdassa läpsäyttää mahaansa. Toi booty sheikkaus myös ihan huippu.

Vierailija
73622/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apinat, teiltä Kääritään rahat, taputtakaa itsellenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73623/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Jos esiintyvät useammin vielä yhdessä, jossain vaiheessa tämä tulee tapahtumaan.

Sitten B on edelleen se ainoa, jota K ei ole voinut pussailla julkisesti. Tosin Tommyn tapauksessa K lta ei varmaan paljon kysellä. Onko K nyt vähän samassa tilanteessa kuin B oli hänen kanssaan, idolinsa pyöriteltävänä. Tosin B ja K taisivat olla alusta asti enemmän tasavertaisia kuin K ja T.

Lisäys omaan viestini, kai sen Tommynkin täytyy etukäteen sopia, jos pussailla aikoo.

Tottakai täytyy. Ei varsinkaan nykypäivänä voi tehdä tällaisia sopimatta.

Sopimus olisi voinut tapahtua myös siinä lavalla ihan sanoitta.

Vierailija
73624/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/tmrwds/726143574211788800/i-may-or-may-not-be-go…

CCC on vapaudesta ja it's crazy it's party  on julkisuudesta

Ostan tämän tulkinnan, kiitos.

Vierailija
73625/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei apinat, teiltä Kääritään rahat, taputtakaa itsellenne.

niin se maailma toimii, älykääpiö

Vierailija
73626/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.

Olis kyllä niin ahdistavaa olla julkkis, kun jokaista mikroilmettäsikin seurataan ja vedetään niistä milloin mitäkin johtopäätöksiä. Vähemmästäkin saisi paniikkikohtauksen.

Just tästä syystä Bojan varmaan osittain inhoaa somea. Sen ilmeistä ja eleistä on tuhansia hidastuksia netti pullollaan ja niistä kaikista jokainen on vetänyt oman johtopäätöksensä asiaan kuin asiaan.

Vierailija
73627/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ois aika Käärijällä satsata uusiin esiintymisasuihin. Uusi biisi, uusi tyyli, uudet kujeet. Musiikkiala on pinnallinen, et voi vetää päivästä toiseen samalla tyylillä.

Käyttäisi vaikka samaa suunnittelijaa.

Olen samaa ja eri mieltä.. Meistä aika tuntuu pitkältä, mutta K on vetänyt näissä tamineissa vasta yhden kesän, pari kuukautta. Varmaan kesäkauden jälkeen aloittavat suunnittelemaan uusia vaatteita uutta levyä varten. 

Mitäs värejä? Mustaa ja pinkkiä ehkä, jos ei enää vihreää halua ja Härtsä on se keltainen mies.

Pinkit tiukat nahkapökät ja mustat kostopitsit.

Vierailija
73628/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se Bojanin puhe ennen Novi Valia viittas teidän mielestänne?

Laulun sanoihin. Synnyimme eilen ja olemme jo syyllisiä...siis maailman eri tuhoihin, kantaaottava.💙

Vierailija
73629/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..

Kaikki rakkaus Bojania kohtaan, mutta tämä on K n ja Tommyn kappale.

Joo ei tuo ihan Bojanille tuntuis istuvan muutenkaan. Ne voi tehdä jonku muun biisin duettona ja vaikka tosiaan nuolla toistensa naamoja siinä samalla.

En ihan ymmärrä, miksi Bojanilla ja K lla pitäisi väkisin olla yhteistä musiikkia tai yhteisiä esiintymisiä. Syntyy jos on syntyäkseen. Ja se heidän keskinäinen yhteytensä kestää nämä tommyt, jos se yhteys erityistä on. Ei kannata aina verrata Bojaniin, jos K lähistöllä on joku muu mies. Voi olla B kannalta hyväkin, että kiinnostus jakaantuu hänestä muihinkin miehiin K lähistöllä, niinkuin joku jo totesikin. Ja olen siis 110% bojanisti.🦋

Vierailija
73630/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.

Olis kyllä niin ahdistavaa olla julkkis, kun jokaista mikroilmettäsikin seurataan ja vedetään niistä milloin mitäkin johtopäätöksiä. Vähemmästäkin saisi paniikkikohtauksen.

Just tästä syystä Bojan varmaan osittain inhoaa somea. Sen ilmeistä ja eleistä on tuhansia hidastuksia netti pullollaan ja niistä kaikista jokainen on vetänyt oman johtopäätöksensä asiaan kuin asiaan.

Tietenkin tämä on netille tyypillinen piirre, mutta B on hyvin avoin esim. haastatteluissa. Täällä spekuloitiin ties mitä siitä viimeisestä keikastakin, mutta muutama päivä myöhemmin B itse kertoi mitä oikeasti tunsi. 

Vierailija
73631/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Harmittaa, että tämä tulkittiin siten, että B tarttis huokua iloisuutta ja olla näyttelyesine. Toivottavasti tämä väärinkäsitys on nyt ymmärretty. Kuvia ja klippejä seurataan ihan puhtaasta vilpittömyydestä B kohtaan.

Vierailija
73632/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan sitten, että B koki aika isompia ongelmia somessa, kuin omien ilmeiden tulkinta. Mm. perättömät syytökset kohdistuen läheiseen ja itseensä.

Vierailija
73633/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..

Kaikki rakkaus Bojania kohtaan, mutta tämä on K n ja Tommyn kappale.

Joo ei tuo ihan Bojanille tuntuis istuvan muutenkaan. Ne voi tehdä jonku muun biisin duettona ja vaikka tosiaan nuolla toistensa naamoja siinä samalla.

En ihan ymmärrä, miksi Bojanilla ja K lla pitäisi väkisin olla yhteistä musiikkia tai yhteisiä esiintymisiä. Syntyy jos on syntyäkseen. Ja se heidän keskinäinen yhteytensä kestää nämä tommyt, jos se yhteys erityistä on. Ei kannata aina verrata Bojaniin, jos K lähistöllä on joku muu mies. Voi olla B kannalta hyväkin, että kiinnostus jakaantuu hänestä muihinkin miehiin K lähistöllä, niinkuin joku jo totesikin. Ja olen siis 110% bojanisti.🦋

Tämä kuulostaa järkevältä! Ja K:lta on tulossa nyt tämä yksi biisi ulos, niin en halua että toinen yhteisbiisi tulisi perään.. Haluan seuraavaksi K:n soolobiisin! 

B on ja pysyy :)

Vierailija
73634/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi, että K:lla on oma haaremi Sloveniassa. No tässä hieman poikien fanitusta 😂

https://www.tumblr.com/korvessa/726147258768375808/nobody-joker-out-sin…

Ihana video ja ihana Boitsu + JO pojat 😍

Vierailija
73635/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin K:lla mustasta esiintymisasusta edelleen... Voisitteko kuvitella sellaiset kiilakorkoiset korkokengät, joissa on platformia? :D 

Vierailija
73636/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP:iä kuunneltu lisää tänään... Lyriikoiltaan ei oo K:n parhaimmistoa enkä usko, että tulee olemaan mun kaikkien aikojen lemppari K:n tuotannossa. Mutta party anthemina ja sellaiseksi tarkoitettuna ICIP on kyllä mahtava bängeri! Ootan, että tätä pääsee kunnolla luukuttamaan Spottarista, ja jos K vetää tän Pikkujouluissa, niin tuun kyllä joraamaan täysillä 🤩

Sitten piirusteluhommiin 😊

- Jossu

Vierailija
73637/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkä Bojan varmastikaan ole ainoa, joka näitä juttuja inhoaa.

Vierailija
73638/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ketkuttelua 🔥

https://twitter.com/bykaarija/status/1693056475092889814?t=Xxj60ttavpLp…

Rakastan tota Kärtsän itseironiaa, kun tossa we are gonna make a baby kohdassa läpsäyttää mahaansa. Toi booty sheikkaus myös ihan huippu.

Näin shippi ja palstalasit päässä tulee mieleen onko kyseinen säe saanut innoituksensa Kevätkääryleestä 😅

Vierailija
73639/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan sitten, että B koki aika isompia ongelmia somessa, kuin omien ilmeiden tulkinta. Mm. perättömät syytökset kohdistuen läheiseen ja itseensä.

Tämä! Tuo on varmaan tuntunut todella pahalta ja luottamus siihen, ettei se toistu, voi viedä aikaa! G on varmaan ollut myös B oikea käsi ja tuki keikoilla / kiertueilla.

Vierailija
73640/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tuo on varmaan tuntunut todella pahalta ja luottamus siihen, ettei se toistu, voi viedä aikaa! G on varmaan ollut myös B oikea käsi ja tuki keikoilla / kiertueilla.

Varmasti vie aikaa varsinkin, kun heti G n ajojahdin jälkeen B stä alettiin levittää perättömiä juoruja.

Ketju on lukittu.