Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73601/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se BOG Janin paidassa tarkoittaa?

Vierailija
73602/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on uusi Omamljeno telo -jankkaaja. :) Ja tämä ei siis ole mitenkään pahalla sanottu, ihmisten innostus on aina ihanaa, ja parempi jankata lempibiiseistä kuin jostain tylsästä ja ankeasta. Täällä voisi minusta enemmänkin jankata parhaista biiseistä.

Aivan ihana jankkaaja. Olisin jo eilen kommentoinut, mutta kun olin niin monta kymmentä sivua jäljessä ja keskustelu oli siirtynyt aivan muihin, niin pääsen vasta nyt kommentoimaan, että myös minä löysin Omamljeno telon muutama viikko sitten nimenomaan rokkaavamman tyylin takia. Biisi itsessään on ohi jotenkin tosi nopeasti, niin en ole jotenkin ehtinyt havahtumaan siihen aiemmin, mutta pari viikkoa sitten iski tosi kovaa. Ja toinen, joka tavallaan on jälkijunassa noussut suosikkeihin, on Bele sanje.

Minulle Ne bi smel ja Vem da gres ovat jotenkin renkutusmaisia. Kyllä niitä kuuntelee ja hyräilee mutta eivät ne oikein meneviä ole. Sen sijaan Omamljeno telo ja Bele sanje ovat oikeasti löytöjä. Aloitin JO:n fanituksen Plastikalla ja koen, että näissä on jotain samaa tyyliä. Toki Metulji on edelleen ykkösbiisini ja nimenomaan se liveversio, jossa on se viulunsoittaja ja pidempi loppumusisointi. Ihan huippubiisi. Novi val toki myös todella hyvä niin livenä kuin studioversiona. Näihin rauhallisempiin tosi hyviin biiseihin lukeutuu myös A sem ti povedal. Ehdottomasti hyviä livenä.

Musafiilistelyketjun voisi taas herättää henkiin ettei kaikki musakeskustelu huku tänne muun sälän sekaan

https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…

Olen samaa mieltä. Tämä on kuitenkin enemmän ns. shippiketju. Jos haluaa fiilistellä pelkkää musiikkia, niin tuo on ehkä parempi paikka siihen. Itse viihdyn näissä kaikissa kolmessa (vai neljässä?) ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73603/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lauta kiinni vai mistä nuo alapeukuttajat on summonoituneet tänne?

Eilen oli tosi hyvä fiilis ja nyt taas ilkeitä kommentteja ja röllejä. Kauanhan se hyvä tuuli taas säilyikin.

Varmaan iltapäivien uutisointi koiran tuomisesta lavalle keikalla ja siitä alkanut toinen ketju Vauvalla on tuonut ne tännekin trollaamaan.

Vierailija
73604/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on uusi Omamljeno telo -jankkaaja. :) Ja tämä ei siis ole mitenkään pahalla sanottu, ihmisten innostus on aina ihanaa, ja parempi jankata lempibiiseistä kuin jostain tylsästä ja ankeasta. Täällä voisi minusta enemmänkin jankata parhaista biiseistä.

Aivan ihana jankkaaja. Olisin jo eilen kommentoinut, mutta kun olin niin monta kymmentä sivua jäljessä ja keskustelu oli siirtynyt aivan muihin, niin pääsen vasta nyt kommentoimaan, että myös minä löysin Omamljeno telon muutama viikko sitten nimenomaan rokkaavamman tyylin takia. Biisi itsessään on ohi jotenkin tosi nopeasti, niin en ole jotenkin ehtinyt havahtumaan siihen aiemmin, mutta pari viikkoa sitten iski tosi kovaa. Ja toinen, joka tavallaan on jälkijunassa noussut suosikkeihin, on Bele sanje.

Minulle Ne bi smel ja Vem da gres ovat jotenkin renkutusmaisia. Kyllä niitä kuuntelee ja hyräilee mutta eivät ne oikein meneviä ole. Sen sijaan Omamljeno telo ja Bele sanje ovat oikeasti löytöjä. Aloitin JO:n fanituksen Plastikalla ja koen, että näissä on jotain samaa tyyliä. Toki Metulji on edelleen ykkösbiisini ja nimenomaan se liveversio, jossa on se viulunsoittaja ja pidempi loppumusisointi. Ihan huippubiisi. Novi val toki myös todella hyvä niin livenä kuin studioversiona. Näihin rauhallisempiin tosi hyviin biiseihin lukeutuu myös A sem ti povedal. Ehdottomasti hyviä livenä.

Musafiilistelyketjun voisi taas herättää henkiin ettei kaikki musakeskustelu huku tänne muun sälän sekaan

https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…

Olen samaa mieltä. Tämä on kuitenkin enemmän ns. shippiketju. Jos haluaa fiilistellä pelkkää musiikkia, niin tuo on ehkä parempi paikka siihen. Itse viihdyn näissä kaikissa kolmessa (vai neljässä?) ketjussa.

Jep, tuolla on ihan asiallista keskustelua musiikista! Voisi sinne keskittää ehkä biisien syväanalyysejä, etteivät huku tänne ketjuun :)

Vierailija
73605/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se tarkoittaa pas**huusia. Janin huumorista ei koskaan tiedä.😂

Vierailija
73606/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli tosi hyvä fiilis ja nyt taas ilkeitä kommentteja ja röllejä. Kauanhan se hyvä tuuli taas säilyikin.

Varmaan iltapäivien uutisointi koiran tuomisesta lavalle keikalla ja siitä alkanut toinen ketju Vauvalla on tuonut ne tännekin trollaamaan.

Voi huoh! Voisivat lähettää "palautteen" suoraan häärijälle, jos ovat niiiiin huolissaan. 

Vierailija
73607/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73608/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että K&B shippiviestit saavat paljon alapeukkuja. Ihmiset eivät näköjään osaa lukea otsikkoa.

Vierailija
73609/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.

Vierailija
73610/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73611/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että K&B shippiviestit saavat paljon alapeukkuja. Ihmiset eivät näköjään osaa lukea otsikkoa.

Täällä saa just nyt ihan kaikki alapeukkua.

Vierailija
73612/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73613/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, olikos sillä Kärtsällä nyt sitte taas miten pitkä tauko että joko taas aletaan pohtimaan oisko se menossa Sloveniaan? 🤔

Ens keskiviikkona on keikka Valkeakoskella. Itse olen sinne menossa 😙

Vierailija
73614/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois aika Käärijällä satsata uusiin esiintymisasuihin. Uusi biisi, uusi tyyli, uudet kujeet. Musiikkiala on pinnallinen, et voi vetää päivästä toiseen samalla tyylillä.

Käyttäisi vaikka samaa suunnittelijaa.

Vierailija
73615/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ois aika Käärijällä satsata uusiin esiintymisasuihin. Uusi biisi, uusi tyyli, uudet kujeet. Musiikkiala on pinnallinen, et voi vetää päivästä toiseen samalla tyylillä.

Olen samaa ja eri mieltä.. Meistä aika tuntuu pitkältä, mutta K on vetänyt näissä tamineissa vasta yhden kesän, pari kuukautta. Varmaan kesäkauden jälkeen aloittavat suunnittelemaan uusia vaatteita uutta levyä varten. 

Vierailija
73616/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bog on jumala sloveeniksi. 

Vierailija
73617/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Ei kukaan halua Bojanilta ulkokohtaista iloisuutta, vaan merkkejä siitä, että hän voi hyvin. Siksi niitä ilmeitäkin seurataan.

Olis kyllä niin ahdistavaa olla julkkis, kun jokaista mikroilmettäsikin seurataan ja vedetään niistä milloin mitäkin johtopäätöksiä. Vähemmästäkin saisi paniikkikohtauksen.

Vierailija
73618/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa ja eri mieltä.. Meistä aika tuntuu pitkältä, mutta K on vetänyt näissä tamineissa vasta yhden kesän, pari kuukautta. Varmaan kesäkauden jälkeen aloittavat suunnittelemaan uusia vaatteita uutta levyä varten. 

Mitäs värejä? Mustaa ja pinkkiä ehkä, jos ei enää vihreää halua ja Härtsä on se keltainen mies.

Vierailija
73619/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Jos esiintyvät useammin vielä yhdessä, jossain vaiheessa tämä tulee tapahtumaan.

Sitten B on edelleen se ainoa, jota K ei ole voinut pussailla julkisesti. Tosin Tommyn tapauksessa K lta ei varmaan paljon kysellä. Onko K nyt vähän samassa tilanteessa kuin B oli hänen kanssaan, idolinsa pyöriteltävänä. Tosin B ja K taisivat olla alusta asti enemmän tasavertaisia kuin K ja T.

Lisäys omaan viestini, kai sen Tommynkin täytyy etukäteen sopia, jos pussailla aikoo.

Tottakai täytyy. Ei varsinkaan nykypäivänä voi tehdä tällaisia sopimatta.

Vierailija
73620/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Englannin keikkapaikat on vaikuttanut kuumilta paikoilta eli vois jotain kevyempääkin vaatetusta meittiä...ehkä...kyllähän nahka pukee Kärtsää hyvin 😉

Ketju on lukittu.