Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73441/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten jotkut näkee K&T jännitettä ja kemiaa kun itse näen etukäteen sovitun

K: hitaammassa kohdassa voitais vähän olla lähekkäin ja antaa yleisölle miestenvälistä hempeilyä, joka jostain syystä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin

T: ok

Mutta kukin näkee miten näkee!

Minulla tuli ekalla katsomisella vähän yrittämisen makua tuossa läheisyys kohdassa. Että K ei pystynyt siihen, mitä ehkä oli sovittu, eikä ihan mennyt niinkuin piti. Tai sitten ihan sovittua tuo kaikki ujostelu?

Tosta ujostelusta ei kyllä tullut mitenkään sovittu fiilis. Eiköhän siellä molemmat mennyt aika aitona. Tommy katellut, että mihis asti mennään ja K unohtanut hengittämisen jalon taidon. Niin kuuma ja sulonen setti samaan aikaan.

Mulla on sama tulkinta. Se sellainen lähentely ja hempeily ja ei pussata osuus oli varmaan ihan sovittu juttu, mutta toi Kn ujostelu paistoi läpi etenkin siinä ekassa hitaassa ja minut vähän jopa yllätti. Ja se oli kuumottavan ihanaa.

Vierailija
73442/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan eilisellä keikalla 

https://www.tumblr.com/leopardom/726115208933834752/credits-to-mncaili-…

https://www.tumblr.com/leopardom/726143509015461889/credits-x?source=sh…

Olis niin mahtava nähdä Janin vetävän kitaralla vähän rankempaa CCC:tä! Jukka toki mukaan vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73443/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy on joskus kärsinyt tosi pahasta huumeongelmasta, ja sanonut tästä selvittyään lavan toimivan hänelle huumeena nykyään. En usko, että on nöyrä poika, joka menee pelkän koreografian tahtiin. Tommyssa kaunista on just se, kuinka hänen seuraavaa liikettä ei voi ennakoida.

Vierailija
73444/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Sanoitit täydellisesti sen fiiliksen mikä tuosta itsellenikin tuli.

Vierailija
73445/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

No se on ihan turhaa toivoa. Ennemmin minäkin lähtisin siitä, että noilla kuvilla voi miettiä, miten syvästä jutusta Bojanin osalta tässä oli kysymys. Mä ainakin toivon, että hän toipuu, en todellakaan että näkisin iloisen ihmisen, kun en yhtään tiedä, miten syvästi kaikki on vaikuttanut häneen. 

Ilo seuraa sitten, kun asiat on käsitelty. 

Se on oikeasti vähän ahdistavaa, jos joku ei suostu ymmärtämään, että toipumiseen voi mennä aikaa, vaan koko ajan kyselee, että milloin hymyilet taas. 

Ja joo, tiedän, ettei kysely täältä mene Bojanille saakka, mutta on vähän outoa seurata sitä kyselemistä, kun itselle on tärkeää, että jos asia on ottanut syvältä, toinen saa ja ottaa aikaa toipua siitä.

Vähän sama, kuin kysellä, milloin K litistää mahansa tää iloisen Bojanin kyttäys.

Minä ainakaan, jos ja kun olen jossain aiemmassa viestissä tutkaillut B ilmeitä, en ole tehnyt sitä siksi, että odottaisin jotain ulkokohtaista iloisuutta ja pelleilyä. Kyse on kyllä koko ajan B todellisesta voinnista.

Tämä! Samaa yritin minäkin sanoa, kun äsken myös kommentoin samaa viestiä. Outoa, jos joku oikeasti tulkitsee niin, että haluaisimme nähdä tekopirteän hymyilevän, mutta oikeasti huonosti voivan esiintyjän.

Mä oon ollut joskus masentunut ja se on todella turhaa, kun läheisetkin ihmiset, joiden tiedät pitävän sinusta tosi paljon toivovat ja odottavat, että olisit iloinen.

No, ei kantaudu Bojanin korviin, mutta sen kokeneelle kuulostaa vähintäänkin cringeltä.

Vierailija
73446/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten jotkut näkee K&T jännitettä ja kemiaa kun itse näen etukäteen sovitun

K: hitaammassa kohdassa voitais vähän olla lähekkäin ja antaa yleisölle miestenvälistä hempeilyä, joka jostain syystä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin

T: ok

Mutta kukin näkee miten näkee!

Minulla tuli ekalla katsomisella vähän yrittämisen makua tuossa läheisyys kohdassa. Että K ei pystynyt siihen, mitä ehkä oli sovittu, eikä ihan mennyt niinkuin piti. Tai sitten ihan sovittua tuo kaikki ujostelu?

Tosta ujostelusta ei kyllä tullut mitenkään sovittu fiilis. Eiköhän siellä molemmat mennyt aika aitona. Tommy katellut, että mihis asti mennään ja K unohtanut hengittämisen jalon taidon. Niin kuuma ja sulonen setti samaan aikaan.

Mulla on sama tulkinta. Se sellainen lähentely ja hempeily ja ei pussata osuus oli varmaan ihan sovittu juttu, mutta toi Kn ujostelu paistoi läpi etenkin siinä ekassa hitaassa ja minut vähän jopa yllätti. Ja se oli kuumottavan ihanaa.

Ja lisään vielä, että luulen, että näillä voi hyvinkin olla joku sellainen sovittu koodi, kuten just silmiin katsominen, jolla viestivät toisilleen, milloin on ok viedä hommaa pitemmälle jos siltä tuntuu siellä lavalla.

Vierailija
73447/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollu eilen Bojanilla helppoa nousta lavalle tauon ja peruttujen keikkojen jälkeen! Hienosti kuitenki veti! Annetaan armoa ja aikaa! Muutenkin jotenkin epäreilua arvostella keikkoja fiilisten kautta. Viimeksi kun Bojan oli riehakas ja iloinen, täällä siltikin valitettiin, että oli liian kännissä eikä voinut silloinkaan teidän mielestä hyvin. Ei oo artisteilla helppoa.

Vierailija
73448/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Jos esiintyvät useammin vielä yhdessä, jossain vaiheessa tämä tulee tapahtumaan.

Jep ja silloin ei puhuta sellaisesta kevyestä pusuista kuin Aapon ja Jukan/Jaakon kanssa.

Vierailija
73449/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos tuo 22.8 se kun lämppäävät Franz Ferdinandia?

On juu.

Tänään näköjään alapeukuttajien sunnuntaihepulit menossa, kun neutraalin kysymyksen neutraaliin vastaukseen pitää niitä ladella 😂😂😂

Tai harmittaakohan itse keikka/ajankohta/tms???🤣

Vierailija
73450/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirosheren viimeisin stoori!

Tommy ja Jesse fiiliksissä seuraamassa K:ta lavan takaa.

Ihanat!!!

Vierailija
73451/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klla parin päivän aikana lähtenyt taas seuraajia useampi tuhat, oisko sen koirakohun takia. Aattelin että olisi tullut stadion keikan myötä lisää mutta ei...

Ootteko muuten huomannu että paljon vähemmän tykkäyksiä sen postauksissa nykyään kuin yleensä

Vierailija
73452/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirosheren viimeisin stoori!

Tommy ja Jesse fiiliksissä seuraamassa K:ta lavan takaa.

Ihanat!!!

Olipas kiva! Ja huvittaa kun ennen tuota vetoa haukuttiin Stadikan yleisö tosi vaisuksi. :)

Vierailija
73453/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esiintyvät useammin vielä yhdessä, jossain vaiheessa tämä tulee tapahtumaan.

Jep ja silloin ei puhuta sellaisesta kevyestä pusuista kuin Aapon ja Jukan/Jaakon kanssa.

Koska Tommy on miehiin päin oikeasti kallellaan niin juu, oletan ettei sieltä mitään platonista bropusua ehkä heti ekana olisi tulossa xD.

Vierailija
73454/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten B on edelleen se ainoa, jota K ei ole voinut pussailla julkisesti. Tosin Tommyn tapauksessa K lta ei varmaan paljon kysellä. Onko K nyt vähän samassa tilanteessa kuin B oli hänen kanssaan, idolinsa pyöriteltävänä. Tosin B ja K taisivat olla alusta asti enemmän tasavertaisia kuin K ja T.

Miten niin "se ainoa"? Ei se ole kaikkia crewn jäseniä suudellut, Tommya, Antti Tuiskun,....

Ehkä siksi se ainoa, että suuteleminen olisi niin luonteva jatko kaikelle kiehnäämiselle, mutta sitä ei tapahdu. Toki K on julkisesti pussannut aika harvaa ihmistä, jos nyt asiaa oikein miettii.

Vierailija
73455/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää oli tänne jaettu?

Vierailija
73456/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ollu eilen Bojanilla helppoa nousta lavalle tauon ja peruttujen keikkojen jälkeen! Hienosti kuitenki veti! Annetaan armoa ja aikaa! Muutenkin jotenkin epäreilua arvostella keikkoja fiilisten kautta. Viimeksi kun Bojan oli riehakas ja iloinen, täällä siltikin valitettiin, että oli liian kännissä eikä voinut silloinkaan teidän mielestä hyvin. Ei oo artisteilla helppoa.

Edelleenkin näyttää menevän ohi pointin: Kukaan ei ole arvostellut tai kritisoinut - päinvastoin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
73457/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on alapeukutuksista ja muustakin päätellen joku Ylis-invasion käynnissä. Hus hus lapset, aikuiset puhuu nyt.

Vierailija
73458/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Joo mä katoin kans että jotenki aneemista se meno. Toki järkeilin itselleni että olin vielä vaan niin haipeissa tuosta Kn riehumisesta ja Joksuilta näin vaan muutaman klipin mutta ei siellä oikein kukaan tehny mitään ekstraa. Yleisökin vaan möllötteli paikoillaan. Toivottavasti niillä meni kuitenki keikka hyvin ja olivat hyvällä mielellä kun pääsivät taas esiintymään. 😊 Pitikö niidenki esittää uus biisi siellä? Vai oliko se taas vaan meidän spekuja? 🤔

Klippien perusteella Jan on ainaki ollu ihan liekeissä :D

Jan oli nähnyt Käärijän ja Tommyn esityksen, jotta tottakai hän oli liekeissä.

Tai kävi palstalla lukemassa, miten K ja T seisovat nahka-asuissa keskellä Ljubljanan lentokenttää.

Vierailija
73459/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä katoin kans että jotenki aneemista se meno. Toki järkeilin itselleni että olin vielä vaan niin haipeissa tuosta Kn riehumisesta ja Joksuilta näin vaan muutaman klipin mutta ei siellä oikein kukaan tehny mitään ekstraa. Yleisökin vaan möllötteli paikoillaan. Toivottavasti niillä meni kuitenki keikka hyvin ja olivat hyvällä mielellä kun pääsivät taas esiintymään. 😊 Pitikö niidenki esittää uus biisi siellä? Vai oliko se taas vaan meidän spekuja? 🤔

Klippien perusteella Jan on ainaki ollu ihan liekeissä :D

Jan oli nähnyt Käärijän ja Tommyn esityksen, jotta tottakai hän oli liekeissä.

Tai kävi palstalla lukemassa, miten K ja T seisovat nahka-asuissa keskellä Ljubljanan lentokenttää.

Aivan. Eikö sitä Tommyä eilen vähän Janille lupailtu..? 🤔 Lasse tais luvata järjestää.

Vierailija
73460/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klla parin päivän aikana lähtenyt taas seuraajia useampi tuhat, oisko sen koirakohun takia. Aattelin että olisi tullut stadion keikan myötä lisää mutta ei...

Ootteko muuten huomannu että paljon vähemmän tykkäyksiä sen postauksissa nykyään kuin yleensä

On ihan luonnollista, että tykkäyksiä tulee vähemmän, kun hype tasoittuu.. Vertaa vaikka Noa Kirelin instaan, jolla on yli tuplasti K:n seuraajat. Ei hänkään kovin usein saa yli 100k tykkäystä kuvaan. Niin se some vain toimii

Ketju on lukittu.