Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiitos vaan hei, en voi katsoa tota Kn instan profiilikuvaa enää ihan normaalisti niiden kaljukuvien takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kertoi Tapiolan keikalla että Sale oli soittanu sille tänään. Oli todella hyväntuulinen ja veti täysiä keikan niinki aina. Ekaa kertaa näin livenä, valtava lavakarisma kyllä tyypillä.
Kertoiko mitään puhelusta?
Kutsui johonkin tapahtumaan, olikohan ens vkonloppuna, ehkä joku hyväntekeväisyysjuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kertoi Tapiolan keikalla että Sale oli soittanu sille tänään. Oli todella hyväntuulinen ja veti täysiä keikan niinki aina. Ekaa kertaa näin livenä, valtava lavakarisma kyllä tyypillä.
Ai Niinistö? No onko tulossa kutsua Linnan juhliin?
Sale kertoi että K voi poikkeusluvalla tulla linnanjuhliin B:n kanssa? 🙏
Sehän meni niin, että samassa osoitteessa asuva saa omalla nimellä kutsun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi että mä en oo lähössä täältä mihinkään. Paitsi huomenna stadikalle ja syyskuussa Tavastialle ja Logomoon. Ettäs tiiätte 🤣
Stadikka-Agentti! 😍
Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta laitan silti :D
Tulokset: menetkö K stadion keikalle / ostatko nimeltä mainitsemattomasta lafkasta katseluoikeuden? En mene / en katso!
39/18
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Vierailija kirjoitti:
Mut jos tennarit onkin Chelsean mutsin?
Bojanin tennarit. Sillä on pikku jalat.
Lion Queen with Chelsea 😍
https://www.tumblr.com/sipul1/726008863077400576/this-is-the-real-simba…
Käärijä on kyllä aivan solakassa ja sutjakassa kunnossa! Ainakin kun noita Tapiolan kuvia ja stooreissa katselin.
Vierailija kirjoitti:
Et oo voinu nähdä voldemortia kun ei se enää oo edes kuvioissa.
Jospa sekoitti manageriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo voinu nähdä voldemortia kun ei se enää oo edes kuvioissa.
Moni sekoitti varsinkin alussa Eveen, saattaa tapahtua joillain yhä.
Eve vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Onko tuo Karvisen Shirly tuossa Kärtsyn stoorissa vai näyttääkö vaan samalta? Shirly on kaunis.
Tiialta ihana kuva Härtsästä Chelsean kanssa 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi että mä en oo lähössä täältä mihinkään. Paitsi huomenna stadikalle ja syyskuussa Tavastialle ja Logomoon. Ettäs tiiätte 🤣
Stadikka-Agentti! 😍
Raporttia tulee sitten sunnuntai-aamuna viimeistään 🤩
En malta odottaa, on mun eka K:n keikka
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Karvisen Shirly tuossa Kärtsyn stoorissa vai näyttääkö vaan samalta? Shirly on kaunis.
Hyvin mahdollista, kun K ja Sanni on kavereita.
Tapiolan kuvia 🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726009757325000704/pretty-boiiii-ph…
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Shirly ku se on Sannin kans jossain mökillä.
Eli Etel, koska Katri ei ollut paikalla. Etelillä ollut ennenkin noi vaaleat farkut jalassa. Case closed.