Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Naisen jalat -kommentti sai kans kyytiä. Ja mitä ihmettä sulla on Katria ja Eteliäkin vastaan? On se ihme että palstan ylläpito ei ole yhtään hereillä täällä ja bannaa tota stanan ankeuttajaa 🤬
Provosoi, mut älä provosoidu.
- Kärde ja Tommy
Vierailija kirjoitti:
Provosoi, mut älä provosoidu.
- Kärde ja Tommy
En ole päivän paras jankkaaja, mut päivän paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen jalat -kommentti sai kans kyytiä. Ja mitä ihmettä sulla on Katria ja Eteliäkin vastaan? On se ihme että palstan ylläpito ei ole yhtään hereillä täällä ja bannaa tota stanan ankeuttajaa 🤬
Ja epäilen muuten että jalat ei ollut Myrtsin, koska housut!!
Ne voi olla esim Suvin, Etelin, Katrin, Even tai jonkun muun.
Joo tanssijoita oli jo joku tarjonnut, mutta ankeuttaja poistatti viestin.... Jossa ei siis lukenut mitään muuta kuin nämä 2 nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja epäilen muuten että jalat ei ollut Myrtsin, koska housut!!
Ne voi olla esim Suvin, Etelin, Katrin, Even tai jonkun muun.
Joo tanssijoita oli jo joku tarjonnut, mutta ankeuttaja poistatti viestin.... Jossa ei siis lukenut mitään muuta kuin nämä 2 nimeä.
Eli keskustele täällä nyt sitten...
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan poistuuko, pienet piukat pakarat 😂
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725967001551503360?source=share
Koittaapa tässä nyt sitten töitä tehdä 😮
Okay, so, who zoomed in on the pics? 🙋
Me: Yes.
🤣🤣
Ei kuulu yksityishenkilöt ketjuun, paitsi se yksi
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu yksityishenkilöt ketjuun, paitsi se yksi
Mä kirjoitin vaan vilahtavista tennareista ja sekin poistui.
Eli kaikki naisten jalat listalle. Ei niistä(kään) saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki naisten jalat listalle. Ei niistä(kään) saa puhua.
Mutta kun ei saanut miestenkään pakaroista?
On se kumma, että tennareista ei saa keskustella, mutta tuollaiset todella törkeät palstan kirjoittajista tehdyt kommentit ei poistu. Hyi helvetti joka kirjoitit tuon kommentin en viitsi sitä edes lainata. Häpeäisit.
Ei toi ole oikea poistelija, kun mainitsi henkilön, mutta itse ainakin näitä poistelen
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole oikea poistelija, kun mainitsi henkilön, mutta itse ainakin näitä poistelen
Poisteletko myös Kukkikseen liittyvät viestit?? Miksi?
Ihana video Tapiolasta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Mä poistelin kanssa silloin joskus aikojen alussa kun ne oli asiaankuulumattomia mutta nyt kun lähtee kaikki missä ei edes mainita mitään niin aloinkin tykittelijäksi.
t. tennareista kirjoittanut
En poista kukkis juttuja, love him
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mikäs video tämä on, olin missannut. :)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1691510066900275200
Nainen on Slovenian kansallisesta televisiosta. On pidempi versio - B tulee ja halaa K:tä ja sitten hän jatkaa juttelua toimittajan kanssa.
Pidempi versio?! 😛 Missä?!
Okay, so I don't have time to go through these recordings (work is interfering with my forum time 😅😅😅) but here's what I think - The recording is definitely from Slo tv (you can see the logo in the short clip that was shared)
You all know Carpe diem series by JO on Youtube. These recordings were also shown on Slovenian national TV - BUT some of the episodes are LONGER. What was added was some parts where this woman speaks and/or interviews JO or other people. I'mI haven't checked but the recording might be from this one: https://365.rtvslo.si/arhiv/misija-liverpool/174957486
Or, one of the recordings that you see on the right navigation that include "Liverpool" in the title.
I also remember seeing the longer one on Twitter or Insta, but no idea how to ever find anything there since the search is so weird there.
Wow, hieno pätkä, en mielestäni ollut nähnyt tätä aiemmin! Siis oliko osa tästä Jokereiden omissa Carpe Diem -sarjoissa, mutta ei varmaan kaikkea?
Kris oli taas niin miesmalli ja BOJAN!!! Ihania otoksia toisensa jälkeen, joissa sen viisukuplahuuman niin aistii! Katsoin koko pätkän, vaikken ymmärtänyt sanakaan :D
Se kohta, jossa se puvustaja puhui niistä vaatteista ois niin kiva saada kyllä käännettynä, Joker out subs...!
Löytykö se Bn halaus Klle? Oliko vain tuo haastispätkä tässä ekassa jaksossa...vähän kyllä kelailin aina eteenpäin...🤔
Laittakaa linkki ja tarkka aika videosta jos löydätte :D
31.15 alkaen on K mutta en ole vielä katsonut kokonaan onko halausta siinä.
Ei näy halausta siinä kohtaa.
Ei kai tässä sekoiteta yhteen toiseen videoon, jossa B tulee kesken K haastattelun, iskee silmää ja jatkaa ilmeisesti Slovenian haastattelijan kanssa. Kai ne halasivat siinä. Kannattaisko mun etsiä tämä vai onko kyseessä joku toinen haastattelu.
Tämä?
Voi rakas, miten onnelliselta näytät tässä <3
Voi toisia. Molemman twin flamet palavat niin kirkkaalla liekillä. Vaikka toinen onkin ottanut isomman tuikun murheeseen.
Miten tuo Bojan on taas noin erinäköinen kuin nykyisin. Tai onhan se jo todettu että molemmat ovat vanhentuneet viisupäivistä. Elämä koettelee🙂muistelin tässä yks päivä niitä aikoja kun K noin vain viestitteli Bojanille lemmenlomaltaan, että oot mun ykkönen aina. Oi niitä aikoja tosiaan. Oon nyt vielä keskustassa vasta menossa metroon ja Tapiolaan. Pääsenköhän edes festarialueelle ennen kuin K keikka alkaa.
Bojan on kameleontti, viisuistakin on monia videoita, joissa näyttää ihan erilaiselta kuin muissa.
Esim. siinä boyfriend-bussivideolla Bojankn ulkonäkö on nyt aivan vieras kuten melkein viisuesitystenkin. Sillä on jotenkin varsinkin silmät niissä ihan erilaiset.
Mistä jaloista nyt puhutaan?
Täältä tulee hirmunen RÖLLI,
on mulla laivassa tölli,
ja siellä mä asustelen
ja sieltä mä hiippailen (tunnelmaa pilaamaan)