Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso vetutus täälläkin, vaikka eipä tolle nyt enää minkään voi ja rahoja on kai turha edes olettaa takasin.
No voisihan tosta kysäistä jos saa rahat takaisin, koska ostohetkellä ei ollut tiedossa, et Käärijän osuuden näkee vain suorana. 🤔
Periaatteesta kyllä veisin asian niin pitkälle kuin voisin kunhan siitä ei kuluja itselle tule jos eivät suostu suosiolla palauttamaan rahoja. Itse ovat sössineet markkinoinnin.
Itse myös sanovat, että ei ole harhaanjohtavaa mainontaa. Ja joo, aion yrittää saada rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso vetutus täälläkin, vaikka eipä tolle nyt enää minkään voi ja rahoja on kai turha edes olettaa takasin.
No voisihan tosta kysäistä jos saa rahat takaisin, koska ostohetkellä ei ollut tiedossa, et Käärijän osuuden näkee vain suorana. 🤔
Periaatteesta kyllä veisin asian niin pitkälle kuin voisin kunhan siitä ei kuluja itselle tule jos eivät suostu suosiolla palauttamaan rahoja. Itse ovat sössineet markkinoinnin.
Kyllä tuosta minusta kannattaa yrittää vaikka luottokorttiyhtiön kautta saada rahat takaisin, jos maksoi kortilla, koska tuo on tosi harhaanjohtava. Ja jos Neloselle tulee tarpeeksi vihaista palautetta, ehkä suostuvat palauttamaan rahoja muutenkin.
Todella huonosti hoidettua Neloselta. Itse ehdin myös ostaa tuon mutta en ole kotona katseluaikaan. En kuitenkaan jaksa alkaa myöskään peruuttamaan tilausta.
Vierailija kirjoitti:
Todella huonosti hoidettua Neloselta. Itse ehdin myös ostaa tuon mutta en ole kotona katseluaikaan. En kuitenkaan jaksa alkaa myöskään peruuttamaan tilausta.
Eikä sitä niin vaan peruuteta, pitää aspan kautta tapella rahoja takaisin. Jos onnistuu edes.
Ei instan pitäisi olla mikään ensisijainen mistä katsoa mitä palveluun kuuluu vaan se mistä se palvelu tilataan ja ostetaan. Ja siellä ei ole mitään mainintaa että 14 päivän katseluoikeus koskee vaan Kaija Koon osuutta. Ottakaa nyt kuvakaappaus siitä jos aiotte yrittää saada rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sitä niin vaan peruuteta, pitää aspan kautta tapella rahoja takaisin. Jos onnistuu edes.
Ja sitten kuluttajansuojan kautta. Joskus saattavat palauttaa rahat jo siinä vaiheessa kun otat tuon kortin esille.
Oishan se kärtsäki voinu tuon ilmoittaa jo heti silloin, ku se ilmesty sinne ruutuun, nii ei ois fanit turhaan sitä ostellu. On ite kuitenki ehdot sanellu ja tienny miten se menee.
Ei ole kyllä Kärden tehtävä millään. Mahdotonta pysyä tommosissa perillä!
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kärtsäki voinu tuon ilmoittaa jo heti silloin, ku se ilmesty sinne ruutuun, nii ei ois fanit turhaan sitä ostellu. On ite kuitenki ehdot sanellu ja tienny miten se menee.
Tätäkin yrititetään sit vääntää Kärtsän syyksi, huoh...
Vierailija kirjoitti:
No tää ei ole kyllä hänen vikansa. Varmaan ilmoittanut asian, kun on ymmärtänyt tän, kuten mainonta menee nelosen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tajunnut asian vasta ja siksi yrittää myös pelastaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itehån se on noin sen halunnu, ois voinu ilmottaa aikasemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä edes ole ollut tietoinen, millä tavalla Nelonen hoiti asian mainostuksen. Jos ei vain ole huomannut aikaisemmin. Hyvä, että teki tän nyt, hatunnosto siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tajunnu. Sehän sanoi itse, ettei halunnut suiä tallennattavan, on siis tienny tasan tarkkaan miten se menee.
Häärijä lukenut taas palstaa ja huomannut että jotkut aikovat katsoa vasta tallenteena ja ilmoittanut asiasta K.
Ei nelonen media maksanut siis tarpeeksi että olisi saanut Käärijän suostumaan myös tallenteeseen. Piraatti versio keikasta tulee varmaan olemaan suosittu fanien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös toi selvnny vasta eilen et sen K:n osuuden voi myös kattoa. Se ei oo ite mainostanu sitä missään vaan porukka sai muuta kautta tiedon. Ei oo varmaan myöskään tienny kuinka harhaanjohtavasti Nelonen on tota mainostanu. Nelosta tosta saa syyttää, ei Käärijää.
Kaikki on Kärsyn syytä listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tajunnu. Sehän sanoi itse, ettei halunnut suiä tallennattavan, on siis tienny tasan tarkkaan miten se menee.
Ei, kun että ei ole välttämättä ollut tietoinen, miten harhaanjohtavaa mainontaa nelonen käyttää asiasta.