Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7121/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiko pysyä ketjun otsikon aiheessa kiitos! Ja positiivisella meiningillä.

Vierailija
7122/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jere on nykyään somessa ylimielinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi tästä tuli yhtäkkiä joku tyttishullujen negistelyketju?

Vierailija
7124/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis mikä oli Käärijästä ja CCC:stä vielä tossa keväällä (tammi-maaliskuu varsinkin oli ihanaa seurattavaa) on jotenkin lässähtänyt täysin. Kaikki näyttää jotenkin niin ankealta ja nuhjuiselta, mikä ihme siinä on.

Millä tavalla ankealta? Tai mikä on muuttunut?

Tyttiksestä jätetään esim merkkejä joka stooriin. Todella turn off mulle. Oon varmaan liian ihastunut artistiin, mutta mä en pidä tollasesta pelistä. Sitten pitää rehdisti kertoa, eikä leikitellä millään firmulabulbasaur-imagolla tyttis vinosti hymyillen. Kun tuolla flirtti-imagolla pelaa.

Lapsellista.

En vietä paljoa aikaa igssä, mitä merkkejä tyttiksestä stooreissa on ollut ananaksen lisäksi?

Malediivien story, kampaajastoori kotoa, Umk-stoorit, joissakin keikkastooreissa näkyy...

Ei ehkä tarkoituksellista, mutta tuhoaa kyllä ainakin allekirjoittaneen fiilikset symppisformulalakanatouhosta tuommonen "laskelmoitu sinkkuus"

Miten se tyttis näkyi umk ja malediivi stooreissa?

https://www.instagram.com/reel/CtBZzGoAl8N/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mikä lämmin läikähdys!

Kiva keskari ja Jerpun nahkapaita 🥰 t. positiivinen

Vierailija
7125/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi tästä tuli yhtäkkiä joku tyttishullujen negistelyketju?

Siksi, kun täällä shippaillaan todellisia henkilöitä

Vierailija
7126/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne Bojan ja Jertsu ihania. Ja ihanaa, että Jertsu on vapaa mies!

Ei ole varmasti vielä löytänyt itsestään bi-curious puolta !!

Vierailija
7127/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koko kevään jerehuumassa kuin mikäkin nuori fanityttö. Pikkuhiljaa se hiipui ja Bojanin osakkeet alkoivat nousta ja nyt nousevat nousemistaan. Tuo Kn touhu ja valinnat on nyt sellaista, etten pysty enää jatkamaan täällä. Enkä jaksa innostua näitten veljeydestäkään. Ehkä jokereiden keikoilla tavataan!

Kaikki laittaa sitten ruusun rintaan, niin tunnistetaan toisemme 😃🌹 Kyllä muutkin osaa käyttää secret codes, kuin Mr. "7.6 coming"

Vierailija
7128/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä somessa behind the scenes kamaa kiertueelta ja esim matkustelusta

Vierailija
7130/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva nähdä somessa behind the scenes kamaa kiertueelta ja esim matkustelusta

Ehkä ei jos siellä vilahtaa aina vaalee polkka

Vierailija
7131/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen huomion olen tehny, mikä ei ehkä / luultavasti meinaa mitään, mutta pakko silti sanoa. Jännä että siihen Kärtsän eiliseen kaipaus juttuun Jokerit omalla bändi instassaan laittoi että we miss you too, ja Kris myös laitto omaansa hauskan Käärijävision jutun. Sen sijaan Bojanin pitää taas jostai syystä hokea tota brother sanaa eikä sanonu takasin mitään että kaipaan myös, pelkästään että nähdään.

En tiiä, muut Jokerit vaan tuntuu olevan täysin sinut tuon fanituksensa ja Käärijä yhteyden kanssa. B on ainoa joka harrastaa tota vähän etäisyyden ottamista ja brother sanan jatkuvaa tuomista esiin.

Vierailija
7132/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen huomion olen tehny, mikä ei ehkä / luultavasti meinaa mitään, mutta pakko silti sanoa. Jännä että siihen Kärtsän eiliseen kaipaus juttuun Jokerit omalla bändi instassaan laittoi että we miss you too, ja Kris myös laitto omaansa hauskan Käärijävision jutun. Sen sijaan Bojanin pitää taas jostai syystä hokea tota brother sanaa eikä sanonu takasin mitään että kaipaan myös, pelkästään että nähdään.

En tiiä, muut Jokerit vaan tuntuu olevan täysin sinut tuon fanituksensa ja Käärijä yhteyden kanssa. B on ainoa joka harrastaa tota vähän etäisyyden ottamista ja brother sanan jatkuvaa tuomista esiin.

Ehkä Bstäkin on vaikea lähteä enää tuollaiseen kaipailutouhuun, koska se ei enää ole totta.

Vierailija
7133/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy varmasti tuohon shippaamiseen. B ymmärtää että täytyy tuoda selvästi esille että ovat kavereita tai muuten osa faneista taas yli-analysoi tilanteen.

Vierailija
7134/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

One directionin Harryn ja Louisin välit sikoinaan huononivat juurikin bromancen mentyä fanien keskuudessa yli. Kun alkoi tyttöystäviä tulemaan kehiin, fanit meni aivan sekaisin.

Voi olla että Bojan saanut neuvon ettei laittaa liikaa bensaa liekkeihin.

Miksi Käärijän tyttöystävästä ei täällä pidetä? Eihän kukaan edes tiedä siitä mitään?

Vierailija
7135/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kaipaus- ja see you soon -viestit vaikuttavat joltain markkinoinnilta. Eli ovat tässä kuussa tekemässä yhdessä jotain julkaistavaa, biisiä tai esiintymistä tai jotain somesisältöä, ja tuo on tapa pitää fanit kiinnostuneina siitä, mitä on tulossa. Oikeat kaipuuviestit lähetettäisiin (tai lähetetään) privaatisti. Ja siis ei siinä mitään, olen innolla odottamassa mitä heidän tapaamisestaan poikii! 

Vierailija
7136/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä kun K:n momentumia maailmalla ei hyödynnetty ja oli jo ennen UMK:a sovittu koko kesäkiertue ihan täysin tukkoon niin että ulkomaan esiintymiset jäi. Uskoisin että näkyvyys maailmalla olisi nostanut myös K:n valuuttaa Suomessa enemmän koska jengi olisi iloinnut hänen näkyvyydestään ulkomailla suomenkielen biisillä enemmän kuin seurata somesta jotain ähtärin keikkaa.

Mutta kai tuohon joku idea oli vetää kaikki kesäkeikat Suomeen plus uskon että raha ratkaisee. Keikkailu ulkomailla maksaa. K:n uraa rakennetaan Suomeen. Lisäksi voi olla että kirjoittavat biisejä jne on jotain muita syitä miksi eivät halua lähteä ulkomaille.

Ei keikkabuukkaushommasta rehellisesti sanottuna etenkin siitä viime kevään vedetään artistilta mehut irti siinä vaiheessa kun kannattaisi mehuja olla ja ajatella juttuja viisujen jälkeen-mentaliteetista kyllä mikään ammattimaisuus paista.

Ei ne hänen kyynistyneet puheetkaan ihmetytä tässä kontekstissa jota haastiksissa kuului koska itse kukainenkin uupuisi. Kenties siellä joku taho yritti kääriä selkänahasta mahd paljon just in case jos viisuista tulee floppi tai jotain. En ymmärrä tuota tiukkaa kalenteria ennen viisuja.

Tottakai myöhemminkin ehtii momentumin jälkeen vielä mutta toki se ei ole täysin sama juttu. Nyt siellä ois kannattanut visiteerata ja hyödyntää ainutlaatuinen mahdollisuus kun on hypeä.

Ja toki mahdollisuus on että artisti ei itse halunnut. Jos näin on, ei mitään mutistavaa.

Vierailija
7137/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö S. Aalto kanssa ollut Warnerilla ennen kuin tiputtautui sieltä sitten pois?

Vierailija
7138/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurannut Käärijän menoa ennen viisuja. Paljonko sillä ol sitä keikkaa? Mitkä oli merkit että paloi loppuun?

Vierailija
7139/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta itse näen enää vain menetettyjä mahdollisuuksia. Ainekset oli jo kasassa ja paljon ylimääräistäkin, mutta miten tästä kaikesta tulikin tällainen pannukakku.

Vierailija
7140/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Bstäkin on vaikea lähteä enää tuollaiseen kaipailutouhuun, koska se ei enää ole totta.

Tuntuu väärältä , että osa faneista odottaa noiden kahden jälleennäkemistä, niinkuin he olisivat jotain näyttelyesineitä. Ja varsinkin, jos ja kun heillä ei tunteet varmaan ole enää samat kuin viisuissa.

Ketju on lukittu.