Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7081/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisuista on kulunut pari viikkoa. Ihan hyvin se Käärijä ehtii vielä kiertämään Eurooppaa, jos haluaa. Esim. Loreeninkin Euroopan kiertue alkaa vasta marraskuussa. Relatkaa nyt vähän :D

Manageriharjoittelijako se siellä huutelee? Loreen on hieman eri kuin Käärijä...ja ei ole Käärijän kiertueesta kuulunut mitään..eli sellaista ei liene vielä tulossa? Tai ei ainakaan tiedossa..

Eikös Käärijällä ole Suomessa syksyllä uusi rundi, huhujen mukaan jäähallikiertue. Viisujen jälkeen taisivat sanoa että ottavat maailman valloituksen rauhallisesti ja katsovat tarkkaan ja rauhassa mitä tekevät. Nyt kun rauta on kuumaa kannattaisi ehkä olla vähemmän rauhallinen

Jos itse oisin tuossa tilanteessa, ehtisin nukkumaan myöhemminkin. Vai oliko niin että Jere oli UMK jälkeen todella uupumut?

Mikke sanoi Instassa: "Nyt kun ChaChaCha:n promokiertue on ohi pääsee jätkät näyttää koko Suomelle ja maailmalle mihin asti tää homma tullaan viemään. Be ready!"

Vierailija
7082/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole huomannut mitään kärttyisyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7083/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te Käärijää pitempään somessa seuranneet, ovatko sen päivitykset aina näin ankeita? Itse olen seurannut vain viisujen ajan ja silloin tuntui koko ajan tulevan hauskaa sisältöä. ei oikeasti voisi kiinnostaa tyttis, pysykööt tuntemattomana, miksi sitä tungetaan joka väliin. Tulee tosiaan mieleen Saara Aalto jota nykyään ei voi saada ilman Meriä kylkiäisenä.

Olen yllättynyt ja pettynyt, että hän ottaa ammattitaidottomia kavereitaan asioita hoitamaan. Harmittaa, kun katsoo vaikka jokereitten päivityksiä, kepeää, mutta asiaa. Mä en nykyään edes pysty katsomaan niitä loirimaneerisia päivityksiä. Yksi Loiri riitti mulle. Lavalla k on loistava, pitäisi vaan nyt katsoa, ettei se muu toiminta tuhoa kaikkea. Ja vielä yksi huomio, lavan ulkopuolinen k ei oo kyllä noine touhuineen Bojanin tasoa. Kiitos ja anteeksi.

Mitkä loiri päivitykset?

Puhuu uunon tapaan monissakin videoissa.

Entä sitten....?

Vierailija
7084/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisujen aikainen euforia ja adrenaliinimyrsky ovat ohi, arki on koittanut, rauhoittukaa mammat ja menkää ulos vaikka kävelylle. Turha nimitellä tai syyllistää K lähipiiriä, ei hän mikään uhri ole.

Vierailija
7085/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis mikä oli Käärijästä ja CCC:stä vielä tossa keväällä (tammi-maaliskuu varsinkin oli ihanaa seurattavaa) on jotenkin lässähtänyt täysin. Kaikki näyttää jotenkin niin ankealta ja nuhjuiselta, mikä ihme siinä on.

Millä tavalla ankealta? Tai mikä on muuttunut?

Tyttiksestä jätetään esim merkkejä joka stooriin. Todella turn off mulle. Oon varmaan liian ihastunut artistiin, mutta mä en pidä tollasesta pelistä. Sitten pitää rehdisti kertoa, eikä leikitellä millään firmulabulbasaur-imagolla tyttis vinosti hymyillen. Kun tuolla flirtti-imagolla pelaa.

Lapsellista.

Vierailija
7086/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen kyllä yllättynyt että some puolella mennään siitä mistä aita on matalin ja laitetaan muutama klippi missä vaan höpötetään kameralle.

Enkä yhtään tykännyt kun käytti "mr worldwide".

Miksei oo tehnyt esim Bojanin kanssa ig liveä? Tai ihan normi ig liveä faneille?

Vierailija
7087/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis mikä oli Käärijästä ja CCC:stä vielä tossa keväällä (tammi-maaliskuu varsinkin oli ihanaa seurattavaa) on jotenkin lässähtänyt täysin. Kaikki näyttää jotenkin niin ankealta ja nuhjuiselta, mikä ihme siinä on.

Millä tavalla ankealta? Tai mikä on muuttunut?

Tyttiksestä jätetään esim merkkejä joka stooriin. Todella turn off mulle. Oon varmaan liian ihastunut artistiin, mutta mä en pidä tollasesta pelistä. Sitten pitää rehdisti kertoa, eikä leikitellä millään firmulabulbasaur-imagolla tyttis vinosti hymyillen. Kun tuolla flirtti-imagolla pelaa.

Lapsellista.

En vietä paljoa aikaa igssä, mitä merkkejä tyttiksestä stooreissa on ollut ananaksen lisäksi?

Vierailija
7088/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Olisiko tässä jotain samaa kun sairauden hoito ruokavaliolla ym. Et tehdään omalla tavalla. Siinä Käärijä Subtitled twitteristin hienossa artikkelissa viitataan lopuksi kädenvääntöön levy-yhtiön kanssa. Hmm.

Mut juuri sellainen lämmin, kepeä, ammattitaitoinen sisältö olisi nyt tarpeen. Ei väsyttää itseään kuppiloilla vaan katsoa vähän pidemmälle ja laajemmalle. Ehkä tätä kannattaa täällä toistella, jos osuis jonkun Matrix vibes välittäjän vastaanottimiin.

Tietysti yksi motiivi on varmasti ansainta. Et tehdään sitä mistä saa tuohta ja mahd pienellä budjetilla. Ja frendi menolla. Vaikka samaan aikaan olisi mahdollista ottaa noita super star askelia. Mun mielestä on hyvä, et K jollain lailla Alan Walkerin kanssa tekemisissä. Alan on tosi nuori kuitenkin ollut kun ura räjähti, mutta super kivasti tyylikkäästi hoitanut kaiken ja tulos on nähtävissä.

Mikähän vähän uhosi tuossa toka vikassa postauksessa, että vielä ei ole nähty kuin näin vähän. Ovatko kaikki vähän outlaw altavastaaja asenteella 😅 No, tuohon vedoten manifestoidaan kasvua, esim rinsikat on jo nähty, ei kannata toistaa samoja vitsejä, ei enää naurata

Avainsanat on tosiaan lämmin, kepeä, ammattitaitoinen. 😊 Jos jättää laskuista pois viisumiehet jotka lähinnä himoitsi Kärtsää somessa :D niin suurin osa ulkkarifaneista ihastelee sitä viisujen aikaista iloa, naurua ja lämpöä. Nuo loistaa nyt poissaolollaan mutta... ehkä tulevat takaisin.

Vierailija
7089/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenilla ei ole tähän verrattavaa hypeä, tosi huono vertaus. Ja varmaan hänelle parempikin jos kiertue alkaa vasta marraskuussa, ehtii vähän pölyt laskeutua.

Ero on siinä, että ilman viisuja Loreen lähtisi kiertueelle muutenkin.

Ilman viisuja ja UMK, Käärijä kiertäisi edelleen random baareja ja kuppiloita joissa olisi kourallinen yleisöä. Tosin tässä skenaariossa ei tainnut mikään muu muuttua kuin että yleisöä on paljon ja festarikeikat tuli lisäksi

Loreen tuskin olisi lähtenyt millekään kiertueelle ilman Euroviisuja. Kyllähän sen huomaa kaikesta, miten tärkeää hänelle oli voittaa ne viisut, vaikka kuinka yrittääkin esittää vaatimatonta.

Vierailija
7090/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä vihamielisesti kiinnostuneet on niitä, joilla tää shippaus on mennyt yli. Voitteko tehdä vaikka oman ketjun? Mä haluaisin keskittyä aiheeseen eli Käärijään ja Bojaniin

Jep, jatketaan hyväntuulista fiilistelyä, onhan sen sekä K:n ja B:n molempien tavaramerkki.

Kannatan!

Vierailija
7091/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:llä on aina sama kova kuori stooreissa, kun GF on messissä. Joku aurajuttu. Viisuviikkojenkin alkuajan päivitykset oli ihan eri fiiliksisiä, kun broidinsa kanssa siellä paahtoivat. Finaaliviikonloppua edeltävinä päivinä yleusilme muuttui

Vierailija
7092/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin keväällä Käärijään, jonka nauru on hurmaava ja tarttuva, joka on ihana yhdistelmä kypsyyttä ja poikamaisuutta, seksikkyyttä ja aitoutta ja joka on niin kuin englanniksi koko ajan sanotaan: wholesome. Viisujen jälkeen sitä Käärijää ei ole näkynyt ollenkaan. Joku vittuuntuneen ja poissaolevan ja teennäisen oloinen jannu vaan. Uupunut ehkä. Harmittaa henkilökohtaisesti, kun kerrankin aloin aidosti fanittaa jota kuta. Ehkei fanitus sitten oo mun juttu, kun oon näin vaativa?

Vierailija
7093/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Jere on vaikuttanut tympääntyneeltå ja ärtyneeltä?

Vierailija
7094/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, on vain näiden kuvittelua. Toivovat, että Jere olisi joku pelle 24/7...

Vierailija
7095/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, kun joka kerta kyselee bojan ja käärijän ystävyydestä muut bändiläiset aina virnuilee 

Vierailija
7096/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin keväällä Käärijään, jonka nauru on hurmaava ja tarttuva, joka on ihana yhdistelmä kypsyyttä ja poikamaisuutta, seksikkyyttä ja aitoutta ja joka on niin kuin englanniksi koko ajan sanotaan: wholesome. Viisujen jälkeen sitä Käärijää ei ole näkynyt ollenkaan. Joku vittuuntuneen ja poissaolevan ja teennäisen oloinen jannu vaan. Uupunut ehkä. Harmittaa henkilökohtaisesti, kun kerrankin aloin aidosti fanittaa jota kuta. Ehkei fanitus sitten oo mun juttu, kun oon näin vaativa?

Tämä just, samat fiilikset 🥹

Vierailija
7097/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relataan nyt vähän. Tärkeintä on, että Käärijä tuottaa kontenttia faneilleen. Ehdottomasti parempia nämä Ähtärin klipit kuin radiohiljaisuus viisujen jälkeen. Eiköhän myös sitä herkempää, nauravampaa ja hassuttelevaa kontenttia vielä ole tulossa.

Keikoilla Kärtsä näytti ihan entiseltä itseltään, hyvä merkki.

Vierailija
7098/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huono tuntuma nyt tuosta manageriharjoittelijasta...ei näin!!!!! Ja kyllä, mulle tuli esim toissailtaisista viesteistä mieleen jotenkin se, että paitsi joku K lukee näitä viestejä, myös kirjoittaa..

Tässähän mennään ihan Saaran jalanjälkiä. Ei tuttavuuden perusteella ikinä pitäisi palkata, jollei samalla ole kyseessä rautainen ammattilainen. Mikä tässä on taas niin vaikeaa tajuta. Esim Mikke on ammattilainen. Taas tämä, että jos on tyhmä niin sitten toimii sen mukaan.

Joo. Manageri on tarjoilija joka kk sitten lopettanut ihkussa tarjoilutyönsä. Hmm. Tässä on nyt jotain hämärää himmeliä. Paljon pienempiäkin Warnerilla olevia nimiä on Carlan tallissa. Äh.

Kun nyt olis voinut mennä isosti ja miettiä noiden kuppiloiden sijaan paria isompaa keikkaa ja vierailua Eurooppaan, nostaa hypeä. Suhteita pitäisi luoda Gregoriin ja vähän joka suuntaan. Ja ei vanhaa kaveria manageriksi vaan ammattilainen, jolla suhteita, verkostoa, näkyä, pokkaa vaatia ja neuvotella ja ajaa artistin etua 110% 🥴

Onhan sillä oikeakin manageri. Tämä henkilö on kiertuemanageri/trainee. Eli apukäsi käytännössä, ei mitään toimivaltaa.

Kuka se oikea manageri on?

Warnerin managereista ainakin promootiomanageri Emil Tiukkanen eli Eki ja tuotantomanageri Ninni Palmroos toimivat Käärijän taustalla.

Tuo mystinen Ekihän oli joillain Käärijän preparty-videoillakin mukana.

Eki oli jokaisella pre-party-reissulla mukana ja Euroviisuissa myös. Levy-yhtiön tyypeistä myöskin A&R Ida Karimaa on Käärijälle tärkeä taustatekijä. Hänkin oli Euroviisuissa mukana.

Vierailija
7099/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole katsonut juurikaan kameraan/katsojiin, ei ole hymyillyt tai nauranut lainkaan, on tylyttänyt ihmisiä rumasti (vaikka olisikin läppä), jne. jne.

Vierailija
7100/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko kevään jerehuumassa kuin mikäkin nuori fanityttö. Pikkuhiljaa se hiipui ja Bojanin osakkeet alkoivat nousta ja nyt nousevat nousemistaan. Tuo Kn touhu ja valinnat on nyt sellaista, etten pysty enää jatkamaan täällä. Enkä jaksa innostua näitten veljeydestäkään. Ehkä jokereiden keikoilla tavataan!

Ketju on lukittu.