Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7101/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Jere on vaikuttanut tympääntyneeltå ja ärtyneeltä?

Ei mitenkään, on vain näiden kuvittelua. Toivovat, että Jere olisi joku pelle 24/7...

Jahas, joku Jeren kaveri taas apajilla..moikka vaan!

Vierailija
7102/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis mikä oli Käärijästä ja CCC:stä vielä tossa keväällä (tammi-maaliskuu varsinkin oli ihanaa seurattavaa) on jotenkin lässähtänyt täysin. Kaikki näyttää jotenkin niin ankealta ja nuhjuiselta, mikä ihme siinä on.

Millä tavalla ankealta? Tai mikä on muuttunut?

Tyttiksestä jätetään esim merkkejä joka stooriin. Todella turn off mulle. Oon varmaan liian ihastunut artistiin, mutta mä en pidä tollasesta pelistä. Sitten pitää rehdisti kertoa, eikä leikitellä millään firmulabulbasaur-imagolla tyttis vinosti hymyillen. Kun tuolla flirtti-imagolla pelaa.

Lapsellista.

En vietä paljoa aikaa igssä, mitä merkkejä tyttiksestä stooreissa on ollut ananaksen lisäksi?

Malediivien story, kampaajastoori kotoa, Umk-stoorit, joissakin keikkastooreissa näkyy...

Ei ehkä tarkoituksellista, mutta tuhoaa kyllä ainakin allekirjoittaneen fiilikset symppisformulalakanatouhosta tuommonen "laskelmoitu sinkkuus"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7103/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Jere on vaikuttanut tympääntyneeltå ja ärtyneeltä?

Ei mitenkään, on vain näiden kuvittelua. Toivovat, että Jere olisi joku pelle 24/7...

En todellakaan toivo, että olisi pelle! Olisi vaan oma sympaattinen itsensä. Niinkuin se Jere, joka kertoi Bojanista viisujen jälkeen. Ihanan aito.

Vierailija
7104/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relataan nyt vähän. Tärkeintä on, että Käärijä tuottaa kontenttia faneilleen. Ehdottomasti parempia nämä Ähtärin klipit kuin radiohiljaisuus viisujen jälkeen. Eiköhän myös sitä herkempää, nauravampaa ja hassuttelevaa kontenttia vielä ole tulossa.

Keikoilla Kärtsä näytti ihan entiseltä itseltään, hyvä merkki.

Samaan hengenvetoon pitää jatkaa, että toivottavasti Jere jaksaa pitää herkkyydestään kiinni ja välillä näyttää herkkyyttä ulkomaailmallekin. Iso osa faneista arvostaa sitä, se tasapainottaa lavapersoonan kukkoilevampaa Käärijää.

Vierailija
7105/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hei armoa. On Jere aika hurjassa paikassa. Tää on vähän kuin vanhemmuus: kaikki siitä olevinaan kaiken tietää ja itsekin on lapsettomana hemmetin tietävänä miten homma pitää hoitaa mutta annas olla kun olet itse keskellä sitä kaikkea pyöritystä niin ei olekaan niin helppoa nähdä metsää puilta. Samalla vielä pitää tyytyväisenä fanit, yhtäkkiset ulkkarifanit joita sekunti sitten ei ollut, olla olematta täys kus*pää vanhojen kavereiden mielestä, huolehtia ettei kaikki onnenonkijat pyri vaan hyötymään jne. Ymmärrän täysin miksi tuli Bojania ikävä just ennen keikkaa. Varmaan vyöryy tunteet päälle ja joku joka on kokenut sen kaiken saman ja jakanut ne huikeat hetket tuntuu varmaan läheisemmältä hetken kuin gf, kaverit, odottavat fanit, hela hoito. Ja se rooli, Jerehän on sanonut että Käärijä on hahmo. Huumoria, pullistelua jne. Hahmon ja roolin taakse on helpompi piiloutua. Uskon että Jere saa kasetin kasaan kun keikkoja on takana muutama ja homma alkaa taas tuntua tutulta.

Jatkoon toivon minäkin vähemmän ja isompaa. Yhtä paljon se ottaa esiintyä pienessä räkälässä kuin saman tien pyyhkäistä massoille isoa. Syksy alkaa olla viimeiset hetket mennä Eurooppaan. Ihmiset unohtaa surullisen nopeasti. Warner hoi, vahvempaa ohjausta, somevastaava ja henkistä tukea. Artisteilta vaaditaan ihan liikaa. Tavallisia ihmisiä varustettuna vaihtelevalla kapasiteetilla. Ei imetä mekin kuiviin.

Vierailija
7106/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka on tylsää ja ankeaa sisältöä jos iso massa somessa tykkää kuitenkin kuvista ja kommentoi?

Tämä on sitä ihan samaa hätäilyä, mitä oli viisuesityksenkin suhteen. Täällä palstallahan oltiin ihan paniikissa eurolavoista, tanssijoista, esityksen sekavuudesta yms. Sitten oltiin hämmentyneitä, kun ulkomailla esityksestä pidettiin. Sen jälkeen ei olekaan enää kuulunut itkua surkeasta esityksestä. 😀 Nyt vuorossa on hätäily "loirimaisuudesta" (huom. ulkomailla kukaan ei tiedä Loiria, ei hätää) ja "kärttyisyydestä".

Mä en ole itkenyt koska ei ole pointtia, mutta olen edelleen sitä mieltä, että umk esityksessä moni pieni asia toimi paremmin (toisaalta laatikko ja varjo oli mahtava keksintö). Olen lähinnä huojentunut, että näillä "pikkujutuilla" ei ollut mitään tekemistä äänien kanssa. Ja ihan selkeästikin paras esitys muihin verrattuna. Mutta kyllä mä valikoin umk esityksen näistä kahdesta, ei ole mikään "juoksen paikasta a paikkaan b", sorry.

Vierailija
7107/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin keväällä Käärijään, jonka nauru on hurmaava ja tarttuva, joka on ihana yhdistelmä kypsyyttä ja poikamaisuutta, seksikkyyttä ja aitoutta ja joka on niin kuin englanniksi koko ajan sanotaan: wholesome. Viisujen jälkeen sitä Käärijää ei ole näkynyt ollenkaan. Joku vittuuntuneen ja poissaolevan ja teennäisen oloinen jannu vaan. Uupunut ehkä. Harmittaa henkilökohtaisesti, kun kerrankin aloin aidosti fanittaa jota kuta. Ehkei fanitus sitten oo mun juttu, kun oon näin vaativa?

Sama täällä. Haikea ja vähän surullinenkin fiilis. Mutta kukan nuppu voi puhjeta vain kerran, ja silloin tuoksu on huumaavin.

Edessä on vain lakastuminen. Sitä prosessia nopeuttaa köynnöstävät hyötyjäkasvit.

Vierailija
7108/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymypoika

https://vm.tiktok.com/ZGJxQgXjT/

Hymy on hänen aseensa.

Vierailija
7109/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymypoika

Hymy on hänen aseensa.

Bojanin silmät on nauraessa tosi veikeät 😊

Vierailija
7110/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis mikä oli Käärijästä ja CCC:stä vielä tossa keväällä (tammi-maaliskuu varsinkin oli ihanaa seurattavaa) on jotenkin lässähtänyt täysin. Kaikki näyttää jotenkin niin ankealta ja nuhjuiselta, mikä ihme siinä on.

Voihan se olla että se muutos onkin vaan itsessä ja alkuviehätys ohi. UMKissa ja viisuissa kaikki oli niin värikästä ja iloista ja siihen perään Suomen pienet keikkapaikat on nuhjuisen ja likaisen näköisiä, instapätkät olleet kärttyisiä (ehkä tulee nyt muuttumaan) ja kun noita keikkaklippejä katsoo niin ei lavameininkikään houkuta. Menisin tällä hetkellä mieluummin Joker Outin keikalle jos valita saisi.

Ehkä se oli Bojan, joka sai Kärtsän hehkumaan ja näyttämään parastaan, kun taas polkka tuo esiin hänestä tuon kärttyisen puolen. Just sayin'..

Vierailija
7111/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka on tylsää ja ankeaa sisältöä jos iso massa somessa tykkää kuitenkin kuvista ja kommentoi?

Tää on just mikä mättää maailmassa. "Miksi panostaa asioiden tekemiseen, jos nykyinen saa huomiota muutenkin" F__k this!

Vierailija
7112/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä ihan samaa hätäilyä, mitä oli viisuesityksenkin suhteen. Täällä palstallahan oltiin ihan paniikissa eurolavoista, tanssijoista, esityksen sekavuudesta yms. Sitten oltiin hämmentyneitä, kun ulkomailla esityksestä pidettiin. Sen jälkeen ei olekaan enää kuulunut itkua surkeasta esityksestä. 😀 Nyt vuorossa on hätäily "loirimaisuudesta" (huom. ulkomailla kukaan ei tiedä Loiria, ei hätää) ja "kärttyisyydestä".

Mä en ole itkenyt koska ei ole pointtia, mutta olen edelleen sitä mieltä, että umk esityksessä moni pieni asia toimi paremmin (toisaalta laatikko ja varjo oli mahtava keksintö). Olen lähinnä huojentunut, että näillä "pikkujutuilla" ei ollut mitään tekemistä äänien kanssa. Ja ihan selkeästikin paras esitys muihin verrattuna. Mutta kyllä mä valikoin umk esityksen näistä kahdesta, ei ole mikään "juoksen paikasta a paikkaan b", sorry.

Mun mielestä tanssijoilla oli umkissa paljon parempi koreografia. He tanssi kauniimmin cha cha cha'ta ja heidän "hulluus" ja keskinäinen taistelu tuli siinä paremmin esille. Viisuissa oli sitä ihmeellistä apinajuoksua ja muita outoja pomppimisia, mutta eipä sillä äänestykseen näyttänyt olevan vaikutusta.

Vierailija
7113/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä jätetään esim merkkejä joka stooriin. Todella turn off mulle. Oon varmaan liian ihastunut artistiin, mutta mä en pidä tollasesta pelistä. Sitten pitää rehdisti kertoa, eikä leikitellä millään firmulabulbasaur-imagolla tyttis vinosti hymyillen. Kun tuolla flirtti-imagolla pelaa.

Lapsellista.

En vietä paljoa aikaa igssä, mitä merkkejä tyttiksestä stooreissa on ollut ananaksen lisäksi?

Malediivien story, kampaajastoori kotoa, Umk-stoorit, joissakin keikkastooreissa näkyy...

Ei ehkä tarkoituksellista, mutta tuhoaa kyllä ainakin allekirjoittaneen fiilikset symppisformulalakanatouhosta tuommonen "laskelmoitu sinkkuus"

Miten se tyttis näkyi umk ja malediivi stooreissa?

Vierailija
7114/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista.

Käsitelty jo...kaiva ketjuja

Vierailija
7115/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:llä on aina sama kova kuori stooreissa, kun GF on messissä. Joku aurajuttu. Viisuviikkojenkin alkuajan päivitykset oli ihan eri fiiliksisiä, kun broidinsa kanssa siellä paahtoivat. Finaaliviikonloppua edeltävinä päivinä yleusilme muuttui

Hyvin muotoiltu. On se ihme, että maailma haluaa Bojanin kainaloon. Siinä tilanteessa molemmat pääsevät täyteen loistoonsa. Miksi hukata hyvää energiaa... 🙂

Vierailija
7116/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista.

https://www.instagram.com/p/Co__zOMoSJB/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
7117/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymypoika

Hymy on hänen aseensa.

Aika huonot hampaat vinksin vonksin. Kyllä Bojanilla on silmät!

Vierailija
7118/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niissä malediivi stooreissa ei missään näkynyt tyttistä

Vierailija
7119/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista.

Ei tuota ananasta mikään tyttis esitellyt. En ymmärrä mistä koko tyttisajatus on lähtenyt!

Vierailija
7120/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista.

https://www.instagram.com/reel/CtBZzGoAl8N/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mikä lämmin läikähdys!

Ketju on lukittu.