Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä seuraan ihaillen Slovenian managerin toimintaa ja kauhulla tätä Suomen harjoittelumeininkiä, olkoonkin, että Käärijällä on ns oikeakin manageri tämän harkkatytön lisäksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin suuri vitsi tää manageriharjoittelija että huhhuh...pahoin pelkään että Käärijä itse on tämän päättänyt tms..en muuta selitystä löydä.
Järjetöntä rekrytointia. En kyllä tunne sympatiaa, jos noin tyhmä on
Nimenomaan näin on asia...
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin suuri vitsi tää manageriharjoittelija että huhhuh...pahoin pelkään että Käärijä itse on tämän päättänyt tms..en muuta selitystä löydä.
Luulen että käärijä haluaa taustatiiminsä pysyvän hänen kavereina. Silleenhän varsinkin räppärit aloittaa. Musan tekoa kavereiden kanssa ja kaverit tekee, varsinkin siksi kun ei oo varaa maksaa ammattilaisille koska artisti on tuntematon vielä ja muutenkin homma on kivaa puuhailua kavereiden kesken. Sitkun lyödään läpi, halutaan et ne kaverit pysyy siinä, jotka olleet aikaisemminkin mukana.
Ja onhan se varmaan Jerellä ihan kivaa kierrellä tuttujen kavereiden kanssa ja pitää hauskaa
Kannattaisi kyllä harkita että ottaisi oikeat ammattilaiset messiin
Käärijä down under Australia NZ kesäkeikoille 23-24, ellei ole jo liian myöhäistä kun on tämän kesän pyörinyt Suomessa. Globaalia markkinointia nyt kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Manageri taitaa olla joku Jeren vanha kaveri, ainakin Jere on tykännyt sen päivityksistä jo neljän vuoden ajan. (Ai minäkö stalkkaaja?)
Ettei olis jopa exä. Eikös se sanonut jossain haastattelussa olevansa exän kaa kaveri. Joka tapauksessa ei kyllä vakuuta ainakaan vielä..
Vaikuttaa tuollaiselta pieni tiivis piiri pyörii ja pyörittää -kuviolta. Yhdelle tutulle sitä ja toiselle tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimääb oliko ananas viesti mutta mitä se voisi viestiä??
Eiks ananas oo swingereiden tunnus, siis parinvaihtajien😅
Mielessä pina colada ja...
On muuten olemassa olut nimeltä Bojan Pina Colada
https://untappd.com/b/browar-bojanowo-bojan-pina-colada/4320989
Näillä kahdella on kyllä tähdet kohdallaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko 10v breikkauksen yritystä saanut epäluottavaiseksi ammattilaissysteemiä kohtaan. Niin haluaa, että kaverit kiertää ja hoitaa. Mutta ei tuo tuolla tapaa tosiaan kasva ja kuki out of The kuppila box
Ääh nuo rintsikkajutut keikalla on tosi typeriä, taas viimeisimmissä pätkissä sitä samaa.
Viisuista on kulunut pari viikkoa. Ihan hyvin se Käärijä ehtii vielä kiertämään Eurooppaa, jos haluaa. Esim. Loreeninkin Euroopan kiertue alkaa vasta marraskuussa. Relatkaa nyt vähän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko 10v breikkauksen yritystä saanut epäluottavaiseksi ammattilaissysteemiä kohtaan. Niin haluaa, että kaverit kiertää ja hoitaa. Mutta ei tuo tuolla tapaa tosiaan kasva ja kuki out of The kuppila box
Tai siksi breikki jäänyt saamatta kun kaverit ovat hoitaneet?
Mitenköhän Jeren taustatiimiin saisi parhaiten yhteyden...
Nimim olen tehnyt tuolla alalla töitä monta vuotta xd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh nuo rintsikkajutut keikalla on tosi typeriä, taas viimeisimmissä pätkissä sitä samaa.
Niin on. Samoin niiden päälle pukeminen.
Samaa mieltä. Naisia alentavaa.
Te Käärijää pitempään somessa seuranneet, ovatko sen päivitykset aina näin ankeita? Itse olen seurannut vain viisujen ajan ja silloin tuntui koko ajan tulevan hauskaa sisältöä. ei oikeasti voisi kiinnostaa tyttis, pysykööt tuntemattomana, miksi sitä tungetaan joka väliin. Tulee tosiaan mieleen Saara Aalto jota nykyään ei voi saada ilman Meriä kylkiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Viisuista on kulunut pari viikkoa. Ihan hyvin se Käärijä ehtii vielä kiertämään Eurooppaa, jos haluaa. Esim. Loreeninkin Euroopan kiertue alkaa vasta marraskuussa. Relatkaa nyt vähän :D
Manageriharjoittelijako se siellä huutelee? Loreen on hieman eri kuin Käärijä...ja ei ole Käärijän kiertueesta kuulunut mitään..eli sellaista ei liene vielä tulossa? Tai ei ainakaan tiedossa..
Olisi kiva saada selitys miksi ei ole maailmalla, sen sijaan että kiertää perähikiöitä. Ehkä totuus ei kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageriharjoittelijako se siellä huutelee? Loreen on hieman eri kuin Käärijä...ja ei ole Käärijän kiertueesta kuulunut mitään..eli sellaista ei liene vielä tulossa? Tai ei ainakaan tiedossa..
Eikös Käärijällä ole Suomessa syksyllä uusi rundi, huhujen mukaan jäähallikiertue. Viisujen jälkeen taisivat sanoa että ottavat maailman valloituksen rauhallisesti ja katsovat tarkkaan ja rauhassa mitä tekevät. Nyt kun rauta on kuumaa kannattaisi ehkä olla vähemmän rauhallinen
Jos itse oisin tuossa tilanteessa, ehtisin nukkumaan myöhemminkin. Vai oliko niin että Jere oli UMK jälkeen todella uupumut?
Vierailija kirjoitti:
Te Käärijää pitempään somessa seuranneet, ovatko sen päivitykset aina näin ankeita? Itse olen seurannut vain viisujen ajan ja silloin tuntui koko ajan tulevan hauskaa sisältöä. ei oikeasti voisi kiinnostaa tyttis, pysykööt tuntemattomana, miksi sitä tungetaan joka väliin. Tulee tosiaan mieleen Saara Aalto jota nykyään ei voi saada ilman Meriä kylkiäisenä.
On kyllä harvinaisen tylsää materiaalia kun miettii että eka keikka loman jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva saada selitys miksi ei ole maailmalla, sen sijaan että kiertää perähikiöitä. Ehkä totuus ei kuulosta hyvältä.
Keikat oli jo ehditty myydä ennen viisuja