Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Aina pahemmaksi menee vaan 😅
https://twitter.com/SuddenSpaceFrog/status/1692173901609292278?t=GJea5G…
Hyyyiii! Mä nään painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tää mies keskustelu on mielenkiintoinen. Outoa on, että mun perheessä tytär näyttää eniten Bojanilta jos menisin jonnekin Twitteriin kuvan kanssa väittämään häntä Bojanin pikkusiskoksi niin kaikki jotka ei tunne Bojanin perhetaustaa (sitä että on kuopus) varmaan uskoisi 😂
On kyllä vähiten mielenkiintoinen keskustelu pitkään aikaan. Muijat keksii itselleen kuka minkäkin näköisiä miehiä ja luettelee niitä. Ihan kun oltais 10-vuotiaita.
Ja vaikka olis oikeastikin joku vähän rokkitähden näkönen random suomalainen mies jossakin olemassa niin onks se nyt kiinnostava tieto, lol
Vierailija kirjoitti:
Luluxan So sparklative
https://twitter.com/luluxa_lux/status/1691872680432017759?t=Pgfn6MYoCsd…
Onko Janilla tuo sama ilme, kun hän tuijottaa lavalle heitettyä viisugayta?
Sparklatiivi-Jan on parasta viihdettä. Lisää tätä. Känninen Kris siihen kylkeen vielä hortoileen ni avot.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on kuulkaas Normal kauppa tyhjennetty sparkling glitter vartaloöljy ja suihke pulloista. Minä poika olen valmis syyskuussa kohtamaan Janin leopardi tangoissa sekä vartalo täysin kimalteen peitossa. Jos ette vielä tiedä, mikä on sparklatiivin synonyymi, niin se on kuulkaas Viisugay. Täältä tullaan Jan, loistavampana kuin yksikään Discopallo. Saat viedä mut vaikka Sloveniaan asti.
No chance man you have to wrestle me first. Jan is mine.
T. Nace
What a cute Bojan who speaks Italian! But in Italy we know the difference between Slovakia and Slovenia. The interviewer was probably distracted.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tää meidän kielitaituri, joka ymmärtää näemmä italiaakin ja huomauttaa kohteliaasti (3:25) haastattelijan virheestä (kotimaa toki Slovenia ei Slovakia).
Muutenkin kiva haastis, jota en ollut ennen kai nähnytkään.
Ainakin Jan tajusi myös että puhutaan Slovakiasta 2.25 eteenpäin. Saattoi olla että jokainen JO kuuli sen väärän maan ja havahtuivat. Oisko käynyt useamminkin sama virhe ja tottuneet jo kun alkavat naureskella.
Ihan totta! Janin ja Bojanin ilmeet tuossa 😄 Jure ilmeisesti tajusi vasta B:n kerrottua. Ja tosiaan varmaan kyllästymiseen saakka porukka sekoittanut nuo maat.
Oon kerran aiemminkin kertonut, että mun aikuinen poika on erittäin paljon Bojanin näköinen ja Bojan ei mussa herätäkään mitään muita kuin äidillisiä tunteita. Tyyppinä täysin erilainen, mutta kasvoiltaa hyvin samannäköinen.
En minäkään italiaa puhu mut ymmärsin kyl et sanoi Slovakia.
Vierailija kirjoitti:
Sparklatiivi-Jan on parasta viihdettä. Lisää tätä. Känninen Kris siihen kylkeen vielä hortoileen ni avot.
Ja taustalle K ja B sen yhden jaetun aivosolunsa kanssa vetämään kolmen promillen CCC:ta. Yes.
Ostin just lipun Pakkahuoneelle. Eka K:n keikka, joten turvallista matkaa h elvettiin minulle.
Ootko viisugay tulossa Tavastian keikalle? Että tietää varautua aurinkolaseilla, kun kimaltelet siellä menemään...
Vierailija kirjoitti:
Miten se näyttää siltä että Jan on huitassu yksin tuhannen kännit, muut roudaa tms ihan asiallisesti ees taas ja toinen häärää stringit kädessä sinne väliin 💔
why this beven so sparklative NACE
Eli sä pukeudut Verka Serduchkaksi? :)
Miksiköhän täältä lähti paljon taas ihan tavallisia viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin Persu mies himassa, en tiedä miten siitä pääsee eroon?
Ei niistä pääse.
Mulla on Mersu mies. Ei siitäkään pääse.
Persumiehestä pääset kun pukeudut vihreeseen boleroon ja matavyötäröisiin
nahkahousuihin, jossa stringit alla.
Vetäset cha cha cha siihen malliin, että kyllä persu lähtee.
Eihän se diggaa vihreitä.
Mersumiehestä pääsee eroon kun ostat itsellesi punaisen Ferrarin.
Sitä ei Mese mies kestä ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ootko viisugay tulossa Tavastian keikalle? Että tietää varautua aurinkolaseilla, kun kimaltelet siellä menemään...
Mä nään tän sieluni silmin kuinka täpötäyden Tavastian keskelle avautuu vapaa käytävä, kun Viisugay astuu sisään kimaltelevine killukkeineen ja JOn pojat lopettavat soittamisen kuin taikaiskusta huumaantuneena kyseisestä näystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se näyttää siltä että Jan on huitassu yksin tuhannen kännit, muut roudaa tms ihan asiallisesti ees taas ja toinen häärää stringit kädessä sinne väliin 💔
why this beven so sparklative NACE
Sitä mä kans ihmettelen et missä välissä se on itsensä saanut tommoseen kuntoon kun muut roudaa kamoja. Tää naurattaa kyllä niin kaikki noi sanat mitä se sanoo, tosi mutkikkaasti (ja miks ylipäätään enkuksi) 🤭 Muut vaikuttaa myös olevan vähän kyllästyneitä häneen, et olisko jatkunut jo tovin tää Janin söhellys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
why this beven so sparklative NACESitä mä kans ihmettelen et missä välissä se on itsensä saanut tommoseen kuntoon kun muut roudaa kamoja. Tää naurattaa kyllä niin kaikki noi sanat mitä se sanoo, tosi mutkikkaasti (ja miks ylipäätään enkuksi) 🤭 Muut vaikuttaa myös olevan vähän kyllästyneitä häneen, et olisko jatkunut jo tovin tää Janin söhellys.
Musta näyttää et ois tuhannen pajareissa, sopisi myös käytökseen.
Mun äitini näyttää tosi paljon blondilta Käärijältä. Erona et viiksiä on vähempi ja on pitempi ja rotevampi. Me ollaan alettu sanoon sitä Määrijäksi. Tulee 'mammasta'.