Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kurjen Lassehan se. Anna mennä!
En tiedä, miksi taas repesin niin paljon tälle Lasselle 😅 Ehkä siksi, että on yksi esimerkki tämän palstan hulvattomasta ja laajasta henkilögalleriasta 😄
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissakin kokeillaan miltä K näyttää ilman partaa&viiksiä
https://www.tumblr.com/luluxa/725913594551746560/i-saw-a-clean-shaven-j…
Millä filtterillä ton voi tehdä?
Niin haluaisin vaan tehdä kaikille selväksi että minulla on kotona täsmälleen JO:n Janin näköinen mies. Tai itseasiassa hän on Jan, eli voitan kaikki. Jätin Bojanin ja Käärijän näköiset miehet (meillä oli polycule) sen takia.
Mistä saa Zlatanin näköisiä miehiä? You had me in 'ja taas mennään '.
Kaverin puolesta kyselen.
No niin, nyt on kuulkaas Normal kauppa tyhjennetty sparkling glitter vartaloöljy ja suihke pulloista. Minä poika olen valmis syyskuussa kohtamaan Janin leopardi tangoissa sekä vartalo täysin kimalteen peitossa. Jos ette vielä tiedä, mikä on sparklatiivin synonyymi, niin se on kuulkaas Viisugay. Täältä tullaan Jan, loistavampana kuin yksikään Discopallo. Saat viedä mut vaikka Sloveniaan asti.
Ihana tää meidän kielitaituri, joka ymmärtää näemmä italiaakin ja huomauttaa kohteliaasti (3:25) haastattelijan virheestä (kotimaa toki Slovenia ei Slovakia).
Muutenkin kiva haastis, jota en ollut ennen kai nähnytkään.
Mun mies on eniten Nacen näköinen. Komea, isokokoinen, oikein sonni. Hän on mua vähän nuorempi, mutta ikäeroa ei ulkoisesti huomaa. Olen itse 38, ja mun "Nace" on 32v. Lucky me.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa Zlatanin näköisiä miehiä? You had me in 'ja taas mennään '.
Kaverin puolesta kyselen.
😅! Ei oo toista tullut vastaan, että ehkei niitä ole aidon ja tän mun version lisäksi enempää 😅!
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on kuulkaas Normal kauppa tyhjennetty sparkling glitter vartaloöljy ja suihke pulloista. Minä poika olen valmis syyskuussa kohtamaan Janin leopardi tangoissa sekä vartalo täysin kimalteen peitossa. Jos ette vielä tiedä, mikä on sparklatiivin synonyymi, niin se on kuulkaas Viisugay. Täältä tullaan Jan, loistavampana kuin yksikään Discopallo. Saat viedä mut vaikka Sloveniaan asti.
Yöllä kuitenkin laitat taas Kukkista seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla lavalle heitetään porukalla tangojen sijaan tangoihin pukeutunut kauttaaltaan kimaltava viisugay.
Vierailija kirjoitti:
Keittiössä:
B: hey babe, what are you doing? (kisses K)
K: uuuu hi baby, what a nice kiss .. you taste delicious!
B: yeah i know... Hahah well, it's just my new toothpaste
K: wow
B: and whats this?
K: smoothie
B: oh really, nice!
K: yes, i put here some bananas and strawberries, you like that?
B: yes, i love strawberries and bananas, and i love smoothies, especially when you make it. It sounds yammy. You are yammy... (kisses K's neck)
K: oh no... don't.... (laughing). I have to cut these bananas... Bojan, really ... I cut them like this and this... And then I cut strawberries... Like this...
B: you look good in the kitchen, wifey
K: (laughing)
B: you do, baby! I love to see you cooking, so sexy, you make me hungry...
K: yeah?
B: yeah
K: i'll have to do this more often then
B: (hugs K behind) please do...
K: you horny little slut
B: (laughing)
K: come on now, keep your hands away, i have to do this...
B: okey, okey... can i help?
K: yes, go and get the blender thing, the stick, you know? So i can mush them... You know brum-brum?
B: yeah, yeah... okey... where is it?
K: in bedroom
B: bedroom? Oh, right... I'll get it...
Ja eiköhän jatketa 😂
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viisugay. Koska tulet laittamaan mut seinälle? T: sinuun ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Ihana tää meidän kielitaituri, joka ymmärtää näemmä italiaakin ja huomauttaa kohteliaasti (3:25) haastattelijan virheestä (kotimaa toki Slovenia ei Slovakia).
Muutenkin kiva haastis, jota en ollut ennen kai nähnytkään.
Ainakin Jan tajusi myös että puhutaan Slovakiasta 2.25 eteenpäin. Saattoi olla että jokainen JO kuuli sen väärän maan ja havahtuivat. Oisko käynyt useamminkin sama virhe ja tottuneet jo kun alkavat naureskella.
Tää mies keskustelu on mielenkiintoinen. Outoa on, että mun perheessä tytär näyttää eniten Bojanilta jos menisin jonnekin Twitteriin kuvan kanssa väittämään häntä Bojanin pikkusiskoksi niin kaikki jotka ei tunne Bojanin perhetaustaa (sitä että on kuopus) varmaan uskoisi 😂
Jan huomas myös ton Slovakian. Hyvä Jan!
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras!
T. Päivän paras-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla lavalle heitetään porukalla tangojen sijaan tangoihin pukeutunut kauttaaltaan kimaltava viisugay.
😂😂😂😂
Luluxan So sparklative
https://twitter.com/luluxa_lux/status/1691872680432017759?t=Pgfn6MYoCsd…
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko twitterin astrobottia? https://twitter.com/houriyhoroscope/status/1692076796538495011?s=46
Tuo on ilmeisesti Luke Blackin ylläpitämä.
Tää mun Supermies on Zlatan Ibrahimovicin näköinen ja olen täysin ällikällä lyöty, että haaveilen vantaalaisen itseäni lyhyemmän ja nuoremman amispojan hikisen mahan nuolemisesta. Mutta Zlatan on tyytyväinen, kun ei tartte kun vilkaista Kärtsän mahaa ja taas mennään 😂.