Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kellään tallessa linkkiä siihen oliko nyt Simerockissa se Kärden keijuliitely?
Tämäkö
Ensihätään voi vaikka katsella vähän lisää Kärtsää esiliinassa ja suristamassa sauvasekoittimella
Mulla onkin Persu mies himassa, en tiedä miten siitä pääsee eroon?
Olen kyllä aivan heikkona bojanin näköisiin miehiin. Ajattelin ennen että mun ex-poikaystävä näyttää vähän nuorelta keanu reevesiltä, mutta nyt huomaan että hänhän muistuttaa enemmän bojania. Varmaan oltais vielä yhdessä jos muistuttaisi bojania myös luonteeltaan 😀
Tarvitko paluu lippuun sieltä Sloveniasta massia Kärsy? Siellä on vieläkin se lentotarjous Finskillä 97 euroa. Jos laitan satasen niin piisaako? Sulla on se Stadion lauantaina.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin Persu mies himassa, en tiedä miten siitä pääsee eroon?
Ei niistä pääse.
Mulla on Mersu mies. Ei siitäkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi olla rakastamatta tätä miestä
https://www.instagram.com/reel/Cv1k9e5oq3L/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Erittäin hyvin koska ei ole mun makuun yhtään
En olisi vielä vuosi sitten uskonut että joku pottatukkainen vantaalaisräppäri ois omaankaan makuun, mut niin se mieli muuttuu kun järjenkäyttö puuttuu 🤪
Saati että kahden ihmisen ystävyyssuhde kiinnostaa ulkopuolisena niin paljon, että siitä jauhaa sivutolkulla vauvassa unohtaen tehdä kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitko paluu lippuun sieltä Sloveniasta massia Kärsy? Siellä on vieläkin se lentotarjous Finskillä 97 euroa. Jos laitan satasen niin piisaako? Sulla on se Stadion lauantaina.
T. Lasse
Kyllä Lasse tietää mistä parhaiten tavoittaa Kärden 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah mitenkähän se K suristas sauvaa B:n pakaroiden välissä ... Hmmm ...
Ja aina on se yks, joka vie ajatuksen napsun liian pitkälle.. 🤏
🥺 mää
Vierailija kirjoitti:
T. Lasse
Kuka Lasse näitä laittaa ja mistä tämä juttu sai alkunsa? Lasse Kurkiko? Vai oonko pudonnut kelkasta taas kerran? Ensin muistelin että Lasse olisi se ahvenanmaan miljonääri mutta sehän oli Anders.
Mun Jan girl -mittari on epäilyttävää vauhtia menossa punaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin kun mulla on jo supermies himassa.
En usko.
Mulla on Brad Pittin näköinen ukko himassa.
Kärtsä jää kyllä hopealle, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Mulla on Brad Pittin näköinen ukko himassa.
Kärtsä jää kyllä hopealle, taas.
Oispa mullakin. Lucky you.
Aina pahemmaksi menee vaan 😅
https://twitter.com/SuddenSpaceFrog/status/1692173901609292278?t=GJea5G…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään tallessa linkkiä siihen oliko nyt Simerockissa se Kärden keijuliitely?
Tämäkö
Juurikin tämä kiitos 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on supermies himassa, mutta rakastan silti myös Käärylettä. Ja sitä, mitä se saa aikaiseksi mun ja Suoermiehen makuuhuoneessa 😅.
Hei haloo.
Tarvitteko te sitten pahvikääryleen punkkaanne.
Vao oletteko te nyrkkeilykehässä.
Vai onko peräti kahleet ja kumiankkatuliainen Malesta.
Seuraatteko twitterin astrobottia? https://twitter.com/houriyhoroscope/status/1692076796538495011?s=46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjen Lassehan se. Anna mennä!
Eli varmistan vielä että kyse onkin tästä "anna mennä" jutusta eikä rahajutusta? Pääpointtina onkin tuo anna mennä?
Luin näitä aiempia sillä mielellä että se olisi se miljonääri joka tuputtaa rahaa jotta K pääsee Sloveniaan jos ei muuten onnistu.
Yritän huolehtia artistin hyvinvoinnista ja paineiden purkamisesta.
T. Lasse
However, this year's Eurovision there were many handsome contestants.